Ach sorry!!quote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goed![]()
* conleche klopt af onder haar bureautje want dat is ongeverfd hout
Maar dan zweet je ook weer meer? Ik heb pas morgen weer volleybalquote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcalquote:Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef Juzme het volgende:
[..]
Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veel
Dat is wel zo, maar het gaat niet alleen maar om de kcal he. Want in kroepoek zit veel meer vet dan in bijvoorbeeld 100 gram ontbijtflakes, en dat bevat ongeveer evenveel kcalquote:Op maandag 17 september 2007 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als ik een hele zak kroepoek eet vind ik net zo iets als een hele zak chips eten en dat is volgens mij veul meer kcal
+ ik eet altijd maar een kwart van de kroepoek zak of zo iets dus dan valt t wel mee
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.quote:Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Even een vraagje aan Veiligheidspeldje: bloedgroepen Daar kwam ik erachter dat je Aziatisch bloed in je familie moet hebben om A1B+ te zijn (wat ik heb) Ik heb gegoogeld, maar dat niet echt gevonden, wel dat de meeste Aziaten groep B hebben. Maar er stond niet dat het dus per definitie zo moest zijn. Weet jij hier meer van?
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Voel je niet gediscrimineerd hoor, maar VSpeldje studeert geneeskunde, vandaar dat ik dacht dat ze er wat vanaf zou wetenquote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee ik weet daar helemaal niks van. Ik weet alleen dat ik A+ heb.. en ik ben Pools.
Edit: eerst eens goed lezen voordat je een vraag beantwoord die niet eens aan je gesteld is![]()
Bedanktquote:Op maandag 17 september 2007 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eraan wilt uitgeven..
Onder de 100:
Laura Dols in de wolvenstraat in Amsterdam
100-200:
Peek & Cloppenburg
Blue Moon
200 en meer:
Assepoester Feestkleding
Robin
Reken voor die jurken die ik gepost heb ongeveer 300 euro.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over die bloedgroepen..
eerst was er O.. en toen...
*google*
Bloedgroep O
de Jager
Dit is de oudste bloedgroep: Zijn voedsel bestond hoofdzakelijk uit eiwit.
de agrariėr
Bloedgroep A
de Agrariėr.
Hij verbouwde gewassen en hield vee. Dit vereiste een ander spijsverteringssysteem waarmee granen en andere verbouwde producten konden worden verteerd.
de nomade
Bloedgroep B
de Nomade.
Dit was een steppenbewoner die in een volledig agrarisch ingestelde cultuur leefde.
het mysterie
Bloedgroep AB
het Mysterie.
Dit is de jongste en meest zeldzame bloedgroep.
doe toch maar niet google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |