jij bent ook weer lekker bezigquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik werd ook weer blij van m'n weegschaal: 75,7. Maar ik ben pas echt blij als ik onder de 73,4 zit, want dat is het laagste gewicht dat ik heb gehad. Ik heb geen spierpijn en als dat zo blijft, ga ik vanavond weer hardlopen.
Ja, de motivatie is weer helemaal terugquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij bent ook weer lekker bezig
ik ga vanmiddag ab bootcamp doen en als ik dan nog zin heb iets van fitness
dat is minder inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, de motivatie is weer helemaal terug. In de vakantie had ik meer slechte dagen dan goede dagen en nu is het andersom
.
Ik ga zometeen studeren en vanmiddag heb ik college. Vanavond staat er kip kerrie op het menu. Alleen heel kut dat gisteren het pakje slagroom opengebroken is in de tas... alles zat eronder.
Het kan het bier zijn. Of het weer. Of toeval. Of toch iets anders dat je eet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:39 schreef Gewas het volgende:
Hoi, ik ben aan het afvallen maar de laatste per dagen val ik niet meer af terwijl ik nooit snoep en best veel beweeg.
Heeft iemand tips? Doe ik iets verkeerd?
Om eerlijk te zijn heb ik wel bier gedronken de afgelopen dagen.![]()
Je valt niet per se elke dag wat af, hoor. Wedden dat je aan het eind van de week ineens een halve of een hele kilo in 1 nacht kwijt bent? Zo gaat het bij mij vaak. Vorige week dinsdag was ik een kilo lichter dan maandag, de rest v.d. week bleef het hetzelfde. Gisteravond heb ik gesport en vanochtend was ik weer 0,6 kg lichter.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:39 schreef Gewas het volgende:
Hoi, ik ben aan het afvallen maar de laatste per dagen val ik niet meer af terwijl ik nooit snoep en best veel beweeg.
Heeft iemand tips? Doe ik iets verkeerd?
Om eerlijk te zijn heb ik wel bier gedronken de afgelopen dagen.![]()
Wat wel raar was. Vorige week na een avondje bier drinken was ik 0,6 kilo afgevallen en ik had nog een frikandel op ook. En op een andere dag fiets ik veel en eet ik weinig en dan ben ik de dag erna gewoon aangekomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je valt niet per se elke dag wat af, hoor. Wedden dat je aan het eind van de week ineens een halve of een hele kilo in 1 nacht kwijt bent? Zo gaat het bij mij vaak. Vorige week dinsdag was ik een kilo lichter dan maandag, de rest v.d. week bleef het hetzelfde. Gisteravond heb ik gesport en vanochtend was ik weer 0,6 kg lichter.
dat is zeker leuk alleen koop ik nu veelste veel klerenquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:14 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben vanmorgen weer vergeten te wegen.![]()
Mijn motivatie is ook weer terug.Zaterdag heb ik een heleboel leuke nieuwe kleding gekocht (dankzij een ontzettend aardige en behulpzame verkoopster) en het is toch wel erg leuk om geen maat 44 die net niet past meer te hoeven kopen, maar gewoon 40 en soms 38 te hebben.
daarom moet je op lange termijn kijken of je afvalt of aankomtquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:16 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat wel raar was. Vorige week na een avondje bier drinken was ik 0,6 kilo afgevallen en ik had nog een frikandel op ook. En op een andere dag fiets ik veel en eet ik weinig en dan ben ik de dag erna gewoon aangekomen.![]()
Maar ik heb vandaag 4 boterhammen op en vanavond eet ik gewoon avondeten. Ik snoep niks tussendoor. Maar ik vraag me af of ik te weinig eet? Krijg ik zo wel genoeg voedingsstoffen binnen?
Daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik eet eigenlijk nooit fruit. Ik lust ook niet zoveel fruit. Alleen mandarijnen en geperste sinaasappels. Moet ik dat tussendoor nemen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom moet je op lange termijn kijken of je afvalt of aankomt
en niet een uur nadat je iets gegeten hebt
4 boterhammen en avondeten is niet heel veel, waar is bijvoorbeeld het fruit?
niet lusten wat is dat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik eet eigenlijk nooit fruit. Ik lust ook niet zoveel fruit. Alleen mandarijnen en geperste sinaasappels. Moet ik dat tussendoor nemen?
post anders even een lijstje met wat je zoal eet. Dan kunnen wij even kritiek gaan leverenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:16 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat wel raar was. Vorige week na een avondje bier drinken was ik 0,6 kilo afgevallen en ik had nog een frikandel op ook. En op een andere dag fiets ik veel en eet ik weinig en dan ben ik de dag erna gewoon aangekomen.![]()
Maar ik heb vandaag 4 boterhammen op en vanavond eet ik gewoon avondeten. Ik snoep niks tussendoor. Maar ik vraag me af of ik te weinig eet? Krijg ik zo wel genoeg voedingsstoffen binnen?
