abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53104909
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat word jij zeker wel iedere maand gewoon ongesteld?
ik slik altijd maanden door en dan krijg je wel eens de kans dat je toch ongesteld word
Oh ja, ik heb het gewoon iedere maand. Altijd een week per maand chagarijnig , maar ik ben beetje control freak, wil liever zelf plannen wanneer het komt (en na 2 dagen doorslikken krijg ik al extreme buikpijnen, dus dat liet ik toen ook wel uit mn hoofd)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:57:51 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53104941
Ik heb weer lekker hardgelopen. Kon vandaag voor het eerst sinds ik begonnen ben zeggen dat het echt lekker ging. Ik merk wel dat het beter gaat als ik al een paar minuten gelopen heb. Dan ben ik een beetje op gang gekomen. Of zou het komen door het stretchen dat ik van tevoren gedaan heb? Donderdag zal ik weer eens stretchen. Eens kijken of het dan weer net zo goed gaat. Kan vanaf nu in ieder geval wel een lekker rondje lopen zonder dat ik al te ver naar huis moet wandelen. Ik ging alleen een beetje kibbelen met Mark onderweg en dan is het altijd moeilijker om je op het lopen te concentreren .
Niet meer actief op Fok!
pi_53105738
@ Miss-S: Goh, ik dacht toch echt dat je een mini-miss wou hebben

Ik ben compleet uitgeput. Heb een conditionele steples gedaan, ik step weleens vaker, maar dan is het een combi met bodyshape of gewichtjes. Nu is het echt een uur op en af dat ding; het eerste half uur met 1 step eronder en het laatste half uur met 3 steps eronder. Ik kon 'm wel dooien op het laatst.

Nou heb ik nog niet avondgegeten en eigenlijk ook geen honger meer. Misschien straks maar even een eitje bakken of zo....
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:29:43 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53105833
Ik heb vaak ook geen honger vlak na het sporten (ook al had ik daarvóór wel honger ).
En om ook even een bijdrage te leveren aan het feest vd maand-verhaal: ik slik momenteel geen pil, want ik ben bang dat dat het afvallen remt. Misschien dat ik, als ik voldoende afgevallen ben, wel weer ga experimenteren met pillen (goh, wat klinkt dat fout ), maar nu even niet. Ik wil de factoren die van invloed zijn op m'n gewicht (eten, medicijnen, bewegen) zoveel mogelijk onder controle houden en met medicijnen gaat dat niet. Bovendien: ik werd toch elke maand ongesteld, ook al slikte ik de pil door. Dus ik zal toch wat zwaarders moeten hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_53105999
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:44 schreef Chicolate het volgende:
String? ik ben daar gek zeg ... (buiten dat het afschuwelijk zal zitten als je hoog schopt, draad flink in je kont getrokken, moet ik al niets van die dingen hebben haha)

Nee gelukkig word ik nooit door de pil heen ongesteld, en als ik het wel ben, ben ik er wel goed op voorbereid hoor (iedere training controleren of ik toevallig niet ongesteld word Lijkt me wat teveel werk)
dan moet je ze misschien in je eigen maat kopen?
je gaat toch voor de training naar de wc, lijkt mij, kun je 't gelijk zien zoveel moeite is t niet
pi_53106028
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vaak ook geen honger vlak na het sporten (ook al had ik daarvóór wel honger ).
En om ook even een bijdrage te leveren aan het feest vd maand-verhaal: ik slik momenteel geen pil, want ik ben bang dat dat het afvallen remt. Misschien dat ik, als ik voldoende afgevallen ben, wel weer ga experimenteren met pillen (goh, wat klinkt dat fout ), maar nu even niet. Ik wil de factoren die van invloed zijn op m'n gewicht (eten, medicijnen, bewegen) zoveel mogelijk onder controle houden en met medicijnen gaat dat niet. Bovendien: ik werd toch elke maand ongesteld, ook al slikte ik de pil door. Dus ik zal toch wat zwaarders moeten hebben.
Ach, waarom zou je aan de pil moeten?
Als ik een andere keus had, had ik die pil allang gedumpt, kunstmatige troep
Maar ja, de alternatieven zijn nog erger.

Ik doe trouwens nu ook mee aan het grote feest, maar dat houdt me niet tegen om wat dan ook te doen hoor.
Morgen weer lekker zwemmen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:37:17 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53106064
Omdat ik 1 dag per maand ontzettende buikpijn heb en mét pil niet. Bovendien ben ik dan een stuk minder ernstig ongesteld, dus dat is wel fijn. Ik voel me altijd een dag of 2, 3 heel vies. Bleh.
Altijd handig als je ongesteld wordt op een dag dat je het niet kunt gebruiken. Ik zit dan echt in de lappenmand.
Niet meer actief op Fok!
pi_53106088
ik ben ook aan de pil..... ook al vergeet ik hem 3 dagen word ik nog niet ongesteld.. pas daarna
heb ook de aller-aller lichste..
had eerst een "normale" kwam ik in 2 maanden 10kg aan... huilbuien... puisten... buikpijn... rugpijnn... halp
nu heb ik nooit ergens last van.. nou ja dat bloed is niet echt fijn of zo

*ook meegedaan heeft*
pi_53106280
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef Viking84 het volgende:
Omdat ik 1 dag per maand ontzettende buikpijn heb en mét pil niet. Bovendien ben ik dan een stuk minder ernstig ongesteld, dus dat is wel fijn. Ik voel me altijd een dag of 2, 3 heel vies. Bleh.
Altijd handig als je ongesteld wordt op een dag dat je het niet kunt gebruiken. Ik zit dan echt in de lappenmand.
ik had er altijd veel last van daarom ben ik aan de pil gegaan
ik ben er waarschijnlijk wel door aangekomen maarja dat krijg je er ook wel weer van af
ben er nu wel blij mee dat ik niet elke maand meer ongesteld word
pi_53107275
Ik viel juist af toen ik aan de pil begon ... en denk niet dat het nu veel effect heeft op mn gewicht, en zelfs al zou dat zo zijn: dat liever dan de nog veel ernstigere buikpijn en bloedvloed ...

*deed ook ff mee

@Principessa: Nee ik hou het lekker bij mn hipstertjes, die vind ik een stuk charmanter met mijn kont. En ik heb altijd al een koude kont, dat kleine beetje stof hou ik er liever op
pi_53107324
ik vind hipsters ook echt 100x mooier dan strings
pi_53107805
ik zeg toch hipster + string
omdat 2 hipsters zo dik is
en alleen een string zo koud
pi_53113165
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zeg toch hipster + string
omdat 2 hipsters zo dik is
en alleen een string zo koud
En alleen een hipster?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53113817
goedemorgen
jammer genoeg nog steeds 71,5 vanmorgen maar zal ook wel mee te maken hebben dat ik ongesteld ben
maar goed 1 kilo afgevallen deze week als dat volgende week hetzelfde ben ik blij
  woensdag 12 september 2007 @ 10:56:54 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53116552
Hipsters bij vrouwen
niet bij alle natuurlijk he
Bernie en ik zijn tof.
pi_53119112
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben ook aan de pil..... ook al vergeet ik hem 3 dagen word ik nog niet ongesteld.. pas daarna
heb ook de aller-aller lichste..
had eerst een "normale" kwam ik in 2 maanden 10kg aan... huilbuien... puisten... buikpijn... rugpijnn... halp
nu heb ik nooit ergens last van.. nou ja dat bloed is niet echt fijn of zo

*ook meegedaan heeft*
Het is heel normaal dat je na 3 dagen vergeten niet 'ongesteld' wordt met de pil, maar je moet wel erg oppassen dan, w.b. babies krijgen, lijkt me eerder het euvel Wat dat betreft is ie niet meer betrouwbaar dan (vnl. 1e en 3e week).
De nieuwe inzichten waren wel dat je hem 1 x mocht vergeten als je m wel zo snel mogelijk toch inneemt. Over de problemen met achterwerk: daar heb ik niet echt een trauma over, al issie zeker minder groot geworden. Strings zijn vaak stukken minder charmant (en waarom zou je sowieso 2 onderbroeken over elkaar aantrekken??), heupbroekjes (zeker niet al te grote) zijn dan veel mooier.
Oh en de docent van lichamelijk onderzoek had het erover van mij: 'dit [...] past bij een mooi slank persoon dus' , had toch eerder 'normaal postuur' verwacht
Het mooi kotsende meisje.
pi_53120029
Ik heb al een maand reglematig last van buikpijn en dat ik ontzettend vaak naar de wc moet. Had maand geleden de dokter al een keer gebeld, die zei dat ik het gewoon maar even moest aankijken. Ik heb het niet altijd, maar met tussenpozen, maar de laatste 1,5 week is het wel weer erg, dus vrijdag naar de dokter toe. Eet op het moment ook niet zo veel, voel me sowieso al niet echt lekker, en ik hoop echt dat er een oorzaak te vinden is.

Ik heb maandagavond gesport, maar moest ik ook de hele tijd naar de wc, en heb ook echt geen zin om vandaag te gaan. Denk dak maar mn bed in kruip en verder een beetje tijdschriften ga lezen en tv kijken enzo.

Schommel nog steeds tussen de 57,5 en de 58 kg op het moment.
pi_53120144
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Sylvana het volgende:

Schommel nog steeds tussen de 57,5 en de 58 kg op het moment.
Zie je wel veranderingen qua gespierdheid & centimeters dan? want je sport toch best goed geloof ik? (Het lijkt me wel frustrerend, en ik besef dat het mij ook vrij makkelijk afgaat eigenlijk... )

W.b. buikpijn: altijd fijn om lekker warm in bed te liggen dan, maar wel genoeg blijven eten he!
Het mooi kotsende meisje.
pi_53120383
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zie je wel veranderingen qua gespierdheid & centimeters dan? want je sport toch best goed geloof ik? (Het lijkt me wel frustrerend, en ik besef dat het mij ook vrij makkelijk afgaat eigenlijk... )

W.b. buikpijn: altijd fijn om lekker warm in bed te liggen dan, maar wel genoeg blijven eten he!
Nee, 2 weken geleden 3 keer gesport, vorige week hele week niet gesport omdat ik doodop was van stage steeds en deze week dus tot nu toe 1 keer.
pi_53124476
Waardeloze dag vandaag, kom erachter dat ik overal voor achterloop, had steeds hoofdpijn (stress omdat ik achterloop) en schrok van het voorproefje op mn natuurkunde examen, dat kan ik nooit! Nouja, hard leren dan maar, ofzo.

Ondertussen hard op zoek naar een studiekeuze ... opeens lukt het vriendlief helemaal en weet ie al bijna wat ie wil (was eerst nog dat ie nix leuk vond) ... en ik wist altijd wat ik wilde, en nu ik al die bachelors en masters zie, vind ik eigenlijk niets meer leuk genoeg. In November ieder weekend een Open Dag, en dan hoop ik er daar toch wel een keer uit te komen.

Vandaag overdag weer weinig en gezond gegeten, maar zometeen eten we shoarma (met Magnum). Dat laat ik echt niet staan, ik vind dat allebei zo heerlijk En de rest van de dag compenseert wel een klein beetje (ingevuld op Caloriechecker, kom op 1400 ongeveer) Maakt niet uit, voor lekker eten maak ik wel een uitzondering

Beterschap Sylvana!
pi_53125008
chicolate hoevaak eten jullie wel niet magnum als toetje?
pi_53125114
Laatste weken ... 3 pakken totaal (voor 5 pers) ... daarvoor ... nooit

(snap er zelf ook niets van, maar die nieuwe, daar zijn ze blijkbaar allemaal erg gek op haha. Komt wel een eind aan als ze de kosten bekijken Achja, toetjesmensen he)
pi_53125685
quote:
Op woensdag 12 september 2007 06:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En alleen een hipster?
t was zodat je niet zou doorlekken en t geeft mij een veiliger gevoel bij een mooie witte broek of wat dan ook en soms wil ik een boxer aan maar hebben ze er zo een raar kruisje in gedaan en doe ik er nog een string onder
pi_53125823
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het is heel normaal dat je na 3 dagen vergeten niet 'ongesteld' wordt met de pil, maar je moet wel erg oppassen dan, w.b. babies krijgen, lijkt me eerder het euvel Wat dat betreft is ie niet meer betrouwbaar dan (vnl. 1e en 3e week).
De nieuwe inzichten waren wel dat je hem 1 x mocht vergeten als je m wel zo snel mogelijk toch inneemt. Over de problemen met achterwerk: daar heb ik niet echt een trauma over, al issie zeker minder groot geworden. Strings zijn vaak stukken minder charmant (en waarom zou je sowieso 2 onderbroeken over elkaar aantrekken??), heupbroekjes (zeker niet al te grote) zijn dan veel mooier.
Oh en de docent van lichamelijk onderzoek had het erover van mij: 'dit [...] past bij een mooi slank persoon dus' , had toch eerder 'normaal postuur' verwacht
uhm ik weet al die termen niet van boxer/hipster/heupbroekje

en... ik kan niet echt zwanger worden nu dus dan maakt t niet uit
p.s. als je de pil vergeten bent kun je ook nog zwanger worden als je die week ERVOOR seks hebt gehad !!!!
pi_53127210
Ik was vanochtend afgevallen. Dus nu zit ik aan het bier want er komt voetbal vanavond.

Trouwens ik woog 2/3 weken geleden 83 kilo en nu 78,8 dus het gaat de goede kant op. Ik wil eigenlijk 70 kilo wegen, is dat een beetje een goed gewicht denken jullie?
pi_53127245
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
p.s. als je de pil vergeten bent kun je ook nog zwanger worden als je die week ERVOOR seks hebt gehad !!!!
Alleen als je de pil vergeet in de eerste week. Gewoon niet vergeten is het beste
pi_53127297
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
t was zodat je niet zou doorlekken en t geeft mij een veiliger gevoel bij een mooie witte broek of wat dan ook en soms wil ik een boxer aan maar hebben ze er zo een raar kruisje in gedaan en doe ik er nog een string onder
Tampons rule

Die kruisjes snap ik ook niet...
De hema is er goed in, stoppen ze een raar los stukje stof erin
pi_53127363
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Gewas het volgende:
Ik was vanochtend afgevallen. Dus nu zit ik aan het bier want er komt voetbal vanavond.

Trouwens ik woog 2/3 weken geleden 83 kilo en nu 78,8 dus het gaat de goede kant op. Ik wil eigenlijk 70 kilo wegen, is dat een beetje een goed gewicht denken jullie?
Ik snap de eerste 'dus' niet zo goed

Wat een goed gewicht is hangt van je lengte af natuurlijk. Wanneer 25 > gewicht/lengte2 > 18,5, zit je goed
pi_53127531
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik snap de eerste 'dus' niet zo goed

Wat een goed gewicht is hangt van je lengte af natuurlijk. Wanneer 25 > gewicht/lengte2 > 18,5, zit je goed
Ik ben 1,85 m.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2007 18:48:08 ]
  woensdag 12 september 2007 @ 18:47:34 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53127532
Hij zit aan het bier om te vieren dat 'ie afgevallen is .
Niet meer actief op Fok!
pi_53127609
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:

En omdat er voetbal op tv is.
pi_53127727
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:
doe jij dat niet elke ochtend dan als je ziet dat je afgevallen bent
  woensdag 12 september 2007 @ 18:56:03 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53127769
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

doe jij dat niet elke ochtend dan als je ziet dat je afgevallen bent
Nee, dan eet ik friet .

(geintje ).

Appelmoes .
Niet meer actief op Fok!
pi_53128477
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef Gewas het volgende:
Ik ben 1,85 m.
Dan zit je bij 70 kg op de 20,5. Beetje aan de lage kant, zeker voor een man, maar het mag
pi_53128871
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:23 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dan zit je bij 70 kg op de 20,5. Beetje aan de lage kant, zeker voor een man, maar het mag
Oh... ik wil ook weer niet te mager worden. Misschien is 72 kilo beter?
pi_53129261
Ik vond gisteravond een oud dagboekje uit 1992. Heb er de hele avond in gelezen en ik zweer je: Bridget Jones avant la lettre. Feit is dat ik toen een veel spannender leven had dan nu. Maar goed, waar het om gaat en ik quote: "Ben trouwens hard bezig om ook nog dik te worden; ik weeg 56!"

Nou lekker dan. 15 jaar verder en m'n streef zit op 58.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:06:08 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53129793
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:49 schreef conleche het volgende:
Ik vond gisteravond een oud dagboekje uit 1992. Heb er de hele avond in gelezen en ik zweer je: Bridget Jones avant la lettre. Feit is dat ik toen een veel spannender leven had dan nu. Maar goed, waar het om gaat en ik quote: "Ben trouwens hard bezig om ook nog dik te worden; ik weeg 56!"

.

Grappig. Hoe oud was je toen? (of mag ik dat niet vragen? ).
Niet meer actief op Fok!
pi_53129826
quote:

Ik herinner me ineens weer dat ik ooit nog helemaal in tranen was omdat ik wel 45 kilo woog! Echt compleet in de stress, zoooo zwaar en al mijn vriendinnen wegen maar 30 kilo!
Niet dat ik er daarna iets aan ging doen hoor, gelukkig niet
Ik weet niet hoe oud ik toen was, maar ik was vast nog geen 1,80m, en dik ben ik nooit geweest als kind
  woensdag 12 september 2007 @ 20:08:24 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53129853
Ik woog in groep 8 van de basisschool 45 kilo. Toen was ik 1,65, denk ik. De meeste meisjes wogen rond de 38 .
Niet meer actief op Fok!
pi_53129952
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik woog in groep 8 van de basisschool 45 kilo. Toen was ik 1,65, denk ik. De meeste meisjes wogen rond de 38 .
Het zal ergens rond die leeftijd zijn geweest, ja. Het wilde toen nog niet tot me doordringen dat ik langer was, en dus meer woog

Ik ben nu alweer aan het soggen...het studiejaar is net 1,5 week begonnen!
pi_53130105
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
ik woog in groep 8 gewoon meer dan dat ik nu weeg
pi_53130109
quote:

Haha ooh geweldig ... ik kan me ook nog herinneren dat ik als kind gewoon onder de 40 wilde blijven, want dat vond ik een leuker getal (dat ik in de groei was had ik niet in de gaten en heb er nooit een boterham minder om gegeten) toen ik zwaarder was, kon dat me ook eigenlijk niets schelen Was trouwens echt mager scharminkel als jong meisje ...
pi_53130228
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Grappig. Hoe oud was je toen? (of mag ik dat niet vragen? ).
Ahum, ik zat in 1992 bepaald niet in groep 8, want ik was 22/23 (vandaar dat spannende leven).
pi_53130473
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef Chicolate het volgende:
dat ik in de groei was had ik niet in de gaten
Dat is het inderdaad, heel maf. Je denkt dat je alles weet en al helemaal volwassen bent, en zoiets simpels heb je niet door.
Ik vond op een gegeven moment dat mijn benen zo dik werden. En ik schaamde me er kapot voor. En mijn moeder maar zeggen dat dat juist goed was, dat ik volwassen werd enzo. In mijn hoofd werd ik gewoon dik, niks volwassen!
pi_53130941
Als klein kind kon ik ook eten wat ik wilde, kwam niets aan ... en een beetje vet was wel goed geweest ... je merkt pas dat je in de groei was, op het moment dat het stopt en je opeens dikkig begint te worden van dezelfde hoeveelheid eten

Wat de weegschaal is als je wat ouder wordt, is het meetlint als kind (daar wilde ik iedere dag wel onder staan, om te kijken of ik al gegroeid was haha)
pi_53136363
hahaha.. toen ik 11-15 was woog ik tussen de 40-50 kg en was ook al 1,75
daarvoor woog ik minder maar was ook kleiner.. vond t juist vreselijk dat ik zo mager was (maar ja als je 14 ben ben je mss wel realistischer dan op je 10e daarover )

daarna ben ik doorgeschoten naar 70 en wil t naar de 60 hebben
gaat al goed want de laatste x dat ik mn sportbroek aandeed kreeg ik hem bijna niet dicht en nu heb ik bij mn bil echt vet veel stof over
pi_53137826
71
pi_53137909
feliciteeerd !
pi_53137954
quote:
Op donderdag 13 september 2007 07:30 schreef Miss_S het volgende:
71
Gefeliciteerd!
pi_53137973
o trouwens 65.0
Dat is op 40%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')