Ken het gevoelquote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo
Dat was een lekkere uursluiter - Killers = Ries My Mind
Die kon ik wel gebruiken, tijdens deze echte maandag. EN eindelijk de radio met 3FM weer terug. Gelukkig geen 538 meer overdag. Wat is dat saai en veel van hetzelfde. En die Evers met het steeds omzichzelf heel hard lachen
![]()
(Zo moest ik even kwijt!)
En spontaan is de ontvangst wegquote:Op maandag 31 maart 2008 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de hersenloze, schaapachtig lachende kutkneuzen vervuilen de ether weer.
Goedenavondquote:Op maandag 31 maart 2008 18:53 schreef Marc63 het volgende:
Tis alweer bijna MetMichiel-tijd. Je zou het bijna vergeten met al dat licht buiten.
Nee, ik heb er geen. Wil je soms eens bij ons meekijken?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Geen webcams?
Indatgeval, moet ik spammen naar mn buitencamera of naar de studiocam?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen. Wil je soms eens bij ons meekijken?
Maar ik heb iig geen beeld van de studio.
Vreemd! Ik zal een kijken of er wat aan kan doenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen. Wil je soms eens bij ons meekijken?
Maar ik heb iig geen beeld van de studio.
Verbeterd: IK ZAL KIJKEN WAT IK VOOR JE KAN DOEN!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vreemd! Ik zal een kijken of er wat aan kan doen
Meestal wordt dat automatisch verholpen als de cams om 4 uur gereset worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
No way!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
En iemand in dit topic die meedoet aan de 53J8?
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:24 schreef Maricha het volgende:
Mja, FOK! is bijna altijd sloom...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef Maricha het volgende:
zo....het is vandaag echt enorm traag vandaag op het forum....kom er bijna niet op!
Bij mij is het stukken erger dan normaalquote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, FOK! is bijna altijd sloom...
Overigens vind ik het nog wel te doen. Vooral net na het hele uur is het vaak een paar minuten traag.
Ik heb nergens last van. In ieder geval niet meer dan anders.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bij mij is het stukken erger dan normaal
Ligt vast aan de verbindingen in Hilversumquote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hier laad een pagina in ongeveer 4 seconden.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |