Hij is een sportbegeleiderquote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wie is HIJ? Is jouw doel niet erg onrealistisch als je er elke dag voor moet hardlopen?
Elke dag hardlopen is namelijk erg veel. Hardlopen is een sport waarbij je heel snel overbelastingsblessures kan oplopen, vooral bij beginners.
Haha, ja dat is wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:42 schreef Tangarine het volgende:
Veel success TicootjeIs het trouwens niet zinvoller als je blijvend wilt afvallen, om ook in/na de zomervakantie gezond te blijven eten?
Jouw jeansmaat (29/30) is mijn doel zo'n beetjequote:Op donderdag 26 april 2007 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, ja dat is wel waar natuurlijk.
Maar de kilo's moeten er toch eerst af. Ik ben namelijk behoorlijk aangekomen door hormoonkuren bij mijn 2 ivf behandelingen. Verder bleef ik het toch allemaal uitstellen, "ja, als ik straks toch zwanger ben maakt het niet meer uit.."
Ik heb eigenlijk pas 1 keer echt gezond gelijnd. Met sporten en al (ik haaaat sporten). Toen had ik spijkerbroekmaat 27 en kon je heel mooi de heupbotjes zien. Verder zat er toen weinig vet op de buik zelf en was ook mijn kont iets strakker. Dat is zo ongeveer mijn doel.
Nu heb ik spijkerbroekmaat 29 /30 en pas ik dus bijna geen enkel kledingstuk meer uit mijn kast. Ik weiger om "gewoon" een grotere maat te kopen, ik heb besloten dat afvallen toch wel de beste oplossing is. (mits gezond)
ook welkomquote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb ook een profiel aangemaakt. Ik weeg momenteel volgens mn weegschaal 90 en wil graag naar 85 a 83. Sinds dinsdag begonnen met lijnen. Geen tussendoortjes meer behalve wat fruit, en dan vooral alles invoeren in de kcal checker. http://www.caloriechecker.nl. Vroegâh toen ik nog niet aan het dieeten was, nam ik iets van 2500 a 3100 kcal tot menu zit dat op +- 1400
1.83 meter. Volgens die bmi meter zit ik op 27quote:Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ook welkom
hoelang ben je als ik mag vragen?
2500kcal is inderdaad erg veel
zelfde bmi als ik dusquote:Op donderdag 26 april 2007 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
1.83 meter. Volgens die bmi meter zit ik op 26
1tje erbijquote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zelfde bmi als ik dus
maar is bijna een gezond gewicht dus
moet lukken tochquote:Op donderdag 26 april 2007 10:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
1tje erbijik heb denk ongeveer een kilo of 5 a 6 overgewicht. En daar wil ik vanaf
![]()
Ik heb ook geen overgewicht hoor. Maar ik ben gewoon anders gewent. Ik blubber nu een beetje..... Het mag allemaal wel strakker.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw jeansmaat (29/30) is mijn doel zo'n beetjeMaar het is natuurlijk maar net wat je gewend bent en het is altijd beter om gezond te eten of je nu overgewicht hebt of niet.
een paar ons is datquote:Op donderdag 26 april 2007 10:29 schreef Zeeltje het volgende:
Ik zit net op 25.1 dus volgens de bmi in overgewicht. maar ja die 1 is misschien 1 kilo eraf!
Thanksquote:Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
welkom
hoe gaat het stoppen met roken?
en hoe bevalt de sportschool?
komt gewoon omdat jij een topic hebt gemaaktquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Tangarine het volgende:
Grappig, het is mooi weer, en er komen een hoop nieuwe mensen bij
Jij ook veel succes Qwea!
wat eet je op een dag?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Thanks
Stoppen met roken gaat aardig. Ik rook eigenlijk niet meer, maar soms, met een feestje, rook ik wel wat. Ik probeer gezelligheidsroker te zijn, dus niet meer dagelijks te roken maar mijn momenten om te roken zorgvuldig te kiezen.
De sportschool bevalt goedEr is een redelijk schema voor me opgesteld om mee te beginnen met cardio en een paar krachtoefeningen. Bovendien zijn er ook leuke groepslessen waar je aan mee kunt doen.
So far alleen nog geen gram eraf, terwijl ik al een maand sport en fiets...dus moet ook op mijn eten gaan letten, denk ik
dan zal je wel een paar kilo moeten afvalleenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef Zeeltje het volgende:
Succes iedereen hier!
Miss sly eerst kom je aan omdat je spieren zich zwaarder gaan maken. Dat heb ik onderhand hier geleerd!![]()
En miss_s een paar ons is beter! Wil rond de 20 bmi komen
Maar wel het uiterste van "gezond". Bij 19 ben je al te licht... dat is ook niet goed he...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Zeeltje het volgende:
dan zou ik 55 kilo moeten wegen.. dat is nog een gezond gewicht voor mij, voor mijn lengte
2 bruine boterhammen 's ochtends, eentje met kaas en appelstroop en eentje met chocoladepasta.quote:
beweging krijg ik helaas niet veel. Ik wilde gaan fitnessen, maar omdat ik in de vakanties bij mn vriend in Den Helder zit en niet thuis ben, wordt hem dat niet. Dan gaan er veel lessen verloren en veel geld, wat ik niet kan inhalenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
moet lukken toch
met het juiste eten en beweging
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:42 schreef Zeeltje het volgende:
niet iedereen heeft de aanleg om met zo weinig al af te vallen
doe je daneen bepaald dieet volgen?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
beweging krijg ik helaas niet veel. Ik wilde gaan fitnessen, maar omdat ik in de vakanties bij mn vriend in Den Helder zit en niet thuis ben, wordt hem dat niet. Dan gaan er veel lessen verloren en veel geld, wat ik niet kan inhalen.
Ik moet trouwens zeggen dat de 1ste dag kei zwaar wasik had me toch een partij honger. Nu is het allemaal best wel te doen
Ik heb pakweg dik 1.5 jaar geleden gesport, dat deed ik voornamelijk omdat ik het lekker vondt. Dan was ik tenminste lekker bezig. Ik denk dat het voor mij niet echt nodig is om te gaan sporten. Als ik al die ongezonde troep maar laat staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef -Luxury- het volgende:
Ik heb een vraagje...Is het voor jullie echt nodig om te gaan sporten? Want mijn ervaring is, zelfs nu ik dun ben, dat als ik gewoon 1400 kcal per dag eet ik al flink afval. Na een paar weken zijn er dan al een paar kilo vanaf. Hierbij beweeg ik dan gewoon door een paar keer met mijn hond te lopen en zulk soort dingen, dus niet te sporten.
Dus waarom sporten jullie? Om een betere conditie te krijgen? Om je lichaam strak te maken of om sneller af te vallen?
alle 3 de redenen eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef -Luxury- het volgende:
Ik heb een vraagje...Is het voor jullie echt nodig om te gaan sporten? Want mijn ervaring is, zelfs nu ik dun ben, dat als ik gewoon 1400 kcal per dag eet ik al flink afval. Na een paar weken zijn er dan al een paar kilo vanaf. Hierbij beweeg ik dan gewoon door een paar keer met mijn hond te lopen en zulk soort dingen, dus niet te sporten.
Dus waarom sporten jullie? Om een betere conditie te krijgen? Om je lichaam strak te maken of om sneller af te vallen?
Met sporten werk je aan je spieren, en hoe meer spiermassa, hoe sneller/meer je verbrandt. Maar ik laat het even aan iemand als Viking over om meer hierover te zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef -Luxury- het volgende:
Haha, ik weet wat je bedoelt. Heb het zelf ook moeten doorstaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb pakweg dik 1.5 jaar geleden gesport, dat deed ik voornamelijk omdat ik het lekker vondt. Dan was ik tenminste lekker bezig. Ik denk dat het voor mij niet echt nodig is om te gaan sporten. Als ik al die ongezonde troep maar laat staan.
Nope, Enkel het "Qwea" dieet. Ik kijk bv 's ochtends wat ik wil eten, en dat is bijna altijd yoghurt met cornflakes en wat suiker. Dit bevat 111 kcal. Tussen de middag eet ik meestal 2 bruine boterhammen met 20+ kaas wat +- op 280 kcal komt. Soms ff een mandarijn tussendoor en dan mn avond eten. Dan zit ik gemiddelt op zo'n 1400 kcal. Aanzienlijk minder dan die 2500 a 3000 die ik normaal naar binnen prop.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
doe je daneen bepaald dieet volgen?
haha kromme zinquote:
luilakquote:Op donderdag 26 april 2007 09:34 schreef Tangarine het volgende:
Gesloten topics
In Slank de zomer in # 66 staat een mooi overzicht naar alle eerdere topics
viel mij idd ook al opquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Tangarine het volgende:
Grappig, het is mooi weer, en er komen een hoop nieuwe mensen bij
Jij ook veel succes Qwea!
mja, ik weet niet of het voor mij echt nodig is. Ik heb wel een tijdje stil gestaan en toen ik vervolgens 4 keer per week minimaal 40 minuten ging lopen (van stage en weer terug) viel ik in 1 week 2 kg afquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef -Luxury- het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Met sporten werk je aan je spieren, en hoe meer spiermassa, hoe sneller/meer je verbrandt. Maar ik laat het even aan iemand als Viking over om meer hierover te zeggen
Wat is er precies niet leuk aan sporten?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Eigenlijk al die redenen, maar ik ben een lui varken dat niet van sporten houdt en toch enigzins resultaat ziet (behalve mn plumpuddingbuik dan). Soms sport ik wel, maar niet regelmatig ofzo helaas.
Vind het gewoon niet leuk!!
De sportschool is saai, en die waarvoor ik een strippenkaart had gekocht doet geen lessen. Verder is m'n rooster vrij onregelmatig zodat ik niet met zekerheid kan zeggen elke week iets te doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er precies niet leuk aan sporten?
Je hoort vaak dat het onzin is om sporten an sich 'niet leuk' te vinden. Er zijn immers zoveel verschillende sporten en er zou altijd wel iets bij moeten zitten wat je leuk vindt.
Ik ben zelf ook niet echt een sportfanaat. Ik ben altijd het kneusje geweest en als je jaren lang hebt gehoord dat je helemaal niet goed bent in sport, ga je daar zelf in geloven en ga je sport vervelend vinden. Ik vond de lessen spinning en vooral bootcamp wel erg leuk deze week. Misschien dat ik over mijn aversie heen kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |