2 bananen zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond eet ik roerbakgroenten met koolvis...
Ondanks de verleidingen die er lagen bij de kantine (lees: brownies, muffins, koeken, marsen, saucijzenbroodjes) toch gezond gegeten2 bananen op, en een liga evergreen als tussendoortje. Alleen croissantje was niet zo goed maar ik had geen andere keus. Ja, een brownie
Totaal calorieën vandaag komt waarschijnlijk uit rond de 1600.
Raak je nu nog wel brownies aan dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
2 bananen zou ik ook niet doen.
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan.
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)quote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 bananen zou ik ook niet doen.
En ik weet niet hoeveel een croissantje uitmaakt tov een brownie. Volgens mij zitten er in één croissantje al 260 calorieën oid. Als er in een brownie nóg meer zitten, raak ik nooit meer een brownie aan.
Een banaan kan prima, maar waarom 2? Dat was meer het punt geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2007 09:00 schreef AcidBurner het volgende:
Just my tought, maar overdrijven jullie niet een beetje? Hoe hou je dat vol? Nee geen banaan, neen geen brownie, nee ... Ik zou dat persoonlijk nooit volhouden. Af en toe mag je je best iets gunnen hoor..anders wordt het ook saai. En af en toe is wat brol eten is helemaal niet slecht ... met mate ofc :-)
Gefeliciteerd met je BMIquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)
bedankt voor de lieve pm's trouwens
Eigenlijk pas als je BMI onder de 25 zitquote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
en meteen goed nieuws ik weeg 70,5 dus een bmi van 25 (is dat een feestje waard of pas als het onder de 25 is)
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Miss_S het volgende:
zo ik kan weer posten
Nou.. ik bleef al een maand hangen op 92 kilo. Was een ramp!!! Ben nu eindelijk weer aan het zakken!! Ik train juist al zoo veel.. heb ook de afgelopen zomer 4x in de week getraind. Nu terug naar 2 ivm werk + studie.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef AcidBurner het volgende:
Goed bezig Dizer! Volhouden man ... ik het begin gaat het altijd supersnel...maar dat zal afnemen...en zelfs je sport opvoeren naar 3X per week... gaat het nog snellerbeweging is de sleutel, dat en goed eten. Veel succes!
Volgens mij maakt het niet uit of je eet of drinkt, want ook in bier zitten calorieënquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen.Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
Daarom hebben veel mensen een vaste 'weegdag' in de week: je gewicht schommelt elke dag een beetje en het is niet zo dat caloriebommen er meteen aanzitten of vet er met 1 keertje sporten meteen vanaf is ... op langere termijn is beter te zien of je nu afvalt of aankomt. Ga er maar gewoon niet vanuit dat bier geen afvalmiddeltje isquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag... Ik heb gister toch maar 3 bier gedronken en nu kijk ik net op de weegschaal, ben ik bijna een kilo afgevallen.Maar is het net als met vet eten hetzelfde met bier dat je dan pas na 1 of 2 dagen aankomt?
had je al gegeten vandaag? en uhm ... normaal is bier (alcohol) een vochtafdrjiver ... dus is het jammer genoeg alleen water ... Ik merk uit ervaring dat als ik vet eet, het er pas een paar dagen later aan zit. ik heb soms ook iets van joepie nu heb ik heel de nacht bier gedronken en ben ik nog 2kilo kwijt (is al voorgevallen) maar dat is alleen maar vocht hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Gewas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |