quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Young Ones, geniale serie!
Adrian Edmondson & Rik Mayallquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Young Ones, geniale serie!
Hij deed maar kleine stukjes, er zijn ook cameraploegen bij 3fm vandaagquote:
Wie mailt ze de Youtube-links ffquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij deed maar kleine stukjes, er zijn ook cameraploegen bij 3fm vandaag
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Dit topic heb ik geopend met m'n mobieltje via GPRS, vind ik toch best een prestatie...![]()
Erg knap inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Dit topic heb ik geopend met m'n mobieltje via GPRS, vind ik toch best een prestatie...![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij kan ie het zo onderhand met z'n ogen dichtquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Met die mobiele layout is 't nog wel te doen toch
.
Bij mij gaat het prima. Ik zit nu bijv. in de bus, op weg naar het station.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan helemaal niet goed Fok!ken met de mobiele layout. Alleen lurken, posten/inloggen gaat niet.
Hm..quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan helemaal niet goed Fok!ken met de mobiele layout. Alleen lurken, posten/inloggen gaat niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef cosmick het volgende:
Zal wel in een sentimentele fase zitten, maar dit is toch best wel aardig.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dat nummer gaat onwijs ruisen als je'm in een kaart zet
Dat is het enige wat ik denk bij dit nummer...Zo erg zit m'n beroep ingebakken inmiddels
Zeker wetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
VanVelzen klinkt zo beter dan die nieuwe 'hit' van 'm ....
hij blijft gewoon doorpingelen tijdens het gesprekquote:
Zal wel gewoon een bandje zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij blijft gewoon doorpingelen tijdens het gesprek
* Damzkieee belt studieinspectie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Resco het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een bandje zijn![]()
Ga mooi niet meer naar school, vind het wel goed voor vandaag
quote:
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bentquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
Requestje van mijn kant kan natuurlijk niet ontbreken op zo'n dag, dus die is ook weer de deur uit
ik ben al eens eerder met dit nummer erin gekomen, dus wie weetquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bent.
Around the world zekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
Requestje van mijn kant kan natuurlijk niet ontbreken op zo'n dag, dus die is ook weer de deur uit
sms BOST ON danquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bent.
quote:
kut, nou heb ik dorstquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad! Denk aan dat kratje bier![]()
.
hij kwam met met deze suggestie eerder vandaagquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
boris? toch niet de boris?
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
Toepasselijke plaat voor ekdom is trouwens WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS, dan kan er ook een alarm af gaan
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
Volgens mij luisteren er 30 mensen naar 3FM, waarvan er 15 hier zitten![]()
ROFLquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
Volgens mij luisteren er 30 mensen naar 3FM, waarvan er 15 hier zitten![]()
dat is dan een puntje waar we het niet over eens zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pet Shop Boys
Alleen West End Girls is een klassieker, de rest is goedkope bagger.
quote:
Grolschquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo Zo zie ik daar lege flesjes bier in de studio, ik moet er nog niet aan denken zo vroeg eerlijk gezegd
Bier gaat er bij mij altijd wel in eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo Zo zie ik daar lege flesjes bier in de studio, ik moet er nog niet aan denken zo vroeg eerlijk gezegd
quote:09:51 26 Maart 2008
Europese tour Tokio Hotel afgelast
Tokio Hotel heeft z'n uitverkochte 1000 Hotels-tournee door Europa moeten afbreken. Zanger Bill Kaulitz heeft een poliep op zijn stembanden en moet geopereerd worden.
Vorige week moest de Duitse band al een concert in Lissabon afzeggen omdat de 18-jarige Kaulitz last had van z'n stembanden. Hij ging naar Duitsland voor onderzoek, waaruit bleek dat hij snel geopereerd moet worden. Waarschijnlijk gaat hij eind deze week onder het mes.
Concerten in Italië, Zweden, Slovenië, Servië, Finland, Denemarken en Duitsland zijn afgezegd. Na de operatie moet de zanger een aantal weken rust houden.
Toch raar...als je jouw naam te snel typed en de 'e' vergeet staat er toch echt "Pils"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |