abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49015435

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #157.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Gesloten topics
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de zomer in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

ennuh.... mocht je degene zijn die het topic vol maakt, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tangarine op 04-05-2007 20:12:02 ]
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49015711
tvp
pi_49016624
tvp
pi_49016752
Alweer een nieuwe

Zou je trouwens dit er nog even in willen zetten:

1
2
Mocht je degene zijn die het topic vol maakt, open dan even een nieuwe! :) 
De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank]hier[/url] te vinden.

Misschien opent iemand anders 'm namelijk wel de volgende keer
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49017053
done!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49017126
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Tangarine het volgende:
done!

Ik snap niet zo goed hoe je de OP hebt gemaakt eigenlijk, want hij is iets anders dan die op de wiki staat..
Je hebt toch niet zelf al die topics weer opgezocht he
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:27:15 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49017649
Ik heb net een paar chipjes gehad die over waren gebleven nadat Mark vorige week een keer een vriend op bezoek had .
Het moest even . Zo nog even een ananas klaar maken, want ik heb niet zoveel gegeten.
Een gehaktbal, een wortel en één aardappeltje met een beetje jus .
Niet meer actief op Fok!
pi_49017847
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.

Ik sta nu trouwens wel in het lijstje .
Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af .
pi_49018200
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed hoe je de OP hebt gemaakt eigenlijk, want hij is iets anders dan die op de wiki staat..
Je hebt toch niet zelf al die topics weer opgezocht he
Niet zozeer zelf alles opgezocht, alleen de paar laatste... ik wilde even eigenwijs doen En nee, heb hem niet uit de wiki gekopieerd
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:42:46 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49018224
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.

Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af .
Misschien is dat omdat je al een prima gewicht hebt? .
Maw: waarom wil je afvallen? Heb je een vetrol oid?
Niet meer actief op Fok!
pi_49019633
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:

zet dan eens hier neer wat je eet
pi_49019885
Heb vandaag eigenlijk helemaal niet genoeg gegeten ... ontbijt met magere kwark en wat zoetstof ... en avondeten bij vriend (gebakken aardappeltjes, sperzibonen en beetje kibbeling) ... that's it ... Veel te weinig, ik weet het ... (en daarnet ook nog eens stevig taekwondotraining gehad, maar dat ging wel goed, stevig kunnen trainen en nu helemaal moe) ...

Zelfs mijn trainer raad me aan om mijn oude gewicht (gemiddeld 60 tot 62 kg) weer terug te krijgen! Omdat ik nu in de zwaarste gewichtsklasse zit. Au dat doet pijn, ik was ooit 'vederlicht' en zit nu tussen de meiden van 90 a 100 kg

*heeft weer motivatie om gezond te eten en af te vallen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49019962
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag eigenlijk helemaal niet genoeg gegeten ... ontbijt met magere kwark en wat zoetstof ... en avondeten bij vriend (gebakken aardappeltjes, sperzibonen en beetje kibbeling) ... that's it ... Veel te weinig, ik weet het ... (en daarnet ook nog eens stevig taekwondotraining gehad, maar dat ging wel goed, stevig kunnen trainen en nu helemaal moe) ...

Zelfs mijn trainer raad me aan om mijn oude gewicht (gemiddeld 60 tot 62 kg) weer terug te krijgen! Omdat ik nu in de zwaarste gewichtsklasse zit. Au dat doet pijn, ik was ooit 'vederlicht' en zit nu tussen de meiden van 90 a 100 kg

*heeft weer motivatie om gezond te eten en af te vallen ...
67 kilo tegen 90 en 100 is toch niet eerlijk
pi_49020077
Hehe nee klopt ... maar 67+ is gewoon de hoogste klasse ... ze beginnen bij 35- ofzo ... om goed te zijn in taekwondo, moet je eigenlijk heel licht en slank zijn. Het is net turnen, dan ben je leniger en wendbaarder, het gaat helemaal om snelheid. Ben je als vrouw meer dan 67 kg, dan hoor je blijkbaar tot de zwaarderen (en raden ze je aan om er dan meteen 20 kg bij te eten op zn minst xD)

Meisje van mijn lengte, zwarte band, is 48 kg. Dat vind ik gewoon ziek! Maar is heel normaal als je wedstrijden wilt gaan doen (helaas xD dat zit er voor mij dus niet in)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49020779
nee dat moet je dan ook niet willen
pi_49021004
dat ik misschien brandweerman ga worden is wel een extra stimulans om nog zwaarder te gaan trainen tvalt waarschijnlijk goed als ik zeg dat ik 6x per week fitness, waaronder roeien, fietsen, hardlopen en krachttraining khoop echt dat ik wordt aangenomen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:08:18 #17
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_49021240
Even een vraagje van mijn kant!

Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?

(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk ).
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
pi_49021332
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:

Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?

(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk ).
foto?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:13:31 #19
166706 -Luxury-
pi_49021432
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef Thrilled het volgende:

[..]

foto?
Die heb ik niet
pi_49021654
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:

meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wilt
je kan beter de gebieden gaan trainen die je steviger wil
pi_49021722
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Die heb ik niet
balen

vrijdag 4 mei 2007 @ 22:24:08 #22
166706 -Luxury-
pi_49021875
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wilt
je kan beter de gebieden gaan trainen die je steviger wil
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?

Overigens is hier een vaag plaatje van een filmpje:

That's me.
pi_49021904
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?

[afbeelding]

That's me.
dat is heul geen dikke kont!!!

vrijdag 4 mei 2007 @ 22:24:59 #24
166706 -Luxury-
pi_49021905
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Thrilled het volgende:

[..]

balen

Haha, nou ja, toch nog een 'foto' van me!
pi_49021917
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

[afbeelding]

That's me.
ken alleen de oefening op handen en knieeen en dan je been omhoog naar achteren tillen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')