Dank je wel, ik werk het vanavond wel weer af in de volleybal. Ik ben eigenlijk blij dat ik zoveel training weer heb, ik heb het echt gemistquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:25 schreef Chicolate het volgende:
voor Stefanie, het komt wel weer goed allemaal
Oke. Dit is wat ik op een doordeweekse dag eet en drink: Als ik wakker word 's ochtends 2 boterhammen. Meestal 's middags 1 of 2 boterhammen. Tegen 4 uur soms noedels. En als avondeten bijna altijd aardappelen en groente met een of twee stukken vlees. Na het avondeten eet ik niks meer maar soms neem ik wel een biertje. Per dag drink ik ongeveer 2 potten thee, anders koffie en drink ik ook veel water.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
post anders even een lijstje met wat je zoal eet. Dan kunnen wij even kritiek gaan leveren.
Zoals Saskia al zegt ontbreekt het fruit. Je kunt eventueel ook een glas vruchtensap nemen (van de AH, weet je wel) of desnoods Hero fruit today. Maar er zijn vast wel fruitsoorten die je beter weg krijgt, dus kijk eens wat je lekker vindt, zou ik zeggen.
Verder vraag ik me af wat je op brood hebt, waaruit je avondeten bestaat en of je ook nog zuivel neemt? (melk, Optimel, yoghurt, kwark oid).
Dan zal ik morgen een kiwi of sinaasappel tussendoor nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet lusten wat is dat?
en mandarijnen of sinaasappels kan je goed tussendoor nemen ja
ook is variatie goed dus niet altijd boterhammen maar ook een yoghurt/melk met cruesli/muesli/cornflakes
of bijvoorbeeld een salade voor lunch
en wat doe je op die boterhammen en wat voor boterhammen zijn het?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke. Dit is wat ik op een doordeweekse dag eet en drink: Als ik wakker word 's ochtends 2 boterhammen. Meestal 's middags 1 of 2 boterhammen. Tegen 4 uur soms noedels. En als avondeten bijna altijd aardappelen en groente met een of twee stukken vlees. Na het avondeten eet ik niks meer maar soms neem ik wel een biertje. Per dag drink ik ongeveer 2 potten thee, anders koffie en drink ik ook veel water.
Over het weekend zal ik maar niet beginnen want dan eet en drink ik zoveel ik wil.![]()
Pindakaas. En het zijn bruine boterhammen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wat doe je op die boterhammen en wat voor boterhammen zijn het?
ja dan denk ik dat voor jou het meest belangrijke is variatie in je eten dus niet elke dag 6 boterhammen met pindakaasquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:06 schreef Gewas het volgende:
[..]
Pindakaas. En het zijn bruine boterhammen.
Je avondeten ziet er goed uit en wat je drinkt ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke. Dit is wat ik op een doordeweekse dag eet en drink: Als ik wakker word 's ochtends 2 boterhammen. Meestal 's middags 1 of 2 boterhammen. Tegen 4 uur soms noedels. En als avondeten bijna altijd aardappelen en groente met een of twee stukken vlees. Na het avondeten eet ik niks meer maar soms neem ik wel een biertje. Per dag drink ik ongeveer 2 potten thee, anders koffie en drink ik ook veel water.
Over het weekend zal ik maar niet beginnen want dan eet en drink ik zoveel ik wil.![]()
Je lijkt wel op mij.... alleen in het weekend doe ik het laatste alleen 's avonds. Ik probeer de kipburgers en de broodjes doner wel te mijden maar dat gaat niet altijd goedquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hoezo? Wou je een kindjequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:
ik kan me er niet toe aan zetten om te gaan sporten
komt omdat ik ongesteld ben geworden en dat was niet de bedoeling
Heb jij maar 1 bil?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:wat dacht je van door de pil heen ongesteld worden of zo
Ik was er altijd van overtuigd dat m'n buik het dikste was van m'n lichaam, maar nu ik wat afgevallen ben en hij wel redelijk is (niet plat maar wel redelijk) is m'n bil opeens echt HUGE. Ik weet niet of het altijd zo is of dat ik me nu focus op andere lichaamsdelen
Het viel me opeens op.. Ik dacht echt.. huh.. wtf
quote:
Nou, dat dacht ik eerst dus ook, maar er komt zowaar van onder het vet een goeie kont te voorschijn!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen kont. Misschien ook maar een kontlift laten doen dan
.
Btw, dat wil ik zienquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens twee broeken gekocht vandaag (altijd moeilijk voor mij)
zijn allebei van het merk Cars
zal binnekort wel eens foto's maken Miss_S een keer niet in een rokje
dat word jij zeker wel iedere maand gewoon ongesteld?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:44 schreef Chicolate het volgende:
String?ik ben daar gek zeg ... (buiten dat het afschuwelijk zal zitten als je hoog schopt, draad flink in je kont getrokken, moet ik al niets van die dingen hebben haha)
Nee gelukkig word ik nooit door de pil heen ongesteld, en als ik het wel ben, ben ik er wel goed op voorbereid hoor(iedere training controleren of ik toevallig niet ongesteld word
Lijkt me wat teveel werk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |