Alive & kicking!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maricha! je bent terug van weg geweest![]()
Sersjee / Marc en rest
Okay dan !quote:
Veenstra Veenstra, goedenavond !quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond allen!
Zó erg is hij zeker niet, beter dan dat klotelied van Racoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
*mute*
Omg! Bel 112!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra, goedenavond !![]()
Oeh, die hele fijne Megahit van Kane.hier gaat het geluid nu echt even vet in de plus
Doe je vandaag toevallig mee aan een recordpoging cynisme?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, die hele fijne Megahit van Kane.hier gaat het geluid nu echt even vet in de plus
Ik vroeg mij net al af waar ik aan was begonnen.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dan zijn de PALLETS cynisme niet aan te slepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Doe je vandaag toevallig mee aan een recordpoging cynisme?
Hij was blij dat Kane voorbij was.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Staat Michiel daar weer vrolijk te doen, haha
En dan zou ik een andere avatar moeten maken omdat hij lijkt op de oude avatar van Domien? Voor die 5 posts die hij plaats in een jaar ook een beetje overbodig nietwaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
@Resco: Word het niet tijd voor een nieuwe avatar? Je verwart me telkens met de oude van Domien..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Resco het volgende:
[..]
En dan zou ik een andere avatar moeten maken omdat hij lijkt op de oude avatar van Domien? Voor die 5 posts die hij plaats in een jaar ook een beetje overbodig nietwaar
Inderdaad, een avatar aanpassen omdat die lijkt op een oude avatar van iemand anders...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Resco het volgende:
[..]
En dan zou ik een andere avatar moeten maken omdat hij lijkt op de oude avatar van Domien? Voor die 5 posts die hij plaats in een jaar ook een beetje overbodig nietwaar
Maar het is zó verwarrendquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Resco het volgende:
[..]
Heb weer mensen op hun ziel getrapt, duizend maal sorry!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, een avatar aanpassen omdat die lijkt op een oude avatar van iemand anders...
Sommige mensen...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lol, bij het woord 'dat' denk ik nog steeds automatisch 'heb je wel eens geiler gezegd' bij.
Nou vooruit, en dat irritant zijn valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb weer mensen op hun ziel getrapt, duizend maal sorry!
Wat ben ik toch irritant..
Dan heb ik de PC waarschijnlijk allang uit.. dus ik zeg alvast: Gefelictaart!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er trouwens ook een request voor de FOK!-clan gereserveerd vanavond? Ter ere van de 500 topics die we vanavond bereiken. Een belangrijk deel van de uhm.... 150.000 fok!king posts is ook aan het programma met Veenstra & Mariesj te danken natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de PC waarschijnlijk allang uit.. dus ik zeg alvast: Gefelictaart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |