Feliquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef karoltje het volgende:
Ik kom even melden dat ik vanmorgen ben geslaagd voor mijn afstudeergesprek.
. Ben dus nu helemaal klaar!!
Ik heb helemaal spierpijn van de zenuwen dus er zijn vast wat calorien doorheen gegaan.
veel succesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb iets nieuws verzonnen, eens zien hoe lang ik het volhoud.
in plaats van 1 of 2 keer per week een half uurtje pilates te doen thuis, doe ik een paar oefeningen gewoon elke dagelke dag vijf minuten ofzo even buikspieren trainen, eens zien hoe lang ik dit blijf doen. ik ben niet zo gedisciplineerd
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Quinazoline het volgende:
Jij ook al, ik ook. De dag begon al kut en echt veel beter wordt het er niet echt van.
Verder heb ik net ff zitten budgeteren en gezien dat ik minder geld wil uitgeven aan eten en meer aan leuke dingen en over het algemeen betekent dat bij mij dat ik nog gezonder eet, dus dat moet dan wel goed komen.
Wel goed van je trouwens dat je dat lunchen zo goed doet trouwens. En wat ik me afvroeg: ik dacht dat jij met een opleiding of zoiets bezig was in Deventer, of vergis ik me daar in? Omdat je zei dat je niet naar school hoeft enzo.
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik studeer SPH in Zwolle, maar ben tijdelijk gestopt in december en ga in september weer beginnen
ja, ik woon wel in Deventer jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ow, dan dacht ik het verkeerd. Maar je woont toch wel in Deventer? Of toch niet. Ik snap niet waar mijn idee vandaan komt dan.
ja ik las 'tquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veel succes
Ik heb echt zin om me vol te vreten op deze moeilijke dag ( de posters/lurkers in OUD weten wel waarom)
toch maar niet doen....
dus nu maar braaf aan de groentensoep
Welkomquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef miss_bleu het volgende:
probeer al een tijdje wat gewicht kwijt te raken.
Ben fulltime gaan werken en zit de hele dag op mijn kont achter een pc, maar blijf hetzelfde eten wat ik altijd deed. Voor mijzelf moet er dus wat af.. heb net een mailtje aan Troel gestuurd. Dus ik ga ook met jullie mee doen.
oke, dank je wel voor de infoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef teigan het volgende:
btw, voor de mensen die het vroegen, Troel is een weekje weg, vandaar dat je geen reactie krijgt
drop niet vegetarischquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...![]()
Niet dat ik zakken per dag eet, eerder een stuk of tien dopjes per dag, maar ik kan het niet uitstaan dat ik er niet vanaf kan blijven. Zelfs mijn eigen argument dat het niet vegetarisch is, is niet voldoende om me er vanaf te laten blijven...![]()
Aangezien je voor een halve kilo lichaamsgewicht meer dan 1 kilo drop moet eten denk ik dat het óf niet bij die 10 dropjes blijft, óf dat het ergens anders mis gaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb mijn gewicht maar weer een halve kilo omhoog geschroefd. Misschien moet ik toch maar van de drop afblijven...![]()
Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
drop niet vegetarisch
ik moet nog veel leren
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het gelatine in snoep van beenderen wordt gemaakt. Yummie!
wel genoeg drinken met dit weer anders val je neerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
of m'n weegschaal is stuk of ik weet het niet, maar ik ben ongeveer een kilo lichter dan donderdag
ik denk 't eerste
ik drink voor mijn doen veel nuquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef Aarde het volgende:
[..]
wel genoeg drinken met dit weer anders val je neermooi dat het de goede kant opgaat
wandelen is ook goed schijntquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
Waarom?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik ga denk ik 2 keer per dag buikspieroefeningen doen in plaats van 1 keer (als ik 't niet vergeet...). Gewoon een paar simpele oefeningen
ik heb vanavond ook een BBQ en ik weet nu al haast zeker dat dat niet mee gaat werken aan het afvallenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef Sylvana het volgende:
Dank je wel Troel
Ik sta er bij
En ik ben al 0,6 kg afgevallen de eerste week![]()
![]()
Vanavond BBQ
laat me even in m'n waan dat ik iets goed doequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom?
Om spieren te kweken is 1 keer per dag genoeg is mij verteld. Die groeien namelijk juist in de rustperiode tussen workouts.
En om calorieën te verbranden kan je volgens mij veel beter lange spieren (je benen dus) gebruiken, dat schiet veel beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |