quote:Op donderdag 13 september 2007 07:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o trouwens 65.0
Dat is op 40%

quote:

Zoiets dacht ik ook, normaal was ik alleen maar aan het 'groeien' en nu krimp ik weer!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is echt raar om af te vallen
dat broeken opeens wijd zitten en zo
(is 1e x dat ik af ben gevallen ooit)

ik zit echt de hele tijd.. huh.. mn broek zit los... huh.. mn broek zakt afquote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook, normaal was ik alleen maar aan het 'groeien' en nu krimp ik weer!
Op m'n 12e woog ik al 50 kg. trouwens geloof ik, maar ik was ook al ongesteld en had toen al een B-cup, was ook niet veel langer geworden verder. Had natuurlijk wel dat ik me altijd de dikste voelde, en was iemand dikker dan kon diegene het veel beter hebben enzo (nu met lich. onderzoek dingen voel ik me ook nog best dik moet ik toegeven, maar met kleding valt het wel mee).
Maar te grote broeken moet ik eigenlijk niet meer aandoen want die zitten zo lelijk natuurlijk, maar anders heb ik er gewoon te weinig![]()

Jaaaa dat heb ik nu ook! Ze lijken direct een stuk groter, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Gelukkig zijn ze ook niet kleiner geworden van het afvallen. De verhoudingen zijn nu veel beter.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat 'andere' mijlpalen voor mij, sommigen zijn wel erg![]()
kweet niet meer op hoeveel kg. ik dat had)
- m'n tieten steken weer verder uit dan m'n buik!
- je ziet m'n navel niet meer door een shirtje heen!
- m'n broeken slijten niet meer door aan m'n bovenbenen!
- de bovenband van broek snijdt niet meer in m'n vlees --> prop er geen shirtjes meer in

hey stefanie. Waar volleybal je als ik het vragen mag? en welk team? welke klasse?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:08 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren weer volleybal gehad, het ging totaal niet, alles was in het net ofzo, dus was behoorlijk kwaad achteraf. Precies of alles blijft in een dip zitten.
Nuja, morgen wedstrijd, we zullen zien hoe het gaat.. Daarna bij mijn ma thuis eten en lening voor het huis tekenen. Ik hoop dat het niet te vettig zal zijn.. Maar het gewicht gaat goed denk k, mijn broek die ik nu aanheb is toch te groot, nochtans nog niet veel aangehad.

Hoiquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey stefanie. Waar volleybal je als ik het vragen mag? en welk team? welke klasse?
ik speel zelf ook namelijk

Dit is 'm dus. Hij was natuurlijk eigenlijk niet zo bedoeld. Had hem in gedachten als juist een beetje ruim buitenvest. Maar eigenlijk vind ik dit wel goed staan zo, of zal ik hem toch maar ruilen?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg vandaag een soort vest binnen van Esprit dat ik online had besteld. Maar heel Freudiaans heb ik me vergist in de maat, dacht dat ik een M had besteld, maar er kwam dus een XS!! Heb het aangetrokken en het zit dus heel strak (ja duh) máár, ik vind het eigenlijk wel mooi staan. Ik zal morgen bij daglicht eens een foto posten.

Hij zit zo strak dat eventuele vetjes worden platgedruktquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef mordradead het volgende:
Ik vind hem prima staan, als hij ook goed zit als je je armen hebt hangen en je net hebt gegeten (met een wat boller buikje, tenminste bij mij dan) dan zou ik het gewoon zo laten
![]()

ziet er goed uit dus als ie ook nog goed zit zou ik hem houdenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is 'm dus. Hij was natuurlijk eigenlijk niet zo bedoeld. Had hem in gedachten als juist een beetje ruim buitenvest. Maar eigenlijk vind ik dit wel goed staan zo, of zal ik hem toch maar ruilen?
[afbeelding]

Je bent dan ook 13 kilo afgevallen!! Bedenk maar eens 13 pakken suiker die je her en der over je lichaam nog kwijt moetquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Alcarin het volgende:
Hij staat goed hoor conleche!![]()
Ik kreeg net weer zo'n 'shock', dat ik me ineens besefte dat er toch wel wat gewicht af is..
Ik deed namelijk mijn jas dicht, voor het eerst in een half jaar oid. Ik heb een lange jas, echt zo'n getailleerd ding. Die jas is maat 40, dus hij zat best strak, volgde gewoon mijn lijf. En nu heb ik echt nog een hoop ruimte over...Hij slobbert! Nu moet ik een nieuwe, wat erg![]()

Ja maar in m'n tekstje had ik alleen "effe proberen" getypt, maar hij pakt dat conleche ook mee. (Vandaar ook dat ik iedereen in de derde persoon zie praten als ze in het rood staanquote:

Ja dat kan ik nog wel veranderen want de mouwboorden zijn dubbel, dus dat kan ik er uithalen. Als ik m'n armen rechthou zijn ze precies goed, maar ik vind het wel fijn als ze iets langer zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef Plukie86 het volgende:
@ Conleche: Mooi vest, past goed hoor. Alleen de mouwen zijn te kort, kun je die nog uitleggen? Zo ja dan zou ik dat doen. En je broek is te groot!

* conleche tikt StefanieV op de vingers; doe nu maar niet, neem een appeltje!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |