Gad-ver-damme...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Broekie het volgende:
Eek!
Lentevlaai
Puddingbodem met limoenkwarkbavarois, groen gemarmerde spiegel, slagroomrozetten, lentegras en 3 vlinders.
En dat ziet er dan dus zo uit:
[ afbeelding ]
Ik woon in Sappemeer, he, hier eten we geen vlaai.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Broekie het volgende:
Eek!
Lentevlaai
Puddingbodem met limoenkwarkbavarois, groen gemarmerde spiegel, slagroomrozetten, lentegras en 3 vlinders.
En dat ziet er dan dus zo uit:
[ afbeelding ]
Ik in Maastricht. Dat zegt genoeg tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik woon in Sappemeer, he, hier eten we geen vlaai.
Ik kom uit de Achterhoek, maar dat betekent toch ook niet dat ik alleen maar theebeschuit eet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik woon in Sappemeer, he, hier eten we geen vlaai.
Ahh, ik ben dus niet de enige die het niets vindt?quote:
Is de appelvlaai niet groen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, ik ben dus niet de enige die het niets vindt?
'k bedoel, kom op, een groene laag er op, dan is het toch net alsof ze er afwasmiddel op gespoten hebben...?
Als iets er zó groen uit ziet weiger ik het te eten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, ik ben dus niet de enige die het niets vindt?
'k bedoel, kom op, een groene laag er op, dan is het toch net alsof ze er afwasmiddel op gespoten hebben...?
Nee, enigszins geel. Een appel is van de binnenkant niet groen hèquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is de appelvlaai niet groen dan?![]()
Dat zou ik niet zo heel erg raar vinden namelijk.
Niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kom uit de Achterhoek, maar dat betekent toch ook niet dat ik alleen maar theebeschuit eet?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet je wat eetquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eens. Roept bij mij alleen een enorm "waar-ken-ik-dat-van" gevoel op en ik kan er maar niet op komen... Irritant is dat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:Chocolate
Veel vaker draaien. Ik vind em veel mooier dan Shut Your Eyes.
Link? Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
"Je scoort 35 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. Als je meer wilt weten over internet en verslaving klik dan hier." Puh!
Ik scoorde 33 punten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
"Je scoort 35 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. Als je meer wilt weten over internet en verslaving klik dan hier." Puh!
Die test klopt echt nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.jellinek.nl/testjegebruik/questions.php?quiz=23&vraag=1&totaalScore=0
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appelkwark
[ afbeelding ]
Appel Slagroom
[ afbeelding ]
Appel Victoria
[ afbeelding ]
Appelcitroen
[ afbeelding ]
Appelkruimel
[ afbeelding ]
Beierse Appelvlaai
Het kan aan mij liggen, maar die zijn geen van allen groen, laat staan zo chemisch groen als die vlaai hier boven
Excuses aan iedereen die nu zin heeft in vlaai
Echt?quote:
Sorry Maricha, ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg..... doe eens kappen! Eerst kreeg ik al trek van die pannenkoeken en nu al die vlaaien.....
Ik zou een feestje geven voor de 500e uitzendingquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg..... doe eens kappen! Eerst kreeg ik al trek van die pannenkoeken en nu al die vlaaien.....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel luisteren naar de gesprekken hequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
(Pannenkoeken?)
Nog 10 posts zoiets...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Wie gaat deel 500 openen?! deze is echt bijna vol hoor
Ik niet, want ik ga Peking Express kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik niet. Ben mobiel niet zo handig als Sirolf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
ik scoor er met moeite 49.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Die test klopt echt niet
Ik scoorde maar 29 punten terwijl ik toch wel redelijk gehecht ben aan internet
Requester in 1e uur stond pannenkoeken te bakkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Sorry Maricha, ik zal het niet meer doen![]()
(Pannenkoeken?)
Als het vóór 19:55 was heb ik het excuus dat ik nog niet aan het luisteren was, als het daarna was dan schaam ik me diep, maar heb ik het dus inderdaad niet opgevangen.quote:
Ik heb liever een patatjequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Requester in 1e uur stond pannenkoeken te bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |