abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53137980
quote:
Op donderdag 13 september 2007 07:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o trouwens 65.0
Dat is op 40%
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 13 september 2007 @ 08:20:42 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53138172
Als ik in de komende 4 dagen nog even 0,2 kg afval, ben ik 2 kg kwijtgeraakt in 2 weken. Dat is een mooi tempo dat ik ga proberen vast te houden. Dan zit ik nog voor het einde van het jaar onder de 70. Hopelijk lukt dat .

Feli Miss_S . Een gezond BMI komt steeds dichterbij!
Niet meer actief op Fok!
pi_53138205
quote:
Op donderdag 13 september 2007 07:30 schreef Miss_S het volgende:
71

Nog steeds 63,5 Ik vind stilstaan geen probleem, maar waarom kan er nou niet eerst een kilootje af ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53139086
Ondertussen ga ik weer naar beneden, wat een goed teken is natuurlijk. Ik hoop dat het zo blijft gaan en dat ik niet weer omhoog ga.
pi_53139719
Joepie, ik ben ook weer 0,5 kilo kwijt! Ik zit nu weer bijna op mijn gewicht voor de vakantie, nog 0,4 kilo te gaan. En dat zonder sporten, want ik heb het erg druk gehad de afgelopen weken.
pi_53142177
Gaat goed Saskia

Hier vanochtend 58.2.

Morgen naar de huisarts, ben benieuwd of er een oorzaak voor mn buikklachten zijn.
pi_53143134
Het is echt raar om af te vallen
dat broeken opeens wijd zitten en zo
(is 1e x dat ik af ben gevallen ooit )
pi_53143542
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is echt raar om af te vallen
dat broeken opeens wijd zitten en zo
(is 1e x dat ik af ben gevallen ooit )
Zoiets dacht ik ook, normaal was ik alleen maar aan het 'groeien' en nu krimp ik weer!
Op m'n 12e woog ik al 50 kg. trouwens geloof ik, maar ik was ook al ongesteld en had toen al een B-cup, was ook niet veel langer geworden verder. Had natuurlijk wel dat ik me altijd de dikste voelde, en was iemand dikker dan kon diegene het veel beter hebben enzo (nu met lich. onderzoek dingen voel ik me ook nog best dik moet ik toegeven, maar met kleding valt het wel mee).
Maar te grote broeken moet ik eigenlijk niet meer aandoen want die zitten zo lelijk natuurlijk, maar anders heb ik er gewoon te weinig
Het mooi kotsende meisje.
pi_53144300
Ik ben vanochtend 0,8 kilo afgevallen.
pi_53144477
dankje wel allemaal
echt goed voor mijn motivatie alleen jammer dat ik echt erg ongesteld ben geworden en dus sporten niet zie zitten misschien ff rustig wandelen of fietsen ofzo
pi_53144672
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook, normaal was ik alleen maar aan het 'groeien' en nu krimp ik weer!
Op m'n 12e woog ik al 50 kg. trouwens geloof ik, maar ik was ook al ongesteld en had toen al een B-cup, was ook niet veel langer geworden verder. Had natuurlijk wel dat ik me altijd de dikste voelde, en was iemand dikker dan kon diegene het veel beter hebben enzo (nu met lich. onderzoek dingen voel ik me ook nog best dik moet ik toegeven, maar met kleding valt het wel mee).
Maar te grote broeken moet ik eigenlijk niet meer aandoen want die zitten zo lelijk natuurlijk, maar anders heb ik er gewoon te weinig
ik zit echt de hele tijd.. huh.. mn broek zit los... huh.. mn broek zakt af
huh ik kan een doorschijnend shirtje aan zonder dat je mn buik er doorheen heel goed ziet
pi_53144782
Nog een kilootje voor een goed BMI Miss_S (in principe is dat toch eigenlijk wel het belangrijkste), en even niet sporten is geen ramp, maar wel weer oppakken --> trouwens je postte wel een foto van je rokje en blouse, maar we zijn natuurlijk veel benieuwder naar je broek toch?

Wat 'andere' mijlpalen voor mij, sommigen zijn wel erg kweet niet meer op hoeveel kg. ik dat had)
- m'n tieten steken weer verder uit dan m'n buik!
- je ziet m'n navel niet meer door een shirtje heen!
- m'n broeken slijten niet meer door aan m'n bovenbenen!
- de bovenband van broek snijdt niet meer in m'n vlees --> prop er geen shirtjes meer in
pi_53146225
ja miss-s in een broek ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53147116
die broek fotos komen eraan echt waar
moeten alleen nog ff korter gemaakt worden (de broeken niet de fotos)

en een goed BMI is het belangrijkst inderdaad maar dan wil ik ook nog ff onder de 70
  donderdag 13 september 2007 @ 21:05:22 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53155575
Zo, weer hardgelopen. Viel niet mee vandaag, want ik voelde m'n eten nog zitten (ook al had ik 2 uur van tevoren gegeten). Dat loopt gewoon niet prettig. Het begint nu weer pittiger te worden. Zaterdag voor het eerst weer 2 x 3 (tot nu toe alleen nog maar 1 minuut en 2 minuten gedaan).
Niet meer actief op Fok!
pi_53156586
Zo wat was het hier stil zeg Ik had niets boeiends te melden zelf ... alleen dat je nooit teveel keelsnoepjes achter elkaar moet eten, hoe smerig de smaak in je mond ook is ...

We aten vanavond speklapje (BAH! Dat vind ik dus echt niet lekker, hoefde ik ook niet) aardappel en sperziebonen met appelmoes. Had niet zo'n honger na die keelsnoepjes, hoefde ook geen toetje. Niet zo gezond gegeten vandaag, morgen weer een dag, weer een kans

Wel leuk: ik heb hele avond op internet rondgehangen, en zit erover te denken om een snowboard met schoenen en bindingen te kopen ... alleen nog even uitzoeken hoe duur een tas is, waar ik het op ga slaan buiten seizoen, of het wel nuttig is om te kopen (hoe vaak gebruik ik dat nou) en wat het onderhoud is ... als alles positief is, word ik trotse eigenares van een snowboard (even allemaal aan mn gymdocent, die snowboarder is, vragen)

hihi ik zie het helemaal zitten
pi_53158298
Goeieavond idd stil hier ja.

Vandaag wel een redelijke dag qua eten, toch aardig wat binnen gekregen:

ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
lunch: 2 sneeen brood met smeerkaas
avondeten: gekookte aardappelen met sperzieboontjes en worst ( at op stage)
tussendoor: 2 rijstwafels en een appel
pi_53159671
Ik kreeg vandaag een soort vest binnen van Esprit dat ik online had besteld. Maar heel Freudiaans heb ik me vergist in de maat, dacht dat ik een M had besteld, maar er kwam dus een XS!! Heb het aangetrokken en het zit dus heel strak (ja duh) máár, ik vind het eigenlijk wel mooi staan. Ik zal morgen bij daglicht eens een foto posten.
  vrijdag 14 september 2007 @ 07:28:36 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53163389
, goedemorgen.
Bleh, eten bestellen is niet goed voor mij.
1) ik had vrijwel gelijk buikpijn. Toch gek hoe je het na 2 weken gezond eten meteen voelt als je iets eet wat minder gezond is.
2) het hardlopen ging me niet zo goed af, want ik voelde m'n eten nog zwaar op m'n maag liggen.
3) ik was vanochtend weer zwaarder , maar dat is er morgen waarschijnlijk wel weer af.

Iig goede redenen om het niet meer (zo vaak) eten te bestellen dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_53164282
Goeiemorgen

Gisteren weer volleybal gehad, het ging totaal niet, alles was in het net ofzo, dus was behoorlijk kwaad achteraf. Precies of alles blijft in een dip zitten.

Nuja, morgen wedstrijd, we zullen zien hoe het gaat.. Daarna bij mijn ma thuis eten en lening voor het huis tekenen. Ik hoop dat het niet te vettig zal zijn.. Maar het gewicht gaat goed denk k, mijn broek die ik nu aanheb is toch te groot, nochtans nog niet veel aangehad.
pi_53164739
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Wat 'andere' mijlpalen voor mij, sommigen zijn wel erg kweet niet meer op hoeveel kg. ik dat had)
- m'n tieten steken weer verder uit dan m'n buik!
- je ziet m'n navel niet meer door een shirtje heen!
- m'n broeken slijten niet meer door aan m'n bovenbenen!
- de bovenband van broek snijdt niet meer in m'n vlees --> prop er geen shirtjes meer in
Jaaaa dat heb ik nu ook! Ze lijken direct een stuk groter, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Gelukkig zijn ze ook niet kleiner geworden van het afvallen. De verhoudingen zijn nu veel beter.
pi_53167049
Goedemorgen!

Inderdaad erg rustig hier, allemaal goede voornemens w.b. een hoop doen ofzo? Vandaag hafl 9 opgestaan, redelijk goed dus Toen lekker hardgelopen (30 minuten achtereen, helemaal volgehouden ) en nu studeren, vanavond werken.
Gisteravond was ik wel wat gefrustreerd van m'n ongesteldheid enzo, en toen had ik zo maar ineens een half pak speculaasjes op dat was wel minder natuurlijk.... Maar nu zijn ze niet meer in huis dus kan ik ze ook niet opvreten, dat is wel goed
pi_53167356
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:08 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen

Gisteren weer volleybal gehad, het ging totaal niet, alles was in het net ofzo, dus was behoorlijk kwaad achteraf. Precies of alles blijft in een dip zitten.

Nuja, morgen wedstrijd, we zullen zien hoe het gaat.. Daarna bij mijn ma thuis eten en lening voor het huis tekenen. Ik hoop dat het niet te vettig zal zijn.. Maar het gewicht gaat goed denk k, mijn broek die ik nu aanheb is toch te groot, nochtans nog niet veel aangehad.
hey stefanie. Waar volleybal je als ik het vragen mag? en welk team? welke klasse?

ik speel zelf ook namelijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53169735
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hey stefanie. Waar volleybal je als ik het vragen mag? en welk team? welke klasse?

ik speel zelf ook namelijk
Hoi

Tuurlijk, ik speel 3de provinciaal Vlaams-Brabant in Ruisbroek 84 Dames A In België dus

Waar speel jij?
pi_53174757
Zo, ik was ook alweer zwaarder, nu vind ik het echt lelijk worden, en blijf ik wel van het snoep af (er is ook niets meer in huis volgens mij) ... en dacht ik uit school 1 blokje chocola te nemen, kreeg ruzie met mn moeder omdat die voor het weekend waren ... nee ik mocht wel een eierkoek Eet dat smaakloze suikerding maar zelf op ...

Zometeen weer trainen, erg blij mee, ben woest op mn werkgever van mijn vakantiebaantje en wil al 2 dagen alles in elkaar meppen. Mij even de helft van mn loon door de neus boren

Trainen
pi_53177474
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg vandaag een soort vest binnen van Esprit dat ik online had besteld. Maar heel Freudiaans heb ik me vergist in de maat, dacht dat ik een M had besteld, maar er kwam dus een XS!! Heb het aangetrokken en het zit dus heel strak (ja duh) máár, ik vind het eigenlijk wel mooi staan. Ik zal morgen bij daglicht eens een foto posten.
Dit is 'm dus. Hij was natuurlijk eigenlijk niet zo bedoeld. Had hem in gedachten als juist een beetje ruim buitenvest. Maar eigenlijk vind ik dit wel goed staan zo, of zal ik hem toch maar ruilen?
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:14:47 #277
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53177516
Ik vind hem prima staan, als hij ook goed zit als je je armen hebt hangen en je net hebt gegeten (met een wat boller buikje, tenminste bij mij dan ) dan zou ik het gewoon zo laten
Bernie en ik zijn tof.
pi_53177613
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef mordradead het volgende:
Ik vind hem prima staan, als hij ook goed zit als je je armen hebt hangen en je net hebt gegeten (met een wat boller buikje, tenminste bij mij dan ) dan zou ik het gewoon zo laten
Hij zit zo strak dat eventuele vetjes worden platgedrukt . De mouwen zijn ook maar net lang genoeg, maar dat kan ik nog wel veranderen omdat het een dubbel boord is.
pi_53177738
Geen last van dat je schouders naar achter getrokken worden/te strak rond schouders en borsten? Mouwen lang genoeg? Zit ie lekker? ...

Als je hier overal 'ja' op kan antwoorden, dan zou ik em houden Hij staat verder wel gewoon goed (volgens mij hoort ie wel zo ongeveer zo te zitten)
pi_53177962
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit is 'm dus. Hij was natuurlijk eigenlijk niet zo bedoeld. Had hem in gedachten als juist een beetje ruim buitenvest. Maar eigenlijk vind ik dit wel goed staan zo, of zal ik hem toch maar ruilen?
[afbeelding]
ziet er goed uit dus als ie ook nog goed zit zou ik hem houden
pi_53178294
Hij staat goed hoor conleche!

Ik kreeg net weer zo'n 'shock', dat ik me ineens besefte dat er toch wel wat gewicht af is..
Ik deed namelijk mijn jas dicht, voor het eerst in een half jaar oid. Ik heb een lange jas, echt zo'n getailleerd ding. Die jas is maat 40, dus hij zat best strak, volgde gewoon mijn lijf. En nu heb ik echt nog een hoop ruimte over...Hij slobbert! Nu moet ik een nieuwe, wat erg
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53181248
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Alcarin het volgende:
Hij staat goed hoor conleche!

Ik kreeg net weer zo'n 'shock', dat ik me ineens besefte dat er toch wel wat gewicht af is..
Ik deed namelijk mijn jas dicht, voor het eerst in een half jaar oid. Ik heb een lange jas, echt zo'n getailleerd ding. Die jas is maat 40, dus hij zat best strak, volgde gewoon mijn lijf. En nu heb ik echt nog een hoop ruimte over...Hij slobbert! Nu moet ik een nieuwe, wat erg
Je bent dan ook 13 kilo afgevallen!! Bedenk maar eens 13 pakken suiker die je her en der over je lichaam nog kwijt moet

Ik heb het met de spijkerbroek die ik op de foto aanheb (en die je niet zo heel goed ziet ) Die zat echt loeistrak toen ik hem kocht en nu moet ik er persé een riem om, anders zakt ie van m'n kont.

Nou, dan ga ik het vest maar houden, want hij zit best lekker (dat komt waarschijnlijk door de gebreide mouwen, dat rekt natuurlijk mee, zodat je er geen opgesloten gevoel in krijgt.)

O dan heb ik nog een technisch vraagje: hoe krijg je tekst rood? Ik zie overal knopjes voor, maar dat niet
pi_53181571
Ik heb nog even een herfstplaatje gemaakt; ik vind dat bij onze topics een plaatje hoort, toch?

Dus voor de volgende die het topic gaat openen:

pi_53181676
* chicolate weet dat ook sinds kort

[ me=chicolate ] hier je tekstje [ / me ]

Maar dan zonder de spaties

Ik heb heerlijk getraind daarnet, was lekker fanatiek. Zo fanatiek dat ik perongeluk 2 mensen op hun hoofd getrapt heb Uhm, oeps (bij 1tje zelfs in zn oog)
pi_53181704
Leuk plaatje trouwens, maar de OP is nog steeds van de zomer haha
pi_53181757
* conleche effe proberen
pi_53181887
Jaaaaa het is je gelukt
pi_53182021
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Jaaaaa het is je gelukt
Ja maar in m'n tekstje had ik alleen "effe proberen" getypt, maar hij pakt dat conleche ook mee. (Vandaar ook dat ik iedereen in de derde persoon zie praten als ze in het rood staan ) Nou ja, ik weet al wat meer, maar als iemand nog weet hoe je alleen de tekst rood krijgt???
pi_53182329
Uhm als je alleen het sterretje wil ... ja kan bij me= ook gewoon het eerste woordje van je zin plakken

* op deze manier dus

[ me= op ] deze manier dus [ / me ]

Sterretje krijg ik niet weg zelf ..
pi_53182347
@ conleche: Ik vind het vest leuk staan, gewoon houden zeg ik
The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it?
pi_53183369
* roos eet chips
Pretentieus geneuzel.
pi_53183466
Mooi vest conleche

Ik had een mooi vest gezien van Esprit maar vind het niet meer terug op de site. Dan maar trui en broek besteld, ik moet eigenlijk sparen, dus mag in principe niets meer kopen
pi_53183580
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef roooosje het volgende:
* roos]eet chips[/me]
[me=rooooosje is stout

-edit-als je iets roods quote, dan doet ie ut dus niet
pi_53183599
* rooooosje is stout
pi_53183654
@ Conleche: Mooi vest, past goed hoor. Alleen de mouwen zijn te kort, kun je die nog uitleggen? Zo ja dan zou ik dat doen. En je broek is te groot!
pi_53183790
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef Plukie86 het volgende:
@ Conleche: Mooi vest, past goed hoor. Alleen de mouwen zijn te kort, kun je die nog uitleggen? Zo ja dan zou ik dat doen. En je broek is te groot!
Ja dat kan ik nog wel veranderen want de mouwboorden zijn dubbel, dus dat kan ik er uithalen. Als ik m'n armen rechthou zijn ze precies goed, maar ik vind het wel fijn als ze iets langer zijn.

En ja die broek is echt te groot
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:09:17 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53183845
@ Conleche: cool vest! .
@ Plukie: Conleche gaf al aan dat ze de mouwen nog kan verstellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_53184403
Ik heb zo'n zin om te snoepen
pi_53184848
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb zo'n zin om te snoepen
* conleche tikt StefanieV op de vingers; doe nu maar niet, neem een appeltje!

Nu zal ik weer ophouden met dat rode gedoe....
pi_53185164
Haha, geen appeltjes in huis, maar ik heb nog altijd niets genomen om te snoepen. Mag eigenlijk niet meer, al genoeg gegeten vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')