Je scheldt op alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef freecell het volgende:hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten
@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver![]()
Ik wens je alvast veel succes.
Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
Omdat we kletstantes zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:59 schreef Emu het volgende:
Waarom zo snel vervolgtopics?
quote:'Onlangs heeft u lekker lui een bestelling bij bol.com geplaatst.'
Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
Misschien bestellen alleen dikke mensen bij bol.com of zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren?Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ze hadden volgens de reclame ook alleen maar dikke mensen in dienst
Toch een verband tussen 'luie stoel' en 'dik worden' hè.
Kijk even in de openingspost wat je moet doen om een regeltje te krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef pronkjewail het volgende:
Kan ik hier ook meedoen? Na heeeeeeeeeeeeeeel vaak te roepen dat er morgen toch echt eens wat aan dat lijf van mij gedaan moet worden, wordt het misschien tijd om het gewoon eens te DOEN! Vanaf maandag (jaja, dus NIET morgen!) wil ik serieus bezig...
Mijn lengte is 1.80m, weeg (ongeveer) 96 kilo en heb een bmi van 29,63. Streefgewicht is 78 kilo.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net nog heel geirriteerd een verhaal op lopen hangen tengen iemand die bezig is met een RSI preventieproject hier op het afdeling. Hij haalde het namelijk in zijn botte hoofd om te zeggen dat overgewicht ongezond is.
Natuurlijk heb ik hem dat even heel fijntjes uit zijn hoofd geslagen!![]()
De argumenten kennen jullie overigens ook wel allemaal, dus die zal ik niet herhalen.
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
en, had hij nog een weerwoord? Enne, RSI heeft toch een nieuwe flashy naam gekregen die ik steeds vergeet?
En welkom, pronkjewail!
Johquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.
Ajam Pangang is denk ik de verstandigste optie qua calorieën. Maar dat moet je dan wel lekker vindenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Met mijn werk gaan we binnenkort hier uit eten: http://www.satehuis.nl/
Wat kan ik nou in hemelsnaam bestellen wat een beetje in mijn dieet pastHet is of heel erg vet (sate dus) of ik vind het eigenlijk niet zo heel erg lekker
En sate vind ik eigenlijk ook niet echt heel erg lekker en dus zeker de kcal niet waard. Wat een briljant idee om daar te gaan eten
![]()
Engquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Troel
Nah, dat vind ik zo...engIk probeer wel een gezonde keuze te maken, maar ik vind het altijd zo zonde om iets met veel kcal te eten wat ik niet eens echt lekker vind. Ik doe normaal niet zo moeilijk hoor
![]()
Ah, okquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen benKomt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ja.quote:
Dan heb je toch gewoon een frietallergiequote:Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen benKomt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ik zou ook niet graag tegen mijn collegae zeggen dat ik last heb van mijn darmenquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een frietallergie![]()
Zeg dat je last hebt van je darmen en dat je daarom even voorzichtig bent met vet
maar het was heerlijkquote:Op zondag 16 april 2006 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je dol bent op chips, RiannIk heb een tijdje terug besloten dat chocolade zo af en toe nog wel kan, maar chips is uit den boze. Eén zak chips bevat zo'n 1100 kcal, ben me daar gek om chips te gaan eten. Zo lekker is dat spul nou ook weer niet
Hoe is het met je vriend, teigan? Klinkt niet zo mooi....braken van de pijn![]()
Ik win hoor, met een week netjes eten en vier uur sporten en dan 2,5 kilo aangekomen zijn =Pquote:Op zondag 16 april 2006 20:08 schreef Emu het volgende:
Gatver de hele week aan 1800kcal gehouden en minstens een uur gesport en ik ben een gram kwijt, er moet iets mis zijn met die weegschaal dat kan niet anders, en anders ga ik mij ontzettend rot voelen.
quote:
Ja, ik ga gewoon naar de Blokker en kies er eentje uit waar ik lichter op ben =Pquote:Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Is een kwestie van kiezen lijkt me, Maeghan. Of je koopt een andere weegschaal
Nou, zo ver ga ik dus nooooit gaanquote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm mijn ring die ik 2.5 jaar geleden van mijn vriend heb gekregen is nu zo ruim dat ie als ik een beetje met mijn hand schud van mijn vinger glijdt....
dat is dus -26 kg....
We hebben dus allemaal ineens Binge Eating Disorder...quote:Niemand ziet waar het hier werkelijk om gaat en dat is dat dikke mensen gewoon een eetstoonis hebben (met uitzondering van obesitas door ziekte, erfelijkheid ed) die eetstoornis heet namelijk binge eating ofwel een eetbuienstoornis.
Het meest geniale dieet van de 20ste eeuwquote:Ik ben voedingstherapeute en baseer me op het Bloedgroepdieet om mensen een gezonde eet- en leefstijl bij te brengen die ziekten en aandoeningen zoals overgewicht aan te pakken!
Tsja...quote:Meer bewegen heeft eigenlijk geen zin, het verhoogt het honger gevoel.
Het goede voorbeeld geven, ouders leerkrachten, vraag de leerkracht l.o. haar tas te laten zien wat er voor snoep inzit..........trakteren op scholen de kantines, walgelijk.
Slechte producten duurder maken, mensen met overgewicht meer ziektekosten laten betalen.
Enne gewoon minder eten, het is een verslaving het wordt kinderen aangeleerd, dan wordt de maag kleiner en verdwijnt het honger gevoel..............maar ja consumptie maatschappij....................meer bewegen helpt echt niet..........
Ja, oké, maar zo heb je als onderzoeker altijd gelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Anansi het volgende:
Als groepen 2 en 3 ongeveer even groot zijn, is je percentage mensen dat te dik is, en dat zichzelf te dik vind dus gelijk.
Ja, gezien gisteravondquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, hebben jullie de nieuwe reclameposters van Modifast al gezien? Een dame die waarschijnlijk slanker is dan de slankste in dit topic heeft er nu genoeg van en gaat blijkbaar aan de ModifastDat spul zou ik als arts niet snel voorschrijven aan patiënten. Ja, misschien als je vanwege een operatie of nijpende gezondheidsproblemen bij veel overgewicht toch snel moet afvallen. Niet echt van toepassing op de een beetje mollige dame die het minimale buikje zat is van de poster.
Ja klopt, meestal kan je als onderzoeker wel recht praten wat je wilt... zal ook in dit geval wel zo zijn... degelijk onderzoek zal het dan wel weer niet zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, oké, maar zo heb je als onderzoeker altijd gelijk
De conclusie klopt van geen kant.
Los van het feit dat ik die massahysterie over 'te dik zijn' op tv, in de kranten, etc. een beetje zat begin te worden...
Dan wil ik graag jou recept!!! Heb het wel eens geprobeerd met wajang, maar dat werd ronduit smerig...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Levitation het volgende:
- Over kruidenboter: ik maak kruidenboter van becel-light. Is lekker smeerbaar en niet zo vet. Valt altijd goed in de smaak bij mijn gasten!En koemelkeiwit- en lactosevrij!
Oei, recept. Uhhh... ik doe meestal maar wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef Anansi het volgende:
[..]
Dan wil ik graag jou recept!!! Heb het wel eens geprobeerd met wajang, maar dat werd ronduit smerig...
Daarom dus meestal van gewone boter (en dan kan ik zelf hooguit 1 plakje stokbrood ermee eten), of van geitenboter (veeeeeel te lekker)
Juist en dan smaakt het bij mij dus voor geen meter... maar goed ik vind die wajang gewoon zo ook al niet lekker (gebruik het alleen voor bakken etc.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
Je maakt het gewoon zoals je het altijd maakt, maar dan met becel light in plaats van de roomboter.
Ik vind die 'elke dag' boter wel goed te doen, das geloof ik halfvolle roomboter. En voor kruidenboter moet je eens verse bieslook knippen en er doorheen doen. Dat is echt heerlijk!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef Anansi het volgende:
[..]
Juist en dan smaakt het bij mij dus voor geen meter... maar goed ik vind die wajang gewoon zo ook al niet lekker (gebruik het alleen voor bakken etc.)
Dus misschien scheelt becel daarom ook al een heel stuk, als dat gewoon al beter smaakt.
Wist niet dat dat ook koemelk en lactose vrij was... Weer wat geleerd vandaag
Thx voor je "recept" levitiation ik ga het de volgende kruidenboter gelegenheid eens proberen.
Het ligt er ook helemaal aan. Soms val je qua kilo's niets af en vliegen de maten omlaag, soms vliegen de kilo's eraf maar blijft de maat een tijd gelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:24 schreef Emu het volgende:
Nou bekijk het van de andere kant, het laat ook een beetje je wilskracht groeien, bij mij althans.
Verder nog een vraagje aan de mensen die al een aantal kilo's zijn afgevallen. Wanneer merkten jullie zichtbaar dat je gewicht verloren was? Omdat ik nu een 3 weken bezig ben, en aan mijn kleding voel ik ngo totaal niks, niet aan de hemden, niet aan de broek.
Moet ook wel zeggen dat ik veel sneller moe ben nu s'avonds, maar echt voordelen heb ik nog niet mogen ondervinden, jammer genoeg.
Ja, à 2,79 ofzo per drie stuksquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Alleen al het feit dat je een vest van 6 euro van de supermarkt aankanOf onderbroeken van de Aldi
![]()
![]()
Nou, ook met vet flapte de boel wel hoor, maar ik merk wel dat ik mijn huid een beetje kan oprollen enzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef teigan het volgende:
Ik zit het me net ineens af te vragen, maar troel en rewimo, beginnen jullie nu niet enorme flappen buik over te houden zeg maar??
hm, ik heb een kat die een schone bak wil, en geen kans voorbij laat gaan om mij dat te laten merken...
En ik heb er zo weinig zin in om dat ding te verschonen....
Buik valt (nog) mee, bij mij zijn het meer mijn armen die flappen. Misschien kan ik over een poosje wel vliegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef teigan het volgende:
Ik zit het me net ineens af te vragen, maar troel en rewimo, beginnen jullie nu niet enorme flappen buik over te houden zeg maar??
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef teigan het volgende:
De C zit naast de V, ik denk dat ze Boot Camp bedoelt
Is ook weer (ongeveer) het zelfde als Body Combat (van Les Mills). Is wel leuk om te doen, heb thuis 'n DVD van Billy's Bootcamp. Verkregen op andere wijze dan via tel-sell. Alleen zijn die elastieken niet te downloaden, dus doe ik het maar zonder.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:29 schreef teigan het volgende:
is dat niet met die Billy huppeldepup, die neger uit het leger? Volgens mij was dat altijd wel op van die verkoop tv programma's..
het is volgens mij een soort tai bo ofzo, veel trappen, slaan ed, en die oefeningen met zo'n elastieken rekdingetje doen..
Die armen zijn gewoon verschrikkelijk hierquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Buik valt (nog) mee, bij mij zijn het meer mijn armen die flappen. Misschien kan ik over een poosje wel vliegen
Pofmouwtjes? Je bedoelt dat we de stof gewoon strak om mijn armen spannenquote:
Een soort corset voor je armenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef Troel het volgende:
Pofmouwtjes? Je bedoelt dat we de stof gewoon strak om mijn armen spannen
Kan dat via de site?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef ymme het volgende:
Bij telsell....
Heb dus 3 weken kunnen wachten, heb een mail gedaan met de mededeling dat deze uitverkocht was, en in week 15 weer binnen zou komen, zodat ik deze ergens in week 16 kon ontvangen
Dank je welquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Emu het volgende:
vanaf 40 ofzo kan je hier wel last van hebben als je enorm veel af bent gevallen.
Begin jij het ook al zat te worden? Ik ook namelijk. De demonisering (quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, oké, maar zo heb je als onderzoeker altijd gelijk
De conclusie klopt van geen kant.
Los van het feit dat ik die massahysterie over 'te dik zijn' op tv, in de kranten, etc. een beetje zat begin te worden...
Goeie tip, dank je welquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Levitation het volgende:
Isa: als je met je collega's bij die satéhut gaat eten, dan kun je ook Gado Gado zonder pindasaus nemen. Wel de groenten en dus niet de saus, dan lijkt 't me wel te doen... Ik ben ook niet zo dol op Chinees-indisch eten, heb ik teveel gegeten in mijn leven.![]()
Nee nee, het is niet alleen slecht voor het zelfbeeld van de dikke mens, maar ook heel erg vertekenend voor het beeld van slanke mensen over dikke mensen. Dàt is dus dik en die neemt dus Modifast. En wij zijn dus moddervet en moeten minstens allemaal een maagbandje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:19 schreef Levitation het volgende:
Als ik hier op mijn werk uit 't raam kijk zie ik de gewraakte poster van Modifast hangen. De vrouw op het plaatje moet inderdaad gewoon een broek in een maatje groter kopen, lijkt me een gemakkelijkere oplossing... Die is echt gewoon slank, maatje 36/38 ofzo. Is wel weer goed voor het zelfbeeld van de "dikke mens".![]()
Sportief hoorquote:
Ik denk niet dat je hier veel mensen blij maakt met deze mededelingquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Emu het volgende:
Over je huid zou je onder de 25 jaar geen zorgen om moeten maken, want dan (heb ik gehoort) krimpt die schoon terug in elkaar. Vaanf 25 jaar en ouder gat het wat trager en vanaf 40 ofzo kan je hier wel last van hebben als je enorm veel af bent gevallen.
Nou, dan zou je ook geen straie moeten krijgen en daar heb ik ook al jaren last van.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Emu het volgende:
Over je huid zou je onder de 25 jaar geen zorgen om moeten maken, want dan (heb ik gehoort) krimpt die schoon terug in elkaar. Vaanf 25 jaar en ouder gat het wat trager en vanaf 40 ofzo kan je hier wel last van hebben als je enorm veel af bent gevallen.
Geen spekjes, geen jus, maar gewoon een magere kiprookworst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Anansi het volgende:
Ik heb trek in andijviestampot vandaag... maar bij andijvie horen bij mij normaal spekjes en veel jus...
Iemand ideeen voor een wat calorievriendelijkere optie voor bij de andijviestamp?
Ja ja ja! Koop rauwe (gerookte) ham en bak die in een pan met anti-aanbaklaag (zonder toevoegen van olie of boter dus) knapperig. Smaakt net zoals spek! Echt waarquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Anansi het volgende:
Ik heb trek in andijviestampot vandaag... maar bij andijvie horen bij mij normaal spekjes en veel jus...
Iemand ideeen voor een wat calorievriendelijkere optie voor bij de andijviestamp?
Ja, als ik zo naar die getallen kijk dan is dat allemaal best veelquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Anansi het volgende:
Zo jeetje wat een resultaat isabeau, Gefeliciteerd!!![]()
Ze stoppen in kiprookworst (in de meeste gewone ook) melkquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen spekjes, geen jus, maar gewoon een magere kiprookworst.
Ik was helemaal verrast toen ik dat bij de risotto nam, het smaakte me echt héél erg goed en het smaakt gewoon naar gebakken spekquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef Anansi het volgende:
Isabeau die van die rauwe ham ga ik proberen, scheelt toch al mooi de helft.
owja, dat schiet niet op ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef Anansi het volgende:
[..]
Ze stoppen in kiprookworst (in de meeste gewone ook) melk![]()
Isabeau die van die rauwe ham ga ik proberen, scheelt toch al mooi de helft.
Je wilt niet weten waar ze allemaal melk en smaakversterker instoppen.quote:
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:16 schreef N.icka het volgende:
Isabeau ,( ik volg dit topic al een paar jaar ) hoe komt het dat het nu wel zo goed lukt? Je worsteld al jaren met je gewicht en nu gaat het zo goed.
Ah , leuk om te lezen . (niet opgeven , poeh dat is het moeijlijkste) Ik blijf het knap vindenquote:
Zou ik absoluut niet doen. Bij mij is het in elk geval vaak misgegaan op dat soort dingen: wel snoepen, geen fatsoenlijk avondmaal. Ik zou gewoon normaal eten (dus niet te veel en te vet, maar ook geen fruit met yoghurt) en misschien wat extra sporten of zo. Ik zou in elk geval niet bezuinigen op mijn 'normale' maaltijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:22 schreef Emu het volgende:
Mss dat ik het maar moet houden bij 2 stukken fruit en een potje yoghurt straks?![]()
Ok dank voor de tipquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou ik absoluut niet doen. Bij mij is het in elk geval vaak misgegaan op dat soort dingen: wel snoepen, geen fatsoenlijk avondmaal. Ik zou gewoon normaal eten (dus niet te veel en te vet, maar ook geen fruit met yoghurt) en misschien wat extra sporten of zo. Ik zou in elk geval niet bezuinigen op mijn 'normale' maaltijd.
Grappig inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:06 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje Isabeau, wij moeten echt hetzelfde postuur hebben nu. Ik ben ook 1.67 en weeg nagenoeg hetzelfde en heb ook dezelfde tailleomtrek en onderwijdte. Alleen m'n kuiten en bovenbenen zijn ietsjes dunner, maar m'n heupen zijn dan weer een centimeter breder en m'n hals is 36 cm.
Grappig.
Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik heb twee bakken B&J gekocht voor de leuke schaaltjes
Hoi nog een keerquote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef bloodyserious het volgende:
Er schijnt een apparaat te zijn dat je persoonlijke caloriebehoefte kan bepalen aan de hand van de hoeveelheid zuurstof die je lichaam opneemt wat uiteindelijk je metabolisme bepaalt.
Het apparaat geeft het aantal calorieën aan dat je zal verbruiken in rusttoestand.
http://www.lijfsportenmiddelen.nl/links/producten/bodygem
interessant lijkt me !
Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjes
Dennisquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjesIk ben enorm blij met mijn schaaltjes
Maar wat ik nou precies met die Ben & Jerry's moet weet ik nog niet
Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongenquote:
slagroom met B&Jquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongen
Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, met chocolademousse
Maar hij moet wat dikker worden, want eerst was hij iets van 89 kilo en ik hoopte dus lichter te worden, maar tsja, hij eet nu ook zo gezond en ik voel me net de ezel die achter de wortel aanrent want hij is nu 81 kilo![]()
Hé, hebben wij hetzelfde vriendje (ownee is nu m'n man)? Frustrerend he. Die van mij wordt nu gelukkig iets zwaarder, maar de 70 kilo haalt ie nog steeds niet en dat met 1m92. Ik hoop nog steeds hem ooit in te halenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.
Die redt het ook elke keer weerquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Jojogirl het volgende:
*hoort in gedachte het Mission Impossible muziekje en ziet Tom Cruise langs zweven aan een kabeltje*
*kuch*quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, vergeleken met Freecell mogen jullie niet klagen![]()
Strak lijstje, Isa.quote:
Volgens die site (afhankelijk of ik de dikte van mijn taille of van net onder de navel neem) zit ik op een percentage van 25.63 en 36.18. Mijn weegschaal zegt dan weer 24.2...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Lijstje Isabeau
Die calculators zijn trouwens allemaal wel grappigVetpercentage 24,4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |