abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36951046
vervolg van Deel 88

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951137
hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten

@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver
Ik wens je alvast veel succes.

Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
pi_36951168
Moet je ongesteld worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951202
nee, pas over een weekje oid
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 april 2006 @ 13:01:32 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36951209
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef freecell het volgende:
hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten

@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver
Ik wens je alvast veel succes.

Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
Je scheldt op alles wat los en vast zit
en dat noem jij niet geïrriteerd?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36951223
Zo, jij begint dan op tijd met grumpy worden

pi_36951274
Het valt mee
Ik ontdek net: niet over een weekje, maar over drie dagen misschien is dat een oorzaak?
Jij zit los en ik heb nog niet op je gescholden TARA!
pi_36951333
He geen ruzie maken he..

TARA heb respect voor de vrouw, die net een paar dagen voor de periode zit
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 13:09:39 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36951458
Terug Varken Post
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36951545

pi_36951688
tvp
pi_36951715

mijn schoonheidsideaal:

pi_36951916
Oeh ja, miss piggy....

Ik heb laatst met een goede vriend van mij nog een heel gesprek gehad over of dikke dames nou minder aantrekkelijk zijn..

Hij vond iig van niet, en mijn vriendje hoor ik ook niet klagen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 13:36:08 #14
43556 miss_dynastie
pi_36952209
Mijn vriendje klaagt ook niet. En verder wordt er toch echt nog regelmatig met me geflirt, dus ik maak me niet dik (haha )
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 april 2006 @ 13:43:37 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36952413
Flirten is leuk

Ja, ik ga naar Nijmegen! En inderdaad 4x40, onder de reglementaire afstand lopen mag niet meer.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36952704
Oh, ik dacht dat er altijd ook 15 of 20 km was Het is nu dus voor iedereen 40 km?

En ik heb ook nooit te klagen gehad wat mannelijke aandacht betreft. Dus ik maak me ook niet dik
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 13:56:12 #17
13151 crew  Rewimo
pi_36952768
Frank kent me alleen maar dik, en hij vond me toch lief Hopelijk blijft dat zo als ik een slanke den ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36952869
Waarom zo snel vervolgtopics?
pi_36952885
Ik had jullie wel eens verteld van dat Utrechtse onderzoek naar echtscheidingen na een maagband/bastric bypass hè? Er schijnen verhoudingsgewijs enorm veel scheidingen te zijn nadat een vrouw zo dramatisch is afgevallen. Vrouw ligt weer goed 'in de markt', man weet niet hoe daar mee om te gaan etc.
pi_36952889
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:59 schreef Emu het volgende:
Waarom zo snel vervolgtopics?
Omdat we kletstantes zijn.
pi_36953880
Behalve dat je van stress sneller dik schijnt te worden en dat je meer cholesterol op schijnt te nemen als je gestresst eet, krijg je van stress ook nog eens meer behoefte aan vet, eiwitrijk voedsel, wat je stressgevoel ook weer schijnt te versterken. Het menselijk lichaam zit zo mooi in elkaar ;-)
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:34:42 #22
43556 miss_dynastie
pi_36953888
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
quote:
'Onlangs heeft u lekker lui een bestelling bij bol.com geplaatst.'
pi_36953968
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren? Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 14:39:06 #24
13151 crew  Rewimo
pi_36953996

Wij gaan weer naar het hopelijk zonnige zuiden dit weekend Zondag gourmetten Ik verheug me er nu al op
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:40:45 #25
43556 miss_dynastie
pi_36954045
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren? Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
Misschien bestellen alleen dikke mensen bij bol.com of zo
pi_36954095
Ja, ze hadden volgens de reclame ook alleen maar dikke mensen in dienst
Toch een verband tussen 'luie stoel' en 'dik worden' hè.
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:44:28 #27
43556 miss_dynastie
pi_36954156
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ze hadden volgens de reclame ook alleen maar dikke mensen in dienst
Toch een verband tussen 'luie stoel' en 'dik worden' hè.

Wij gaan ook gourmetten met Pasen, Rewimo. Heerlijk
pi_36954379
TVP

morgen lanparty wel met alleen maar jongens bij ons thuis maar ja ach
pi_36956709
Morgen sporten ik ga de komende weken wel effe streng zijn. Wil zeggen mij perfect aan vooropgestelde schema van voeding houden en minstens een uur per dag sporten

Mijn kleding zit momenteel nogal strak en ik wil niet NOG een grotere maat gaan zitten kopen

Dus voor mij geen paasfondue ofzo, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg
pi_36956769
Ik heb net nog heel geirriteerd een verhaal op lopen hangen tengen iemand die bezig is met een RSI preventieproject hier op het afdeling. Hij haalde het namelijk in zijn botte hoofd om te zeggen dat overgewicht ongezond is.
Natuurlijk heb ik hem dat even heel fijntjes uit zijn hoofd geslagen!
De argumenten kennen jullie overigens ook wel allemaal, dus die zal ik niet herhalen.
pi_36958114
Kan ik hier ook meedoen? Na heeeeeeeeeeeeeeel vaak te roepen dat er morgen toch echt eens wat aan dat lijf van mij gedaan moet worden, wordt het misschien tijd om het gewoon eens te DOEN! Vanaf maandag (jaja, dus NIET morgen!) wil ik serieus bezig...

Mijn lengte is 1.80m, weeg (ongeveer) 96 kilo en heb een bmi van 29,63. Streefgewicht is 78 kilo.
pi_36958334
Welkom pronkjewail..

Vertel ons anders eens wat je zoal eet op een gemiddelde dag.

Succes verder vanaf maandag
pi_36958666
Ymme, wat ik eet? Euh.... Dat is nogal moeilijk te zeggen. Op het moment is het gewoon alles wat los en vast zit! Dat is ook een beetje het probleem: er zit op het moment gewoon totaal geen lijn in. Stom eigenlijk, want ik voel me echt stukken beter zogauw ik beter eet

Ik heb net een behoorlijke periode gehad waarbij het eten wel goed ging en heb de laatste 2 weken wat problemen om het weer op orde te krijgen. Sla veel te vaak maaltijden over en vervang ze door snack-sessies. Misschien dat ik door jullie wel geinspireerd wordt om op de oude, goede weg verder te gaan!
pi_36958740
Eet vooral 's ochtends.

Laat alle tussendoortjes voor wat ze zijn.
Dus 3 maaltijden per dag is het beste, of om de paar uur wat gezonds
Eet veel groente en 3 stuks fruit per dag... Dan zul je zien dat het goed gaat komen
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:31:41 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_36959479
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef pronkjewail het volgende:
Kan ik hier ook meedoen? Na heeeeeeeeeeeeeeel vaak te roepen dat er morgen toch echt eens wat aan dat lijf van mij gedaan moet worden, wordt het misschien tijd om het gewoon eens te DOEN! Vanaf maandag (jaja, dus NIET morgen!) wil ik serieus bezig...

Mijn lengte is 1.80m, weeg (ongeveer) 96 kilo en heb een bmi van 29,63. Streefgewicht is 78 kilo.
Kijk even in de openingspost wat je moet doen om een regeltje te krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36960082
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net nog heel geirriteerd een verhaal op lopen hangen tengen iemand die bezig is met een RSI preventieproject hier op het afdeling. Hij haalde het namelijk in zijn botte hoofd om te zeggen dat overgewicht ongezond is.
Natuurlijk heb ik hem dat even heel fijntjes uit zijn hoofd geslagen!
De argumenten kennen jullie overigens ook wel allemaal, dus die zal ik niet herhalen.
en, had hij nog een weerwoord? Enne, RSI heeft toch een nieuwe flashy naam gekregen die ik steeds vergeet?

En welkom, pronkjewail!
pi_36960712
Hebben jullie ook altijd dat als je een spijkerbroek past dat er op 't stuk bij je rug ruimte overblijft?
Ik hááááát spijkerbroeken kopen!
pi_36961359
Zo, weer een deel volgepraat zeg! Dat gaat snel!

RSI heet tegenwoordig CANS. Dat weet ik omdat tegenwoordig op kantoor zo'n RSI / CANS programma'tje geinstalleerd is op de computer. Om de 9 minuten 10 seconden pauze en om het uur 10 minuten pauze met oefeningetjes. Lekker irritant als je net een brainwave hebt en een prachtig document aan het tikken bent .

Zucht, het is vandaag mooi weer en kan ik niet skaten of wandelen omdat ik weer eens mijn kuit verrekt heb in mijn slaap. Zelf het tegenrekken deed pijn . Dus dan maar een dagje verplicht rusten en maar een boek doornemen voor een cursus die ik binnenkort ga volgen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Pandorah op 14-04-2006 19:07:24 ]
pi_36961649
pronkjewail, welkom hier, en ik heb zo'n vermoeden dat je uit Groningen komt??

Ik ga zo mijn spullen pakken om te gaan skaten... Ik zie er ergens best tegenop, ik hoop dat ik de tocht volhoud, het is zo'n 20-25 kilometer, maar aan de andere kant is skaten ook nog wel errug ontspannend en lekker..

O ja, Cutie, ik herken het wel, ik kan er achterin nog wel een kind in kwijt ofzo... Het komt bij mij denk ik omdat ik nog in de mannenmaten van spijkerbroeken zit, en die hebben vast een dikkere buik
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36961745
cutie, ik heb aldoor het tegengestelde probleem: spijkerbroeken die bij mijn benen goedzitten, krijg ik niet dicht. Of ze zitten goed om vervolgens bij de love-handles enorm te tekenen. Geen taille hebben is ook geen handig probleem.
pi_36962057
20-25 km skaten, teigan Wat lang/ver! Dat zou ik nou nooit volhouden.
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:10:05 #42
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36962104
Ik heb een uurtje geleden een maaltijdsalade van de ah op , (ben avondje alleen en geen zin om te koken),,die met garnalen , erg lekker , maar mijn hemel , hoe kunnen mensen daar op teren ? Ik heb nu al weer trek
pi_36962203
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en, had hij nog een weerwoord? Enne, RSI heeft toch een nieuwe flashy naam gekregen die ik steeds vergeet?

En welkom, pronkjewail!
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.
pi_36962229
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.
Joh
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:10:01 #45
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36963677
Hallo

We zijn weer terug van een weekje Drenthe, en het was echt heerlijk
Best veel (en lekker ) gegeten, maar zowel broek als weegschaal zijn lief voor me

Ik had een tijdje geleden een voor en na foto beloofd. Nu zijn er niet zo gek veel foto's waar ik op sta, en al helemaal niet zo veel waar ik enigszins galant op sta, maar hierbij een poging

Dit is eind juli 2004, het valt me zelf vooral duidelijk op dat ik toen nog borstvoeding gaf
http://www.lyndsey.nl/uploads/DSCF0674klein.jpg

April 2006, een stuk grotere Tobias en een stuk kleiner pluisje
http://tobias.lyndsey.nl/uploads/DSCF3329.jpg

Zo ziet 20 kilo verschil er dus ongeveer uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 20:29:15 #46
13151 crew  Rewimo
pi_36964401
Je haar valt me eigenlijk nog meer op Maar het is een heel verschil zeg, je ziet er goed uit!
pi_36964972
Het is inderdaad een groot verschil, Pluisje! Mooi hoor (en Tobias is zo lekker gegroeid )
pi_36965816
Nou, ik heb het dieet gevonden hoor.

Vorige week woog ik 81.4. Toen heb ik een week gezond gegeten en vier uur gesport. Toen woog ik opeens 84. Gistereren heb ik een doos bonbons op, een paar lepels ijs, twee kleine zakjes chips, lollies, een onsje snoepjes en 4 chocoladekoekjes. Vandaag woog ik 82.4, 's middags en na een stevig ontbijt.

Wie het snapt mag het zeggen ;-) Ik ben iig blij dat ik weer eens alles op een dag gegeten heb wat ik al maanden niet of nauwelijks eet (ok, chocolaatjes zondig ik vaker mee).

Vandaag toch maar weer gezond gegeten. Vier boterhammen met margarine en gebraden gehakt (van een hele zuinige snijder, je keek er doorheen!), hagelslag, chocopasta en cashewnotenpindakaas. Daarna twee kleine sneetjes paasbrood. En net avondeten van gebakken aardappeltjes met wat fritessaus, sla, komkommer, appelmoes en een hamburgertje. Verder nog een appel en een bakje druiven. En een glas cola. Verder water en koffie vandaag.

Morgen ga ik maar weer sporten denk ik. Volgende week ga ik er sowieso tegenaan voor wat betreft sport, met in de planning twee uur Body Pump, een uur Body Balance, een uur Body Combat en een uur Body Attack. (Heb even geëdit. Zou nl. nog een uur BB doen en een uur Body Step maar moet met de auto naar de APK, vergat ik even voor 't gemak).

Maar eerlijkwaar, als ik na die week weer aangekomen ben sport ik NOOIT meer, en ga ik de rest van mijn leven iedere dag een doos Lily O'Briens bonbons opeten en ontbijten met cola en Doritos.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maeghan op 14-04-2006 22:31:24 ]
pi_36966017
*teeveepee

Vandaag heerlijke paasbroodjes gebakken met de oppaskids. Ze waren echt heerlijk en ik was na 1 paasbroodje al vol
Vanmiddag huwelijksdag van mijn ouders gevierd. Appelgebakje en een paar snackjes (ouders letten zelf ook op hun gewicht). Avondeten dit keer stokbrood met filet americain en moeders zelfgemaakte eiersalade
Gister toch nog stiekum gewogen op mijn werk. Die valse weegschaal gaf 88,5 aan Ik geloof er niet meer in, ik ga toch maar voor die van de diëtiste Dan over n maandje maar weer wegen (oppassen dat ik niet flauwval ).
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:25:26 #50
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36966076
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Je haar valt me eigenlijk nog meer op
20 kilo haar
pi_36969728
Met mijn werk gaan we binnenkort hier uit eten: http://www.satehuis.nl/
Wat kan ik nou in hemelsnaam bestellen wat een beetje in mijn dieet past Het is of heel erg vet (sate dus) of ik vind het eigenlijk niet zo heel erg lekker En sate vind ik eigenlijk ook niet echt heel erg lekker en dus zeker de kcal niet waard. Wat een briljant idee om daar te gaan eten
pi_36970081
Ga mee en bestel niets. Je collega's zullen voor je kruipen, ze zullen ander eten voor je regelen, ze zullen het desnoods voor je betalen! Echt, mensen doen alles om maar te zorgen dat je gezellig mee kunt eten ;-) (Uit ervaring haha).

Je kunt anders ook gewoon even opbellen van tevoren en vragen of ze ook iets anders klaar kunnen maken op verzoek, of gewoon vragen of ze sauzen weg kunnen laten.
pi_36970082
Wat is tahu? Zonder de saus klinken de groenten die erbij horen nog wel lekker?

Ik ken het probleem van de gapende jeansbroeken. Zelfs nu ik 2 maten lager kan, heb ik vaak nog een gat waar ik twee handen in kan stoppen. En het maakt niet uit of het een goedkopere (h&m'pje) is of een wat duurdere.
Voor de rest een rustige week gehad, redelijk stabiel gebleven qua gewicht. En donderdag mijn eerste paaseitje gegeten.
En proficiat pluisje! 20 kg wow!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 23:58:32 #54
13151 crew  Rewimo
pi_36970566
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Met mijn werk gaan we binnenkort hier uit eten: http://www.satehuis.nl/
Wat kan ik nou in hemelsnaam bestellen wat een beetje in mijn dieet past Het is of heel erg vet (sate dus) of ik vind het eigenlijk niet zo heel erg lekker En sate vind ik eigenlijk ook niet echt heel erg lekker en dus zeker de kcal niet waard. Wat een briljant idee om daar te gaan eten
Ajam Pangang is denk ik de verstandigste optie qua calorieën. Maar dat moet je dan wel lekker vinden Of anders misschien zalmsaté?
pi_36972357
Iets zonder saus bestellen lijkt het meest logisch. Ik ga liever ergens eten waar ik het wel lekker vind Maar over geld hoef ik niet in te zitten, het werk betaalt.
  zaterdag 15 april 2006 @ 08:00:17 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_36974427
Van te voren even bellen met het restaurant om te vragen of je dieetwensen kan aangeven. Heel vaak doen ze daar niet moeilijk over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36974433
Goeiemorgen Troel

Nah, dat vind ik zo...eng Ik probeer wel een gezonde keuze te maken, maar ik vind het altijd zo zonde om iets met veel kcal te eten wat ik niet eens echt lekker vind. Ik doe normaal niet zo moeilijk hoor
  zaterdag 15 april 2006 @ 08:03:04 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_36974435
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Troel

Nah, dat vind ik zo...eng Ik probeer wel een gezonde keuze te maken, maar ik vind het altijd zo zonde om iets met veel kcal te eten wat ik niet eens echt lekker vind. Ik doe normaal niet zo moeilijk hoor
Eng

Waar is de stoere Isabeau die zomaar een WC omtovert
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36974442
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen ben Komt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
  zaterdag 15 april 2006 @ 08:19:09 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_36974489
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen ben Komt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ah, ok
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36974504
Kun je anders niet kipsate met ketjapsaus bestellen?
Dat is is in ieder geval niet heel vet.
En vaak kun je ook wel een salade ofzo ipv frietjes erbij bestellen.

Lastig is dat... gewoon wel mee willen doen maar toch op je eten moeten letten.

Ik ken het van mijn koemelkallergie, dan vertel je dat van te voren en doen mensen
ontzettend hun best, maar vergeten ze dat creme fraiche of boter ook koemelk is...
Vind het dan altijd zo moeilijk om te zeggen dat ik niet eet waar ze zo hun best
op gedaan hebben.
pi_36974627
Zo, gisteravond in totaal ongeveer 27 kilometer geskate, in plusminus 2 uur...
Het was lekker, het tempo in de groep lag niet superhoog, dus dat hield ik wel bij, en op het stuk waar we even voluit mochten verbaasde ik mijn vriendje nog, omdat ik er zo snel was(hij is nl. de snelste van de hele groep).... Alleen heb ik nu wel last van mijn ene knie Weet een van de dokters in de zaal of het iets van overbelasting ofzo kan zijn? Het zit aan de voorkant, onder mijn knieschijf zeg maar... Het moet wel weer overgaan hoor, want vanmorgen zat ik op 1 ons na op mijn laagste gewicht tot nu toe...
En daar wil ik onder!!!
pi_36974631
Normaal zou ik zeggen: bestel gewoon 2 voorgerechten en geen hoofdgerecht. Maar ik geloof niet dat dat hier een oplossing is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 april 2006 @ 09:02:35 #64
862 Arcee
Look closer
pi_36974647
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]

Ja.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:54:18 #65
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36975025
Ik had gister in een wilde bui een broek maat 40 bij Wehkamp besteld... en hij past
En er passen (zoals bij elke broek ja...) gezellig nog 2 handen tussen aan de achterkant
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2006 @ 11:15:42 #66
13151 crew  Rewimo
pi_36976187
Maatje 40, wauw

teigan 27 kilometer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2006 @ 11:16:40 #67
13151 crew  Rewimo
pi_36976200
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb je toch gewoon een frietallergie

Zeg dat je last hebt van je darmen en dat je daarom even voorzichtig bent met vet
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:20:45 #68
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36976277
Het gaat nog steeds goed hier, ook al ben ik de laatste dagen ietsje aan het verslappen Ik vind het zooo moeilijk als ik vrij ben!
pi_36978323
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan heb je toch gewoon een frietallergie

Zeg dat je last hebt van je darmen en dat je daarom even voorzichtig bent met vet
Ik zou ook niet graag tegen mijn collegae zeggen dat ik last heb van mijn darmen
(maar dat kan aan mij liggen)
Hier schijnt de zon, ik wil graag naar buiten, maar maarten zit voor school te werken dus die wil niet mee. En alleen is zo saai midden in de stad....
pi_36978353
Isa: hmm, lekker slim gekozen van je werk om naar een sate restaurant te gaan. Maar euhm, je zegt gewoon dat je niet zo goed tegen vet kan (wat Rewimo ook zegt) en dat je daarom geen saus bij het vlees wilt? Zoiets moet best kunnen lijkt mij.

Teigan: wow! 27 km in 2 uur! Da's best snel hoor .

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 15-04-2006 13:33:57 ]
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 april 2006 @ 14:02:14 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36979787
Wauw Pluisje, wat een verschil! Lekker gevoel he

En Teigan, 27 kilometer in twee uur... daar doe ik zeker 4,5 uur over! Wel lopend dan he

Ik heb nieuwe schoenen gekocht gisteren en vandaag ongeveer 9 kilometer gelopen
pi_36980298
op skates kan je best snel hoor, ik denk dat ik meestal het tempo van een fietser aanhoud....
Maar ik had het op het eind wel moeilijk, ik heb nu een paar blaren, en dat skate heel vervelend..
Maar het was verder heerlijk ontspannend, het heeft wel wat, zo skaten terwijl het langzamerhand donker wordt om je heen..
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:44:10 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36980639
hmm ik heb een slechte week, veel thuis geweest, veel stress door opleiding en scriptie, weinig beweging en veeeeeeel tussendoortjes gehad...

slecht slecht slecht.
Na pasen de knop maar weer om.

durf ff niet op de weegschaal haha.

@Sjeen: ga je ook beachen in de zomer?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 april 2006 @ 14:58:03 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36980947
Ligt eraan Beessie-Jen, misschien het Tropical Beachvolleybal tournooi hier in Valkenburg en als het 'Strand aan de Maas' weer opengaat, is er misschien ook weer een tournooi... Dus wie weet.

Maar voorlopig richt ik me op de Vierdaagse en het vinden van een nieuwe baan
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:25:07 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36984456
hallo allemaal!!!

bedankt voor de succeswensen! ik heb mijn eindgesprek donderdag dus gehad en t ging heel goed! ik ben geslaagd met een 8!!!!! woei!!!!!!!!!

en nu gaat mijn baan als promovendus dus door, dat hing van het eindgesprek af! 8 mei begin ik waarschijnlijkl als student-assistent, 16 mei is de bul-uitreiking, en daarna word ik dan aangesteld als aio voor 4 jaar!

direkt na eindgesprek op de trein naar weesp gesprongen want mensen van mijn koor (en ik dus in eerste instantie ook) moesten bij paul de leeuw een stukje uit de nederlandse versie van de matteus zingen donderdag waren de opnamen s middags voor die avond. bij t veolgende station weer eruit want t werd dudielijk dat ik neit op tijd daar kon zijn. daarna weekend gehad met bestuursgenootjes en nu pasen bij mijn ouders.

ik ben z gelukkig! mijn leven is leuk, mijn baan gaat door! ik ga over anderhalve week op tournee en heb allemaal leuek projecten tussendoor! ik kan op zoek naar een echt huisje voor mij alleen!

en ik kan weer structuur in mijn leven aanbrenegn...volgende week begin ik als eerste met: sporten!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36985280
Anansi met een koemelkallergie lijkt het me nog moeilijker om uit eten te gaan. En mensen vinden je al zo snel een beetje een 'zeur' als je steeds zegt "kan ik niet, wil ik niet, mag ik niet" terwijl jij echt geen koemelk kan hebben. Ik wil geen zeur zijn omdat ik "maar één keer kan toch wel" in de wind ga slaan. Het is altijd zo'n repeterende domme discussie waar ik geen zin in heb.en katjapsaus vind ik al helemaal niet echt lekker....ik lijk wel een moeilijke eter, maar ik ben gewoon niet dol op chinees

teigan respect voor dat skaten hoor Het lijkt me geweldig om zulke tochten te kunnen maken! Kan je mij niet een dagje 'les' geven Ik heb niemand om mee te skaten en ik kan er helemaal niets van. En als je knie een beetje overbelast is, wat heel goed mogelijk is, dan moet het ook vanzelf weer over gaan.

Sjeen geen last van je schoenen gehad?

Gefeliciteerd kwakveense, geweldig dat je een 8 had!!
En wat leuk dat alles zo goed gaat
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2006 @ 18:38:26 #77
13151 crew  Rewimo
pi_36986254
kwakveense, van harte gefeliciteerd! Een 8, mooi cijfer hoor
pi_36991544
kwakveense, mooi joh, fijn dat je er nu vanaf bent...

Vriendje en ik zouden net "even" wat glas naar de glasbak brengen en naar het kanaal en terug lopen....
We zijn ietsjes verder gelopen, ik heb het net nagemeten en ik kwam op 10 km uit... Ik voel mijn voeten nu ook flink hoor....
pi_36991594
Nu let ik totaal niet op mijn punten met die lanparty ik zit nu heerlijk aan de cheese & onion chips

hmmm heerlijk
pi_36998326
Pfff, vriendje moest zo nodig over een sloot springen gisteren..
Maakt hij me een half uurtje geleden wakker dat hij heeft liggen overgeven van de rugpijn..
Dus wij gaan over een paar uurtjes maar even bij de doktersdienst langs is net afgesproken...
pi_36998406
Ik hoop dat je dol bent op chips, Riann Ik heb een tijdje terug besloten dat chocolade zo af en toe nog wel kan, maar chips is uit den boze. Eén zak chips bevat zo'n 1100 kcal, ben me daar gek om chips te gaan eten. Zo lekker is dat spul nou ook weer niet

Hoe is het met je vriend, teigan? Klinkt niet zo mooi....braken van de pijn
pi_36998416
Oeps...verkeerde topic

Wel over dieet...2 maanden geleden een dieet...15 kilo in 4 weken...nu...2 maanden later nog steeds 13 kilo kwijt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_36998689
isabeau, hij heeft nog een paar extra ibuprofennetjes genomen, en nu gaat het een stuk beter, hij heeft de afspraak bij de doktersdienst maar afgezegd, en blijft vandaag maar plat liggen..
Ik vond het ook niet zo goed klinken, hij kan best wat pijn hebben meestal, dus toen hij me wakker maakte en dit vertelde had ik gelijk zoiets van bel de doktersdienst maar..
  Licht Ontvlambaar zondag 16 april 2006 @ 09:57:09 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36999024
Kwakveense Proficiat!!!

Isa, ik heb geen last gehad van mijn schoenen. Sterker nog, het voelde steeds beter...
pi_37001460
Dit is een rotweek...... mijn tante is afgelopen maandag overleden. Vanaf toen onregelmatig gegeten, fout gegeten, soms NIET gegeten......

Maar goed... het is allemaal voorbij.... Vanochtend een goed ontbijt gehad zonder paasstol..... hihi. En we gaan er weer tegen aan!
pi_37002390
Kwakveense: wat goed een 8 En mooi dat je opeens alles weer positief ziet doordat je binnenkort meer structuur in je leven krijgt .

Teigan: oei, dat klinkt niet beste. Sterkte voor vriendjelief.

c_a: Sterkte hoor deze week . Het is niet leuk om iemand te verliezen. Daar mag je best even van de kaart zijn.
  zondag 16 april 2006 @ 12:51:21 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37002473
sterkte Charmed Angel *knuffel*
pi_37002933
Ik was dan aangekomen volgens de weegschaal, maar mijn taille was nu toch echt 82 cm ipv 84 vorige week en 89 twee mnd geleden of zo.

Gister chips op. Idd, ze zijn het eigenlijk niet waard, maar als ze voor m'n neus staan...
  zondag 16 april 2006 @ 13:23:01 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37003248
ik ben juist echt chipsverslaafd...ik kan zo'n ongelooflijke zin in chips hebben. bijna erger nog dan chocolade...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 14:04:34 #90
13151 crew  Rewimo
pi_37004322
Zo, wij hebben net een uur of twee gefietst Niet heel erg inspannend, want Christan was mee op zijn nieuwe (tweedehands) fietsje, dus het was veel tempowisselingen en vooral goed opletten. Maar we zijn toch tot bijna in België gekomen

Laat nu die gourmet maar komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 14:05:00 #91
13151 crew  Rewimo
pi_37004332
O, en ik heb geen zitvlees meer
pi_37013171
Zadelpijn, Rewimo?

Mijn schoonmams kwam langs. Neemt ze allemaal eten mee....chocolade (veel!!), taart, paasstol etc. Heel erg lief, maar wie moet dat opeten?
pi_37013314
quote:
Op zondag 16 april 2006 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je dol bent op chips, Riann Ik heb een tijdje terug besloten dat chocolade zo af en toe nog wel kan, maar chips is uit den boze. Eén zak chips bevat zo'n 1100 kcal, ben me daar gek om chips te gaan eten. Zo lekker is dat spul nou ook weer niet

Hoe is het met je vriend, teigan? Klinkt niet zo mooi....braken van de pijn
maar het was heerlijk

en nu ga ik nog wat tv kijken en slapen om 5 uur zijn de laatste naar huis gegaan want ja ik heb wel een nacht over geslagen met slapen

truste
pi_37013453
Isabeau, misscihen dat je konijn het lust...

Hier hebben we vandaag weinig gedaan qua eten, het heeft toch zijn voordeel, een vriendje wat nergens naartoe kan..
Maar toch hoop ik wel dat ie morgen meer kan, ik vind het wel jammer dat we, nu hij ook eens vrij is, niets hebben kunnen doen..
pi_37013897
Met chips heb ik nooit zo een probleem gehad hoor, de grote boosdoener bij mij is vooral te veel eten kwa hoeveelheid en ook gewoon snoep met een hoog suikergehalte.

Ik ben zo sinds een week aan het opschrijven wat ik allemaal eet, en ik heb wel altijd problemen om aan de eiwitten geraak omdat ik van nature al niet zoveel vlees eet. Elke dag probeer ik rond de 1800kcal te zitten, dat is ideal voor mij om redelijk snel en nog op een gezonde manier gewicht te verliezen.

Gisteren 3.5 uur gefietst ong 60km ging eigenlijk best goed, ik moet zeggen dat ik kwa inspanningen leveren er de laatste 2 weken enorm op ben vooruit gegaan, mijn conditie is echt al pakken beter, maar moet natuurlijk nog wel een beetje verbeterd worden, straks op de weegschaal vroeger mijn vijand, momenteel mijn vriend

[ Bericht 4% gewijzigd door Emu op 16-04-2006 19:45:50 ]
  zondag 16 april 2006 @ 19:50:31 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37014175
ik ga ook echt zo hard weer sporten! heb er nu al zin in!
pi_37014202
Ik heb nu wel meer zin om te bewegen, maar heel fanatiek sporten doe ik voorlopig nog niet denk ik..
Eerst maar eens zien hoe ik me erbij ga voelen als het getalletje nu onder mijn laagste punt duikt...
En of ik een van mijn bijlesleerlingen eindelijk durf te zeggen dat ik hem geen bijles meer wil geven..
pi_37014265
Waarom wil je hem geen bijles meer geven? Is ie vervelend?

En sporten zit er voor mij vandaag niet meer in, met al dat bezoek en zo. Ga morgenochtend wel lang wandelen. Net alles in de Eetmeter ingevoerd en ik zit op 2015 kcal. Ik stop met eten, geen hap meer voor mij. Morgen neem ik de chocolade mee naar mijn werk en ga ik mijn collega's verwennen
pi_37014548
hij is niet zo gemotiveerd, en ik begin me daar toch steeds meer aan te ergeren eigenlijk...
Ik krijg haast het idee dat ik zijn hele opleiding nog even aan hem voorkauw, en dat is niet zo leuk om zo bijles te geven..
pi_37014605
Nee, kan ik me voorstellen, teigan.
pi_37014688
Gatver de hele week aan 1800kcal gehouden en minstens een uur gesport en ik ben een gram kwijt, er moet iets mis zijn met die weegschaal dat kan niet anders, en anders ga ik mij ontzettend rot voelen.
pi_37014726

[ Bericht 100% gewijzigd door Emu op 16-04-2006 20:10:31 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 20:15:25 #103
13151 crew  Rewimo
pi_37014879
Je kunt je ook beter 's morgens wegen, Emu. Dat kan rustig een hele of halve kilo schelen, echt waar
pi_37014947
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:08 schreef Emu het volgende:
Gatver de hele week aan 1800kcal gehouden en minstens een uur gesport en ik ben een gram kwijt, er moet iets mis zijn met die weegschaal dat kan niet anders, en anders ga ik mij ontzettend rot voelen.
Ik win hoor, met een week netjes eten en vier uur sporten en dan 2,5 kilo aangekomen zijn =P
Afgelopen week maar twee uur gesport en veel chocola en chips gegeten en zelfs cola en malibu gedronken, en nu was er al weer twee kilo vanaf. ;-)

Soms weet je gewoon niet wat je lichaam allemaal doet.
pi_37014971
Gewoon morgenochtend op de weegschaal gaan staan, na het plassen en voor het eten, Emu Dan is je gewicht veel beter te volgen dan 's avonds.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 20:44:51 #106
13151 crew  Rewimo
pi_37015649
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Zadelpijn, Rewimo?
Als we over twee weken in Duitsland gaan fietsen neem ik dus maar een gelzadeldekje mee
pi_37016741
Zeg, stel je gaat een andere weegschaal gebruiken, maar daar weeg je drie kilo zwaarder op. Pas je dan je regeltje aan, of trek je gewoon iedere keer drie kilo af (wat je in gedachten ongetwijfeld toch iedere keer gaat doen =P)?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 21:41:22 #108
13151 crew  Rewimo
pi_37017171
Is een kwestie van kiezen lijkt me, Maeghan. Of je koopt een andere weegschaal
pi_37017639
Ik woog ook 1.5 kg ofzo meer op mijn elektronische weegschaal. Ben vergeten hoeveel het precies was. Alleen nu denk ik er af en toe aan (omdat ik bijna een andere voordeur heb : p), zo van: hmm op m'n oude weegschaal zou ik die 6 al zien staan...
pi_37018833
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Is een kwestie van kiezen lijkt me, Maeghan. Of je koopt een andere weegschaal
Ja, ik ga gewoon naar de Blokker en kies er eentje uit waar ik lichter op ben =P

Haha, nee dit is onze oude weegschaal, niet digitaal. En op die weegschaal heb ik vroeger, ooit, lang gelezen, dus nog een kilo of 63 gewogen. Dus eigenlijk, als ik op de digitale weegschaal een streefgewicht van 65 wil halen dan is dat hierop 68. En als ik op de nieuwe maximaal 93,6 heb gewogen, dan was dat dus eigenlijk stiekem 96.6. Hm. En eigenlijk wil ik ook helemaal geen 68 wegen, dus dan wil ik toch eigenlijk weer 65 er van maken, wat inhoudt dat ik eigenlijk dan nog 20 kilo kwijt moet in plaats van 17. Bah. Wat een ingewikkelde zooi ook allemaal.

Ik weet het niet hoor. Ik vind het uitermate vervelend om nu op een weegschaal te staan die zegt dat ik nog zwaarder ben. Ben ik gelijk weer zo'n eind van die tachtig af. Ok, die tachtig die maar niet wil komen, maar toch.
pi_37018961
Alweer 2 kilo er boven op
Still going strong!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37019264
Pfff ik blijf maar steken op die 77,6... het mag nu wel weer minder worden zegmaar!
Tralalalaaa
pi_37024915
Dat is wel de belangrijkste reden om altijd dezelfde weegschaal te nemen, Maeghan Je weet namelijk nooit exact welke het juiste gewicht aangeeft en dan kan je het maar beter bij je eigen/dezelfde houden. Alhoewel 3 kilo verschil wel veel is

Soms sta je gewoon een tijdje stil, Take_A_Picture, je zal zien dat je op een ochtend ineens meer bent afgevallen dan je dacht.
pi_37025202
Het weekmenu van het voedingscentrum is trouwens weer subliem deze week! Ik heb nu overal al zin in. Alleen jammer van het recept van vandaag, dat gaat niet lukken met alleen wat meubelboulevards en tuincentra open Maar ik zie al wel dat ik dat recept verplaats naar een andere dag, want die risotto is goddelijk. Jammer van het toetje, dat specifiek op pasen is gericht

linkje
  maandag 17 april 2006 @ 09:42:54 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37025280
isabeau! ik heb gisteren stamppot raapstelen gegeten! mijn moeder had ze bij zo'n langs de weg groentemannetje gekocht...hmmmmm.....

ik ben nu al aan t bedenken hoe ik straks sporten met werk kan combineren...
pi_37025316
ik wil ook stamppot raapstelen maar ze willen het spul hier gewoon niet verkopen!!
Op de markt zei de koopman dat niemand het kocht/at en dat hij het daarom niet inkocht. Is dat geen cirkelredenering???

Enne, hoe laat moet je beginnen met werk, weet je dat al? Is voor je werk gaan sporten een optie?
  maandag 17 april 2006 @ 09:50:55 #117
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37025348
hm, misschien kun je ook opzoek naar zo'n doe 't zelf tuinbouwer?

mijn werk is van 9 tot 17, en de sportschool gaat alleen op woensdag om 6.30 uur open. rest van de week om 8 uur. dat is net te kort. Ik wil vragen of ik twee dagen in de week van 10-18 mag werken, dan kan ik s ochtends sporten. of ik moet toch maar s avonds sporten, direkt na t werken, maar dan isset zo rete druk....en ikwil s avonds veel tijd kunnen besteden aan t koor en orkest waar ik bestuur van doe...
pi_37032939
zo, ik ben nog even een paar uurtjes wezen fietsen zonet.. het begon als even naar de hornbach en de tuinland, en eindigde met een lange toch langs zuidwolde en bedum...
Ik ben hardstikke gek volgens mij, maar het was wel lekker...
pi_37033189
Stond er niet verschrikkelijk veel wind?? Ik heb net bijna 3 uur gewandeld, maar op de dijk had ik er af en toe gewoon moeite mee om vooruit te komen. Niet echt fietsweer als je het mij vraagt. Nou ja, hier tenminste niet.
pi_37033966
ja, dat was het ergste nog, het grootste deel van de terugweg hadden we wind tegen...
dus het was flink aanpoten...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 april 2006 @ 17:39:08 #121
13151 crew  Rewimo
pi_37037062
Wij hebben nog wat rondgestruind op een rommelmarkt en daarna bij een molen in Roosendaal. Ben wel benieuwd naar de weegschaal morgenochtend 't Kan echt alle kanten op met redelijk veel beweging maar ook met die gourmet
pi_37037540
Ik ben ook wel benieuwd... Ik heb alleen dit weekend ipv 6 maar 4 boterhammen op een dag gehad, ik had niet veel meer nodig voro mijn gevoel..
Nu zit ik dus te stressen dat ik komende week weer aankom als ik 2 boterhammen meer eet..
Terwijl ik weet dat dat verder geen f*ck uitmaakt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 april 2006 @ 18:31:55 #123
13151 crew  Rewimo
pi_37038450
In ons WLS-topic een foto van vandaag
pi_37040724
Er schijnt een apparaat te zijn dat je persoonlijke caloriebehoefte kan bepalen aan de hand van de hoeveelheid zuurstof die je lichaam opneemt wat uiteindelijk je metabolisme bepaalt.
Het apparaat geeft het aantal calorieën aan dat je zal verbruiken in rusttoestand.

