Dat kan heel goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
*werpt een strenge blik op Alcarin: "Dat kan niet hè!"
.
Ik was gisteren in de super en ik keek 'voor de gein' eens hoeveel calorieën er in truffel kruidnoten zaten: meer dan 400 calorieën per 100 gram. En het was ook nog een lullig klein zakje van 225 gram dat ik zo in 1 keer leeg eet.
Daar gaan we dus nooit aan beginnen.
ik speel in Nederland, 1e klasse regio Noord-Oost bij Olhaco.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:04 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hoi
Tuurlijk, ik speel 3de provinciaal Vlaams-Brabant in Ruisbroek 84Dames A
In België dus
Waar speel jij?
Ik ga ook morgen snowboarden! Heb er echt zin in!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:47 schreef Chicolate het volgende:
... ik leef op waterijsjes en thee met honing, enige dat ik wegkrijg, alleen ben nu misselijk geworden van mijn tweede kop theeMaar ik moet en zal morgen snowboarden
(en het lukt me nu ook om aan mn schoolwerk te werken, dus zo erg zal het niet zijn met mn ziek zijn haha)
Hoe zag dat schema eruit? (als in: hoeveel min lopen, hoeveel min hardlopen).quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:39 schreef conleche het volgende:
Jawel! I did it!Eerste les van Evy zit erop. Conditioneel was het een eitje. (dat mag ook wel na al die uren sportschool) Wel had ik in het begin een beetje last van 1 knie. Dacht echt van oh oh, dat gaat niet goed, maar ben d'r doorheen gelopen. * conleche is een bikkel
. Vond het ook leuk. Dus dat gaan we morgen weer doen.
Even denken of ik het nog precies weet:quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zag dat schema eruit? (als in: hoeveel min lopen, hoeveel min hardlopen).
Het rare is: dat zegt Evy niet tegen mequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:58 schreef Chicolate het volgende:
@Conleche: Eigenlijk hoor je nu een dag rust te houden heOf tenminste, niet hardlopen. Laat je spieren en pezen even tot rust komen, te hard van stapel lopen kan veel blessures veroorzaken
![]()
Zo, naar supermarkt geweest, en ik had geld... en toch gewoon de bonbons gekocht voor de mensen die me morgen naar Landgraaf brengen (dit keer betalen we zelf, maar vorige keren betaalden zij het kaartje! Dus dat verdient wel wat) en een klein zakje keelsnoepjes. De drop, kruidnoten en chocola laten liggenThuisgekomen met wat 'op mn lijstje' stond
.. (en erheen gelopen, omdat mn fiets achterin de schuur stond)
Jezus, meteen de eerste keer al 3 minuten rennen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Even denken of ik het nog precies weet:
1. 1 minuut rennen
2. 1 minuut gewoon lopen
3. 1 minuut rennen
4. 1 minuut gewoon lopen
5. 2 minuten rennen
6. 2 minuten gewoon lopen
7. 2 minuten rennen
8. 2 minuten gewoon lopen
9. 3 minuten rennen
10. 3 minuten gewoon lopen.
Ja dat was het. Ik heb ook geen idee hoe les 2 dan gaat zijn: ik laat me verrassen![]()
Ja maar jij doet misschien meer 2 minutenloopjes? Of ook niet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, meteen de eerste keer al 3 minuten rennen?.
Ik ben al 2 weken bezig en dat moet ik dit weekend pas voor het eerst doen.
nee. Met mijn schema loop ik in 12 weken naar 20 min onafgebroken hardlopen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij doet misschien meer 2 minutenloopjes? Of ook niet?![]()
Ach, jij hebt in totaal 13 minuten hardgelopen en ik maar 9. Ik weet eigenlijk niet eens waar Evy naar streeft, ze heeft het wel gezegd, maar ben 't vergeten. Ik vind het wel leuk zo'n Vlaamse op m'n oren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee. Met mijn schema loop ik in 12 weken naar 20 min onafgebroken hardlopen.
Afgelopen keer heb ik 3 x 1 gedaan met 1 minuut wandelen tussendoor en 5 x 2 met 2 minuten wandelen tussendoor. En dit is de 7e sessie.
Mag ik hier even ingrijpen.....chocolade is geen troep!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
dan eet ik liever chocolade, als ik toch troep wil eten![]()
daarom is het wel fijn als je dat hardloopschema.nl al hebt gedaan en dan een tijdje niets om dan met evy te beginnenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik liep de eerste keer maar 5 minuten hard. Dat schema van Evy is dus nog best pittig. Gelukkig doe ik die van Hardloopschema.nl
.
Raar, hoeveel en of je aankomt is persoonlijk en heeft te maken met het basaalmetabolisme dat verandert en of je het roken gaat vervangen door eten oid. Maar de kans op aankomen als je stopt is wel heel groot inderdaad, vanwege dus dat verschil in basaalmetabolisme.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:07 schreef Gewas het volgende:
De huisarts zei dat als je stopt met roken dat je dan 2 kilo aankomt.
Ok... Even een vage Emile Ratelband zweeftipquote:
Veel succes dan maar Susie. Pas wel op met crashen, om die eerste 5 kilo kwijt te raken hè. Je kan gewoon ook vanaf nu beginnen met gezond te eten en te bewegen, de eerste kilo's gaan sowieso toch het snelst.quote:Op zondag 16 september 2007 11:17 schreef Susie het volgende:
Een poos geleden heb ik hier al een wat gepost en zou er toen 200% voor gaan, helaas door diverse omstandigheden (oa moeder in ziekenhuis) is het niet gelukt en weeg ik nu meer dan toenIk zit nu op de 80,5 kg. Doorslag was vrijdagavond toen ik een spijkerbroek aan wilde doen en die niet meer dicht ging..... knop is nu om, ga er nu echt voor, weg met die kilo's! Ik wil nu op zeer korte termijn snel 5 kg kwijt (of in ieder geval dat die broek weer dicht kan!) en dan gewicht langzamer naar beneden krijgen.
Met niet lukken bedoel ik trouwens, dat ik weinig tijd/puf over had om te gaan sporten en zeer onregelmatig en slecht eten.
Dus bij deze meld ik me hier weer en hoop dat het nu echt gaat lukken. Ik heb mijn gegevens weer aangepast, helaas omhoog....![]()
Ik zal goed opletten! Wel prettig als die eerste kg's het snelst gaan, dat wil ik namelijk erg graag! Over 2 weken een reunie en dan wil ik dus echt die spijkerbroek aan!!quote:Op zondag 16 september 2007 11:27 schreef colette het volgende:
[..]
Veel succes dan maar Susie. Pas wel op met crashen, om die eerste 5 kilo kwijt te raken hè. Je kan gewoon ook vanaf nu beginnen met gezond te eten en te bewegen, de eerste kilo's gaan sowieso toch het snelst.
1 dagje overslaan zal toch niet zo heel erg zijn? Bovendien....met die keelpijn eet je waarschijnlijk ook wat minder toch?quote:Op zondag 16 september 2007 11:44 schreef Quinazoline het volgende:
Evy bouwt in 10 weken op naar 5 km hardlopen (een half uur aaneengesloten). Vandaag mag/moet ik weer, maar ik heb behoorlijk veel last van keelpijn dus ik zit nog te twijfelen of ik het ga doen.
Les 12 van Evy heb ik donderdag na een Tai-chi les van 2 uur gedaan en dat was toch wel behoorlijk pittig.
O dat wist ik niet. Volgens mij heeft mijn iPod ook een harde schijf, maar ik had nergens last van gisteren.quote:Op zondag 16 september 2007 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Ook niet iedere mp3-speler is geschikt. De meeste huidige mp3-spelers hebben een harde schijf en een harde schijf kan ook niet tegen dat gehots bij het sporten. Dus als je een nieuwe gaat kopen, zorg dan dat je er één met flashgeheugen koopt.
Mp3 speler is ook lekker op de fiets hoor! * conleche is af en toe aan het "dansen" met haar fiets, je kent dat wel, van die kleine bochtjes met je wiel maken, wat je ook met skieen kan doen, of met skeelerenquote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Susie het volgende:
Heb mij net bedacht dat ik het eerst maar met de ouderwetse ga proberen, eerst maar eens kijken of ik het red en volhoud. Ben niet zo'n hardloper, dus eerst kijken hoe het gaat, voordat ik een mp3 speler aanschaf voor misschien wel niets.... hihi
slingeren dus.quote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef colette het volgende:
[..]
Mp3 speler is ook lekker op de fiets hoor! * conleche is af en toe aan het "dansen" met haar fiets, je kent dat wel, van die kleine bochtjes met je wiel maken, wat je ook met skieen kan doen, of met skeeleren![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
slingeren dus.
Je bent levensgevaarlijk op de weg.
hey jammer van het volleybalquote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen
Ik weet totaal niet wat ik weeg vandaag, ik kijk vanavond of morgenochtend wel even. Dit weekend verloren in de volleybal, stomme match
Verder ga ik weer voor gezond, het water staat klaar, fruit ga ik vanavond halen
Wij zijn ook naar landgraaf geweest!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Waar ga je?Ik ga naar Landgraaf, en dan gewoon echt de hele dag ... zoooo'n zin in ook
(misschien komen we elkaar nog wel tegen als jij daar ook heen gaat
)
Heerlijk, dat gevoel dat je krijgt als je snel van een piste afgaat, bijna alsof je vliegt (* chicolate droomt nog even verder)
Misschien heeft het wat met onderstaande te maken??quote:Op maandag 17 september 2007 11:05 schreef Gewas het volgende:
Ik ben weer een kilo aangekomen terwijl ik gister een heel eind gefietst heb en maar 1 biertje op heb. Komende dagen dan maar heel weinig eten...
quote:Gewas - zaterdag 15 september 2007 @ 21:18:
Weet je wat ik vandaag allemaal gegeten heb... Vier bockworsten, patatje pinda, frikandel en nu zit ik aan het bier. Ben benieuwd of ik morgen aangekomen ben.
He, wat naar! Hopen dat ze snel kunnen vinden wat het is. Moet je nu verder onderzocht worden?quote:Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Even een meelees-tvp
Ik heb vrijdag de hele dag in het ziekenhuis gezeten omdat ik wat met mn darmen heb, maar ze niet weten wat. Dus afvallen ga ik me voorlopig ff niet mee bezig houden, eerst kijken wat er met mn darmen is.
Zou het? Maar dat heb ik volgens mij op zaterdag gegeten, zou je dan een paar dagen later ervan aankomen?quote:Op maandag 17 september 2007 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien heeft het wat met onderstaande te maken??![]()
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zou het? Maar dat heb ik volgens mij op zaterdag gegeten, zou je dan een paar dagen later ervan aankomen?
nee, ik moet nu gewoon de uitslagen afwachten en als ze dan weten wat het is dan gaan ze kijken hoe het te behandelen is of dat er nog meer onderzocht moet worden danquote:Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
He, wat naar! Hopen dat ze snel kunnen vinden wat het is. Moet je nu verder onderzocht worden?
Ja daar was ik ook. En ik heb wel 2 meisjes op sleetjes gezienquote:Op maandag 17 september 2007 10:33 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Wij zijn ook naar landgraaf geweest!!Die baan is lekker lang! We waren er pas om een uur of 3, maar gingen wel pas na 9en weg. Heb je het leuk gehad? Misschien heb je me voorbij zien vliegen op zo'n rood sleetje?
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 11:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ik moet nu gewoon de uitslagen afwachten en als ze dan weten wat het is dan gaan ze kijken hoe het te behandelen is of dat er nog meer onderzocht moet worden dan
Waarom denk je dat wij er pas om 3 uur warenquote:Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook. En ik heb wel 2 meisjes op sleetjes gezienMaar die waren nog te jong denk ik (wees blij dat je er voor 2 uur niet was, er was een groep van 1000 man, Spoorwegen hadden zo'n dag ofzo) ... Maar was wel lekker, ik was duidelijk te ziek om goed te boarden, maar wel van genoten
En misschien heb jij mij wel gezien, ik was dat meisje, in die lichtblauwe jas, dat rond een uur of 5 naast een jongen zat, die bewusteloos tegen een blok ijs lag ... Jongen waarmee we gingen boarden heeft zn sleutelbeen gebroken, moesten ook nog naar het ziekenhuis. Waren binnen een uur klaar met foto's enzo! Echt snel ...
Nu zit ik ziek thuis. Gister met koorts op de piste en nu trok ik het echt niet meer. Heb geen koorts meer, maar gloei nog wel, snipverkouden en mn oren zitten dicht. Oh, en geen stem meer. Maar dat had ik gister ook al niet meer![]()
En afgevallenBen nu nog maar 62 ... terwijl ik bij Mac gegeten heb, en warme chocolademelk gedronken (Nu was de Mac ook alleen maar 1 MacKroket en heb ik de rest van de dag geleefd op 3 boterhammen, kon geen eten wegkrijgen) Eens kijken of ik nu thuis ook warme chocolademelk kan maken
Wat jij met ananasroomspread hebt (klinkt trouwens helemaal niet aanlokkelijk die combi) had ik van de week met eiersalade. Dat was iets van 280 per 100 gr. Ik dacht dat je er ongeveer 20 gr. van zou gebruiken per boterham. Dus dan was het een prima beleg geweest. Maar het is veel zwaarder! Ik heb er net een boterham mee genomen en er zit 35 gram op en dan is het niet eens ruim belegd. Tja dan zit je aan 100 cal. beleg per boterham en dat vind ik toch teveel. Ik maak nu het kuipje op, maar koop het niet weer.quote:Op maandag 17 september 2007 12:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Beterschap iedereen (die ziek is dan)
'k Ga van de week toch maar eens echt goed m'n best doen gezond te eten weer, want ik heb het gevoel dat slechte dingen er toch steeds vaker in sluipen, straks zit ik weer in m'n pre-afval ritme en dat moet ik dus absoluut niet hebben
Dus vandaag: begonnen met dubbele boterham met hagelslag, net een piepklein boterhammetje en een glas optimel, straks 2 met ananasroomspread (helemaal niet zo vadsig als ik dacht: 250 kcal/100 gram ong.), vanmiddag nog een nectarine en dan op het werk wordt het een verrassing wat ik eet...
Zoiets moet wel goedkomen denk ik, alleen morgen een hele dag zelfstudie en dan is het moeilijker![]()
Doe ze de groeten!quote:Op maandag 17 september 2007 12:48 schreef r.liong het volgende:
We gaan nu langzaam weer richting de herfst en ik ben nog steeds 90 KG en goed gebouwd. Zo meteen weer naar de FEBO![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:48 schreef r.liong het volgende:
We gaan nu langzaam weer richting de herfst en ik ben nog steeds 90 KG en goed gebouwd. Zo meteen weer naar de FEBO![]()
Het is van arla ofzo en vind het zelf errrug lekkerquote:Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef conleche het volgende:
Wat jij met ananasroomspread hebt (klinkt trouwens helemaal niet aanlokkelijk die combi) had ik van de week met eiersalade. Dat was iets van 280 per 100 gr. Ik dacht dat je er ongeveer 20 gr. van zou gebruiken per boterham. Dus dan was het een prima beleg geweest. Maar het is veel zwaarder! Ik heb er net een boterham mee genomen en er zit 35 gram op en dan is het niet eens ruim belegd. Tja dan zit je aan 100 cal. beleg per boterham en dat vind ik toch teveel. Ik maak nu het kuipje op, maar koop het niet weer.
Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veelquote:Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kwam er vandaag achter dat er in een hele zak kroepoek maar 300 kcal zitten![]()
Goed dat je het dan toch doetquote:Op maandag 17 september 2007 12:58 schreef Juzme het volgende:
Zoo ik haat hardlopen! Maar ik doe het toch maar
Dat moest ik even kwijt
Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goedquote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
Jeetje wat een activiteit hier op de maandagmorgen....werken jullie niet?Ik dacht, ik kijk even snel in mijn pauze....valt niet mee hoor, de eerste dag met mijn dieet! We hebben gelijk een jarige, die zit gelukkig 1 verdieping hoger, dus dat red ik wel om af te slaan! Zit inmiddels al op een liter water, dus nog 1 (minimaal) te gaan, dat gaat ook wel lukken, vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.
Het hardlopen was dus niet gelukt Conleche? Balen is dat zeg. Ik had het vorige week nog, vreselijk verkouden, maar toch gaan trainen, viel gelukkig mee.
Zalm is wel vrij vet, maar het zijn ook wel gezonde vetten, hoewel de meningen over gekweekte zalm ook weer uiteenlopen. Ik geloof dat haring nog gezonder is.quote:Op maandag 17 september 2007 13:25 schreef Juzme het volgende:
He, is het eigenlijk erg onverstandig om gerookte zalm te eten als je wat probeert af te vallen?
Ja, dat geloof ik wel. Gekweekte zalm schijnt wel gezond te zijn maar we zouden het eigenlijk niet meer moeten eten, daar was laatst een reportage over op tv. Maar ik vind zalm erg lekkerquote:Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Zalm is wel vrij vet, maar het zijn ook wel gezonde vetten, hoewel de meningen over gekweekte zalm ook weer uiteenlopen. Ik geloof dat haring nog gezonder is.
Ach sorry!!quote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goed![]()
* conleche klopt af onder haar bureautje want dat is ongeverfd hout
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybalquote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcalquote:Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef Juzme het volgende:
[..]
Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veel
Dat is wel zo, maar het gaat niet alleen maar om de kcal he. Want in kroepoek zit veel meer vet dan in bijvoorbeeld 100 gram ontbijtflakes, en dat bevat ongeveer evenveel kcalquote:Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.quote:Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Voel je niet gediscrimineerd hoor, maar VSpeldje studeert geneeskunde, vandaar dat ik dacht dat ze er wat vanaf zou wetenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Bedanktquote:Op maandag 17 september 2007 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..
Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam
100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon
200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin
Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over die bloedgroepen..
eerst was er O.. en toen...
*google*
Bloedgroep O
de Jager
Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariër
Bloedgroep A
de Agrariër.
Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade
Bloedgroep B
de Nomade.
Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie
Bloedgroep AB
het Mysterie.
Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.
doe toch maar niet google
Hmm minder fijn, wat zijn er veel mensen ziek!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:45 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik ben nog steeds ziek, slechte nacht gehad maar voel me nu al wel wat beter dan gisteren. Ik weeg wel ineens 66 kg, tegenover die 67,5 waar ik maar niet vanaf kwam, maar dat komt gewoon omdat ik weinig gegeten heb de laatste dagen. Echt eerlijk afvallen is dat dus niet.
Eens kijken waar ik me vandaag mee kan gaan vermaken.
Ik heb trouwens geen idee wat mijn bloedgroep is.
Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat ik afstam van een boer en een nomade, dat ik jong, zeldzaam en on top off that all ook nog mysterieus ben!! Nog iets over Azie tegengekomen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik hebwelke zou het moeten zijn?
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!quote:Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybalEven rust vanavond
Ja en met name kippensoep! Voor de vitamines kan je er natuurlijk wel lekker veel groenten doorheen gooien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, net 2 boterhammen gegeten, maar echt makkelijk krijg ik het allemaal niet weg. Vanmorgen 2 knackebrodjes gegeten, want zuivel valt momenteel echt niet goed.
Wat is nou echt aansterk-voedsel? Ik zit te denken om vanavond een pan goed gevulde soep voor mezelf te maken. Zou dat een idee zijn?
Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!![]()
Mijn bloedgroep is trouwens A+, schijnt toch ook een soort dieet te zijn op bloedgroepen enzo?Vind dat maar een gedoe trouwens....gewoon gezond eten en bewegen
(hoor mij nou lekker enthousiast, ben net 2 dagen bezig!! hahaha!)
* veiligheidsspeldje ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.
Even gegoogled:
http://www.dieetwijzer.com/bloedgroepdieet.html
Ja... ik ben aan het SOGgen![]()
Ik ken wat mensen die altijd naar McDonalds gaan als ze ziek zijn (geweest). Omdat daar zulke fijne kunstmatige betervoelstofjes in zitten (zeggen ze zelf).quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Iemand nog meer tips voor aansterkvoedsel? Ik lust geen soep namelijken ben daarnet weer heerlijk vreselijk misselijk geworden van mijn crackers ...
(gekke is, ik heb enorme behoefte om te eten, echt heel veel trek enzo, maar wat ik eet, maakt me meteen misselijk. Normaal heb ik ook geen honger als ik ziek ben ...)
Ja, dat heb ik ook, het doet deugd om zo goed te zweten, en dan een lekkere douche nemenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!![]()
2 bananen zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond eet ik roerbakgroenten met koolvis...
Ondanks de verleidingen die er lagen bij de kantine (lees: brownies, muffins, koeken, marsen, saucijzenbroodjes) toch gezond gegeten2 bananen op, en een liga evergreen als tussendoortje. Alleen croissantje was niet zo goed maar ik had geen andere keus. Ja, een brownie
Totaal calorieën vandaag komt waarschijnlijk uit rond de 1600.
Raak je nu nog wel brownies aan dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
2 bananen zou ik ook niet doen.
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan.
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)quote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 bananen zou ik ook niet doen.
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan.
Een banaan kan prima, maar waarom 2? Dat was meer het punt geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef AcidBurner het volgende:
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)
Gefeliciteerd met je BMIquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)
bedankt voor de lieve pm's trouwens
Eigenlijk pas als je BMI onder de 25 zitquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef AcidBurner het volgende:
Goed bezig Dizer! Volhouden man ... ik het begin gaat het altijd supersnel...maar dat zal afnemen...en zelfs je sport opvoeren naar 3X per week... gaat het nog snellerbeweging is de sleutel, dat en goed eten. Veel succes!
Volgens mij maakt het niet uit of je eet of drinkt, want ook in bier zitten calorieënquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen.Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
Daarom hebben veel mensen een vaste 'weegdag' in de week: je gewicht schommelt elke dag een beetje en het is niet zo dat caloriebommen er meteen aanzitten of vet er met 1 keertje sporten meteen vanaf is ... op langere termijn is beter te zien of je nu afvalt of aankomt. Ga er maar gewoon niet vanuit dat bier geen afvalmiddeltje isquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen.Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
had je al gegeten vandaag? en uhm ... normaal is bier (alcohol) een vochtafdrjiver ... dus is het jammer genoeg alleen water ... Ik merk uit ervaring dat als ik vet eet, het er pas een paar dagen later aan zit. ik heb soms ook iets van joepie nu heb ik heel de nacht bier gedronken en ben ik nog 2kilo kwijt (is al voorgevallen) maar dat is alleen maar vocht hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Wat voor sport doe je? Je mag niet vergeten dat als je meer spier kweekt je ook meer zal wegen. Ook al val je af kan het nog zijn dat je zwaarder wordt ... wat een goed teken is als je veel sport.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.
ik wou dinsdag er een foto van maken maarja toen kon ik niet posten dus heb het toen maar niet gedaanquote:Op woensdag 19 september 2007 13:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben niet ziek meer... heb mijn dagje school met gemak volgehouden, daarna wel een enorme honger en lekker boterhammetjes met aarbeien gegeten om te vieren dat ik me weer goed voel
(nog wel steeds verkouden en veel hoesten, maar het ergste is voorbij gelukkig)
En welkom terug, Miss S, is het je ondertussen eigenlijk al gelukt om foto's van je broeken te maken? Ik word steeds nieuwsgieriger eerlijk gezegdEn lekker dat je nu op de 25 zit.
Ik doe cardio en krachttrainin op de sportschool. Daarnaast doe ik ook wat joggen 1x in de week of zo..quote:Op woensdag 19 september 2007 15:35 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? Je mag niet vergeten dat als je meer spier kweekt je ook meer zal wegen. Ook al val je af kan het nog zijn dat je zwaarder wordt ... wat een goed teken is als je veel sport.
Blijven gaan!
In het begin bouwt Evy niet zo heel snel op, maar na een paar weken gaat het echt wel steeds sneller hoor!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
Les 4 van Evy: 1x 2 minuten, 3x 3 minuten. Das nog steeds maar 11 minuten en toen het klaar was was ik niet eens een beetje near home, dus ik heb er op het eind nog maar 3 minuten aangeplakt. Als ik een minpuntje mag noemen is dat het wel heel langzaam vooruit gaat. Ik heb niet het gevoel dat ik m'n grenzen aan het verleggen ben. Nou ja. Ik denk dat ik over een week wel anders piep....Dan moet ik misschien plots wel 10 minuten achter elkaar ofzo.
Ben in Belgie en op deze weegschaal ben ik weer 65,7 kilo. Rotdingvolgende x neem ik gewoon die uit Amsterdam mee.
Ik hoop wel dat je ze zelluf hebt gebakken he.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb pannenkoeken gehad(ideetje uit het dieetclubtopic).
1 met appel / kaneel.
1 met bacon (vetrandjes verwijderd).
en een halve met banaan.. Je kunt wel eindeloos varieren met die dingen.
(vanmiddag nog een half afbakstokbroodje met brie gehad, maar laten we dat maar vergeten. * viking84 mompelt iets over met rammelende maag naar de supermarkt gaan)
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je ze zelluf hebt gebakken he.![]()
Dat kan ik welquote:Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik 2,5 pannenkoek had gegeten op het pannenkoekschip?! Mens, ik kan nog niet eens 1 zo'n hele pannenkoek op.
Ik eet er meestal twee, maar die derde was een minipannenkoekje met het restant van het beslag en ik wilde van alle smaken proevenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik welop een pannenkoekenschip een hele pannenkoek eten ... wel twee als ik erge honger heb
... Met pannenkoeken altijd al het type vuilnisbakkie geweest, van zelfgebakken kan ik er nog wel 3 op als ik geen honger heb ...
Niet dat ik dat doe hoor
Nee, dat dacht ik niet, maar ik had zin om die hele discussie van een paar dagen geleden weer dunnetjes over te doenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Uiteraard. Meergranenpannenkoeken.
Dacht jij dat ik 2,5 pannenkoek had gegeten op het pannenkoekschip?! Mens, ik kan nog niet eens 1 zo'n hele pannenkoek op.
Zo, mooie slanke dame, hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken![]()
maar goed foto van mij in mijn nieuwe broek (die nu al weer wijd gaat zitten)
[afbeelding]
Is dat goed dan?quote:
In bier zitten evenveel kcal als in cola (ongeveer). Je wordt er dus heus wel dik van, als je maar genoeg drinktquote:Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Gewas het volgende:
Ben net terug van fietsen, zit ik net in een regenbui.![]()
Iemand die ik ken zei dat je van bier zelf niet dik wordt maar dat je dikker kan worden omdat bier je eten eerder omzet in vet. Ze zeggen dan wel dat je dik wordt van bier, maar volgens mij valt dat wel mee.
Je bent wel een stuk afgevallen vergeleken met oudere foto's die ik van je heb gezien.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken![]()
[afbeelding]
van bier word je echt wel dikquote:Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Gewas het volgende:
Iemand die ik ken zei dat je van bier zelf niet dik wordt maar dat je dikker kan worden omdat bier je eten eerder omzet in vet. Ze zeggen dan wel dat je dik wordt van bier, maar volgens mij valt dat wel mee.
Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging meequote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Miss_S het volgende:
en ik ga inderdaad een riem kopen
thanks zal er oplettenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging mee![]()
Zou goed kunnen hoor. Maar dan zijn ze dus allemaal te groot, en niet te klein.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef Miss_S het volgende:
thanks zal er opletten
ookal zit ik nog steeds in mijn hoofd dat er geen riemen in mijn maat zijn
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 20:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging mee![]()
Dat zijn smoesjes om toch bier te mogen drinken.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Gewas het volgende:
sleutelbeenderen = sexy. Ik had ze vroeger ook niet en ik begin het ook steeds meer te krijgen, vooral als ik m'n armen voor me uit houd, bijv als ik tandenpoets ofzoquote:
ik zie het morgen wel als ik op de weegschaal sta.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn smoesjes om toch bier te mogen drinken.
Jongen, je zult toch écht moeten minderen, hoor, want van klagen dat je weer bent aangekomen, omdat je bier hebt gehad val je geen gram af, helaas.
dat klinkt inderdaad redelijk gezondquote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Gewas het volgende:
Ik ga morgen heel gezond doen. Eerst 2 boterhammen als ik wakker word. Dan een kiwi. En als avondeten gerookte zalm met broodjes.En geen alcohol.
![]()
Wat heb je?quote:Op donderdag 20 september 2007 07:44 schreef Miss_S het volgende:
dan neem ik het ziek thuis zitten van je over
voelde me een week al niet lekker maar nu gaat het echt niet
ik hoop niet dat je verkouden bent, want dan is het excuus dat je dat van de kinderen krijgt niet meer geldigquote:Op donderdag 20 september 2007 07:44 schreef Miss_S het volgende:
dan neem ik het ziek thuis zitten van je over
voelde me een week al niet lekker maar nu gaat het echt niet
... het klinkt eerlijk gezegd een beetje weinig ... je slaat je lunch over ... denk dat je rond een uur of 2 helemaal flauw van de honger en duizeligheid bent, en dan toch maar slechte dingen gaat nemen, dat heb ik tenminste als ik een dag als deze inplan (rond een uur of 4, dan kom ik thuis, gaat het dan echt mis) ... Iets meer eten dus, voor de rest zijn je dingen gezondquote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef Gewas het volgende:
Ik ga morgen heel gezond doen. Eerst 2 boterhammen als ik wakker word. Dan een kiwi. En als avondeten gerookte zalm met broodjes.En geen alcohol.
![]()
sinds?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Gewas het volgende:
Ik ben een halve kilo afgevallen.
dat wil niet heel veel zeggenquote:
Edit: je bedoelt waarschijnlijk het croissantje.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Raak je nu nog wel brownies aan dan?![]()
Per 100 gram komt het aardig overeen, rond de 450 kcal allebei. Maar misschien is de een lichter dan de ander?
In elk geval is het allebei niet echt een goed idee als je af wilt vallen inderdaad![]()
2 stuks fruit jaquote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Edit: je bedoelt waarschijnlijk het croissantje.
Ten tweede heb ik het idee dat sommigen een beetje overdrijven... je moet toch ook aan je 2 stuks fruit komen per dag... ik had honger, ik vind dat een gezond tussendoortje en de dietiste ook![]()
Ik nog niet eensquote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef mordradead het volgende:
Volgens de caloriechecker heb ik vandaag nog maar 800 calorieen ofzo gehad![]()
Het was in totaal 170kcal... dat vind ik niet veel. Ik eet liever 2 bananen dan een brownie of een pakje evergreenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 stuks fruit ja
maar als je wilt afvallen worden 2 bananen nooit aangeraden (daar ging het toch over?)
en croissantjes tja.....
als je 5 boterhammen, 2 stuks fruit en 2 plakjes ontbijtkoek + avondeten weinig vind dan eet je in ieder geval meer dan ikquote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het was in totaal 170kcal... dat vind ik niet veel. Ik eet liever 2 bananen dan een brownie of een pakje evergreenMaar goed... ik heb geen zin om te gaan mierenneuken over een paar bananen...'
en croissantjes eet ik ook niet elke dag hoor
Ten tweede... ik eet hoogstwaarschijnlijk wat meer dan de meesten hier... en heel veel minder wil ik ook niet eten eerlijk gezegd. Heb dat wel eens gedaan op een schema van een dietiste (5 boterhammen per dag, 2 stuks fruit, 2 plakjes ontbijtkoek oid en dan avondeten) en daar werd ik heel flauw en dizzy van, dus ben ik meer gaan eten. En ik ben er toch aardig mee afgevallen.
Volgende week een sportkaart kopen bij het universitair sportcentrum en dan kan ik weer lekker gaan trainen![]()
Vanavond lekker uit eten iig![]()
En daar werd ik dus duizelig van, omdat het te weinig was. Moet je nagaanquote:Op donderdag 20 september 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je 5 boterhammen, 2 stuks fruit en 2 plakjes ontbijtkoek + avondeten weinig vind dan eet je in ieder geval meer dan ik
ik heb vandaag op:
150gram griekse yoghurt met honing
2 crackers met sandwhichspread
1 banaan
avondeten
en dan eet ik vanavond waarschijnlijk nog 2 crackers met 20+ kaas ofzo
Ik sta dus op 740 met het avondetenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik nog niet eensMaar ik moet nog avondeten en een bakje yoghurt met muesli, dus in totaal komt het wel goed
![]()
ja ik sport 1 tot 2 uur per dagquote:Op donderdag 20 september 2007 18:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En daar werd ik dus duizelig van, omdat het te weinig was. Moet je nagaan![]()
Ik ben dan ook wel redelijk actief, daar zal 't 'm wel deels in zitten. Fiets redelijk veel, zwem minimaal 1x per week (hard) en meestal sta ik per dag ook nog wel een uur mee te dansen op muziek thuis...En ik heb vrij veel spierontwikkeling doordat ik als kind heel veel gesport heb. (dwz: 3x zwemtraining, 1x wedstrijd, 5 dagen per week 15 km per dag fietsen naar school...)
gewoon verder blijven gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 18:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
calorieen (wanneer je dat kan hebben in elk geval, want het schijnt dat er hier enkelen zijn die al aankomen van 1500 kcal, vraag me dan wel af hoe je dat verder gaat doen als je klaar bent, maar dat terzijde).
Ik ben 11 kilo kwijtgeraakt binnen 4 maanden met die hoeveelheden, ik gedij er dus goed opquote:Op donderdag 20 september 2007 18:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ewelina: ben het wel met je eens hoor, ik eet ook al een paar maanden bijna een normale hoeveelheid. Nu alleen weer even een 'klap voor m'n kop' nodig en daarom weer wat strenger.
Het schijnt toch wel dat van de sonja bakkers de meeste mensen of te snel opgeven of ze gaan jojo-en. Daarom kan je er volgens mij beter wat langer over doen met wat meer calorieen (wanneer je dat kan hebben in elk geval, want het schijnt dat er hier enkelen zijn die al aankomen van 1500 kcal, vraag me dan wel af hoe je dat verder gaat doen als je klaar bent, maar dat terzijde).
Meer dan 1200 kcal (eerder 1500+) was voor mij beter voor m'n humeur, m'n stoelgang en m'n libido (en dus m'n relatie), dus zo weinig zou ik niet maanden meer doen, maar ieder z'n ding.
Ook als kind?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik sport 1 tot 2 uur per dag
dus ook niet heel inactief
(behalve dan de laatste week toen ik ziek was)
maar ik krijg niet snel honger (wat wel vervelend is want op school vergeet ik vaak te eten)
www.caloriechecker.nlquote:Op donderdag 20 september 2007 18:30 schreef Gewas het volgende:
Hoe berekenen jullie hoeveel calorieen je eet?
Ik weet wel dat men echt verbaasd was op de middelbare school over hoeveel ik at.... en toch was ik heel slank. Qua gewicht zat ik wel boven een iets gemiddeld BMI, maar ik was wel slanker dan gemiddeld.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet als kind nee
daar zit mijn probleem ook
daarom zou ik nooit zoveel kunnen eten
88 Kcal in een biertje, valt toch wel mee? Tenzij je iedere avond aan het bier zit natuurlijk, maar dat is een andere verhaal.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
www.caloriechecker.nl
Schrikbarend hoeveel er in bier zittenik lust ook wel een pilsje en zeker nu het voetbal weer begint neem ik er wel eentje of twee, vroeger wel een veelvoud daarvan en op stap af en toe ook nog wel
Ik eet meestal rond de 15/16/1700 met wat uitschieters hier en daar
(zoals afgelopen weekend, Ljouwert Culinair en dan gratis eten bij connecties)
voor een keertje kan het inderdaad bestquote:Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef Susie het volgende:
[..]
88 Kcal in een biertje, valt toch wel mee? Tenzij je iedere avond aan het bier zit natuurlijk, maar dat is een andere verhaal.
Volgende week heb ik een feestje, dan neem ik echt wel lekker een paar biertjes hoor....volgende dag ben ik dan toch brak en heb ik geen honger enzo...(compensatie dus! haha!)
Ik moet mijzelf eens afleren om iedere dag op de weegschaal te gaan staan, is ook niet goed, dat weet ik, maar ik wil zo graag zien of mijn "inspanningen" qua eten enzo, zin hebben.... tot op heden niet echt! En ik heb nog iets meer dan een week om die spijkerbroek in ieder geval dicht te kunnen krijgen!! Arghhhh!![]()
je bent dus al ooit eens afgevallen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Susie het volgende:
Overigens probeer ik per dag rond de 1300 kcal uit te komen. Ik ben ooit eens met Fitclub redelijk wat afgevallen en daar moest ik ook op die 1300 zitten. Dus blijkbaar werkt dat voor mij.
Mijn "honger" (want was is nou eigenlijk honger?) gevoel is in ieder geval weg, dat was maandag nog erg hoor....nu al aan gewend dat ik niet altijd maar wat moet eten/snoepen zeg maar. Ik haal dat soort dingen ook gewoon niet in huis, kan ik het ook niet pakken, dat scheelt een boel! Gelukkig een vriend die dat eigenlijk ook niet perse hoeft ofzo (ik heb er zo'n eentje die kan eten wat hij wil en niets aankomt...Zo oneerlijk)
avondeten ligt eraan hoeveel en wat je eetquote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef mordradead het volgende:
Hoeveel calorieen zitter er eigenlijk gemiddeld in avondeten? (Rijst/groente/vlees, Aardappels/groente/vlees) want daar heb ik thuis totaal geen invloed op, dan kan ik checken hoeveel ik de rest van de dag ongeveer kan eten.
Ik zit op een avond zo op 4 biertjes en dan moet de nacht nog beginnengelukkig ben ik een goeie danser
Dan ga ik overdag + 's avonds wel rond de 900 proberen te zitten, totaal dan ca 1400 en ik ben een gozert dus dat kan welquote:Op donderdag 20 september 2007 20:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
avondeten ligt eraan hoeveel en wat je eet
bij mij komt het niet vaak boven de 350 kcal
maar rond de 450-500 is ook normaal voor sommige
maar dat moet je natuurlijk niet te vaak doenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan ga ik overdag + 's avonds wel rond de 900 proberen te zitten, totaal dan ca 1400 en ik ben een gozert dus dat kan wel
Teveel? Ik eet nu wel meer, het gaat dan ook niet zo snelquote:Op donderdag 20 september 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat moet je natuurlijk niet te vaak doen
Eerst eens die kilo's eraf en dan gezond blijven eten, niet iedere dag meer snoep, koek, chips etc etc, gezond eten. Sporten doe ik wel, alleen van eind april tot eind augustus doe ik dus niets, vandaar dat ik nu dus zo ontzettend veel kilo's ben aangekomen. Dat moet volgend jaar zomer anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je bent dus al ooit eens afgevallen?
hoe ben je van plan het nu te blijven volhouden?
Dat doe ik altijd, hoor..quote:Op donderdag 20 september 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
maar dat moet je natuurlijk niet te vaak doen
maar dan ga je toch geen bier drinken om het aan te vullen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, hoor..
Als ik minder dan 1300 kcal heb gegeten, eet ik nog wat extra. Mijn stofwisseling hoeft niet dood![]()
Ik denk dat je als gemiddelde man zelfs 2000 kcal kunt eten en nog steeds kunt afvallen![]()
Dat was een geintje johquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan ga je toch geen bier drinken om het aan te vullen?
ok dan is het goedquote:
Goed punt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:
maar dan ga je toch geen bier drinken om het aan te vullen?
het is bijna weekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:57 schreef Alcarin het volgende:
Mogge!
Ik ben strontchagrijnig, heeft er iemand nog iets positiefs te melden?
Blije mensen helpen nog wel eens![]()
succesquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zondag een hele belangrijke afspraak waar ik ontzettend zenuwachtig voor ben...Dat wordt dus weer niet eten en niet drinken en niet slapen tot dat die dag voorbij is
Zeg, hou je op met afvallen? Het is nu wel goed zo!!! Straks is het niet meer mooiquote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken![]()
[afbeelding]
is het nu wel mooi danquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, hou je op met afvallen? Het is nu wel goed zo!!! Straks is het niet meer mooi
Dat gaat ook niet vanzelf he, hoe mooi je figuur ook isquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef Miss_S het volgende:
is het nu wel mooi dan
heb nog steeds geen dates die door gaan
Maar als je snel dronken wordt hoef je weer minder bier te drinken, dus caloriebesparing!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:33 schreef Plukie86 het volgende:
Even over dat bier: kun je niet beter de dag erna wat minder eten dan op de dag zelf? Anders heb je geen goede bodem en word je zo snel dronken.... (ik althans, een combinatie van een niet goed gevulde maag en alcohol kan catastrofaal zijn....).
i knowquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet vanzelf he, hoe mooi je figuur ook is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef Miss_S het volgende:
is het nu wel mooi dan
Als je mijn leeftijd was, had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is het nu wel mooi dan
ja die smoesjes hoor ik ook al maandenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je mijn leeftijd was, had ik het wel geweten.
Nou ja!! En ik maar lief zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja die smoesjes hoor ik ook al maanden
dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb nu bijna een half jaar en ik vind dit toch veel leuker dan vrijgezel zijn hoor
Stress is ook goed om af te vallen, zit al bijna op mn streefgewicht
Alleen ben ik bang dat het er wel weer bij gaat komen als ze weten wat er met me aan de hand is. Vandaag mag ik me weer in het ziekenhuis melden. Eerst hadden ze gezegd dat ik gewoon moest wachten op de uitslagen ( volgende week) en dat ze dan verder gaan kijken. Maar nu werd ik toch gebeld of ik naar het ziekenhuis wilde komen voor verder onderzoek...
Als je heel dronken bent ga je ook honger krijgen... en dan ga je snacken.,.. en dat zijn meestal niet de meest gezonde snacks op dat tijdstip (lees: patat, shoarma, sate)quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Maar als je snel dronken wordt hoef je weer minder bier te drinken, dus caloriebesparing!![]()
Hmm..misschien vermoeden ze iets dat ze snel kunnen/moeten behandelen? Zou wel tof zijn op zich, als het daarna dan klaar isquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:11 schreef Sylvana het volgende:
Alleen ben ik bang dat het er wel weer bij gaat komen als ze weten wat er met me aan de hand is. Vandaag mag ik me weer in het ziekenhuis melden. Eerst hadden ze gezegd dat ik gewoon moest wachten op de uitslagen ( volgende week) en dat ze dan verder gaan kijken. Maar nu werd ik toch gebeld of ik naar het ziekenhuis wilde komen voor verder onderzoek...
Nouja, ze hebben al tegen me gezegd dat de kans groot is dat ik dikkedarmkanker heb ( en in gusntigere gevallen een cyste of een ontsteking) Dus ja, dan ga je je toch wel dingen indenken ja. Maar dat komt dan omdat ze je al gewaarschuwd hebben. Afgelopen week toch steeds zoveel mogelijk van het gunstigste geval uit proberen te gaan, maar na dit telefoontje is het toch ff wat lastiger geworden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hmm..misschien vermoeden ze iets dat ze snel kunnen/moeten behandelen? Zou wel tof zijn op zich, als het daarna dan klaar is![]()
Sterkte, ik weet hoe erg het is om steeds weer te moeten wachten en je intussen de ergste ziektes in te beelden..![]()
Och Jezus Sylvana, hebben ze dat echt al gezegd?? Ik hoop en duim heel erg dat het goedaardig is!!Dikke kus!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben al tegen me gezegd dat de kans groot is dat ik dikkedarmkanker heb ( en in gusntigere gevallen een cyste of een ontsteking) Dus ja, dan ga je je toch wel dingen indenken ja. Maar dat komt dan omdat ze je al gewaarschuwd hebben. Afgelopen week toch steeds zoveel mogelijk van het gunstigste geval uit proberen te gaan, maar na dit telefoontje is het toch ff wat lastiger geworden.
Thnx
ik had al een maand ontzettend last van buikpijn, krampen, ontzettend vaak naar de wc voor ontlasting, waar ook bloed bij zat, was extreem moe. Had eerst al een keer een vervangende husiarts gebeld toen mn eigen huisarts op vakantie was, maar van hem moest ik het maar even aankijken. Toen mn huisarts vorige week terug was gelijk weer gebeld, omdat het nog niet over was, vrijdagochtend kon ik terecht en werd ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo!
Sterkte sylvana, ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen, en dat je de uitslag snel krijgt! Had je zelf het gevoel dat het 'echt fout' zat, of voelde je je vooral 'niet helemaal goed'?
Wat de uitkomst ook is, volgens mij is het echt ontzettend laks van die vervangende huisarts dat hij je niet eens langs liet komen, maar dat is misschien al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Sylvana het volgende:
ik had al een maand ontzettend last van buikpijn, krampen, ontzettend vaak naar de wc voor ontlasting, waar ook bloed bij zat, was extreem moe. Had eerst al een keer een vervangende husiarts gebeld toen mn eigen huisarts op vakantie was, maar van hem moest ik het maar even aankijken. Toen mn huisarts vorige week terug was gelijk weer gebeld, omdat het nog niet over was, vrijdagochtend kon ik terecht en werd ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Thnx iedereen
Tja, zolang je niet ligt te sterven in de wachtkamer sturen ze je gerust naar huis. Want het is gewoon stress, en iedereen stelt zich aan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat de uitkomst ook is, volgens mij is het echt ontzettend laks van die vervangende huisarts dat hij je niet eens langs liet komen, maar dat is misschien al eerder gezegd.
We duimen voor je hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |