Ach sorry!!quote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goed![]()
* conleche klopt af onder haar bureautje want dat is ongeverfd hout
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybalquote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcalquote:Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef Juzme het volgende:
[..]
Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veel
Dat is wel zo, maar het gaat niet alleen maar om de kcal he. Want in kroepoek zit veel meer vet dan in bijvoorbeeld 100 gram ontbijtflakes, en dat bevat ongeveer evenveel kcalquote:Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.quote:Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Voel je niet gediscrimineerd hoor, maar VSpeldje studeert geneeskunde, vandaar dat ik dacht dat ze er wat vanaf zou wetenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Bedanktquote:Op maandag 17 september 2007 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..
Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam
100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon
200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin
Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over die bloedgroepen..
eerst was er O.. en toen...
*google*
Bloedgroep O
de Jager
Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariër
Bloedgroep A
de Agrariër.
Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade
Bloedgroep B
de Nomade.
Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie
Bloedgroep AB
het Mysterie.
Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.
doe toch maar niet google
Hmm minder fijn, wat zijn er veel mensen ziek!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:45 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik ben nog steeds ziek, slechte nacht gehad maar voel me nu al wel wat beter dan gisteren. Ik weeg wel ineens 66 kg, tegenover die 67,5 waar ik maar niet vanaf kwam, maar dat komt gewoon omdat ik weinig gegeten heb de laatste dagen. Echt eerlijk afvallen is dat dus niet.
Eens kijken waar ik me vandaag mee kan gaan vermaken.
Ik heb trouwens geen idee wat mijn bloedgroep is.
Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat ik afstam van een boer en een nomade, dat ik jong, zeldzaam en on top off that all ook nog mysterieus ben!! Nog iets over Azie tegengekomen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb wel Aziatisch bloed, alleen geen idee welke bloedgroep ik hebwelke zou het moeten zijn?
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!quote:Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybalEven rust vanavond
Ja en met name kippensoep! Voor de vitamines kan je er natuurlijk wel lekker veel groenten doorheen gooien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:34 schreef Quinazoline het volgende:
Zo, net 2 boterhammen gegeten, maar echt makkelijk krijg ik het allemaal niet weg. Vanmorgen 2 knackebrodjes gegeten, want zuivel valt momenteel echt niet goed.
Wat is nou echt aansterk-voedsel? Ik zit te denken om vanavond een pan goed gevulde soep voor mezelf te maken. Zou dat een idee zijn?
Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!![]()
Mijn bloedgroep is trouwens A+, schijnt toch ook een soort dieet te zijn op bloedgroepen enzo?Vind dat maar een gedoe trouwens....gewoon gezond eten en bewegen
(hoor mij nou lekker enthousiast, ben net 2 dagen bezig!! hahaha!)
* veiligheidsspeldje ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er is inderdaad een bloedgroepen dieet, maar of je dat moet geloven... het komt er iig op neer dat je met bloedgroep A veel groenten eet en vlees slecht verdraagt ofzo, en dat bloedgroep O juist heel veel vlees moet eten en geen tarwe. Zoiets iig. Ik vind het een beetje flauwekul.
Even gegoogled:
http://www.dieetwijzer.com/bloedgroepdieet.html
Ja... ik ben aan het SOGgen![]()
Ik ken wat mensen die altijd naar McDonalds gaan als ze ziek zijn (geweest). Omdat daar zulke fijne kunstmatige betervoelstofjes in zitten (zeggen ze zelf).quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Iemand nog meer tips voor aansterkvoedsel? Ik lust geen soep namelijken ben daarnet weer heerlijk vreselijk misselijk geworden van mijn crackers ...
(gekke is, ik heb enorme behoefte om te eten, echt heel veel trek enzo, maar wat ik eet, maakt me meteen misselijk. Normaal heb ik ook geen honger als ik ziek ben ...)
Ja, dat heb ik ook, het doet deugd om zo goed te zweten, en dan een lekkere douche nemenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zweet me altijd rot tijdens de trainingen of wedstrijden! Heerlijk vind ik dat! Vanavond weer, gisteren was een oefenwedstrijdje tegen onze dames 1 (helaas flink verloren, maar goed!). Vanavond gewoon lekker trainen en mischien vrijdag wel weer, gewoon een extra training, kom ik in ieder geval aan mijn beweging deze week!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |