quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Young Ones, geniale serie!
Adrian Edmondson & Rik Mayallquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Young Ones, geniale serie!
Hij deed maar kleine stukjes, er zijn ook cameraploegen bij 3fm vandaagquote:
Wie mailt ze de Youtube-links ffquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij deed maar kleine stukjes, er zijn ook cameraploegen bij 3fm vandaag
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Dit topic heb ik geopend met m'n mobieltje via GPRS, vind ik toch best een prestatie...![]()
Erg knap inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Dit topic heb ik geopend met m'n mobieltje via GPRS, vind ik toch best een prestatie...![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij kan ie het zo onderhand met z'n ogen dichtquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Met die mobiele layout is 't nog wel te doen toch
.
Bij mij gaat het prima. Ik zit nu bijv. in de bus, op weg naar het station.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan helemaal niet goed Fok!ken met de mobiele layout. Alleen lurken, posten/inloggen gaat niet.
Hm..quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan helemaal niet goed Fok!ken met de mobiele layout. Alleen lurken, posten/inloggen gaat niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef cosmick het volgende:
Zal wel in een sentimentele fase zitten, maar dit is toch best wel aardig.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dat nummer gaat onwijs ruisen als je'm in een kaart zet
Dat is het enige wat ik denk bij dit nummer...Zo erg zit m'n beroep ingebakken inmiddels
Zeker wetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
VanVelzen klinkt zo beter dan die nieuwe 'hit' van 'm ....
hij blijft gewoon doorpingelen tijdens het gesprekquote:
Zal wel gewoon een bandje zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij blijft gewoon doorpingelen tijdens het gesprek
* Damzkieee belt studieinspectie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Resco het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een bandje zijn![]()
Ga mooi niet meer naar school, vind het wel goed voor vandaag
quote:
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bentquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
Requestje van mijn kant kan natuurlijk niet ontbreken op zo'n dag, dus die is ook weer de deur uit
ik ben al eens eerder met dit nummer erin gekomen, dus wie weetquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bent.
Around the world zekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
Requestje van mijn kant kan natuurlijk niet ontbreken op zo'n dag, dus die is ook weer de deur uit
sms BOST ON danquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bent.
quote:
kut, nou heb ik dorstquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad! Denk aan dat kratje bier![]()
.
hij kwam met met deze suggestie eerder vandaagquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
boris? toch niet de boris?
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
Toepasselijke plaat voor ekdom is trouwens WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS, dan kan er ook een alarm af gaan
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
Volgens mij luisteren er 30 mensen naar 3FM, waarvan er 15 hier zitten![]()
ROFLquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
Volgens mij luisteren er 30 mensen naar 3FM, waarvan er 15 hier zitten![]()
dat is dan een puntje waar we het niet over eens zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pet Shop Boys
Alleen West End Girls is een klassieker, de rest is goedkope bagger.
quote:
Grolschquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo Zo zie ik daar lege flesjes bier in de studio, ik moet er nog niet aan denken zo vroeg eerlijk gezegd
Bier gaat er bij mij altijd wel in eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo Zo zie ik daar lege flesjes bier in de studio, ik moet er nog niet aan denken zo vroeg eerlijk gezegd
quote:09:51 26 Maart 2008
Europese tour Tokio Hotel afgelast
Tokio Hotel heeft z'n uitverkochte 1000 Hotels-tournee door Europa moeten afbreken. Zanger Bill Kaulitz heeft een poliep op zijn stembanden en moet geopereerd worden.
Vorige week moest de Duitse band al een concert in Lissabon afzeggen omdat de 18-jarige Kaulitz last had van z'n stembanden. Hij ging naar Duitsland voor onderzoek, waaruit bleek dat hij snel geopereerd moet worden. Waarschijnlijk gaat hij eind deze week onder het mes.
Concerten in Italië, Zweden, Slovenië, Servië, Finland, Denemarken en Duitsland zijn afgezegd. Na de operatie moet de zanger een aantal weken rust houden.
Toch raar...als je jouw naam te snel typed en de 'e' vergeet staat er toch echt "Pils"quote:
Inderdaad, maar kan er nog niks over vinden op 3fm.nl?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:44 schreef Againzender het volgende:
"Denk je bij 'del' niet gelijk aan een lekker wijf maar aan een knopje op je toetsenbord?"
gewoon even Rob mailenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kan er nog niks over vinden op 3fm.nl?
Zit hier express met text_only, krijg je zoietsquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Is toch mooi beschilderd allemaal?![]()
quote:En ja hoor! Het is hakkuhdag! Zaag die week doormidden met een van deze drie:
Bodylotion - Always hardcore
Interactive - Forever young
Marc Oh - Love song
'iets anders' iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Is iedereen opeens iets anders aan het doen zeker
Hé, iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
nog 1 topic te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:17 schreef borisz het volgende:
Blijft toch erg om jezelf terug te horen
Behoorlijk slecht iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:45 schreef Resco het volgende:
Jee wat een amateurs bij het popduel, ik ga ook meedoen, twee vingers in mn neus
Slechte timing om dat te vragen, zo aan het begin van de C&S-showquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
Is er iemand trouwens al een jubileum-OP aan het voorbereiden?
Ben zelf helaas nu niet instaat om het te doen, helaas...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
Is er iemand trouwens al een jubileum-OP aan het voorbereiden?
Oh, daar merk ik weinig van.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte timing om dat te vragen, zo aan het begin van de C&S-show
quote:Hans Kazan goochelt op de radio
Hans Kazan geeft vrijdag een goochelcursus aan Sander Lantinga. De goochelaar is dan te gast in De Coen & Sander Show op radiozender 3FM. Dat heeft jongerenomroep BNN laten weten. Roel van Velzen, die de rol van gastpresentator op zich neemt, verzorgt de muzikale begeleiding bij de goochelkunsten.
Hoe de magie van Kazan moet overkomen via de radio, is nog onduidelijk. "Bij een radioprogramma bedenk je 's ochtends wat je 's middags gaat doen", weet een woordvoerder. "We gaan het radiotechnisch zo leuk mogelijk aankleden en alles is te volgen via een webcam op onze site."
Wegens een vakantie van Coen Swijnenberg nemen deze week gastpresentatoren de honneurs waar. Naast Van Velzen nemen Arie Koomen en Erik de Zwart plaats naast Lantinga.
© [Copyright 2008, Novum]
Laatst gewijzigd: woensdag 26 maart 2008, 12:46
hij stond eerder vandaag goed volgens mij. iemand met de instellingen lopen kutten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:33 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe ze de webcam nu hebben (widescreen).
Gefeli nog trouwens, Ekdom.
I guess.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij stond eerder vandaag goed volgens mij. iemand met de instellingen lopen kutten?
ik luister niet, wat is de vraag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
I guess.
Wat een onmogelijke prijsvraag trouwens.
Nee, ze hebben het webcam-formaat aangepast, maar vervolgens de camswitch op de 'oude' camera gezet (die nog gewoon 4:3 is). Enkel de Freaknacht-camera's zijn 16:9.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij stond eerder vandaag goed volgens mij. iemand met de instellingen lopen kutten?
Je noemt iets 'mooi' tijdens 4 en 7. Hm, toch eens kijken wat er op de radio was danquote:
Heh, camswitch op huh?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het webcam-formaat aangepast, maar vervolgens de camswitch op de 'oude' camera gezet (die nog gewoon 4:3 is). Enkel de Freaknacht-camera's zijn 16:9.
Niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heh, camswitch op huh?
Leg eens uit hoe ik van dit afschuwelijke formaat afkom.
Gefeliquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:38 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Met snooker gewonnen van m'n vader, mijn week is goed![]()
Er is dus nog weinig terecht gekomen van die goede voornemens...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha staat rechts inbeeld al weer te roken.
Maar wie houdt zich daar nou aan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is dus nog weinig terecht gekomen van die goede voornemens...
Idd, ik wist helemaal niet dat ie dat konquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Op zich wel grappig trouwens, dat Sander deze week zelf weer schuift. Dat heeft 'ie volgens mij al best een lange tijd niet meer gedaan.
Tuurlijk kan ie dat, hij heeft een eigen programma gehad, heel toepasselijk: "Sandershow" of "Sandersjoow" ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, ik wist helemaal niet dat ie dat kon
Het was de voorganger van Michiel in de avond tussen 20 en 22.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, ik wist helemaal niet dat ie dat kon
* Feivel1 denkt dat de foto's een keer op zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
* Joss Stone Love / Sirolf verwacht wat foto's.
Altijdquote:
Opvallend...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Feivel1 denkt dat de foto's een keer op zijn.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Altijdben gewoon erg blij als ik Racoon, Leaf en A. Clark hoor want die platen heb ik de laatste tijd veel te weinig gehoord. Vandaar de blije reactie
![]()
quote:Roel, Jos Stone !
Oohh dat is geloof ik Peter (NOB/3FM technische meneerquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ze hebben een GAST in de Studio:als die ook mee leest.
Alive & kicking!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maricha! je bent terug van weg geweest![]()
Sersjee / Marc en rest
Okay dan !quote:
Veenstra Veenstra, goedenavond !quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond allen!
Zó erg is hij zeker niet, beter dan dat klotelied van Racoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
*mute*
Omg! Bel 112!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra, goedenavond !![]()
Oeh, die hele fijne Megahit van Kane.hier gaat het geluid nu echt even vet in de plus
Doe je vandaag toevallig mee aan een recordpoging cynisme?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, die hele fijne Megahit van Kane.hier gaat het geluid nu echt even vet in de plus
Ik vroeg mij net al af waar ik aan was begonnen.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dan zijn de PALLETS cynisme niet aan te slepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Doe je vandaag toevallig mee aan een recordpoging cynisme?
Hij was blij dat Kane voorbij was.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Staat Michiel daar weer vrolijk te doen, haha
En dan zou ik een andere avatar moeten maken omdat hij lijkt op de oude avatar van Domien? Voor die 5 posts die hij plaats in een jaar ook een beetje overbodig nietwaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
@Resco: Word het niet tijd voor een nieuwe avatar? Je verwart me telkens met de oude van Domien..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Resco het volgende:
[..]
En dan zou ik een andere avatar moeten maken omdat hij lijkt op de oude avatar van Domien? Voor die 5 posts die hij plaats in een jaar ook een beetje overbodig nietwaar
Inderdaad, een avatar aanpassen omdat die lijkt op een oude avatar van iemand anders...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Resco het volgende:
[..]
En dan zou ik een andere avatar moeten maken omdat hij lijkt op de oude avatar van Domien? Voor die 5 posts die hij plaats in een jaar ook een beetje overbodig nietwaar
Maar het is zó verwarrendquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Resco het volgende:
[..]
Heb weer mensen op hun ziel getrapt, duizend maal sorry!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, een avatar aanpassen omdat die lijkt op een oude avatar van iemand anders...
Sommige mensen...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lol, bij het woord 'dat' denk ik nog steeds automatisch 'heb je wel eens geiler gezegd' bij.
Nou vooruit, en dat irritant zijn valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb weer mensen op hun ziel getrapt, duizend maal sorry!
Wat ben ik toch irritant..
Dan heb ik de PC waarschijnlijk allang uit.. dus ik zeg alvast: Gefelictaart!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er trouwens ook een request voor de FOK!-clan gereserveerd vanavond? Ter ere van de 500 topics die we vanavond bereiken. Een belangrijk deel van de uhm.... 150.000 fok!king posts is ook aan het programma met Veenstra & Mariesj te danken natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de PC waarschijnlijk allang uit.. dus ik zeg alvast: Gefelictaart!
Dat zou dan een supermarktvlaai worden. Nee, dan liever helemaal geen vlaaiquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben bijna in Utrecht. Kun je er ff een naar het station brengen?
Hmm... Inderdaad. Dan maar bij topic 600.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat zou dan een supermarktvlaai worden. Nee, dan liever helemaal geen vlaai
Gad-ver-damme...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Broekie het volgende:
Eek!
Lentevlaai
Puddingbodem met limoenkwarkbavarois, groen gemarmerde spiegel, slagroomrozetten, lentegras en 3 vlinders.
En dat ziet er dan dus zo uit:
[ afbeelding ]
Ik woon in Sappemeer, he, hier eten we geen vlaai.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Broekie het volgende:
Eek!
Lentevlaai
Puddingbodem met limoenkwarkbavarois, groen gemarmerde spiegel, slagroomrozetten, lentegras en 3 vlinders.
En dat ziet er dan dus zo uit:
[ afbeelding ]
Ik in Maastricht. Dat zegt genoeg tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik woon in Sappemeer, he, hier eten we geen vlaai.
Ik kom uit de Achterhoek, maar dat betekent toch ook niet dat ik alleen maar theebeschuit eet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik woon in Sappemeer, he, hier eten we geen vlaai.
Ahh, ik ben dus niet de enige die het niets vindt?quote:
Is de appelvlaai niet groen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, ik ben dus niet de enige die het niets vindt?
'k bedoel, kom op, een groene laag er op, dan is het toch net alsof ze er afwasmiddel op gespoten hebben...?
Als iets er zó groen uit ziet weiger ik het te eten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, ik ben dus niet de enige die het niets vindt?
'k bedoel, kom op, een groene laag er op, dan is het toch net alsof ze er afwasmiddel op gespoten hebben...?
Nee, enigszins geel. Een appel is van de binnenkant niet groen hèquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is de appelvlaai niet groen dan?![]()
Dat zou ik niet zo heel erg raar vinden namelijk.
Niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kom uit de Achterhoek, maar dat betekent toch ook niet dat ik alleen maar theebeschuit eet?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet je wat eetquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eens. Roept bij mij alleen een enorm "waar-ken-ik-dat-van" gevoel op en ik kan er maar niet op komen... Irritant is dat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:Chocolate
Veel vaker draaien. Ik vind em veel mooier dan Shut Your Eyes.
Link? Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
"Je scoort 35 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. Als je meer wilt weten over internet en verslaving klik dan hier." Puh!
Ik scoorde 33 punten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
"Je scoort 35 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. Als je meer wilt weten over internet en verslaving klik dan hier." Puh!
Die test klopt echt nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.jellinek.nl/testjegebruik/questions.php?quiz=23&vraag=1&totaalScore=0
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appelkwark
[ afbeelding ]
Appel Slagroom
[ afbeelding ]
Appel Victoria
[ afbeelding ]
Appelcitroen
[ afbeelding ]
Appelkruimel
[ afbeelding ]
Beierse Appelvlaai
Het kan aan mij liggen, maar die zijn geen van allen groen, laat staan zo chemisch groen als die vlaai hier boven
Excuses aan iedereen die nu zin heeft in vlaai
Echt?quote:
Sorry Maricha, ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg..... doe eens kappen! Eerst kreeg ik al trek van die pannenkoeken en nu al die vlaaien.....
Ik zou een feestje geven voor de 500e uitzendingquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg..... doe eens kappen! Eerst kreeg ik al trek van die pannenkoeken en nu al die vlaaien.....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel luisteren naar de gesprekken hequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
(Pannenkoeken?)
Nog 10 posts zoiets...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Wie gaat deel 500 openen?! deze is echt bijna vol hoor
Ik niet, want ik ga Peking Express kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik niet. Ben mobiel niet zo handig als Sirolf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
ik scoor er met moeite 49.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Die test klopt echt niet
Ik scoorde maar 29 punten terwijl ik toch wel redelijk gehecht ben aan internet
Requester in 1e uur stond pannenkoeken te bakkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Sorry Maricha, ik zal het niet meer doen![]()
(Pannenkoeken?)
Als het vóór 19:55 was heb ik het excuus dat ik nog niet aan het luisteren was, als het daarna was dan schaam ik me diep, maar heb ik het dus inderdaad niet opgevangen.quote:
Ik heb liever een patatjequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Requester in 1e uur stond pannenkoeken te bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |