abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48729340

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #153.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Gesloten topics
In Slank de zomer in # 66 staat een mooi overzicht naar alle eerdere topics

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de zomer in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

[ Bericht 12% gewijzigd door Tangarine op 26-04-2007 09:40:05 ]
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 26 april 2007 @ 09:36:44 #2
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48729404
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wie is HIJ? Is jouw doel niet erg onrealistisch als je er elke dag voor moet hardlopen?
Elke dag hardlopen is namelijk erg veel. Hardlopen is een sport waarbij je heel snel overbelastingsblessures kan oplopen, vooral bij beginners.
Hij is een sportbegeleider
en ik ben geen beginner aangezien ik al heel lang sport.
En mijn doel is niet onrealistisch anders had hij mij dit programma niet gegeven.
The girl that lost her mind
pi_48729547
Veel success Ticootje Is het trouwens niet zinvoller als je blijvend wilt afvallen, om ook in/na de zomervakantie gezond te blijven eten?
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48729671
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:42 schreef Tangarine het volgende:
Veel success Ticootje Is het trouwens niet zinvoller als je blijvend wilt afvallen, om ook in/na de zomervakantie gezond te blijven eten?
Haha, ja dat is wel waar natuurlijk.

Maar de kilo's moeten er toch eerst af. Ik ben namelijk behoorlijk aangekomen door hormoonkuren bij mijn 2 ivf behandelingen. Verder bleef ik het toch allemaal uitstellen, "ja, als ik straks toch zwanger ben maakt het niet meer uit.."

Ik heb eigenlijk pas 1 keer echt gezond gelijnd. Met sporten en al (ik haaaat sporten). Toen had ik spijkerbroekmaat 27 en kon je heel mooi de heupbotjes zien. Verder zat er toen weinig vet op de buik zelf en was ook mijn kont iets strakker. Dat is zo ongeveer mijn doel.

Nu heb ik spijkerbroekmaat 29 /30 en pas ik dus bijna geen enkel kledingstuk meer uit mijn kast. Ik weiger om "gewoon" een grotere maat te kopen, ik heb besloten dat afvallen toch wel de beste oplossing is. (mits gezond)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:03:33 #5
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_48730037
Ik ben sinds een maandje of 2 ook aan t fitnessen geslagen en let een beetje op met eten om mn love handles en man boobs een beetje in te tomen...
Gaat aardig goed al, en dat fitnessen is best leuk!! (nooit gedacht dat IK dat ooit zou zeggen... )

Oh ja, 1.97 en zo'n 90 kilo. Klinkt inderdaad niet erg zwaar, maar t mag nog net ff allemaal wat strakker zeg maar...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_48730042
zo eindelijk kunnen uitslapen
ookal was ik wel weer ff wakker om 7 uur
zo meteen lekker de zon in met mijn bikini
pi_48730142
Ik heb ook een profiel aangemaakt.
De kilootjes na Kerst zijn er niet echt afgegaan. Aangezien ik nu ook nog gestopt ben met roken en ook binnenkort aan dce hormoonkuren mag, wil ik eerst even terug naar mijn oude gewicht.

Ik fiets als het droog is iedere dag naar mijn werk (niet ver, maar toch beweging) en ben sinds kort lid van de sportschool. Dat en proberen wat gezonder te eten zou het moeten doen, hoop ik
7 juni op vakantie en dan moet de bikini wel weer mooi zitten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_48730378
welkom
hoe gaat het stoppen met roken?

en hoe bevalt de sportschool?
pi_48730415
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Haha, ja dat is wel waar natuurlijk.

Maar de kilo's moeten er toch eerst af. Ik ben namelijk behoorlijk aangekomen door hormoonkuren bij mijn 2 ivf behandelingen. Verder bleef ik het toch allemaal uitstellen, "ja, als ik straks toch zwanger ben maakt het niet meer uit.."

Ik heb eigenlijk pas 1 keer echt gezond gelijnd. Met sporten en al (ik haaaat sporten). Toen had ik spijkerbroekmaat 27 en kon je heel mooi de heupbotjes zien. Verder zat er toen weinig vet op de buik zelf en was ook mijn kont iets strakker. Dat is zo ongeveer mijn doel.

Nu heb ik spijkerbroekmaat 29 /30 en pas ik dus bijna geen enkel kledingstuk meer uit mijn kast. Ik weiger om "gewoon" een grotere maat te kopen, ik heb besloten dat afvallen toch wel de beste oplossing is. (mits gezond)
Jouw jeansmaat (29/30) is mijn doel zo'n beetje Maar het is natuurlijk maar net wat je gewend bent en het is altijd beter om gezond te eten of je nu overgewicht hebt of niet.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:22:02 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48730505
Zo, ik heb ook een profiel aangemaakt. Ik weeg momenteel volgens mn weegschaal 90 en wil graag naar 85 a 83. Sinds dinsdag begonnen met lijnen. Geen tussendoortjes meer behalve wat fruit, en dan vooral alles invoeren in de kcal checker. http://www.caloriechecker.nl. Vroegâh toen ik nog niet aan het dieeten was, nam ik iets van 2500 a 3100 kcal tot me nu zit dat op +- 1400
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_48730582
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb ook een profiel aangemaakt. Ik weeg momenteel volgens mn weegschaal 90 en wil graag naar 85 a 83. Sinds dinsdag begonnen met lijnen. Geen tussendoortjes meer behalve wat fruit, en dan vooral alles invoeren in de kcal checker. http://www.caloriechecker.nl. Vroegâh toen ik nog niet aan het dieeten was, nam ik iets van 2500 a 3100 kcal tot me nu zit dat op +- 1400
ook welkom
hoelang ben je als ik mag vragen?

2500kcal is inderdaad erg veel
  donderdag 26 april 2007 @ 10:27:12 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48730622
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ook welkom
hoelang ben je als ik mag vragen?

2500kcal is inderdaad erg veel
1.83 meter. Volgens die bmi meter zit ik op 27
pi_48730642
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

1.83 meter. Volgens die bmi meter zit ik op 26
zelfde bmi als ik dus
maar is bijna een gezond gewicht dus
  donderdag 26 april 2007 @ 10:29:09 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48730660
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zelfde bmi als ik dus
maar is bijna een gezond gewicht dus
1tje erbij ik heb denk ongeveer een kilo of 5 a 6 overgewicht. En daar wil ik vanaf
  donderdag 26 april 2007 @ 10:29:52 #15
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48730674
Ik zit net op 25.1 dus volgens de bmi in overgewicht. maar ja die 1 is misschien 1 kilo eraf!
pi_48730679
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

1tje erbij ik heb denk ongeveer een kilo of 5 a 6 overgewicht. En daar wil ik vanaf
moet lukken toch
met het juiste eten en beweging
pi_48730690
Grappig, het is mooi weer, en er komen een hoop nieuwe mensen bij

Jij ook veel succes Qwea!
pi_48730709
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Jouw jeansmaat (29/30) is mijn doel zo'n beetje Maar het is natuurlijk maar net wat je gewend bent en het is altijd beter om gezond te eten of je nu overgewicht hebt of niet.
Ik heb ook geen overgewicht hoor. Maar ik ben gewoon anders gewent. Ik blubber nu een beetje..... Het mag allemaal wel strakker.

edit... Ik doe al jaren jojo'en met mijn gewicht. Ik had op een gegeven moment maat 27 tot 29 gewoon in mn kast hangen.
Maar toen ik dus mooi was afgevallen zat ik op maat 34/36. Nu zit ik toch wel op 38. Ik kan inderdaad denken, ach ik koop gewoon een maat groter. En over een jaar weer, en het jaar daarna weer....

In mijn familie is overgewicht niet bepaald een uitzondering. Dus de genen zitten bij mij ook niet mee.

(Oh ja ik ben ook gestopt met roken, nu al 7 maanden)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_48730721
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:29 schreef Zeeltje het volgende:
Ik zit net op 25.1 dus volgens de bmi in overgewicht. maar ja die 1 is misschien 1 kilo eraf!
een paar ons is dat
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 10:31:32 #20
5428 crew  miss_sly
pi_48730732
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
welkom
hoe gaat het stoppen met roken?

en hoe bevalt de sportschool?
Thanks

Stoppen met roken gaat aardig. Ik rook eigenlijk niet meer, maar soms, met een feestje, rook ik wel wat. Ik probeer gezelligheidsroker te zijn, dus niet meer dagelijks te roken maar mijn momenten om te roken zorgvuldig te kiezen.

De sportschool bevalt goed Er is een redelijk schema voor me opgesteld om mee te beginnen met cardio en een paar krachtoefeningen. Bovendien zijn er ook leuke groepslessen waar je aan mee kunt doen.

So far alleen nog geen gram eraf, terwijl ik al een maand sport en fiets...dus moet ook op mijn eten gaan letten, denk ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_48730750
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Tangarine het volgende:
Grappig, het is mooi weer, en er komen een hoop nieuwe mensen bij

Jij ook veel succes Qwea!
komt gewoon omdat jij een topic hebt gemaakt
pi_48730790
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Thanks

Stoppen met roken gaat aardig. Ik rook eigenlijk niet meer, maar soms, met een feestje, rook ik wel wat. Ik probeer gezelligheidsroker te zijn, dus niet meer dagelijks te roken maar mijn momenten om te roken zorgvuldig te kiezen.

De sportschool bevalt goed Er is een redelijk schema voor me opgesteld om mee te beginnen met cardio en een paar krachtoefeningen. Bovendien zijn er ook leuke groepslessen waar je aan mee kunt doen.

So far alleen nog geen gram eraf, terwijl ik al een maand sport en fiets...dus moet ook op mijn eten gaan letten, denk ik
wat eet je op een dag?
  donderdag 26 april 2007 @ 10:34:43 #23
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48730828
Succes iedereen hier!

Miss sly eerst kom je aan omdat je spieren zich zwaarder gaan maken. Dat heb ik onderhand hier geleerd!

En miss_s een paar ons is beter! Wil rond de 20 bmi komen
pi_48730864
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef Zeeltje het volgende:
Succes iedereen hier!

Miss sly eerst kom je aan omdat je spieren zich zwaarder gaan maken. Dat heb ik onderhand hier geleerd!

En miss_s een paar ons is beter! Wil rond de 20 bmi komen
dan zal je wel een paar kilo moeten afvalleen
maar 20 is wel erg laag
  donderdag 26 april 2007 @ 10:38:23 #25
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48730931
dan zou ik 55 kilo moeten wegen.. dat is nog een gezond gewicht voor mij, voor mijn lengte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')