abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2007 @ 14:18:12 #101
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53243504
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goed

* conleche klopt af onder haar bureautje want dat is ongeverfd hout
Ach sorry!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53244583
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybal Even rust vanavond
pi_53247144
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef Juzme het volgende:

[..]

Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veel
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
pi_53247460
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
Dat is wel zo, maar het gaat niet alleen maar om de kcal he. Want in kroepoek zit veel meer vet dan in bijvoorbeeld 100 gram ontbijtflakes, en dat bevat ongeveer evenveel kcal
Maar ach, het is wel zo lekker
Allejezus
pi_53247818
Ik eet liever een zak kroepoek dan een zak chips ... en in chips zit vast nog veel meer vet (nouja, desnoods evenveel) ...
Maar ik wil brownies maken! Mn moeder was dr receptenmap aan het opruimen en sindsdien heb ik zin om die dingen te maken ... niet om te eten, nog steeds nergens trek in en kan eten nauwelijks wegkrijgen. Maar wel om te maken, ik hou van gebak maken

Morgen weer naar school, gaat weer goed genoeg met me ... moet nu maar eens hard gaan huiswerken, anders heb ik morgen alsnog een probleem (vanaf morgen een nieuwe wiskundeleraar, zo'n oude die huiswerk controleert en je dan na laat komen ... ik loop nog wat achter en om meteen te beginnen met nakomen zie ik eigenlijk niet zitten )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53248279
Chicolate... als je ziek bent geweest zal dit toch wel een geldig excuus zijn om je huiswerk niet af te hebben?

Vanavond eet ik chili con carne. En ik heb net het laatste mini stroopwafeltje opgemaakt, dus voorlopig snoep ik thuis ook niet meer. Nou ja, muv een klein beetje stroopwafelijs af en toe na het eten

Vandaag op:

- bakje cruesli
- banaan
- perzik
- broodje zalmsalade met rauwkost
- mini stroopwafel

en dan straks nog Chili con carne met iets van 80 gram rijst

Ik was m'n motivatie kwijt, wel gewoon op gewicht gebleven maar niks meer eraf... en ik wil er nog wel iets van 5-7 kg af hebben. Positief puntje: ik ben er al 11 kwijt

Ik wil gewoon van de winter dit aan kunnen:

[ Bericht 19% gewijzigd door Ewelina op 17-09-2007 17:44:14 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_53249063
Dat vinden sommigen juist geen reden, "heb je de hele dag de tijd gehad" ... ik ga het zo wel doen, het zijn nog maar een paar opgaven

Die kleren zien er echt stoer uit trouwens Beetje koud misschien voor de winter, maar ik snap je punt (en die tweede is echt subtiel, heel mooi, dat vind ik echt goed bij sommige vrouwen staan. Zelf er het lef niet voor)

... Mijn lichaam speelt weer vals met afvallen enzo: de gewone griep is omgezet in een buikgriep
pi_53249325
Dit draag ik niet dagelijks hoor... maar ik heb altijd wel een paar gala's en aangezien ik elk jaar een nieuwe jurk koop en ik er al 3 heb (met heel wijde rok, ook gaaf!) wil ik er nu zo één.

Beterschap!
  maandag 17 september 2007 @ 18:22:32 #109
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53249454
Bij mij is de motivatie nogal ver te zoeken, ik heb 2 pakken voor gala's en een is nu een beetje veel te groot
Bernie en ik zijn tof.
pi_53249688
Wow, die blauwe jurk is mooi!

Waar kan je mooie jurken vinden trouwens? Mijn oma maakte altijd de jurken voor mijn moeder, zus en mij, maar die is overleden en mijn moeder heeft er geen tijd voor (die kan dat ook) Gelukkig staat er nog niks in de planning waar ik een jurk bij aanmoet, maar gewoon een keer spieken voor motivatie kan geen kwaad
pi_53249928
Oeh ja, ik wil ook weten waar je die kan kopen .. ik heb dit jaar ergens in december waarschijnlijk een eindexamengala, als vriendlief tenminste besluit ook mee te willen, en deze zijn wel heel erg mooi (en eens wat anders dan al die H&M en C&A standaardjurken waar de halve school mee komt)
pi_53249954
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..

Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam

100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon

200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin

Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
pi_53250027
Die foto's komen niet uit een catalogus ofzo? ... daar leek het namelijk op, met die kleuren ernaast

Maar sowieso bedankt voor de adressen zijn die allemaal in Amsterdam en omstreken? (dan heb ik weer een excuus om eens naar Amsterdam te gaan haha)
pi_53250151
Assepoester zit in Arnhem. De rest zit inderdaad in Amsterdam, alhoewel P&C natuurlijk overal zit

De foto's komen idd uit een catalogus, maar ik heb al gezien dat Robin dat merk ook verkoopt. Ze verkopen er iig prachtige jurken en ze maken voor je op maat erg prettig aangezien ik geen standaard figuur heb.

