Aha.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
quote:Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
Wat dacht je van 'Mik'?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook Tjitse. Maar zoals Domien vaak in de wandelgangen bij 3FM 'Dominique' wordt genoemd, is mijn bijnaam Tjibbe. O ja, verzint u allen vooral nog een leuke bijnaam voor Annemieke
De lokale/regionale omroep?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
Zo, radio kan weer uit. 3FM iig. Is er nog een zender met normale muziek op dit moment?
Zou het niet weten... Ik ga pitten, morgen weer redelijk vroeg op (incl. zomertijd, kolere)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
Zo, radio kan weer uit. 3FM iig. Is er nog een zender met normale muziek op dit moment?
Mjaquote:Op zondag 30 maart 2008 03:06 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk zomertijd!
Toch raar, een 3FM-dag van 23 uur.
Heb ook SlamFM aangezet in de auto richting Fitnessquote:Op zondag 30 maart 2008 11:17 schreef borisz het volgende:
Kan best, ik blijf een Timur boycot voeren.
Hoi !quote:Op zondag 30 maart 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
Die schort met "Rob" is trouwens van Honig, was toen een actie
Samim - Heater dan misschien?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer nog maar wat Veenstra en Giel dacht ik vaak draaide met een soort trekharmonica
Niet Mahalageasca
lolquote:Op zondag 30 maart 2008 17:34 schreef men_in_red het volgende:
god lekker boeiend hoe je een appeltaart maakt via de radio
Geloof het of niet, maar de shortlist is gebaseerd op een longlist waar luisteraars via de website op konden stemmen...quote:Op zondag 30 maart 2008 17:36 schreef Molluck het volgende:
Ik vind de nominaties voor de 3fm awards nog slechter dan de TMF awards. Echt in elke categorie zijn dezelfde bands genomineerd en ook die zijn niet echt origineel.
Ik had de lijst half ingevuld en heb hem toen weggeklikt, want Racoon zal er ook niet blij mee zijn dat ik 4x op ze gestemd heb omdat ik een schijthekel heb aan Blof en Kane.
Alleen de Alternative categorie vond ik nog een beetje te pruimen, hoe zijn die lijsten samengesteld?
Ik heb dus op moke, van velzen en blof gestemd , de laatste 2 vooral omdat de rest van de keuzes nog erger warenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de shortlist is gebaseerd op een longlist waar luisteraars via de website op konden stemmen...
Rare keuzes inderdaad, maar heb er maar het beste van zien te maken (veel stemmen op Moke en Alain Clark).
Mijn weekend was vooralquote:Op maandag 31 maart 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
Maar het weekend was gelukkig wel weer behoorlijk'tjes.
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
En doel je naar mee op sex, drugs en rock 'n roll??.
Jep, even naar de lokale amerikaanse automeeting geweest opo de druilerige zondag...Tussen de buien doorquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ha SC. Heb je je nog een beetje vermaakt van het weekend?
O, je bent weer op pad geweest toch? Tof!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nouja, als je daarmee aantrekkelijke, blonde![]()
Zweedse dames
![]()
bedoelt: ja
.
Uhuh! Stockholm is echtquote:Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je bent weer op pad geweest toch? Tof!
Ja, redelijk dwaas inderdaad, zo niet compleet onbegrijpelijk....quote:Op maandag 31 maart 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Amy Macdonaldnu nog MH maken is natuurlijk lachwekkend
![]()
(lees: zoals je van 3FM mag verwachten)
. Alsof het moment van single-release tegenwoordig nog belangrijk is
.
Volgens mijn collega schijnt Montreal nog een tikkeltje erger te zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh! Stockholm is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
De babe-dichtheid is nergens zo groot als daar![]()
!
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat REM - Shiny Happy People volgende week MH wordt
NOG erger?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mijn collega schijnt Montreal nog een tikkeltje erger te zijn
EN daar nemen vrouwen initiatief....
Ik gok op Are You Lonesome Tonight? van Elvis Presley.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat REM - Shiny Happy People volgende week MH wordt
Ben in elk geval wel blij met deze fijne MH.. beter dan de Kane meukquote:Op maandag 31 maart 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Amy Macdonaldnu nog MH maken is natuurlijk lachwekkend
![]()
(lees: zoals je van 3FM mag verwachten)
. Alsof het moment van single-release tegenwoordig nog belangrijk is
.
Dat zekerquote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben in elk geval wel blij met deze fijne MH.. beter dan de Kane meuk
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Are You Lonesome Tonight? van Elvis Presley.
*eensquote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zeker. Maar dan nog slaat 't nergens op
. Eerst zes weken rekken totdat eindelijk dat zilveren schijfje in de winkel ligt (waarvoor tegenwoordig toch geen hond naar de winkel rent).
Ik denk dat ze wachten totdat het een uur of Elvis.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Draaiden ze dat maar eens wat meer, Elvis
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wachten totdat het een uur of Elvis.
[..]
Kopenhagen is ook echtquote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh! Stockholm is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
De babe-dichtheid is nergens zo groot als daar![]()
!
Heb ik idd ook al prima verhalen over gehoordquote:Op maandag 31 maart 2008 11:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kopenhagen is ook echtwat een mooie vrouwen daar en nog een erg leuke stad ook.
een van de betere live platenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:08 schreef cosmick het volgende:
"Shit town" op Kink van Live. Nou nou, helemaal niet verkeerd.
Rob pikt er weer een mooie request uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |