abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53275574
Vanavond eet ik roerbakgroenten met koolvis...

Ondanks de verleidingen die er lagen bij de kantine (lees: brownies, muffins, koeken, marsen, saucijzenbroodjes) toch gezond gegeten 2 bananen op, en een liga evergreen als tussendoortje. Alleen croissantje was niet zo goed maar ik had geen andere keus. Ja, een brownie

Totaal calorieën vandaag komt waarschijnlijk uit rond de 1600.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_53276039
Ik heb doperwtjes met verse appelmoes gegeten Dat was wel lekker. Klein schepje aardappelpuree erbij (dat was wat minder prettig) en een mini stukje kip, viel ook wel lekker. Alsnog enorme buikpijn gekregen na het eten, maar dat is nu (10 min later) ook alweer voorbij

Mag niet trainen vanavond
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:17:05 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53278034
Ik heb niet echt goed gegeten vanavond, gebakken aardappeltjes met kipfilet....maar wel zonder mayonaise, dat vind ik dan wel weer goed van mezelf!! En daarnaast toch trainen vanavond, dus wellicht valt het mee.

Ben je al bij de huisarts geweest Chicolate? Klinkt niet echt goed bij je of klinkt (leest) het erger dan het is?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53279468
Het klinkt erger dan het is, denk gewoon een griepje of 2 achter elkaar gehad ... het zijn een aantal verschillende dingen na elkaar geweest (eerst verkouden, toen keelontsteking, toen koorts, dat is nu allemaal voorbij, maar buikgriep gekregen ... weerstand beetje laag)

Ik kan gewoon nog eten gelukkig, enorme berg doperwtjes (en ik hou alles binnen! Ha!) ... en morgen ga ik weer proberen naar school te gaan ... korte dag, moet lukken haha

(als het voor vrijdag ofzo niet weg is, moet ik wel naar de dokter van mn moeder ... tot die tijd, ach, ik hoef geen eens pijnstillers meer te slikken gelukkig Dat was tot gister wel anders, dus ik ben genezende)
pi_53290973
Goedemorgen
De weegschaal zegt 72
Is ie nou helemaal maf geworden!?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 19 september 2007 @ 08:04:38 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53291353
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond eet ik roerbakgroenten met koolvis...

Ondanks de verleidingen die er lagen bij de kantine (lees: brownies, muffins, koeken, marsen, saucijzenbroodjes) toch gezond gegeten 2 bananen op, en een liga evergreen als tussendoortje. Alleen croissantje was niet zo goed maar ik had geen andere keus. Ja, een brownie

Totaal calorieën vandaag komt waarschijnlijk uit rond de 1600.
2 bananen zou ik ook niet doen .
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_53291540
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan .
Raak je nu nog wel brownies aan dan?

Per 100 gram komt het aardig overeen, rond de 450 kcal allebei. Maar misschien is de een lichter dan de ander?
In elk geval is het allebei niet echt een goed idee als je af wilt vallen inderdaad
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53292020
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)
pi_53292198
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef AcidBurner het volgende:
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)
Een banaan kan prima, maar waarom 2? Dat was meer het punt geloof ik
En brownies zijn gewoon evil, prima als je die af en toe wilt eten, maar in principe zijn ze gewoon niet goed voor je

Ik (en iedereen hier, geloof ik) eet nog steeds af en toe chocolade of chips, hoor. Maar dan wel met een heel ander idee erachter, veel bewuster.
  woensdag 19 september 2007 @ 10:24:20 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53293866
Hoi allemaal! Sorry, laatste tijd minder aanwezig ivm drukke studie en werk en zo!! Maar heb zo gezond gedaan de afgelopen twee weken en normaal gesport (2x in de week) dat het ontzettend goed resultaat heeft bereikt!!

Wat was ik blij dat ik eindelijk die 0 zag naast de 9 !!!! Ik zit nu gewoon op de 90,5 Heerlijk joh! Hard werken heeft vruchten afgeworpen .

Volgende stap is natuurlijk de 9 inruilen voor de 8 .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53294047
Goed bezig Dizer! Volhouden man ... ik het begin gaat het altijd supersnel...maar dat zal afnemen...en zelfs je sport opvoeren naar 3X per week... gaat het nog sneller beweging is de sleutel, dat en goed eten. Veel succes!
pi_53296033
Goeiemiddag ondertussen al.

Bij mij gaat het weer omhoog, of het nu is omdat ik weer ben begonnen met het sporten of niet, ik weet het niet, mijn broeken spannen toch niet meer dan anders

Straks een broodje, wel wit, had even geen zin bruin, met salami, dus niet echt supergezond.

Vanavond is het dan weer kip met aardappel en verder weet ik het nog niet
pi_53296829
Ook goeiemiddag allemaal.
Nog steeds ziek, nog steeds thuis en ik verveel me nog steeds dood. Maar ik voel me al wel weer beter dan gisteren, dus kan misschien morgen (mijn verjaardag ) wel weer aan het werk.

Dadelijk maar weer even soep maken.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_53297577
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)

bedankt voor de lieve pm's trouwens
pi_53297725
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)

Gefeliciteerd met je BMI
pi_53298461
quote:
zo ik kan weer posten

Eigenlijk pas als je BMI onder de 25 zit
Maar elke kilo is natuurlijk een feestje waard
En welkom terug
pi_53298863
Ik ben niet ziek meer ... heb mijn dagje school met gemak volgehouden, daarna wel een enorme honger en lekker boterhammetjes met aarbeien gegeten om te vieren dat ik me weer goed voel (nog wel steeds verkouden en veel hoesten, maar het ergste is voorbij gelukkig)

En welkom terug, Miss S, is het je ondertussen eigenlijk al gelukt om foto's van je broeken te maken? Ik word steeds nieuwsgieriger eerlijk gezegd En lekker dat je nu op de 25 zit.
  woensdag 19 september 2007 @ 13:40:15 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53298894
quote:
zo ik kan weer posten

.

Was je gebanned ofzo?

edit: ja dus. Ik heb weer even bij gelezen bij de dieetclub .

Feli trouwens .

[ Bericht 11% gewijzigd door Viking84 op 19-09-2007 13:59:21 ]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:10:05 #169
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53299682
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef AcidBurner het volgende:
Goed bezig Dizer! Volhouden man ... ik het begin gaat het altijd supersnel...maar dat zal afnemen...en zelfs je sport opvoeren naar 3X per week... gaat het nog sneller beweging is de sleutel, dat en goed eten. Veel succes!
Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53299762
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen. Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
  woensdag 19 september 2007 @ 14:48:45 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53300610
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen. Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
Volgens mij maakt het niet uit of je eet of drinkt, want ook in bier zitten calorieën .
Niet meer actief op Fok!
pi_53301122
quote:
Daarom hebben veel mensen een vaste 'weegdag' in de week: je gewicht schommelt elke dag een beetje en het is niet zo dat caloriebommen er meteen aanzitten of vet er met 1 keertje sporten meteen vanaf is ... op langere termijn is beter te zien of je nu afvalt of aankomt. Ga er maar gewoon niet vanuit dat bier geen afvalmiddeltje is (of je moet behalve die 3 bier niets gegeten of gedronken hebben, dan kan het weer wel )

Ik heb nu al trek in de Oosterse Stoofschotel van vanavond, een van die 60 recepten van Sonja uit de OP
  woensdag 19 september 2007 @ 15:15:39 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53301250
Wij eten vanavond panne(n)koeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_53301702
Lekker! Met warme kersen en een bolletje vanilleijs ... of verse ananas ... of spek en stroop ... of ... of ...

Oeh ik denk dat ik van pannenkoeken houd
pi_53301726
quote:
had je al gegeten vandaag? en uhm ... normaal is bier (alcohol) een vochtafdrjiver ... dus is het jammer genoeg alleen water ... Ik merk uit ervaring dat als ik vet eet, het er pas een paar dagen later aan zit. ik heb soms ook iets van joepie nu heb ik heel de nacht bier gedronken en ben ik nog 2kilo kwijt (is al voorgevallen) maar dat is alleen maar vocht hoor.
Dus niet opgeven gewoon verder doen. En sport he ... ik kan het niet genoeg zeggen ... sport sport sport en rust nemen af en toe ... ik ga nu terug in mijn elke dag behalve woensdag (dan wandel ik te voet van mijn werk naar huis - 5km) maar het sport regime... bevalt me prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')