Laat je trouwens niet afschrikken door die kutsite van Robin, ze bieden een erg goede service.
pi_53250213
Laura Dolls is echt top! Voor 75 euro ben je helemaal klaar en er is superveel keus! Ook mooie accesoires als tasjes en handschoentjes enzo! Ik had bij de premiere van Zwartboek echt een hele mooie jurk van daar aan. Veel leuker dan de zoveelste H&M jurk. Het was een beetje een '60 model van glanzend roodbruin satijn met pettycoat. Echt mooi, zal wel eens kijken of ik een foto kan vinden....
pi_53250342
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
pi_53250351
Je moet daar wel geluk hebben, alhoewel ik er ook een mooie jurk voor E75,- vandaan gehaald heb.

Pics van mijn galajurken:

van de andere jurken heb ik zo even vlug geen foto.
pi_53250382
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.

Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is
  maandag 17 september 2007 @ 18:58:46 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53250442
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.

Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is
Ik wilde net zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_53250508
Ik heb mezelf zitten verlekkeren bij Assepoester ... had ik niet moeten doen, zoveel geld heb ik heul niet

Laura Dols ziet er ook goed uit Ik kijk nu die panorama's ... volgens mij kan ik daar wel wat leuks gaan vinden (tenminste, hebben ze daar ook relatief 'eenvoudige' jurken? zonder kantjes enzo?) ... daar ga ik zeker weten een keertje heen als het aan mij ligt. Nu nog bedenken of ik dat samen met vriendinnen of met mn moeder ga doen ... en hoe ik vriendje over ga halen ook te komen

Stiekem ben ik wel een meisje Bij het zien van die jurken krijg ik zin om er een te passen en te dragen ... dat terwijl ik al jaren geen jurk of rok meer heb aangehad ... stiekem is het mijn droom om in december in zo'n mooie slanke jurk te passen, zonder me te schamen voor mn figuur
pi_53250559
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Voel je niet gediscrimineerd hoor, maar VSpeldje studeert geneeskunde, vandaar dat ik dacht dat ze er wat vanaf zou weten
pi_53259392
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..

Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam

100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon

200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin

Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
Bedankt
Nu nog een keer naar Amsterdam
pi_53260644
Over die bloedgroepen..

eerst was er O.. en toen...
*google*

Bloedgroep O
de Jager

Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariër

Bloedgroep A
de Agrariër.

Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade

Bloedgroep B
de Nomade.

Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie

Bloedgroep AB
het Mysterie.

Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.

doe toch maar niet google
pi_53260726
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over die bloedgroepen..

eerst was er O.. en toen...
*google*

Bloedgroep O
de Jager

Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariër

Bloedgroep A
de Agrariër.

Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade

Bloedgroep B
de Nomade.

Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie

Bloedgroep AB
het Mysterie.

Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.

doe toch maar niet google
Toch fijn om te weten dat ik afstam van een boer en een nomade, dat ik jong, zeldzaam en on top off that all ook nog mysterieus ben!! Nog iets over Azie tegengekomen?
pi_53262610
Jeej, ik ben een jager!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53263712
Die van principessa is best wel grappig, maar het zijn net sterrenbeelden

Gisteravond was ik werken, dus heb niets gelezen enzo, kweet er niet veel van maar dit is wat ik ervan denk:
In dat topic wordt gezegd dat er door verschillende origines van mensen (kaukasisch, aziatisch, afrikaans) verschillende bloedgroepen zijn, en daardoor ook mengvormen mogelijk waren.
Het fijne weet ik er niet van, maar ik denk dat het in percentages voorkomen van bloedgroepen verder ook te maken kan hebben met ziektes die ergens wel of niet voorkomen, resistentie daarvoor en dat zo mensen met bepaalde genetische eigenschappen die evt. gekoppeld zouden kunnen zijn aan bloedgroep uitgeselecteerd zijn (evolutie).

Of het betekent dat een van je (misschien wel ontzettend verre) voorouders aziatisch was weet ik niet, maar ik geloof dat AB al heel geruime tijd in europa voorkomt, dus je hoeft in elk geval niet geschrokken je moeder te bellen .
Het mooi kotsende meisje.
pi_53264034
Goedemorgen allemaal,
Ik ben nog steeds ziek, slechte nacht gehad maar voel me nu al wel wat beter dan gisteren. Ik weeg wel ineens 66 kg, tegenover die 67,5 waar ik maar niet vanaf kwam, maar dat komt gewoon omdat ik weinig gegeten heb de laatste dagen. Echt eerlijk afvallen is dat dus niet.
Eens kijken waar ik me vandaag mee kan gaan vermaken.

Ik heb trouwens geen idee wat mijn bloedgroep is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_53265485
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:45 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik ben nog steeds ziek, slechte nacht gehad maar voel me nu al wel wat beter dan gisteren. Ik weeg wel ineens 66 kg, tegenover die 67,5 waar ik maar niet vanaf kwam, maar dat komt gewoon omdat ik weinig gegeten heb de laatste dagen. Echt eerlijk afvallen is dat dus niet.
Eens kijken waar ik me vandaag mee kan gaan vermaken.

Ik heb trouwens geen idee wat mijn bloedgroep is.
Hmm minder fijn, wat zijn er veel mensen ziek!
Beterschap!

Je hebt er eigenlijk ook weinig aan om te weten wat je bloedgroep is, als ze het moeten weten, nemen ze het echt niet van je aan. Sterker nog, bij mij hebben ze het twee keer getest, voordat ze me gingen opereren. Voor de zekerheid. De verkeerde bloedgroep in je aderen krijgen is blijkbaar niet echt goed voor je gezondheid
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53266269
Zo, en ik zit ook weer ziek thuis ... ja weer en niet nog steeds, omdat ik vanmorgen toch naar school ben gegaan ... dat is welgeteld 3 uur bijna goed gegaan, en toen kon ik me weer ziek gaan melden omdat ik echt te misselijk, buikpijn en moe was om normaal mee te doen. (mijn gymleraar: je stond er wel erg passief bij he vandaag)

K heb geprobeerd wat te eten, dat viel niet erg lekker, maar ik moet van mezelf nu een cracker ofzo naar binnen werken, zal er vast niet beter van worden als ik helemaal niet meer eet.

Beterschap Quinazoline Ik heb je toch niet aangestoken he?
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:48:48 #130
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53266788
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Toch fijn om te weten dat ik afstam van een boer en een nomade, dat ik jong, zeldzaam en on top off that all ook nog mysterieus ben!! Nog iets over Azie tegengekomen?
Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik heb welke zou het moeten zijn?
Bernie en ik zijn tof.
pi_53266908
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:48 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik heb welke zou het moeten zijn?
Een die goed verenigbaar is met de bloedgroepen van je ouders zou ik denken
Verder met 0 kun je altijd doneren en AB ontvangen (rhesusfactor niet meegerekend), maar zoals eerder gezegd het wordt toch altijd nagekeken wanneer het aan de orde is.
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:21:46 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53267546
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybal Even rust vanavond
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!

Mijn bloedgroep is trouwens A+, schijnt toch ook een soort dieet te zijn op bloedgroepen enzo? Vind dat maar een gedoe trouwens....gewoon gezond eten en bewegen (hoor mij nou lekker enthousiast, ben net 2 dagen bezig!! hahaha!)
pi_53267809
Zo, net 2 boterhammen gegeten, maar echt makkelijk krijg ik het allemaal niet weg. Vanmorgen 2 knackebrodjes gegeten, want zuivel valt momenteel echt niet goed.
Wat is nou echt aansterk-voedsel? Ik zit te denken om vanavond een pan goed gevulde soep voor mezelf te maken. Zou dat een idee zijn?
pi_53267972
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, net 2 boterhammen gegeten, maar echt makkelijk krijg ik het allemaal niet weg. Vanmorgen 2 knackebrodjes gegeten, want zuivel valt momenteel echt niet goed.
Wat is nou echt aansterk-voedsel? Ik zit te denken om vanavond een pan goed gevulde soep voor mezelf te maken. Zou dat een idee zijn?
Ja en met name kippensoep! Voor de vitamines kan je er natuurlijk wel lekker veel groenten doorheen gooien.
pi_53269108
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!

Mijn bloedgroep is trouwens A+, schijnt toch ook een soort dieet te zijn op bloedgroepen enzo? Vind dat maar een gedoe trouwens....gewoon gezond eten en bewegen (hoor mij nou lekker enthousiast, ben net 2 dagen bezig!! hahaha!)
Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.

Even gegoogled:
http://www.dieetwijzer.com/bloedgroepdieet.html

Ja... ik ben aan het SOGgen
pi_53271182
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.

Even gegoogled:
http://www.dieetwijzer.com/bloedgroepdieet.html

Ja... ik ben aan het SOGgen
* veiligheidsspeldje ook
Maar moet toch wat gaan doen, morgen simulatiepatienten! Maar moet ook nog boodschappen doen en hardlopen en nieuwe HD vinden (helemaal geen zin in!)
pi_53271549
Iemand nog meer tips voor aansterkvoedsel? Ik lust geen soep namelijk en ben daarnet weer heerlijk vreselijk misselijk geworden van mijn crackers ...

(gekke is, ik heb enorme behoefte om te eten, echt heel veel trek enzo, maar wat ik eet, maakt me meteen misselijk. Normaal heb ik ook geen honger als ik ziek ben ...)
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:06:01 #138
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53271619
Plakje ontbijtkoek ofzo? Of een lekker muziekje
Bernie en ik zijn tof.
pi_53271635
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Iemand nog meer tips voor aansterkvoedsel? Ik lust geen soep namelijk en ben daarnet weer heerlijk vreselijk misselijk geworden van mijn crackers ...

(gekke is, ik heb enorme behoefte om te eten, echt heel veel trek enzo, maar wat ik eet, maakt me meteen misselijk. Normaal heb ik ook geen honger als ik ziek ben ...)
Ik ken wat mensen die altijd naar McDonalds gaan als ze ziek zijn (geweest). Omdat daar zulke fijne kunstmatige betervoelstofjes in zitten (zeggen ze zelf).
pi_53271654
Hoe kun je nou geen soep lusten? Er zijn zoveel verschillende soorten!
Een heldere soep hou je vast wel binnen toch?
En als het lichtverteerbaar moet zijn: witte vis met rijst wordt vaak gebruikt geloof ik, weet niet of je dat wel lust...
pi_53271737
Ik ga denk ik gewoon voor een blik kippensoep met wat stokbrood erbij. Als ik een lekkere gevulde soep ga maken vind ik het vast weer veel te zwaar, hoewel ik wel zin in minestrone heb.

Nu nog even wachten tot DHL is geweest, er zou vandaag iets bezorgd worden maar ze zijn nog niet geweest en ik wil ze niet mislopen.
pi_53271908
Soep is zo zout vaak, ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon echt niet lekker Als ik eet, heb ik liever vast voedsel waar je op kan kauwen enzo. (bouillon kan nog net, maar alleen als ik dan brood heb om erin te dippen, en geen vulling verder)

En ik lust rijst met vis Lekker zelfs. Zal aan mn moeder vragen, we hebben hier nog wel pangafilet liggen ... (en als dat niet mag, desnoods neem ik een beschuitje met suiker of jam als avondeten. Geen macaroni of zuivel meer in ieder geval, dat ging gister niet zo goed)
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:24:07 #143
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53271977
Ik heb wel zin in een kommetje bouillon... dat kan er denk ik nog wel vanaf, zit tot nu toe op 970 Calorieen
Bernie en ik zijn tof.
pi_53272329
Goedemiddag.

Wij gaan vanavond pizza eten. Word je daar dik van?

Ik heb dat kilootje van vorige week er al weer afgefietst. En ik ga deze week is een beetje gezonder doen. Ik drink de hele week geen alcohol (behalve vrijdag en zaterdag) en ik neem af en toe fruit.
pi_53272424
Van 1x pizza eten zal je niet dik worden , maar erg dieetverantwoord is het niet, een diepvriespizza is ongeveer 750 kcal per hele pizza. Het is handiger om een halve pizza te nemen, en er dan wat sla of groente bij ... gezonder enzo. Maar als je van pizza houdt, geniet ervan
pi_53272468
M'n cadeautje is er!

* Quinazoline gaat zich naar de winkel toe proberen te krijgen om soep te kopen.
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:50:13 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53272489
Ik kan thuis ook niet beslissen wat ik eet en soms eten we pizza... zo lang je het niet iedere dag eet en de rest gewoon goed gevarieerd kan het weinig kwaad.
Ik eet vanavond trouwens weer zuurkool, ik had liever boerenkool maar goed. 's Avonds met wat lui naar de film, ik heb geen geld voor bier maar je weet nooit at er in je handen wordt geschoven Ik heb m'n kommetje bouillon trouwens bijna op en ga ook nog een appel eten want ik heb vandaag nog geen fruit gehad

Dan zit ik tot nu toe op 1040 calorieen. Met het avondeten kom ik net onder de 1700... maar goed, vanavond komt er wel wat bij dus rond de 1700 zal het zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_53273685
Zo, ik heb kippesoep, tomatensoep, bruine bonensoep, brood, vruchtensap en zakdoekjes gekocht en kan nu voorlopig weer binnenblijven.
pi_53273851
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook, het doet deugd om zo goed te zweten, en dan een lekkere douche nemen

ik heb vanavond training, waarschijnlijk weer 15min touwtjesspringen, wat best wel leuk is

En dan donderdag weer training. Normaal in het weekend match maar de komende 2 weekends hebben we vrij
pi_53274669
Les 3 van Evy: 1x1 minuut, 2x 2 minuten, 2x3 minuten. Tussendoor even zo lang gewoon lopen. Zo te zien doen we iedere les 1 minuutje meer. Wat ik echt heel relaxed vind is dat je niet op je horloge hoeft te kijken. Vroeger keek ik om de 10 seconde en dan schoot het echt niet op. Nog steeds geen enkel probleem. Ik had gister wel een beetje zere schenen, dus toen m'n pauzedag wel genomen, nu moet je officieel 2 dagen pauzeren, maar ik denk dat ik gewoon doorga, mits geen spierpijn morgen. Vanochtend wilde de weegschaal heel even op 64,9 blijven staan alvorens toch weer op de 65 te springen, maar ik denk dus dat ik er niet ver meer vandaan zit
pi_53275574
Vanavond eet ik roerbakgroenten met koolvis...

Ondanks de verleidingen die er lagen bij de kantine (lees: brownies, muffins, koeken, marsen, saucijzenbroodjes) toch gezond gegeten 2 bananen op, en een liga evergreen als tussendoortje. Alleen croissantje was niet zo goed maar ik had geen andere keus. Ja, een brownie

Totaal calorieën vandaag komt waarschijnlijk uit rond de 1600.
pi_53276039
Ik heb doperwtjes met verse appelmoes gegeten Dat was wel lekker. Klein schepje aardappelpuree erbij (dat was wat minder prettig) en een mini stukje kip, viel ook wel lekker. Alsnog enorme buikpijn gekregen na het eten, maar dat is nu (10 min later) ook alweer voorbij

Mag niet trainen vanavond
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:17:05 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53278034
Ik heb niet echt goed gegeten vanavond, gebakken aardappeltjes met kipfilet....maar wel zonder mayonaise, dat vind ik dan wel weer goed van mezelf!! En daarnaast toch trainen vanavond, dus wellicht valt het mee.

Ben je al bij de huisarts geweest Chicolate? Klinkt niet echt goed bij je of klinkt (leest) het erger dan het is?
pi_53279468
Het klinkt erger dan het is, denk gewoon een griepje of 2 achter elkaar gehad ... het zijn een aantal verschillende dingen na elkaar geweest (eerst verkouden, toen keelontsteking, toen koorts, dat is nu allemaal voorbij, maar buikgriep gekregen ... weerstand beetje laag)

Ik kan gewoon nog eten gelukkig, enorme berg doperwtjes (en ik hou alles binnen! Ha!) ... en morgen ga ik weer proberen naar school te gaan ... korte dag, moet lukken haha

(als het voor vrijdag ofzo niet weg is, moet ik wel naar de dokter van mn moeder ... tot die tijd, ach, ik hoef geen eens pijnstillers meer te slikken gelukkig Dat was tot gister wel anders, dus ik ben genezende)
pi_53290973
Goedemorgen
De weegschaal zegt 72
Is ie nou helemaal maf geworden!?
  woensdag 19 september 2007 @ 08:04:38 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53291353
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond eet ik roerbakgroenten met koolvis...

Ondanks de verleidingen die er lagen bij de kantine (lees: brownies, muffins, koeken, marsen, saucijzenbroodjes) toch gezond gegeten 2 bananen op, en een liga evergreen als tussendoortje. Alleen croissantje was niet zo goed maar ik had geen andere keus. Ja, een brownie

Totaal calorieën vandaag komt waarschijnlijk uit rond de 1600.
2 bananen zou ik ook niet doen .
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_53291540
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan .
Raak je nu nog wel brownies aan dan?

Per 100 gram komt het aardig overeen, rond de 450 kcal allebei. Maar misschien is de een lichter dan de ander?
In elk geval is het allebei niet echt een goed idee als je af wilt vallen inderdaad
pi_53292020
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)
pi_53292198
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef AcidBurner het volgende:
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)
Een banaan kan prima, maar waarom 2? Dat was meer het punt geloof ik
En brownies zijn gewoon evil, prima als je die af en toe wilt eten, maar in principe zijn ze gewoon niet goed voor je

Ik (en iedereen hier, geloof ik) eet nog steeds af en toe chocolade of chips, hoor. Maar dan wel met een heel ander idee erachter, veel bewuster.
  woensdag 19 september 2007 @ 10:24:20 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53293866
Hoi allemaal! Sorry, laatste tijd minder aanwezig ivm drukke studie en werk en zo!! Maar heb zo gezond gedaan de afgelopen twee weken en normaal gesport (2x in de week) dat het ontzettend goed resultaat heeft bereikt!!

Wat was ik blij dat ik eindelijk die 0 zag naast de 9 !!!! Ik zit nu gewoon op de 90,5 Heerlijk joh! Hard werken heeft vruchten afgeworpen .

Volgende stap is natuurlijk de 9 inruilen voor de 8 .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53294047
Goed bezig Dizer! Volhouden man ... ik het begin gaat het altijd supersnel...maar dat zal afnemen...en zelfs je sport opvoeren naar 3X per week... gaat het nog sneller beweging is de sleutel, dat en goed eten. Veel succes!
pi_53296033
Goeiemiddag ondertussen al.

Bij mij gaat het weer omhoog, of het nu is omdat ik weer ben begonnen met het sporten of niet, ik weet het niet, mijn broeken spannen toch niet meer dan anders

Straks een broodje, wel wit, had even geen zin bruin, met salami, dus niet echt supergezond.

Vanavond is het dan weer kip met aardappel en verder weet ik het nog niet
pi_53296829
Ook goeiemiddag allemaal.
Nog steeds ziek, nog steeds thuis en ik verveel me nog steeds dood. Maar ik voel me al wel weer beter dan gisteren, dus kan misschien morgen (mijn verjaardag ) wel weer aan het werk.

Dadelijk maar weer even soep maken.
pi_53297577
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)

bedankt voor de lieve pm's trouwens
pi_53297725
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)

Gefeliciteerd met je BMI
pi_53298461
quote:
zo ik kan weer posten

Eigenlijk pas als je BMI onder de 25 zit
Maar elke kilo is natuurlijk een feestje waard
En welkom terug
pi_53298863
Ik ben niet ziek meer ... heb mijn dagje school met gemak volgehouden, daarna wel een enorme honger en lekker boterhammetjes met aarbeien gegeten om te vieren dat ik me weer goed voel (nog wel steeds verkouden en veel hoesten, maar het ergste is voorbij gelukkig)

En welkom terug, Miss S, is het je ondertussen eigenlijk al gelukt om foto's van je broeken te maken? Ik word steeds nieuwsgieriger eerlijk gezegd En lekker dat je nu op de 25 zit.
  woensdag 19 september 2007 @ 13:40:15 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53298894
quote:
zo ik kan weer posten

.

Was je gebanned ofzo?

edit: ja dus. Ik heb weer even bij gelezen bij de dieetclub .

Feli trouwens .

[ Bericht 11% gewijzigd door Viking84 op 19-09-2007 13:59:21 ]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:10:05 #169
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53299682
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef AcidBurner het volgende:
Goed bezig Dizer! Volhouden man ... ik het begin gaat het altijd supersnel...maar dat zal afnemen...en zelfs je sport opvoeren naar 3X per week... gaat het nog sneller beweging is de sleutel, dat en goed eten. Veel succes!
Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.
pi_53299762
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen. Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
  woensdag 19 september 2007 @ 14:48:45 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53300610
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen. Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
Volgens mij maakt het niet uit of je eet of drinkt, want ook in bier zitten calorieën .
Niet meer actief op Fok!
pi_53301122
quote:
Daarom hebben veel mensen een vaste 'weegdag' in de week: je gewicht schommelt elke dag een beetje en het is niet zo dat caloriebommen er meteen aanzitten of vet er met 1 keertje sporten meteen vanaf is ... op langere termijn is beter te zien of je nu afvalt of aankomt. Ga er maar gewoon niet vanuit dat bier geen afvalmiddeltje is (of je moet behalve die 3 bier niets gegeten of gedronken hebben, dan kan het weer wel )

Ik heb nu al trek in de Oosterse Stoofschotel van vanavond, een van die 60 recepten van Sonja uit de OP
  woensdag 19 september 2007 @ 15:15:39 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53301250
Wij eten vanavond panne(n)koeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_53301702
Lekker! Met warme kersen en een bolletje vanilleijs ... of verse ananas ... of spek en stroop ... of ... of ...

Oeh ik denk dat ik van pannenkoeken houd
pi_53301726
quote:
had je al gegeten vandaag? en uhm ... normaal is bier (alcohol) een vochtafdrjiver ... dus is het jammer genoeg alleen water ... Ik merk uit ervaring dat als ik vet eet, het er pas een paar dagen later aan zit. ik heb soms ook iets van joepie nu heb ik heel de nacht bier gedronken en ben ik nog 2kilo kwijt (is al voorgevallen) maar dat is alleen maar vocht hoor.
Dus niet opgeven gewoon verder doen. En sport he ... ik kan het niet genoeg zeggen ... sport sport sport en rust nemen af en toe ... ik ga nu terug in mijn elke dag behalve woensdag (dan wandel ik te voet van mijn werk naar huis - 5km) maar het sport regime... bevalt me prima
pi_53301792
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:10 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.
Wat voor sport doe je? Je mag niet vergeten dat als je meer spier kweekt je ook meer zal wegen. Ook al val je af kan het nog zijn dat je zwaarder wordt ... wat een goed teken is als je veel sport.

Blijven gaan!
pi_53301982
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben niet ziek meer ... heb mijn dagje school met gemak volgehouden, daarna wel een enorme honger en lekker boterhammetjes met aarbeien gegeten om te vieren dat ik me weer goed voel (nog wel steeds verkouden en veel hoesten, maar het ergste is voorbij gelukkig)

En welkom terug, Miss S, is het je ondertussen eigenlijk al gelukt om foto's van je broeken te maken? Ik word steeds nieuwsgieriger eerlijk gezegd En lekker dat je nu op de 25 zit.
ik wou dinsdag er een foto van maken maarja toen kon ik niet posten dus heb het toen maar niet gedaan
misschien vanavond van mijn spijkerbroek als ik terug kom van de kapper
  woensdag 19 september 2007 @ 15:45:09 #178
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53302066
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:35 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Wat voor sport doe je? Je mag niet vergeten dat als je meer spier kweekt je ook meer zal wegen. Ook al val je af kan het nog zijn dat je zwaarder wordt ... wat een goed teken is als je veel sport.

Blijven gaan!
Ik doe cardio en krachttrainin op de sportschool. Daarnaast doe ik ook wat joggen 1x in de week of zo..
pi_53303992
Les 4 van Evy: 1x 2 minuten, 3x 3 minuten. Das nog steeds maar 11 minuten en toen het klaar was was ik niet eens een beetje near home, dus ik heb er op het eind nog maar 3 minuten aangeplakt. Als ik een minpuntje mag noemen is dat het wel heel langzaam vooruit gaat. Ik heb niet het gevoel dat ik m'n grenzen aan het verleggen ben. Nou ja. Ik denk dat ik over een week wel anders piep....Dan moet ik misschien plots wel 10 minuten achter elkaar ofzo.

Ben in Belgie en op deze weegschaal ben ik weer 65,7 kilo. Rotding volgende x neem ik gewoon die uit Amsterdam mee.
pi_53304149
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
Les 4 van Evy: 1x 2 minuten, 3x 3 minuten. Das nog steeds maar 11 minuten en toen het klaar was was ik niet eens een beetje near home, dus ik heb er op het eind nog maar 3 minuten aangeplakt. Als ik een minpuntje mag noemen is dat het wel heel langzaam vooruit gaat. Ik heb niet het gevoel dat ik m'n grenzen aan het verleggen ben. Nou ja. Ik denk dat ik over een week wel anders piep....Dan moet ik misschien plots wel 10 minuten achter elkaar ofzo.

Ben in Belgie en op deze weegschaal ben ik weer 65,7 kilo. Rotding volgende x neem ik gewoon die uit Amsterdam mee.
In het begin bouwt Evy niet zo heel snel op, maar na een paar weken gaat het echt wel steeds sneller hoor!

Ik hoop dat ik als ik beter ben nog een beetje vooruit kom. Ik denk dat ik maar eerst nog een keer les 12 ga doen, zodat ik weet of ik dat nog kan.
pi_53306804
De Oosterse stoofpot van die Sonja recepten uit het linkje in de OP is een aanrader Was erg lekker ... beetje flauw, maar toen gewoon wat sambal op gedaan (en uitgeschoten, dat was wat minder handig)
  woensdag 19 september 2007 @ 18:48:21 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53307122
Ik heb pannenkoeken gehad (ideetje uit het dieetclubtopic).

1 met appel / kaneel.
1 met bacon (vetrandjes verwijderd).
en een halve met banaan.

. Je kunt wel eindeloos varieren met die dingen.

(vanmiddag nog een half afbakstokbroodje met brie gehad, maar laten we dat maar vergeten . * viking84 mompelt iets over met rammelende maag naar de supermarkt gaan)
Niet meer actief op Fok!
pi_53307454
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb pannenkoeken gehad (ideetje uit het dieetclubtopic).

1 met appel / kaneel.
1 met bacon (vetrandjes verwijderd).
en een halve met banaan.

. Je kunt wel eindeloos varieren met die dingen.

(vanmiddag nog een half afbakstokbroodje met brie gehad, maar laten we dat maar vergeten . * viking84 mompelt iets over met rammelende maag naar de supermarkt gaan)
Ik hoop wel dat je ze zelluf hebt gebakken he.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:00:57 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53307473
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat je ze zelluf hebt gebakken he.
.

Uiteraard. Meergranenpannenkoeken.

Dacht jij dat ik 2,5 pannenkoek had gegeten op het pannenkoekschip?! Mens, ik kan nog niet eens 1 zo'n hele pannenkoek op .
Niet meer actief op Fok!
pi_53307945
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dacht jij dat ik 2,5 pannenkoek had gegeten op het pannenkoekschip?! Mens, ik kan nog niet eens 1 zo'n hele pannenkoek op .
Dat kan ik wel op een pannenkoekenschip een hele pannenkoek eten ... wel twee als ik erge honger heb ... Met pannenkoeken altijd al het type vuilnisbakkie geweest, van zelfgebakken kan ik er nog wel 3 op als ik geen honger heb ...

Niet dat ik dat doe hoor
  woensdag 19 september 2007 @ 19:19:49 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53308007
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat kan ik wel op een pannenkoekenschip een hele pannenkoek eten ... wel twee als ik erge honger heb ... Met pannenkoeken altijd al het type vuilnisbakkie geweest, van zelfgebakken kan ik er nog wel 3 op als ik geen honger heb ...

Niet dat ik dat doe hoor
Ik eet er meestal twee, maar die derde was een minipannenkoekje met het restant van het beslag en ik wilde van alle smaken proeven .
Niet meer actief op Fok!
pi_53308167
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Uiteraard. Meergranenpannenkoeken.

Nee, dat dacht ik niet, maar ik had zin om die hele discussie van een paar dagen geleden weer dunnetjes over te doen
pi_53308467
pannekoeken

maar goed foto van mij in mijn nieuwe broek (die nu al weer wijd gaat zitten)
pi_53308571
Leuk setje Eens heel wat anders (staat je goed hoor! Lekker stoer)

... als je besluit riem te kopen ... wees dan slimmer dan ik, ik kocht er een die er wel leuk uitzag, maar die was dus wijder dan mn eigen heupen en zorgt er nu voor dat ik aan de achterkant zo'n 10 cm ruimte heb tussen broek en lichaam, waar in gekeken kan worden als mn trui er niet overheen zit ... lange trui aan dus
  woensdag 19 september 2007 @ 19:39:37 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53308581
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken

[afbeelding]
Zo, mooie slanke dame, hoor (sleutelbeenderen ).

Alleen die broek is dus te groot, maar dat had je al in de gaten . Zat hij eerst normaal? Hoeveel kg was je toen je hem kocht?
Niet meer actief op Fok!
pi_53308679
ik woog 2 kilo meer toen ik hem kocht
en ja sleutelbeenderen wou ik vroeg altijd hebben

en ik ga inderdaad een riem kopen bedankt voor de tip
pi_53308976
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
(sleutelbeenderen ).
Is dat goed dan?
Ik vind ze bij mezelf eigenlijk te ver uitsteken, en botten in zicht doen me altijd aan anorexia denken (ik zie mijn ribben ook al..). Maar ja, de verhoudingen kun je niet zelf bepalen natuurlijk.
Ik moet toch eens wat meer om me heen gaan kijken geloof ik. Ik val niet op meisjes, dus kijk ik ook niet naar ze

Miss s: ik kan de broek niet goed beoordelen, ik wil meer contrast tussen de broek en de achtergrond!
Maar het hele idee van jou in een broek is al erg tof en origineel
pi_53309002
Ben net terug van fietsen, zit ik net in een regenbui.

Iemand die ik ken zei dat je van bier zelf niet dik wordt maar dat je dikker kan worden omdat bier je eten eerder omzet in vet. Ze zeggen dan wel dat je dik wordt van bier, maar volgens mij valt dat wel mee.
pi_53309063
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Gewas het volgende:

Iemand die ik ken zei dat je van bier zelf niet dik wordt maar dat je dikker kan worden omdat bier je eten eerder omzet in vet. Ze zeggen dan wel dat je dik wordt van bier, maar volgens mij valt dat wel mee.
In bier zitten evenveel kcal als in cola (ongeveer). Je wordt er dus heus wel dik van, als je maar genoeg drinkt
pi_53309097
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken

[afbeelding]
Je bent wel een stuk afgevallen vergeleken met oudere foto's die ik van je heb gezien.
pi_53309102
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Gewas het volgende:

van bier word je echt wel dik
pi_53309216
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Miss_S het volgende:
en ik ga inderdaad een riem kopen
Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging mee
pi_53309245
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging mee
thanks zal er opletten
ookal zit ik nog steeds in mijn hoofd dat er geen riemen in mijn maat zijn
pi_53309286
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef Miss_S het volgende:
thanks zal er opletten
ookal zit ik nog steeds in mijn hoofd dat er geen riemen in mijn maat zijn
Zou goed kunnen hoor. Maar dan zijn ze dus allemaal te groot, en niet te klein.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:25:39 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53309755
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat heb ik ook .
Ik heb ook een hele lange, maar elke week dat ik thuis kwam, kon m'n vader er weer een gaatje bij doen. Nu is 'ie eigenlijk fucked up, dus ik moet een nieuwe, maar ook een nieuwe broek, want m'n broek verfrommelt helemaal rond m'n middel als ik m'n riem op het laatste gaatje doe.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')