Ach sorry!!quote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goed![]()
* conleche klopt af onder haar bureautje want dat is ongeverfd hout
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybalquote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcalquote:Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef Juzme het volgende:
[..]
Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veel
Dat is wel zo, maar het gaat niet alleen maar om de kcal he. Want in kroepoek zit veel meer vet dan in bijvoorbeeld 100 gram ontbijtflakes, en dat bevat ongeveer evenveel kcalquote:Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.quote:Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Voel je niet gediscrimineerd hoor, maar VSpeldje studeert geneeskunde, vandaar dat ik dacht dat ze er wat vanaf zou wetenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Bedanktquote:Op maandag 17 september 2007 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..
Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam
100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon
200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin
Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over die bloedgroepen..
eerst was er O.. en toen...
*google*
Bloedgroep O
de Jager
Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariër
Bloedgroep A
de Agrariër.
Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade
Bloedgroep B
de Nomade.
Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie
Bloedgroep AB
het Mysterie.
Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.
doe toch maar niet google
Hmm minder fijn, wat zijn er veel mensen ziek!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:45 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik ben nog steeds ziek, slechte nacht gehad maar voel me nu al wel wat beter dan gisteren. Ik weeg wel ineens 66 kg, tegenover die 67,5 waar ik maar niet vanaf kwam, maar dat komt gewoon omdat ik weinig gegeten heb de laatste dagen. Echt eerlijk afvallen is dat dus niet.
Eens kijken waar ik me vandaag mee kan gaan vermaken.
Ik heb trouwens geen idee wat mijn bloedgroep is.
Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat ik afstam van een boer en een nomade, dat ik jong, zeldzaam en on top off that all ook nog mysterieus ben!! Nog iets over Azie tegengekomen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik hebwelke zou het moeten zijn?
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!quote:Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybalEven rust vanavond
Ja en met name kippensoep! Voor de vitamines kan je er natuurlijk wel lekker veel groenten doorheen gooien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, net 2 boterhammen gegeten, maar echt makkelijk krijg ik het allemaal niet weg. Vanmorgen 2 knackebrodjes gegeten, want zuivel valt momenteel echt niet goed.
Wat is nou echt aansterk-voedsel? Ik zit te denken om vanavond een pan goed gevulde soep voor mezelf te maken. Zou dat een idee zijn?
Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!![]()
Mijn bloedgroep is trouwens A+, schijnt toch ook een soort dieet te zijn op bloedgroepen enzo?Vind dat maar een gedoe trouwens....gewoon gezond eten en bewegen
(hoor mij nou lekker enthousiast, ben net 2 dagen bezig!! hahaha!)
* veiligheidsspeldje ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.
Even gegoogled:
http://www.dieetwijzer.com/bloedgroepdieet.html
Ja... ik ben aan het SOGgen![]()
Ik ken wat mensen die altijd naar McDonalds gaan als ze ziek zijn (geweest). Omdat daar zulke fijne kunstmatige betervoelstofjes in zitten (zeggen ze zelf).quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Iemand nog meer tips voor aansterkvoedsel? Ik lust geen soep namelijken ben daarnet weer heerlijk vreselijk misselijk geworden van mijn crackers ...
(gekke is, ik heb enorme behoefte om te eten, echt heel veel trek enzo, maar wat ik eet, maakt me meteen misselijk. Normaal heb ik ook geen honger als ik ziek ben ...)
Ja, dat heb ik ook, het doet deugd om zo goed te zweten, en dan een lekkere douche nemenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!![]()
2 bananen zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond eet ik roerbakgroenten met koolvis...
Ondanks de verleidingen die er lagen bij de kantine (lees: brownies, muffins, koeken, marsen, saucijzenbroodjes) toch gezond gegeten2 bananen op, en een liga evergreen als tussendoortje. Alleen croissantje was niet zo goed maar ik had geen andere keus. Ja, een brownie
Totaal calorieën vandaag komt waarschijnlijk uit rond de 1600.
Raak je nu nog wel brownies aan dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
2 bananen zou ik ook niet doen.
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan.
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)quote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 bananen zou ik ook niet doen.
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan.
Een banaan kan prima, maar waarom 2? Dat was meer het punt geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef AcidBurner het volgende:
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)
Gefeliciteerd met je BMIquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)
bedankt voor de lieve pm's trouwens
Eigenlijk pas als je BMI onder de 25 zitquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef AcidBurner het volgende:
Goed bezig Dizer! Volhouden man ... ik het begin gaat het altijd supersnel...maar dat zal afnemen...en zelfs je sport opvoeren naar 3X per week... gaat het nog snellerbeweging is de sleutel, dat en goed eten. Veel succes!
Volgens mij maakt het niet uit of je eet of drinkt, want ook in bier zitten calorieënquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen.Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
Daarom hebben veel mensen een vaste 'weegdag' in de week: je gewicht schommelt elke dag een beetje en het is niet zo dat caloriebommen er meteen aanzitten of vet er met 1 keertje sporten meteen vanaf is ... op langere termijn is beter te zien of je nu afvalt of aankomt. Ga er maar gewoon niet vanuit dat bier geen afvalmiddeltje isquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen.Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
had je al gegeten vandaag? en uhm ... normaal is bier (alcohol) een vochtafdrjiver ... dus is het jammer genoeg alleen water ... Ik merk uit ervaring dat als ik vet eet, het er pas een paar dagen later aan zit. ik heb soms ook iets van joepie nu heb ik heel de nacht bier gedronken en ben ik nog 2kilo kwijt (is al voorgevallen) maar dat is alleen maar vocht hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Wat voor sport doe je? Je mag niet vergeten dat als je meer spier kweekt je ook meer zal wegen. Ook al val je af kan het nog zijn dat je zwaarder wordt ... wat een goed teken is als je veel sport.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.
ik wou dinsdag er een foto van maken maarja toen kon ik niet posten dus heb het toen maar niet gedaanquote:Op woensdag 19 september 2007 13:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben niet ziek meer... heb mijn dagje school met gemak volgehouden, daarna wel een enorme honger en lekker boterhammetjes met aarbeien gegeten om te vieren dat ik me weer goed voel
(nog wel steeds verkouden en veel hoesten, maar het ergste is voorbij gelukkig)
En welkom terug, Miss S, is het je ondertussen eigenlijk al gelukt om foto's van je broeken te maken? Ik word steeds nieuwsgieriger eerlijk gezegdEn lekker dat je nu op de 25 zit.
Ik doe cardio en krachttrainin op de sportschool. Daarnaast doe ik ook wat joggen 1x in de week of zo..quote:Op woensdag 19 september 2007 15:35 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? Je mag niet vergeten dat als je meer spier kweekt je ook meer zal wegen. Ook al val je af kan het nog zijn dat je zwaarder wordt ... wat een goed teken is als je veel sport.
Blijven gaan!
In het begin bouwt Evy niet zo heel snel op, maar na een paar weken gaat het echt wel steeds sneller hoor!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef conleche het volgende:
Les 4 van Evy: 1x 2 minuten, 3x 3 minuten. Das nog steeds maar 11 minuten en toen het klaar was was ik niet eens een beetje near home, dus ik heb er op het eind nog maar 3 minuten aangeplakt. Als ik een minpuntje mag noemen is dat het wel heel langzaam vooruit gaat. Ik heb niet het gevoel dat ik m'n grenzen aan het verleggen ben. Nou ja. Ik denk dat ik over een week wel anders piep....Dan moet ik misschien plots wel 10 minuten achter elkaar ofzo.
Ben in Belgie en op deze weegschaal ben ik weer 65,7 kilo. Rotdingvolgende x neem ik gewoon die uit Amsterdam mee.
Ik hoop wel dat je ze zelluf hebt gebakken he.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb pannenkoeken gehad(ideetje uit het dieetclubtopic).
1 met appel / kaneel.
1 met bacon (vetrandjes verwijderd).
en een halve met banaan.. Je kunt wel eindeloos varieren met die dingen.
(vanmiddag nog een half afbakstokbroodje met brie gehad, maar laten we dat maar vergeten. * viking84 mompelt iets over met rammelende maag naar de supermarkt gaan)
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je ze zelluf hebt gebakken he.![]()
Dat kan ik welquote:Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik 2,5 pannenkoek had gegeten op het pannenkoekschip?! Mens, ik kan nog niet eens 1 zo'n hele pannenkoek op.
Ik eet er meestal twee, maar die derde was een minipannenkoekje met het restant van het beslag en ik wilde van alle smaken proevenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik welop een pannenkoekenschip een hele pannenkoek eten ... wel twee als ik erge honger heb
... Met pannenkoeken altijd al het type vuilnisbakkie geweest, van zelfgebakken kan ik er nog wel 3 op als ik geen honger heb ...
Niet dat ik dat doe hoor
Nee, dat dacht ik niet, maar ik had zin om die hele discussie van een paar dagen geleden weer dunnetjes over te doenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Uiteraard. Meergranenpannenkoeken.
Dacht jij dat ik 2,5 pannenkoek had gegeten op het pannenkoekschip?! Mens, ik kan nog niet eens 1 zo'n hele pannenkoek op.
Zo, mooie slanke dame, hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken![]()
maar goed foto van mij in mijn nieuwe broek (die nu al weer wijd gaat zitten)
[afbeelding]
Is dat goed dan?quote:
In bier zitten evenveel kcal als in cola (ongeveer). Je wordt er dus heus wel dik van, als je maar genoeg drinktquote:Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Gewas het volgende:
Ben net terug van fietsen, zit ik net in een regenbui.![]()
Iemand die ik ken zei dat je van bier zelf niet dik wordt maar dat je dikker kan worden omdat bier je eten eerder omzet in vet. Ze zeggen dan wel dat je dik wordt van bier, maar volgens mij valt dat wel mee.
Je bent wel een stuk afgevallen vergeleken met oudere foto's die ik van je heb gezien.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken![]()
maar goed foto van mij in mijn nieuwe broek (die nu al weer wijd gaat zitten)
[afbeelding]
van bier word je echt wel dikquote:Op woensdag 19 september 2007 19:55 schreef Gewas het volgende:
Ben net terug van fietsen, zit ik net in een regenbui.![]()
Iemand die ik ken zei dat je van bier zelf niet dik wordt maar dat je dikker kan worden omdat bier je eten eerder omzet in vet. Ze zeggen dan wel dat je dik wordt van bier, maar volgens mij valt dat wel mee.
Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging meequote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Miss_S het volgende:
en ik ga inderdaad een riem kopen
thanks zal er oplettenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging mee![]()
Zou goed kunnen hoor. Maar dan zijn ze dus allemaal te groot, en niet te klein.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef Miss_S het volgende:
thanks zal er opletten
ookal zit ik nog steeds in mijn hoofd dat er geen riemen in mijn maat zijn
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 20:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip: koop niet een te lange, ook al kun je 'm strak doen. Ik heb nu allemaal te lange riemen, en die zijn wel leuk en fijn verstelbaar enzo...maar dan zit er dus een flap overbodige riem aan, hij komt onderhand bijna tot het 'zijlusje' van mijn broek. Maar natuurlijk blijft ie daar niet in zitten, dus flapt 'ie bij elke armbeweging mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |