abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41275000
Voor wie is 'Slank de herfst in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #115 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
slankdezomerin@troel.nl . Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 30-08-2006 08:49:38 ]
pi_41275142
En hier gaan we weer verder met afvallen

Met mij gaat het qua eten wel goed, alleen het sporten nog niet echt, aangezien er nu een uitgedund zomerrooster is, waardoor er weinig leuke lessen op handige tijden worden gegeven. Vanaf volgende week is het gewone rooster weer, dus dan kan ik er weer lekker tegenaan
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 06:28:27 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_41282433
net terug van vakantie, morgen maar eens wegen. help
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 07:24:26 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_41282652
Ik sta nog lekker op 62,5. Ik ben even niet meer bezig met afvallen, dus het is wel goed nieuws dat ik op hetzelfde gewicht blijf.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_41289216
Vanochtend heb ik een uurtje gezwommen met een vriendin.
We hebben wel zitten kletsen tussendoor, ik mag mijn knie namelijk nog niet te veel belasten.
Na afloop hebben we bij mij thuis een stukje appeltaart gegeten (zelfgebakken) Mjam.

Ik ben al achter een nadeel gekomen van afvallen, mijn ringen passen niet meer. In december hebben mijn vriend en ik een partnerregistratie gedaan en mooie ringen gekocht voor die gelegenheid, maar hij valt nu zo van mijn hand af
En ook een andere ring is al bijna te groot.
Maar gelukkig kan je ringen ook kleiner laten maken bij de juwelier.
pi_41296492
Ik zit erover na te denken om op school te gaan sporten

70 euro per jaar ( geen geld dus) en keuze uit de volgende sporten ( dikgedrukt is wat mij leuk lijkt)

Aerobics
Aquarobics
Badminton
Basketbal
Beachvolleybal
Body Sculputure ( geen idee wat dat is?)
City Jam
Conditiezwemmen
Handbal
Jiu Jitsu
Persluchtduiken
Recreatief Zwemmen
Sportklimmen
Sportmassage
Steps
Streetdance
Tae Bo
Tennis
Total Workout
Trampoline Springen
Turnen
Volleybal
Zaalvoetbal

Genoeg keus dus en een boel dingen die ik leuk vind om te doen

En dan kan ik het gewoon doen in een tussenuur of direct na schooltijd en dan ben ik 's avonds lekker vrij ( of ik moet me sportschoolabo behouden, daar ben ik nog niet over uit, vind Bodypump ook wel erg leuk nl)

En in de eerste 2 weken van het schooljaar kun je gratis deelnemen aan alle activiteiten, dus dan kan ik zien of het echt wat is en daarna beslissen of ik het doe
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:54:16 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_41299687
Geen Spinning...

Nee, gewoon doen! Je gaat t hardstikke leuk vinden! Succes!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_41299730
Gelukkig geen spinning, ik ga al dood als ik daar naar kijk
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:13:38 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_41300234
Spinning is leuk!!! Ik ga er nu heen
pi_41305297
tvp
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:40:43 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_41306422
tvp
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:57:13 #12
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_41307127
Ik wil ook weer sporten!!!
Kan me voor 40 euro per jaar aanmelden bij school..
Maar twijfel nog een beetje, het is nogal ver weg en schijnt enorm druk te zijn.
Maar aan de andere kant mag je dan ook onbeperkt zwemmen bij 3 verschillende zwembaden!

Ik wil iig weer beginnen met hardlopen en wat krachttraining...
We hebben weer een heel jaar voordat het weer zomer is.
En aangezien ik deze zomer geen straaltje zon heb gezien vanwege het vele werken,
ga ik dat volgend jaar 2x zo hard inhalen!
En dan moet ik natuurlijk strak zijn
pi_41307181
Lees al een behoorlijk tijdje mee en ben nu zelf bezig weer op topconditie en beter gewicht te komen. Een nieuw topicdeel leek me een mooie aanleiding me hier eens echt aan te melden. Ook een mooie extra motivatie om het niet te laten sloffen.

Ik was altijd goed in conditie en op gewicht, maar de laatste twee jaar (sinds studie verruild is voor veertig uur werk) kwam ik aan bewegen nauwelijks meer toe en werden avonden voornamelijk op de bank doorgebracht. Nu sinds vier weken heb ik het roer radicaal omgegooid. Ik probeer iedere dag goed te bewegen (sportschool: veel cardio, wekelijks spinning of gewoon voor mezelf lopen of fietsen) en op mijn eten te letten (geen pizza's of broodjes döner meer na een gemiddeld avondje uit, regelmatig eten, gezond eten). Af en toe natuurlijk zondigen. Ik wil niet totaal van het bier en lekkere eten af. Maar probeer wel balans te vinden. En in dik drie weken zijn er vier kilo af, dus dat lukt aardig.

Hopelijk blijft het mede dankzij deze topic zo gaan.
This gun is for hire
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:59:09 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41307232
Trampoline springen lijkt me erg leuk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41307384
70 euro per jaar en voor Klein slechts 40 euro. (studententarief?)
Zow, jullie hebben mij jaloers weten te maken.
hier is het 90 euro voor 3 maanden
En als werkzoekende zit je dan elke cent 3 keer om te draaien en zonder baan probeer ik het dus maar zonder sportschool. Maar liever ging ik wel..

Maar vanavond ben ik naar de film geweest.
Van te voren heel fout een pizza gegeten. De gaskraan lekte dus ik moest wel
Maar morgen eet ik weer gewoon normaal hoor.
pi_41307508
Ik ga het toch maar weer proberen Slank de zomer in is mij niet gelukt. Ik ga morgenochtend op de weegschaal staan voor 't lijstje enzo en dan hopen dat het nu wel werkt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:57:42 #17
18653 crew  D.
pi_41309872
OP weer aangepast

1 kilo er vanaf, en heb er 2 van mijn streefgewicht afgehaald (van 82 naar 80)
pi_41312302
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Sjeen het volgende:
Trampoline springen lijkt me erg leuk
is dat niet slecht voor je rug?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 07:02:14 #19
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_41316570
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef Ltd. het volgende:

[..]

is dat niet slecht voor je rug?
Eerder voor je enkels en knieën. Tenminste, daar kreeg mijn zus last van toen ze aan trampolinespringen (soms op wedstrijdbasis) deed.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_41317254
ik heb wel vaker trampoline gesprongen en ik heb nergens last van dan

Klein, 40 euro per jaar, das helemaal geen geld zeg Dat betaal ik nu dus per maand bij me sportschool

Ik ben vandaag onverwachts ongesteld geworden. Wilde de pil zondag een week doorslikken ivm een feestje vrijdag, maar bleek geen nieuwe strip meer te hebben. Toen heb ik dus zondag overgeslagen en maandag met een nieuwe strip begonnen, maar nou ben ik dus zo ongesteld als ik weet niet wat, echt geen zin om te sporten en veel zin in zoet, dus ik hoop dat ik de verleiding een beetje kan weerstaan
pi_41320705
¤40 per jaar idd erg weinig. ik heb al twee dagen niet gestept, kei-slecht, ik weet 't
Tap tap tap
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 15:56:24 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_41330138
let ook op met eventuele seks, sylvana... je pil is nu niet meer betrouwbaar als anticonceptie. misschien kan je het beste even het boekje of je huisarts raadplegen wat je het beste kan doen.

cherrylips: oooh!!!
pi_41330315
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
let ook op met eventuele seks, sylvana... je pil is nu niet meer betrouwbaar als anticonceptie. misschien kan je het beste even het boekje of je huisarts raadplegen wat je het beste kan doen.
jup, dat weet ik na 4 jaar slikken wel dat het nu niet meer veilig is

ik zit nu pas aan me middageten, was er om 9 uur weer ingedoken, en om 3 uur werd ik pas wakker
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 16:02:51 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_41330370
hahaha, gelukkig! ik dacht even, just in case!
pi_41330729
heb toch maar gestept
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')