abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38664749
Voor wie is de 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fokdieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
. Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Hier weer verder
pi_38664831
Ik ben echt goed bezig vandaag

Vanmiddag om half 1 crackers gegeten, van half 2 tot half 3 bodypump gedaan, wat was dat lekker zeg, eindelijk weer es een uurtje sporten En daarna nog ff lekker een kwartiertje gezweet in de sauna

Ik heb nog steeds geen mail van Troel trouwens
pi_38664867
hmmm ik heb net mc donals op... Het was wel goddelijk Zometeen maar ff hardlopen haha
pi_38665037
Ik heb net eens even uitgeprobeerd hoeveel buikspieroefeningen ik kan doen. Bij 75 (gewoon) was ik het wel zat. Niet dat ik echt niet meer door kon, maar ik houd gewoon niet zo van ongemak en branderige spieren =P Tijdje geleden was ik het na 20 al zat, dus er is vooruitgang. Bij Burn heb ik gewoon een heel track volgehouden met schuine buikspieren. Het is ook meer een kwestie van wennen aan ongemak en opletten dat ik blijf ademen. Als je niet ademt verkramp je toch wel erg snel heb ik gemerkt.

Nou ja, nog even, dan doe ik er met gemak 150
Nu die armspieren nog eens.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:28:09 #5
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38665112
Straks lekker sporten, ik hoop dat het bevalt. Ik heb er wel zin in, alleen jammer dat ik geen tijd zal hebben voor een les bodybalance of iets dergelijks...

Ik ben blij dat mijn tip om de wekker te zetten in goede aarde is gevallen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38666815
Ik zie dat Troel ook al 5 dagen niet op Fok is geweest, dus dan kan het idd gewoon zijn dat ze mail nog heel niet gezien heeft
pi_38669565
O had hem gesloten zie ik nu
pi_38672353
Verneukeratief zeg!
Ik had zo'n zak kant-en-klare pastamaaltijd van de Lidl (Pasta Casa).
Dat zit gedroogd in een zak en dan moet je dat met een halve liter water bereiden.

Er zit 163 gram in de zak. Per 100 gram bereid produkt zitten er 107 kcals in. Dus ik dacht wow, als ik alles opeet heb ik nog geen 200 kcals op! Maar ergens wist ik dat het niet klopte
Dus nadat ik het had klaargemaakt gooide ik de boel in de keukenweegschaal, het was wel 500 gram bereid produkt! Dus ruim 500 kcals...maar goed dat is nog weinig voor een avondmaaltijd.
pi_38679965
Ik kom even melden dat ik vanmorgen ben geslaagd voor mijn afstudeergesprek . . Ben dus nu helemaal klaar!!

Ik heb helemaal spierpijn van de zenuwen dus er zijn vast wat calorien doorheen gegaan .
pi_38681283
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef karoltje het volgende:
Ik kom even melden dat ik vanmorgen ben geslaagd voor mijn afstudeergesprek . . Ben dus nu helemaal klaar!!

Ik heb helemaal spierpijn van de zenuwen dus er zijn vast wat calorien doorheen gegaan .
Feli

Alcohol (mixdrankjes) is niet zo goed met afvallen toch?

Nouja, keertje zondigen moet kunnen toch, heb wel een erg leuke en gezellige avond gehad en verder niet gesnoept ofzo
pi_38682809
Gefeliciteerd karoltje!
pi_38685258
gefeliciteerd!!
Tap tap tap
pi_38685290
ik heb iets nieuws verzonnen, eens zien hoe lang ik het volhoud.
in plaats van 1 of 2 keer per week een half uurtje pilates te doen thuis, doe ik een paar oefeningen gewoon elke dag elke dag vijf minuten ofzo even buikspieren trainen, eens zien hoe lang ik dit blijf doen. ik ben niet zo gedisciplineerd
Tap tap tap
pi_38685593
Gefeliciteerd!

(Tevens tvp )
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38690764
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb iets nieuws verzonnen, eens zien hoe lang ik het volhoud.
in plaats van 1 of 2 keer per week een half uurtje pilates te doen thuis, doe ik een paar oefeningen gewoon elke dag elke dag vijf minuten ofzo even buikspieren trainen, eens zien hoe lang ik dit blijf doen. ik ben niet zo gedisciplineerd
veel succes

Ik heb echt zin om me vol te vreten op deze moeilijke dag ( de posters/lurkers in OUD weten wel waarom)

toch maar niet doen....

dus nu maar braaf aan de groentensoep
pi_38691340
Jij ook al, ik ook. De dag begon al kut en echt veel beter wordt het er niet echt van.

Verder heb ik net ff zitten budgeteren en gezien dat ik minder geld wil uitgeven aan eten en meer aan leuke dingen en over het algemeen betekent dat bij mij dat ik nog gezonder eet, dus dat moet dan wel goed komen.

Wel goed van je trouwens dat je dat lunchen zo goed doet trouwens. En wat ik me afvroeg: ik dacht dat jij met een opleiding of zoiets bezig was in Deventer, of vergis ik me daar in? Omdat je zei dat je niet naar school hoeft enzo.
pi_38691471
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Quinazoline het volgende:
Jij ook al, ik ook. De dag begon al kut en echt veel beter wordt het er niet echt van.

Verder heb ik net ff zitten budgeteren en gezien dat ik minder geld wil uitgeven aan eten en meer aan leuke dingen en over het algemeen betekent dat bij mij dat ik nog gezonder eet, dus dat moet dan wel goed komen.

Wel goed van je trouwens dat je dat lunchen zo goed doet trouwens. En wat ik me afvroeg: ik dacht dat jij met een opleiding of zoiets bezig was in Deventer, of vergis ik me daar in? Omdat je zei dat je niet naar school hoeft enzo.
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnen
pi_38691760
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnen
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch niet . Ik snap niet waar mijn idee vandaan komt dan.
pi_38691785
damn moet ook maar een beginnen... bmi is 25.22
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38691847
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch niet . Ik snap niet waar mijn idee vandaan komt dan.
ja, ik woon wel in Deventer ja
  Nerd met benen vrijdag 9 juni 2006 @ 13:49:53 #21
18073 miss_bleu
pi_38692137
probeer al een tijdje wat gewicht kwijt te raken.
Ben fulltime gaan werken en zit de hele dag op mijn kont achter een pc, maar blijf hetzelfde eten wat ik altijd deed. Voor mijzelf moet er dus wat af.. heb net een mailtje aan Troel gestuurd. Dus ik ga ook met jullie mee doen.
pi_38692157
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

veel succes

Ik heb echt zin om me vol te vreten op deze moeilijke dag ( de posters/lurkers in OUD weten wel waarom)

toch maar niet doen....

dus nu maar braaf aan de groentensoep
ja ik las 't
Ik heb zo meteen een high tea dus ik zal me daar wel gaan uitleven.
Tap tap tap
pi_38692585
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef miss_bleu het volgende:
probeer al een tijdje wat gewicht kwijt te raken.
Ben fulltime gaan werken en zit de hele dag op mijn kont achter een pc, maar blijf hetzelfde eten wat ik altijd deed. Voor mijzelf moet er dus wat af.. heb net een mailtje aan Troel gestuurd. Dus ik ga ook met jullie mee doen.
Welkom en succes!
  Nerd met benen vrijdag 9 juni 2006 @ 14:43:10 #24
18073 miss_bleu
pi_38693879
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:02 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Welkom en succes!
ja dank je, zie dat jullie allemaal al erg goed gaan
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:43:09 #25
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38700264
Ik heb het net gelezen in OUD. Zoiets verwacht je toch niet...?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')