Hoi !quote:Op zondag 30 maart 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
Die schort met "Rob" is trouwens van Honig, was toen een actie
Samim - Heater dan misschien?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer nog maar wat Veenstra en Giel dacht ik vaak draaide met een soort trekharmonica
Niet Mahalageasca
lolquote:Op zondag 30 maart 2008 17:34 schreef men_in_red het volgende:
god lekker boeiend hoe je een appeltaart maakt via de radio
Geloof het of niet, maar de shortlist is gebaseerd op een longlist waar luisteraars via de website op konden stemmen...quote:Op zondag 30 maart 2008 17:36 schreef Molluck het volgende:
Ik vind de nominaties voor de 3fm awards nog slechter dan de TMF awards. Echt in elke categorie zijn dezelfde bands genomineerd en ook die zijn niet echt origineel.
Ik had de lijst half ingevuld en heb hem toen weggeklikt, want Racoon zal er ook niet blij mee zijn dat ik 4x op ze gestemd heb omdat ik een schijthekel heb aan Blof en Kane.
Alleen de Alternative categorie vond ik nog een beetje te pruimen, hoe zijn die lijsten samengesteld?
Ik heb dus op moke, van velzen en blof gestemd , de laatste 2 vooral omdat de rest van de keuzes nog erger warenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de shortlist is gebaseerd op een longlist waar luisteraars via de website op konden stemmen...
Rare keuzes inderdaad, maar heb er maar het beste van zien te maken (veel stemmen op Moke en Alain Clark).
Mijn weekend was vooralquote:Op maandag 31 maart 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
Maar het weekend was gelukkig wel weer behoorlijk'tjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |