1 2 | De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank]hier[/url] te vinden. |
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Tangarine het volgende:
done!
Niet zozeer zelf alles opgezocht, alleen de paar laatste... ik wilde even eigenwijs doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet zo goed hoe je de OP hebt gemaakt eigenlijk, want hij is iets anders dan die op de wiki staat..
Je hebt toch niet zelf al die topics weer opgezocht he![]()
![]()
Misschien is dat omdat je al een prima gewicht hebt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.
Ik sta nu trouwens wel in het lijstje.
Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af.
zet dan eens hier neer wat je eetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.
Ik sta nu trouwens wel in het lijstje.
Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af.
67 kilo tegen 90 en 100 is toch niet eerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag eigenlijk helemaal niet genoeg gegeten... ontbijt met magere kwark en wat zoetstof ... en avondeten bij vriend (gebakken aardappeltjes, sperzibonen en beetje kibbeling) ... that's it ... Veel te weinig, ik weet het ... (en daarnet ook nog eens stevig taekwondotraining gehad, maar dat ging wel goed, stevig kunnen trainen en nu helemaal moe) ...
Zelfs mijn trainer raad me aan om mijn oude gewicht (gemiddeld 60 tot 62 kg) weer terug te krijgen!Omdat ik nu in de zwaarste gewichtsklasse zit. Au dat doet pijn, ik was ooit 'vederlicht' en zit nu tussen de meiden van 90 a 100 kg
![]()
*heeft weer motivatie om gezond te eten en af te vallen ...
foto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:
Even een vraagje van mijn kant!
Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?
(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk).
meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wiltquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:
Even een vraagje van mijn kant!
Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?
(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk).
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wilt
je kan beter de gebieden gaan trainen die je steviger wil
dat is heul geen dikke kont!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:
[..]
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?
Overigens is hier een vaag plaatje van een filmpje:
[afbeelding]
That's me.![]()
ken alleen de oefening op handen en knieeen en dan je been omhoog naar achteren tillenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:
[..]
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?
Overigens is hier een vaag plaatje van een filmpje:
[afbeelding]
That's me.![]()
wat een onzinquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je kan wel zien dat daar inderdaad het vet gaat zitten
dat zijn haar wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wat een onzinzonder te veel te slijmen ofzo maar dat is een pracht figuurtje, en je zou eerder zeggen dat ze te licht is dan te zwaar (of last heeft van overtollig vet..)
blijf je nog lang wakker?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
Daar zijn jullie!Heb vanavond nog fruit gehad en kom vandaag denk ik aan een totaal van zo'n 1050 kcal..
Mee als in, positief?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
blijf je nog lang wakker?
anders valt dat inderdaad nog wel mee
dan is het inderdaad niet te weinigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Mee als in, positief?Ik blijf niet heel lang meer op, het wordt niet na twaalven. Beetje goed zo dan?
dus je wou gewoon ff aandachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef -Luxury- het volgende:
Bedankt allemaal! Ik heb besloten dat ik niet meer wil afvallen.
ok want lijkt me een beetje raar dat je wilt afvallen en als dan een paar mensen online zeggen dat je er goed uitziet hoeft het niet meerquote:
kijk, weet je wat het punt is: sommige mensen hebben gewoon een verstoord zelfbeeld. Anorexiapatiënten vinden zichzelf nog steeds te dik. Dan kan het erg verhelderend zijn om om de opinie van een ander te vragen. Niks mis mee, lijkt mij. Jij kijkt toch anders tegen jezelf aan dan een ander tegen jou aan kijkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ik laat andere niet voor me beslissen of ik moet afvallen
ja.....maar heeft zij anorexia dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kijk, weet je wat het punt is: sommige mensen hebben gewoon een verstoord zelfbeeld. Anorexiapatiënten vinden zichzelf nog steeds te dik. Dan kan het erg verhelderend zijn om om de opinie van een ander te vragen. Niks mis mee, lijkt mij. Jij kijkt toch anders tegen jezelf aan dan een ander tegen jou aan kijkt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja.....maar heeft zij anorexia dan?
er zijn ook gewoon meiden/mensen die de hele dag willen horen hoe slank en mooi ze zijn
maar een foto haalt het niet bij de realiteit, he Maarten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Tangarine het volgende:
nou, foto's die ik van de meiden hier heb gezien waren allemaal mooi
(en anders vast mooi aan de binnenkant blablabla)
dat doe ik helemaal niet want meestal krijg ik toch alleen commentaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]. En daar beschuldig jij haar nu van? Nu schiet je toch echt door, hoor.
Ben je jezelf nu niet op haar aan het projecteren? Jij vist steeds naar complimentjes door overal foto's te posten als je weer een 'nieuw setje' hebt.
dat doe je wel, johquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat doe ik helemaal niet want meestal krijg ik toch alleen commentaar
maar misschien komt het omdat ik meer overgewicht heb gehad en dat je dan altijd van die magere meiden krijgt die zeuren om hun gewicht
dat kan wel de reden zijn dat ik nu zo reageer
nee dat doe ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat doe je wel, joh.
in principe kan iedereen zich natuurlijk te dik vinden, of je nou 2 kg overgewicht hebt of 30 kg. Iedereen moet daarin serieus genomen worden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |