Er is dus nog weinig terecht gekomen van die goede voornemens...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha staat rechts inbeeld al weer te roken.
Maar wie houdt zich daar nou aan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is dus nog weinig terecht gekomen van die goede voornemens...
Idd, ik wist helemaal niet dat ie dat konquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Op zich wel grappig trouwens, dat Sander deze week zelf weer schuift. Dat heeft 'ie volgens mij al best een lange tijd niet meer gedaan.
Tuurlijk kan ie dat, hij heeft een eigen programma gehad, heel toepasselijk: "Sandershow" of "Sandersjoow" ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, ik wist helemaal niet dat ie dat kon
Het was de voorganger van Michiel in de avond tussen 20 en 22.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, ik wist helemaal niet dat ie dat kon
* Feivel1 denkt dat de foto's een keer op zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
* Joss Stone Love / Sirolf verwacht wat foto's.
Altijdquote:
Opvallend...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Feivel1 denkt dat de foto's een keer op zijn.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Altijdben gewoon erg blij als ik Racoon, Leaf en A. Clark hoor want die platen heb ik de laatste tijd veel te weinig gehoord. Vandaar de blije reactie
![]()
quote:Roel, Jos Stone !
Oohh dat is geloof ik Peter (NOB/3FM technische meneerquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ze hebben een GAST in de Studio:als die ook mee leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |