abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2007 @ 14:18:12 #101
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53243504
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goed

* conleche klopt af onder haar bureautje want dat is ongeverfd hout
Ach sorry!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53244583
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybal Even rust vanavond
pi_53247144
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef Juzme het volgende:

[..]

Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veel
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
pi_53247460
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
Dat is wel zo, maar het gaat niet alleen maar om de kcal he. Want in kroepoek zit veel meer vet dan in bijvoorbeeld 100 gram ontbijtflakes, en dat bevat ongeveer evenveel kcal
Maar ach, het is wel zo lekker
Allejezus
pi_53247818
Ik eet liever een zak kroepoek dan een zak chips ... en in chips zit vast nog veel meer vet (nouja, desnoods evenveel) ...
Maar ik wil brownies maken! Mn moeder was dr receptenmap aan het opruimen en sindsdien heb ik zin om die dingen te maken ... niet om te eten, nog steeds nergens trek in en kan eten nauwelijks wegkrijgen. Maar wel om te maken, ik hou van gebak maken

Morgen weer naar school, gaat weer goed genoeg met me ... moet nu maar eens hard gaan huiswerken, anders heb ik morgen alsnog een probleem (vanaf morgen een nieuwe wiskundeleraar, zo'n oude die huiswerk controleert en je dan na laat komen ... ik loop nog wat achter en om meteen te beginnen met nakomen zie ik eigenlijk niet zitten )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53248279
Chicolate... als je ziek bent geweest zal dit toch wel een geldig excuus zijn om je huiswerk niet af te hebben?

Vanavond eet ik chili con carne. En ik heb net het laatste mini stroopwafeltje opgemaakt, dus voorlopig snoep ik thuis ook niet meer. Nou ja, muv een klein beetje stroopwafelijs af en toe na het eten

Vandaag op:

- bakje cruesli
- banaan
- perzik
- broodje zalmsalade met rauwkost
- mini stroopwafel

en dan straks nog Chili con carne met iets van 80 gram rijst

Ik was m'n motivatie kwijt, wel gewoon op gewicht gebleven maar niks meer eraf... en ik wil er nog wel iets van 5-7 kg af hebben. Positief puntje: ik ben er al 11 kwijt

Ik wil gewoon van de winter dit aan kunnen:

[ Bericht 19% gewijzigd door Ewelina op 17-09-2007 17:44:14 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_53249063
Dat vinden sommigen juist geen reden, "heb je de hele dag de tijd gehad" ... ik ga het zo wel doen, het zijn nog maar een paar opgaven

Die kleren zien er echt stoer uit trouwens Beetje koud misschien voor de winter, maar ik snap je punt (en die tweede is echt subtiel, heel mooi, dat vind ik echt goed bij sommige vrouwen staan. Zelf er het lef niet voor)

... Mijn lichaam speelt weer vals met afvallen enzo: de gewone griep is omgezet in een buikgriep
pi_53249325
Dit draag ik niet dagelijks hoor... maar ik heb altijd wel een paar gala's en aangezien ik elk jaar een nieuwe jurk koop en ik er al 3 heb (met heel wijde rok, ook gaaf!) wil ik er nu zo één.

Beterschap!
  maandag 17 september 2007 @ 18:22:32 #109
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53249454
Bij mij is de motivatie nogal ver te zoeken, ik heb 2 pakken voor gala's en een is nu een beetje veel te groot
Bernie en ik zijn tof.
pi_53249688
Wow, die blauwe jurk is mooi!

Waar kan je mooie jurken vinden trouwens? Mijn oma maakte altijd de jurken voor mijn moeder, zus en mij, maar die is overleden en mijn moeder heeft er geen tijd voor (die kan dat ook) Gelukkig staat er nog niks in de planning waar ik een jurk bij aanmoet, maar gewoon een keer spieken voor motivatie kan geen kwaad
pi_53249928
Oeh ja, ik wil ook weten waar je die kan kopen .. ik heb dit jaar ergens in december waarschijnlijk een eindexamengala, als vriendlief tenminste besluit ook mee te willen, en deze zijn wel heel erg mooi (en eens wat anders dan al die H&M en C&A standaardjurken waar de halve school mee komt)
pi_53249954
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..

Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam

100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon

200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin

Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
pi_53250027
Die foto's komen niet uit een catalogus ofzo? ... daar leek het namelijk op, met die kleuren ernaast

Maar sowieso bedankt voor de adressen zijn die allemaal in Amsterdam en omstreken? (dan heb ik weer een excuus om eens naar Amsterdam te gaan haha)
pi_53250151
Assepoester zit in Arnhem. De rest zit inderdaad in Amsterdam, alhoewel P&C natuurlijk overal zit

De foto's komen idd uit een catalogus, maar ik heb al gezien dat Robin dat merk ook verkoopt. Ze verkopen er iig prachtige jurken en ze maken voor je op maat erg prettig aangezien ik geen standaard figuur heb.

Laat je trouwens niet afschrikken door die kutsite van Robin, ze bieden een erg goede service.
pi_53250213
Laura Dolls is echt top! Voor 75 euro ben je helemaal klaar en er is superveel keus! Ook mooie accesoires als tasjes en handschoentjes enzo! Ik had bij de premiere van Zwartboek echt een hele mooie jurk van daar aan. Veel leuker dan de zoveelste H&M jurk. Het was een beetje een '60 model van glanzend roodbruin satijn met pettycoat. Echt mooi, zal wel eens kijken of ik een foto kan vinden....
pi_53250342
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
pi_53250351
Je moet daar wel geluk hebben, alhoewel ik er ook een mooie jurk voor E75,- vandaan gehaald heb.

Pics van mijn galajurken:

van de andere jurken heb ik zo even vlug geen foto.
pi_53250382
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.

Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is
  maandag 17 september 2007 @ 18:58:46 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53250442
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.

Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is
Ik wilde net zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_53250508
Ik heb mezelf zitten verlekkeren bij Assepoester ... had ik niet moeten doen, zoveel geld heb ik heul niet

Laura Dols ziet er ook goed uit Ik kijk nu die panorama's ... volgens mij kan ik daar wel wat leuks gaan vinden (tenminste, hebben ze daar ook relatief 'eenvoudige' jurken? zonder kantjes enzo?) ... daar ga ik zeker weten een keertje heen als het aan mij ligt. Nu nog bedenken of ik dat samen met vriendinnen of met mn moeder ga doen ... en hoe ik vriendje over ga halen ook te komen

Stiekem ben ik wel een meisje Bij het zien van die jurken krijg ik zin om er een te passen en te dragen ... dat terwijl ik al jaren geen jurk of rok meer heb aangehad ... stiekem is het mijn droom om in december in zo'n mooie slanke jurk te passen, zonder me te schamen voor mn figuur
pi_53250559
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Voel je niet gediscrimineerd hoor, maar VSpeldje studeert geneeskunde, vandaar dat ik dacht dat ze er wat vanaf zou weten
pi_53259392
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..

Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam

100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon

200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin

Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
Bedankt
Nu nog een keer naar Amsterdam
pi_53260644
Over die bloedgroepen..

eerst was er O.. en toen...
*google*

Bloedgroep O
de Jager

Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariėr

Bloedgroep A
de Agrariėr.

Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade

Bloedgroep B
de Nomade.

Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie

Bloedgroep AB
het Mysterie.

Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.

doe toch maar niet google
pi_53260726
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over die bloedgroepen..

eerst was er O.. en toen...
*google*

Bloedgroep O
de Jager

Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariėr

Bloedgroep A
de Agrariėr.

Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade

Bloedgroep B
de Nomade.

Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie

Bloedgroep AB
het Mysterie.

Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.

doe toch maar niet google
Toch fijn om te weten dat ik afstam van een boer en een nomade, dat ik jong, zeldzaam en on top off that all ook nog mysterieus ben!! Nog iets over Azie tegengekomen?
pi_53262610
Jeej, ik ben een jager!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')