Zeker wetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
VanVelzen klinkt zo beter dan die nieuwe 'hit' van 'm ....
hij blijft gewoon doorpingelen tijdens het gesprekquote:
Zal wel gewoon een bandje zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij blijft gewoon doorpingelen tijdens het gesprek
* Damzkieee belt studieinspectie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Resco het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een bandje zijn![]()
Ga mooi niet meer naar school, vind het wel goed voor vandaag
quote:
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bentquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
Requestje van mijn kant kan natuurlijk niet ontbreken op zo'n dag, dus die is ook weer de deur uit
ik ben al eens eerder met dit nummer erin gekomen, dus wie weetquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bent.
Around the world zekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Againzender het volgende:
Requestje van mijn kant kan natuurlijk niet ontbreken op zo'n dag, dus die is ook weer de deur uit
sms BOST ON danquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou wel weer heel bizar zijn als je zo weer in de uitzending bent.
quote:
kut, nou heb ik dorstquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Inderdaad! Denk aan dat kratje bier![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |