1 2 | De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank]hier[/url] te vinden. |
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Tangarine het volgende:
done!
Niet zozeer zelf alles opgezocht, alleen de paar laatste... ik wilde even eigenwijs doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet zo goed hoe je de OP hebt gemaakt eigenlijk, want hij is iets anders dan die op de wiki staat..
Je hebt toch niet zelf al die topics weer opgezocht he![]()
![]()
Misschien is dat omdat je al een prima gewicht hebt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.
Ik sta nu trouwens wel in het lijstje.
Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af.
zet dan eens hier neer wat je eetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.
Ik sta nu trouwens wel in het lijstje.
Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af.
67 kilo tegen 90 en 100 is toch niet eerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag eigenlijk helemaal niet genoeg gegeten... ontbijt met magere kwark en wat zoetstof ... en avondeten bij vriend (gebakken aardappeltjes, sperzibonen en beetje kibbeling) ... that's it ... Veel te weinig, ik weet het ... (en daarnet ook nog eens stevig taekwondotraining gehad, maar dat ging wel goed, stevig kunnen trainen en nu helemaal moe) ...
Zelfs mijn trainer raad me aan om mijn oude gewicht (gemiddeld 60 tot 62 kg) weer terug te krijgen!Omdat ik nu in de zwaarste gewichtsklasse zit. Au dat doet pijn, ik was ooit 'vederlicht' en zit nu tussen de meiden van 90 a 100 kg
![]()
*heeft weer motivatie om gezond te eten en af te vallen ...
foto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:
Even een vraagje van mijn kant!
Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?
(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk).
meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wiltquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:
Even een vraagje van mijn kant!
Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?
(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk).
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wilt
je kan beter de gebieden gaan trainen die je steviger wil
dat is heul geen dikke kont!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:
[..]
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?
Overigens is hier een vaag plaatje van een filmpje:
[afbeelding]
That's me.![]()
ken alleen de oefening op handen en knieeen en dan je been omhoog naar achteren tillenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:
[..]
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?
Overigens is hier een vaag plaatje van een filmpje:
[afbeelding]
That's me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |