abonnement Unibet Coolblue
pi_36951046
vervolg van Deel 88

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951137
hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten

@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver
Ik wens je alvast veel succes.

Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
pi_36951168
Moet je ongesteld worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951202
nee, pas over een weekje oid
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 april 2006 @ 13:01:32 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36951209
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef freecell het volgende:
hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten

@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver
Ik wens je alvast veel succes.

Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
Je scheldt op alles wat los en vast zit
en dat noem jij niet geïrriteerd?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36951223
Zo, jij begint dan op tijd met grumpy worden

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951274
Het valt mee
Ik ontdek net: niet over een weekje, maar over drie dagen misschien is dat een oorzaak?
Jij zit los en ik heb nog niet op je gescholden TARA!
pi_36951333
He geen ruzie maken he..

TARA heb respect voor de vrouw, die net een paar dagen voor de periode zit
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 13:09:39 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36951458
Terug Varken Post
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36951545


"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951688
tvp
pi_36951715


mijn schoonheidsideaal:

pi_36951916
Oeh ja, miss piggy....

Ik heb laatst met een goede vriend van mij nog een heel gesprek gehad over of dikke dames nou minder aantrekkelijk zijn..

Hij vond iig van niet, en mijn vriendje hoor ik ook niet klagen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 13:36:08 #14
43556 miss_dynastie
pi_36952209
Mijn vriendje klaagt ook niet. En verder wordt er toch echt nog regelmatig met me geflirt, dus ik maak me niet dik (haha )
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 april 2006 @ 13:43:37 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36952413
Flirten is leuk

Ja, ik ga naar Nijmegen! En inderdaad 4x40, onder de reglementaire afstand lopen mag niet meer.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36952704
Oh, ik dacht dat er altijd ook 15 of 20 km was Het is nu dus voor iedereen 40 km?

En ik heb ook nooit te klagen gehad wat mannelijke aandacht betreft. Dus ik maak me ook niet dik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 13:56:12 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36952768
Frank kent me alleen maar dik, en hij vond me toch lief Hopelijk blijft dat zo als ik een slanke den ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36952869
Waarom zo snel vervolgtopics?
pi_36952885
Ik had jullie wel eens verteld van dat Utrechtse onderzoek naar echtscheidingen na een maagband/bastric bypass hè? Er schijnen verhoudingsgewijs enorm veel scheidingen te zijn nadat een vrouw zo dramatisch is afgevallen. Vrouw ligt weer goed 'in de markt', man weet niet hoe daar mee om te gaan etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36952889
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:59 schreef Emu het volgende:
Waarom zo snel vervolgtopics?
Omdat we kletstantes zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36953880
Behalve dat je van stress sneller dik schijnt te worden en dat je meer cholesterol op schijnt te nemen als je gestresst eet, krijg je van stress ook nog eens meer behoefte aan vet, eiwitrijk voedsel, wat je stressgevoel ook weer schijnt te versterken. Het menselijk lichaam zit zo mooi in elkaar ;-)
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:34:42 #22
43556 miss_dynastie
pi_36953888
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
quote:
'Onlangs heeft u lekker lui een bestelling bij bol.com geplaatst.'
pi_36953968
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren? Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 14:39:06 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36953996


Wij gaan weer naar het hopelijk zonnige zuiden dit weekend Zondag gourmetten Ik verheug me er nu al op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:40:45 #25
43556 miss_dynastie
pi_36954045
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren? Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
Misschien bestellen alleen dikke mensen bij bol.com of zo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')