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/links/producten/bodygem

interessant lijkt me !
pi_37040805
20 dollar per keertje ademen Nou, zo graag hoef ik het ook niet te weten.
(het ding kost namelijk 800 dollar voor 40x en dan nog weet je niet hoe exact deze nou werkelijk is....normaal worden ook andere parameters meegenomen in dit soort testen/berekeningen)

Maar op zich wel interessant dat zoiet sop de markt is.
pi_37041006
Ik heb een validiteitsonderzoek van het apparaat gevonden waarmee vergeleken wordt met veel duurdere methodes die in ziekenhuizen gebruikt worden.

http://www.newlinemedical(...)BodyGem_abstract.pdf

De meting zou dus wel betrouwbaar zijn neem ik aan..
pi_37041193
Mwoah, je krijgt dus significant hogere waarden met de bodygem dan met de standaardprocedure (en ze dachten dat dat kwam omdat je hem vast moet houden waardoor je basaalmetabolisme dus al hoger uitvalt dan in rust). Als ze die hogere waarde, die neem ik aan ongeveer gelijk zal zijn, nou even meenemen in de weergave van het basaalmetabolisme, dan heb je een leuk uitgangspunt.

Maar wat wil je er eigenlijk mee?
pi_37042138
Vraagje: hebben jullie ooit een kleinere ringmaat gekregen na het afvallen? Na hoeveel kilo's ongeveer?
en ja, ik weet ook wel dat je aan je vingers nauwelijks afvalt...maar vragen staat vrij hè
pi_37042245
Ik ben van ringmaat 20 naar bijna 18 nu. Ik pas nu BIJNA in de L ringen van Six. Bij een verschil van 12 kilo is dat dus.
pi_37042717
Heb zaterdag een ring gekregen van mijn vriendje. Maat 7 volgens de verkoopster, binnendiameter 2cm. Hij zit op zich wel goed, maar ben dus bang dat hij te los zal komen zitten als ik nog een paar kilo's (5-tal) afval. Ik heb overigens geen idee hoe een ring hoort te zitten, want dit is de 2e die ik in mijn hele leven draag.
  maandag 17 april 2006 @ 21:09:27 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37043287
hmm mijn ring die ik 2.5 jaar geleden van mijn vriend heb gekregen is nu zo ruim dat ie als ik een beetje met mijn hand schud van mijn vinger glijdt....
dat is dus -26 kg....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 april 2006 @ 21:12:29 #132
13151 crew  Rewimo
pi_37043426
Ik heb geen ringen wegens allergie maar mijn vingers zijn met -41 kilo echt wel dunner geworden
  Licht Ontvlambaar maandag 17 april 2006 @ 21:48:28 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37045000
Ik had een ring maat 17,5 die zo los zat dat de juwelier 'm kleiner heeft moeten maken. Gelukkig was het een niet gesloten ring, dus kon hij geknepen worden. Mijn nieuwe ring, die ik voor mijn 30e verjaardag heb gekregen, is maat 17
pi_37046503
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm mijn ring die ik 2.5 jaar geleden van mijn vriend heb gekregen is nu zo ruim dat ie als ik een beetje met mijn hand schud van mijn vinger glijdt....
dat is dus -26 kg....
Nou, zo ver ga ik dus nooooit gaan
Bedankt voor de antwoorden! Ik laat de ring maar zo, denk niet dat ik nog een maatje zal zakken (grove bouw)
pi_37048763
En uiteraard op mijn werk is er ook taart en mijn collega heeft heel lief een slaatje voor me overgelaten. *zucht* Ik heb het taartje van mijn schoonouders hier ook afgegeven en hij is inmiddels al door een paar collega's verorbert
pi_37048920
Effe test met weegschaal gedaan hier en hij is inderdaad niet naukeurig, kan 4 kg schelen als je je 5 minuten later weegt, mijn broer had ook eens geprobeert eerst 88kg dan 91.4kg. Niet echt logisch dus, mss toch maar eens uitkijken voor een nieuwe weegschaal
pi_37051212
Ongesteld zijn is zwaar kut!

Zo. Dat moest er uit. Ben vandaag vrijwel de hele dag hondsberoerd geweest van die vervloekte bijwerking van het vrouw zijn, ben blij als de week er weer op zit, dan ben ik er voorlopig weer even van af.
Vanmiddag veeeeel geslapen waardoor ik nu klaarwakker ben Maarja, ik ga toch maar slapen he.
Truste!
Tralalalaaa
pi_37053042
Bij de ncrv hebben ze ook een forum en er is een wekelijks deel dat 'de maatschappelijke barometer' heet. Deze week gaat het over obesitas en het is de triestheid zelve op dat forum zeg

Voorbeeldjes:
quote:
Niemand ziet waar het hier werkelijk om gaat en dat is dat dikke mensen gewoon een eetstoonis hebben (met uitzondering van obesitas door ziekte, erfelijkheid ed) die eetstoornis heet namelijk binge eating ofwel een eetbuienstoornis.
We hebben dus allemaal ineens Binge Eating Disorder...
quote:
Ik ben voedingstherapeute en baseer me op het Bloedgroepdieet om mensen een gezonde eet- en leefstijl bij te brengen die ziekten en aandoeningen zoals overgewicht aan te pakken!
Het meest geniale dieet van de 20ste eeuw (maar aangezien je bij elke bloedgroep geen verzadigde vetten en geen suikers mag en bij bloedgroep O geen tarwe meer mag en bij bloedgroep A geen vlees zal je zeker afvallen, in die produkten zit namelijk best veel energie )
quote:
Meer bewegen heeft eigenlijk geen zin, het verhoogt het honger gevoel.
Het goede voorbeeld geven, ouders leerkrachten, vraag de leerkracht l.o. haar tas te laten zien wat er voor snoep inzit..........trakteren op scholen de kantines, walgelijk.
Slechte producten duurder maken, mensen met overgewicht meer ziektekosten laten betalen.
Enne gewoon minder eten, het is een verslaving het wordt kinderen aangeleerd, dan wordt de maag kleiner en verdwijnt het honger gevoel..............maar ja consumptie maatschappij....................meer bewegen helpt echt niet..........
Tsja...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 07:31:31 #139
13151 crew  Rewimo
pi_37053258
Geen vlees? Hallo eiwittekort

Schade valt mee hier trouwens Niets eraf maar dat had ik ook niet verwacht.
pi_37053292
Ok pasen verliep hier dramatisch wat betreft op mijn eten letten.
Gisteren kwamen vanwege vriendjes verjaardag, onze families brunchen.
En ik heb veel te veel ongezonde dingen op...
Had oa. kruidenboter gemaakt van geitenboter zodat ik hem zelf ook mocht
hebben, was niet zo slim...want ik heb er veel te veel van op.

Nou vanaf vandaag maar weer met volle moed er tegen aan.
En heeeeeel hard leren voor mijn neurologie tentamen van morgen.
pi_37053466
Succes met neurologie, Anansi! Pittig vak

En ik denk trouwens niet meer in termen van 'vol goede moed er tegen aan' of 'morgen ga ik verder' of 'maandag begin ik weer' etc. Ik heb mezelf namelijk een minimaal en maximaal aantal kcal per week gegeven. En zelfs met een dag paaseitjes en taartjes eten blijf ik eigenlijk altijd wel binnen mijn weekmarges Werkt best motiverend!

Oh ja, hebben jullie de nieuwe reclameposters van Modifast al gezien? Een dame die waarschijnlijk slanker is dan de slankste in dit topic heeft er nu genoeg van en gaat blijkbaar aan de Modifast Dat spul zou ik als arts niet snel voorschrijven aan patiënten. Ja, misschien als je vanwege een operatie of nijpende gezondheidsproblemen bij veel overgewicht toch snel moet afvallen. Niet echt van toepassing op de een beetje mollige dame die het minimale buikje zat is van de poster.
pi_37053538
Dank je isabeau

Dat van die maximale aantal calorieen per week is wel een goede tip.
Nu nog eens even over een reeel minimum en maximum nadenken.

Reclameposters van modifast niet gezien, maar de meeste "dikke" vrouwen in comercials hebben nog steeds hooguit een BMI van 22 ofzo...
Wat dat betreft vind ik de reclame van dove wel goed. Zijn tenminste dames met wat natuurlijke afmetingen.
pi_37053593
Zo, Pasen voorbij. We gaan er weer tegen aan!!
pi_37053661
ik vind het heel gemeen, ik heb met pasen zoveel bewogen, en ik ben toch weer 7 ons zwaarder dan zaterdag vandaag...
Aan de andere kant heb ik zoiets van schijt aan de weegschaal, ik ben tevreden met wat ik aan beweging heb gedaan..
pi_37053774
blij dat ik nog nooit een voedingsdeskundige ben tegengekomen die me het bloedgroependieet wilde aanpraten... dan zou ik meer vlees moeten eten. En dat is knap lastig als je al 8 jaar volledig vegetarisch bent :p
Hmmm, bewegen helpt echt niet? Ook niet tegen hoge bloeddruk of om een goed gevoel te krijgen? Hèhè! Net nu volgende week een 'Start to Run' begint en ik dus alvast naar de info-avond ga op donderdag!
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 09:03:56 #146
43556 miss_dynastie
pi_37054008
Ik las vandaag op teletekst een beetje een raar item. Ik weet niet helemaal zeker of ik de percentages goed heb onthouden, maar het kwam erop neer dat meer dan de helft van de Nederlanders (55 procent) zichzelf te dik vindt. En dit klopt dan weer met beweringen van onderzoekers, die beweren dat de helft van de Nederlanders te dik is Dus jezelf te dik vinden = te dik zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 09:06:57 #147
13151 crew  Rewimo
pi_37054033
Misschien is het de andere helft
pi_37054048
Dat die percentages gelijk zijn verbaasd me niet zozeer.
Maar denk niet dat het klopt dat als je jezelf te dik vind je ook te dik bent.

De meeste te dikke mensen zullen dit van zichzelf weten.
Een kleinere groep mensen die te dik zijn, zullen zichzelf niet te dik vinden.
En een andere groep mensen is niet te dik, maar vind zichzelf wel te dik.
Als groepen 2 en 3 ongeveer even groot zijn, is je percentage mensen dat te dik is, en dat zichzelf te dik vind dus gelijk.
pi_37054100
Hmmm, paasweekend gehad, ongesteld, twee week belachelijk ongezond gegeten en nog steeds hetzelfde gewicht
Het maakt helemaal niet uit wat je eet, je lijf gaat toch zijn eigen gang wel
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:16:19 #150
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37054150
Na de vakantie (slecht en veel gegeten) woog ik vrijwel net zo veel (of weinig ) als voor de vakantie. Nu ben ik 4 dagen thuis, heb gezond gegeten, en er zit opeens een kilo aan.
Conclusie: een dieet van chipjes en chocolade is ok

† In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 09:18:50 #151
43556 miss_dynastie
pi_37054194
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Anansi het volgende:
Als groepen 2 en 3 ongeveer even groot zijn, is je percentage mensen dat te dik is, en dat zichzelf te dik vind dus gelijk.
Ja, oké, maar zo heb je als onderzoeker altijd gelijk
De conclusie klopt van geen kant.
Los van het feit dat ik die massahysterie over 'te dik zijn' op tv, in de kranten, etc. een beetje zat begin te worden...
pi_37054214
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:

Oh ja, hebben jullie de nieuwe reclameposters van Modifast al gezien? Een dame die waarschijnlijk slanker is dan de slankste in dit topic heeft er nu genoeg van en gaat blijkbaar aan de Modifast Dat spul zou ik als arts niet snel voorschrijven aan patiënten. Ja, misschien als je vanwege een operatie of nijpende gezondheidsproblemen bij veel overgewicht toch snel moet afvallen. Niet echt van toepassing op de een beetje mollige dame die het minimale buikje zat is van de poster.
Ja, gezien gisteravond
En dan staat er ook niet iets van "medisch bewezen als verantwoorde manier om af te vallen" oid bij
Ze moet gewoon een maat 38 spijkerbroek kopen in plaats van een maat 34
Maar ze is niet zo dun als de meeste mensen op dat soort posters. Ik heb zelfs iets van een buikje kunnen ontdekken
pi_37054296
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Los van het feit dat ik die massahysterie over 'te dik zijn' op tv, in de kranten, etc. een beetje zat begin te worden...
Ja klopt, meestal kan je als onderzoeker wel recht praten wat je wilt... zal ook in dit geval wel zo zijn... degelijk onderzoek zal het dan wel weer niet zijn.
De "massahysterie" zoals jij dat noemt laait inderdaad wel weer redelijk op.. en dat terwijl je in de meeste gevallen beter 5 kilo te zwaar als 5 kilo te licht kan zijn. Bewezen is al dat een BMI van 26/27 gezonder is als een BMI van 16/17.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:25:03 #154
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37055246
Hehe, eindelijk bij-gelezen!
Was wel een hele klus!

Ben een weekendje naar Keulen geweest met m'n vriend, we hebben heel veel gelopen en ook behoorlijk veel gegeten... Was vanmorgen eindelijk weer onder de 94 kilo, 93.8 om precies te zijn. Nog maar 1,5 kilo zwaarder dan 't laagste gewicht. Wel vreemd dat ik opeens bijna 2 kilo lichter ben dan vorige week! We hebben eigenlijk helemaal niet op 't eten gelet. Maar wel iedere dag uren gelopen. Heb dus de indruk dat het bij mij vooral aan het bewegen ligt, zolang ik maar veel beweeg/sport gaat het goed met mijn gewicht en maakt het niet zo veel uit wat ik eet. In tegenstelling tot wat een van die knakkers op dat ncrv-forum dus beweert!

Nog even reageren op andere langsgekomen zaken in dit topic: (beetje laat, ach...)
- Heb ook last van ruimte aan de achterkant van (spijker)broeken. Heeft volgens mij met een holle rug te maken en dat verdwijnt dus ook niet met lijnen.
- Isa: als je met je collega's bij die satéhut gaat eten, dan kun je ook Gado Gado zonder pindasaus nemen. Wel de groenten en dus niet de saus, dan lijkt 't me wel te doen... Ik ben ook niet zo dol op Chinees-indisch eten, heb ik teveel gegeten in mijn leven.
- Over kruidenboter: ik maak kruidenboter van becel-light. Is lekker smeerbaar en niet zo vet. Valt altijd goed in de smaak bij mijn gasten! En koemelkeiwit- en lactosevrij!

Oja, ik ga zo mijn regeltje even aanpassen... eindelijk weer eens...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37055309
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Levitation het volgende:

- Over kruidenboter: ik maak kruidenboter van becel-light. Is lekker smeerbaar en niet zo vet. Valt altijd goed in de smaak bij mijn gasten! En koemelkeiwit- en lactosevrij!
Dan wil ik graag jou recept!!! Heb het wel eens geprobeerd met wajang, maar dat werd ronduit smerig...
Daarom dus meestal van gewone boter (en dan kan ik zelf hooguit 1 plakje stokbrood ermee eten), of van geitenboter (veeeeeel te lekker )
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:39:20 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_37055532
Je maakt het gewoon zoals je het altijd maakt, maar dan met becel light in plaats van de roomboter.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:42:25 #157
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37055609
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef Anansi het volgende:

[..]

Dan wil ik graag jou recept!!! Heb het wel eens geprobeerd met wajang, maar dat werd ronduit smerig...
Daarom dus meestal van gewone boter (en dan kan ik zelf hooguit 1 plakje stokbrood ermee eten), of van geitenboter (veeeeeel te lekker )
Oei, recept. Uhhh... ik doe meestal maar wat. Ik begin met een klodder boter en gooi daar allerlei kruiden bij. De basis is zout, knoflook- en uipoeder (kan natuurlijk ook vers, heel fijn gesneden) en wat citroensap. En dan voeg ik daar meestal tuinkruiden aan toe. Ik gebruik meestal 'n potje gedroogde gemengde salade kruiden van de Lidl. (lekker lui, wordt 't geheel wel een beetje groenig van.)
Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een andere smaak, zoals bijvoorbeeld met paprikapoeder. Proef af en toe even en doe er naar smaak meer kruiden/zout/boter bij. Zo ben ik meestal eventjes aan het knutselen.
Laat het eindproduct wel even een paar uur in de koelkast staan, dan smaakt 't het beste.

De meest wijze les die ik ooit heb gehad wat koken betreft kwam van een Surinaamse kennis: "je moet veel dinges zetten". Veel ingrediënten toevoegen dus....
***Levi was here***
pi_37055693
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
Je maakt het gewoon zoals je het altijd maakt, maar dan met becel light in plaats van de roomboter.
Juist en dan smaakt het bij mij dus voor geen meter... maar goed ik vind die wajang gewoon zo ook al niet lekker (gebruik het alleen voor bakken etc.)
Dus misschien scheelt becel daarom ook al een heel stuk, als dat gewoon al beter smaakt.
Wist niet dat dat ook koemelk en lactose vrij was... Weer wat geleerd vandaag

Thx voor je "recept" levitiation ik ga het de volgende kruidenboter gelegenheid eens proberen.
pi_37056380
Zo, ik heb net Body Combat gedaan, van 9.15 tot 10.15. Dat vind ik toch een stuk beter vol te houden dan Attack, en agz ik jarenlang karate heb gedaan hoef ik niet constant op te letten of ik m'n armen wel op de goede hoogte houd, of ik de arm waar ik niet meer stoot wel op de goede plek heb, etc. Dat scheelt een hoop gestuntel. Na Body Attack was ik echt chago zaterdag, omdat het gewoon niet lukt en eigenlijk net te zwaar is. Alleen nu bij Combat was ik na 40 minuten opeens heel slap en begon ik wazig te zien. Volgende keer neem ik denk ik maar vruchtensap mee, dat ik nog een klein beetje energie binnenkrijg, want dit werkt niet zo. En iets meer eten van tevoren. Ik was een beetje aan de late kant, dus ik had alleen maar een half plakje ontbijtkoek op en was de deur uitgerend.
pi_37057061
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef Anansi het volgende:

[..]

Juist en dan smaakt het bij mij dus voor geen meter... maar goed ik vind die wajang gewoon zo ook al niet lekker (gebruik het alleen voor bakken etc.)
Dus misschien scheelt becel daarom ook al een heel stuk, als dat gewoon al beter smaakt.
Wist niet dat dat ook koemelk en lactose vrij was... Weer wat geleerd vandaag

Thx voor je "recept" levitiation ik ga het de volgende kruidenboter gelegenheid eens proberen.
Ik vind die 'elke dag' boter wel goed te doen, das geloof ik halfvolle roomboter. En voor kruidenboter moet je eens verse bieslook knippen en er doorheen doen. Dat is echt heerlijk!

Ik heb met de paasdagen trouwens heerlijke ontbeten, maar eigenlijk heel erg bescheiden qua hoeveelheid. Ik had genoeg aan 1 croissantje, 1 broodje, 2 eitjes en een paar aardbeien. En dat terwijl mijn vriend iets van 5 of 6 eieren heeft gegeten
moet je voorstellen wat het gisterenavond voor feest was in bed
pi_37057153
Toen ik op kantoor kwam vond ik op mijn bureau een paaspakket vol chocolade... ja probeer daar maar eens af te blijven. Gelukkig is het tot nu toe nog gelukt, natuurlijk neem ik dat spul NIET mee naar huis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 11:52:12 #162
13151 crew  Rewimo
pi_37057294
Frank had een giga-paasei gekregen Nou daar heb ik dus wel even wat van meegegeten ja Zo'n hele sjieke van een banketbakker
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:19:31 #163
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37057979
Als ik hier op mijn werk uit 't raam kijk zie ik de gewraakte poster van Modifast hangen. De vrouw op het plaatje moet inderdaad gewoon een broek in een maatje groter kopen, lijkt me een gemakkelijkere oplossing... Die is echt gewoon slank, maatje 36/38 ofzo. Is wel weer goed voor het zelfbeeld van de "dikke mens".
Is toch ellende zo'n reclamebord (2 zelfs!) vlak voor je raam... vooral als er lekkere koekjes ofzo op de poster staan.
***Levi was here***
pi_37058107
Nou bekijk het van de andere kant, het laat ook een beetje je wilskracht groeien, bij mij althans.

Verder nog een vraagje aan de mensen die al een aantal kilo's zijn afgevallen. Wanneer merkten jullie zichtbaar dat je gewicht verloren was? Omdat ik nu een 3 weken bezig ben, en aan mijn kleding voel ik ngo totaal niks, niet aan de hemden, niet aan de broek.

Moet ook wel zeggen dat ik veel sneller moe ben nu s'avonds, maar echt voordelen heb ik nog niet mogen ondervinden, jammer genoeg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 12:34:46 #165
13151 crew  Rewimo
pi_37058350
Ik dacht dat je een kilo of 6, 7 per kledingmaat kunt rekenen ongeveer, Emu. Bij mij klopt dat wel ongeveer in elk geval
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:44:36 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_37058594
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:24 schreef Emu het volgende:
Nou bekijk het van de andere kant, het laat ook een beetje je wilskracht groeien, bij mij althans.

Verder nog een vraagje aan de mensen die al een aantal kilo's zijn afgevallen. Wanneer merkten jullie zichtbaar dat je gewicht verloren was? Omdat ik nu een 3 weken bezig ben, en aan mijn kleding voel ik ngo totaal niks, niet aan de hemden, niet aan de broek.

Moet ook wel zeggen dat ik veel sneller moe ben nu s'avonds, maar echt voordelen heb ik nog niet mogen ondervinden, jammer genoeg.
Het ligt er ook helemaal aan. Soms val je qua kilo's niets af en vliegen de maten omlaag, soms vliegen de kilo's eraf maar blijft de maat een tijd gelijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:49:16 #167
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37058715
Bij mij duurden de cm's wel wat langer, er was echt wel een flink aantal kilo's (tegen de 10) vanaf voor ik een maat kleiner aan kon. Daar staat wel weer tegenover dat zelfs nu in nauwelijks nog afval, de cm's nog steeds verdwijnen en de broeken nog steeds lossen gaan zitten
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:53:24 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_37058837
Ik heb nu zelfs ondergoed aan van maat 44/46 (Maat L van de ALDI-ondergoedjes)

Voor het geval dat jullie dat wilden weten enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:55:48 #169
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37058919
Ik zat het me net af te vragen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 12:56:22 #170
13151 crew  Rewimo
pi_37058930
Alleen al het feit dat je een vest van 6 euro van de supermarkt aankan Of onderbroeken van de Aldi
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:57:25 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_37058967
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Alleen al het feit dat je een vest van 6 euro van de supermarkt aankan Of onderbroeken van de Aldi
Ja, à 2,79 ofzo per drie stuks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37058996
Ik zit het me net ineens af te vragen, maar troel en rewimo, beginnen jullie nu niet enorme flappen buik over te houden zeg maar??

hm, ik heb een kat die een schone bak wil, en geen kans voorbij laat gaan om mij dat te laten merken...
En ik heb er zo weinig zin in om dat ding te verschonen....
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:59:25 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_37059023
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef teigan het volgende:
Ik zit het me net ineens af te vragen, maar troel en rewimo, beginnen jullie nu niet enorme flappen buik over te houden zeg maar??

hm, ik heb een kat die een schone bak wil, en geen kans voorbij laat gaan om mij dat te laten merken...
En ik heb er zo weinig zin in om dat ding te verschonen....
Nou, ook met vet flapte de boel wel hoor, maar ik merk wel dat ik mijn huid een beetje kan oprollen enzo.
Ach, het zal allemaal wel loslopen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37059169
Hier weer wat mafs
Boot Vamp in de aula, met alle leerlingen vanochtend.
Ik heb nog nooit leerlingen zo verbaasd zien kijken als toen ik met gespreide benen op de grond ging zitten, mijn voeten beetpakte en mijn bovenlijf plat op de grond legde
Hadden ze vast niet van mij gedacht
Maar dat gaan ze nu dus vaker doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 13:14:10 #175
13151 crew  Rewimo
pi_37059409
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef teigan het volgende:
Buik valt (nog) mee, bij mij zijn het meer mijn armen die flappen. Misschien kan ik over een poosje wel vliegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 13:15:49 #176
13151 crew  Rewimo
pi_37059454
Boot Vamp Tistatnouweer?
pi_37059481
De C zit naast de V, ik denk dat ze Boot Camp bedoelt
pi_37059564
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef teigan het volgende:
De C zit naast de V, ik denk dat ze Boot Camp bedoelt

Maar het was wel actief
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 13:20:36 #179
13151 crew  Rewimo
pi_37059574
Boot Camp Tistatnouweer?
pi_37059835
is dat niet met die Billy huppeldepup, die neger uit het leger? Volgens mij was dat altijd wel op van die verkoop tv programma's..
het is volgens mij een soort tai bo ofzo, veel trappen, slaan ed, en die oefeningen met zo'n elastieken rekdingetje doen..
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:45:06 #181
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37060319
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:29 schreef teigan het volgende:
is dat niet met die Billy huppeldepup, die neger uit het leger? Volgens mij was dat altijd wel op van die verkoop tv programma's..
het is volgens mij een soort tai bo ofzo, veel trappen, slaan ed, en die oefeningen met zo'n elastieken rekdingetje doen..
Is ook weer (ongeveer) het zelfde als Body Combat (van Les Mills). Is wel leuk om te doen, heb thuis 'n DVD van Billy's Bootcamp. Verkregen op andere wijze dan via tel-sell. Alleen zijn die elastieken niet te downloaden, dus doe ik het maar zonder.
***Levi was here***
pi_37060501
Jeps, die
Maar dit was een stuk zonder elastieken
Gewoon oefeningen, maar wel heel intensief.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 13:52:06 #183
13151 crew  Rewimo
pi_37060564
Ik wacht nog steeds op bericht over mijn roeiert. Als het goed is word ik gebeld om af te spreken wanneer hij gebracht wordt
pi_37060838
Als het goed is, komt deze week mijn stepapparaat ook binnen. Die je ook zijwaart gebruikt, dus voor je billen, benen en taile..

Ik heb vandaag een beetje een dipje
Het lijkt wel of het me allemaal teveel word. Druk met mijn studie. Het geouwe hoer (:D) de laatste tijd. Zenuwen voor a.s. donderdag. Ik ben altijd een redelijk sterk persoon geweest, en knokte mezelf over altijd doorheen. Maar of dat deze keer ook zonder slagen of stoten gaat werken weet ik niet..

Ik heb vandaag nog niets gegeten, er zit een blok in mijn maag. Niet echt misselijk ofzo maar een lekker gevoel zeker niet.
Ik ga dadelijk even lekker soep klaar maken. Ik moet toch wat eten tenslotte
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:12:38 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_37061218
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Buik valt (nog) mee, bij mij zijn het meer mijn armen die flappen. Misschien kan ik over een poosje wel vliegen
Die armen zijn gewoon verschrikkelijk hier

Gewoon een stola bij de trouwjurk dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37061299
of een jurk met van die pofmouwtjes....
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:15:34 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_37061310
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef teigan het volgende:
of een jurk met van die pofmouwtjes....
Pofmouwtjes? Je bedoelt dat we de stof gewoon strak om mijn armen spannen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 14:17:14 #188
13151 crew  Rewimo
pi_37061364
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef Troel het volgende:
Pofmouwtjes? Je bedoelt dat we de stof gewoon strak om mijn armen spannen
Een soort corset voor je armen Met baleinen
pi_37062177
Ymme, welke stepper is dat?
Waar heb je die gekocht?
pi_37062305
Bij telsell....

Heb dus 3 weken kunnen wachten, heb een mail gedaan met de mededeling dat deze uitverkocht was, en in week 15 weer binnen zou komen, zodat ik deze ergens in week 16 kon ontvangen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 14:47:33 #191
13151 crew  Rewimo
pi_37062311
Volgens mij iets wat vergelijkbaar is met dat ding op Tell-Sell of zo'n soort tv-reclamezenderdinges
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:48:24 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_37062333
The Bun and thigh max?

Of hoe het heet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37062394
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:47 schreef ymme het volgende:
Bij telsell....

Heb dus 3 weken kunnen wachten, heb een mail gedaan met de mededeling dat deze uitverkocht was, en in week 15 weer binnen zou komen, zodat ik deze ergens in week 16 kon ontvangen
Kan dat via de site?
pi_37062401
Nee die niet.
Moment ik kijk het even naar..

*zoekt zoekt*

lateral thigh stepper & power cords
pi_37062424
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kan dat via de site?
Ja zeker kan dat.
pi_37062674
Over je huid zou je onder de 25 jaar geen zorgen om moeten maken, want dan (heb ik gehoort) krimpt die schoon terug in elkaar. Vaanf 25 jaar en ouder gat het wat trager en vanaf 40 ofzo kan je hier wel last van hebben als je enorm veel af bent gevallen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 15:03:15 #197
13151 crew  Rewimo
pi_37062691
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Emu het volgende:
vanaf 40 ofzo kan je hier wel last van hebben als je enorm veel af bent gevallen.
Dank je wel
pi_37062705
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja zeker kan dat.
Hij is wel duur, vind ik. Met verzenden ¤ 109,95
pi_37062794
Hij is ook duur inderdaad...

Maar ik heb alles over voor een strakke kont
pi_37063353
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Begin jij het ook al zat te worden? Ik ook namelijk. De demonisering ( ) gaat wel steeds verder en aan veel reacties te zien op Fok werkt het ook nog eens goed. De gemiddelde Fokker vindt een dik persoon inmiddels een vieze profiteur die zijn verzekeringsgeld erdoor jaagt omdat ie alleen maar gebak en patat wil eten. Dik zijn wordt ook steeds meer gezien als iets wat je heel simpel kan weten te voorkomen of kan verwijderen, als je maar even discipline hebt en van je luie reet afkomt.

Daarbij was de kop in de krant vandaag dat Nederlanders steeds ongezonder leven totaal tegenstrijdig met een onderzoek van een paar weken terug waarin werd geconstateerd dat Nederlanders steeds meer gingen sporten en steeds gezonder aten Maar ja, er kan veel gebeuren in een paar weken hè.
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Levitation het volgende:
Isa: als je met je collega's bij die satéhut gaat eten, dan kun je ook Gado Gado zonder pindasaus nemen. Wel de groenten en dus niet de saus, dan lijkt 't me wel te doen... Ik ben ook niet zo dol op Chinees-indisch eten, heb ik teveel gegeten in mijn leven.
Goeie tip, dank je wel Waarom denk ik er wel aan om vlees zonder pindasaus te kunnen bestellen en niet aan het bestellen van groente zonder pindasaus. Enige nadeel aan gado gado is dat bij een beetje slecht restaurant wordt de pindasaus juist gebruikt om te verbloemen dat het gerecht voor 90% uit taugé bestaat

En leuk, Keulen! Ik ben e rnog nooit geweest, maar het is wel een stad waar ik nog een keer naar toe wil. Wat heb je allemaal gedaan, naast veel wandelen?
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:19 schreef Levitation het volgende:
Als ik hier op mijn werk uit 't raam kijk zie ik de gewraakte poster van Modifast hangen. De vrouw op het plaatje moet inderdaad gewoon een broek in een maatje groter kopen, lijkt me een gemakkelijkere oplossing... Die is echt gewoon slank, maatje 36/38 ofzo. Is wel weer goed voor het zelfbeeld van de "dikke mens".
Nee nee, het is niet alleen slecht voor het zelfbeeld van de dikke mens, maar ook heel erg vertekenend voor het beeld van slanke mensen over dikke mensen. Dàt is dus dik en die neemt dus Modifast. En wij zijn dus moddervet en moeten minstens allemaal een maagbandje.

Beetje overdreven natuurlijk, maar het helpt wel mee in het steeds maar negatiever wordende beeld van dikke mensen. Het zal mij niets verbazen als er over 10 jaar een onderzoek uitkomt waaruit blijkt dat de druk op de dikkere mens om slanker te worden heeft geleid tot meer dikke mensen.

En Emu ik begin recentelijk pas goed te merken hoeveel ik ben afgevallen aan mijn kleren (en dat is dus bijna 17 kilo lichter). Mijn broeken zijn nu duidelijk allemaal wat te groot, inclusief de broeken die me veel te strak zaten (en die ik dus op mijn max. gewicht nog wel aan kon). Ik kan inmiddels ook weer een broek aan die ik niet meer paste. En ik heb dit weekend ontdekt dat het vel tussen mijn bovenbenen iets begint te flubberen Ik vind het niet mooi. Maar ja, een te dik been vind ik ook niet mooi
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef freecell het volgende:

Maar het was wel actief
Sportief hoor Enne, ik vind Boot Vamp veel gaver klinker (voor vrouwen dan...)
quote:
Over je huid zou je onder de 25 jaar geen zorgen om moeten maken, want dan (heb ik gehoort) krimpt die schoon terug in elkaar. Vaanf 25 jaar en ouder gat het wat trager en vanaf 40 ofzo kan je hier wel last van hebben als je enorm veel af bent gevallen.
Ik denk niet dat je hier veel mensen blij maakt met deze mededeling

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 15:41:23 #201
13151 crew  Rewimo
pi_37063796
2x is te veel

[ Bericht 94% gewijzigd door Rewimo op 18-04-2006 15:58:35 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 15:58:17 #202
13151 crew  Rewimo
pi_37064259
Mijn roeiert wordt morgen bezorgd. Alleen ben ik tussen 9 en 11 niet thuis Ik laat hem nu maar op mijn werk bezorgen... en ik móet nu dus wel de slaapkamer opruimen
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:00:19 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_37064322
quote:
Nou, dan zou je ook geen straie moeten krijgen en daar heb ik ook al jaren last van.
Ik zie mijn huid nog niet echt inkrimpen, of heeft het meer te maken met je echte leeftijd?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37064491
Oh ja, ik ben vandaag ook precies 100 dagen fanatiek aan het lijnen

Dit zijn mijn maten van dit moment:

Gewicht: 83 kg (was begin januari 99,6)
BMI: 29,76 (was 35,85) Officieel dus overgewicht en geen obesitas meer!
Vetpercentage: 24,36 calc.
Vet in kilo's: 19 calc.
Heup-tailleverhouding: 0,75 (was 0,78) (barbie = 0,54)
Basaalmetabolisme site 1: 1941 calc.
Basaalmetabolisme site 2: 1842 calc.
Basaalmetabolisme site 3: 1608 calc. Volgens Harris Benedict. Kcal behoefte = 2070

Lijnen
Totaal afgevallen: 16,6 kg

Omtrek
Hals: 33 (was 36)
Bovenarm: 32/32 (l/r) (was 34/33 (l/r))
Onderarm: 27/28 (was 29/29)
Pols: 17/17 (was beide 17,5)
Borstenomvang: 105 (was 111)
Borstomvang: 90 (was 94)
Taille: 82 (was 90) (>88 verhoogd risico) (optimaal 68-80)
Heupomvang: 109 (was 116)
Billen: 113 (was 122)
Bovenbeen: 69/69 (was 78/78)
Knie: 45/45 (gelijk gebleven)
Kuit: 42/43 (was 44/44)
Enkel: 25/25 (gelijk gebleven)
Cupmaat: 105 B (was 110 C)calc.
Lachwekkende site trouwens, mijn borsten passen echt nóóit in een cup onder een D.

Die calculators zijn trouwens allemaal wel grappig Vetpercentage 24,4
pi_37064526
Ik heb trek in andijviestampot vandaag... maar bij andijvie horen bij mij normaal spekjes en veel jus...
Iemand ideeen voor een wat calorievriendelijkere optie voor bij de andijviestamp?
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:07:29 #206
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37064538
Ik vind jou moedig
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:09:06 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_37064587
Oja!!!

Ik had altijd BH's in maat 100 en 105.
Ik heb nu BH maat 85
Zaterdag een nieuwe BH wezen halen bij de lingeriewinkel, ze hebben me echt compleet nieuw opgemeten.

Isa, dat is inderdaad wel erg krom. Ik baalde omdat mijn cup groter was geworden, maar dat komt omdat de cup afhankelijk is van de omtrek zeg maar ofzo. Ik geloof dat ik nu weer F heb ofzo
Maarja, 85 F is wel erg krom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37064593
Zo jeetje wat een resultaat isabeau, Gefeliciteerd!!
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:09:46 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_37064606
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Anansi het volgende:
Ik heb trek in andijviestampot vandaag... maar bij andijvie horen bij mij normaal spekjes en veel jus...
Iemand ideeen voor een wat calorievriendelijkere optie voor bij de andijviestamp?
Geen spekjes, geen jus, maar gewoon een magere kiprookworst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37064607
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Anansi het volgende:
Ja ja ja! Koop rauwe (gerookte) ham en bak die in een pan met anti-aanbaklaag (zonder toevoegen van olie of boter dus) knapperig. Smaakt net zoals spek! Echt waar
pi_37064643
Isabeau

ik vind het heel knap van je. Je gaat binnenkort een 7 vooraan zien op je weegschaal
pi_37064657
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Anansi het volgende:
Zo jeetje wat een resultaat isabeau, Gefeliciteerd!!
Ja, als ik zo naar die getallen kijk dan is dat allemaal best veel Vooral vanaf mijn middel en omlaag is het hard gegaan. Jammer dat mijn kuiten niet opchieten; ik wil laarzen
pi_37064689
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Geen spekjes, geen jus, maar gewoon een magere kiprookworst.
Ze stoppen in kiprookworst (in de meeste gewone ook) melk

Isabeau die van die rauwe ham ga ik proberen, scheelt toch al mooi de helft.
pi_37064719
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef Anansi het volgende:

Ik was helemaal verrast toen ik dat bij de risotto nam, het smaakte me echt héél erg goed en het smaakt gewoon naar gebakken spek (nou ja, dat vond ik dan hè)
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:16:51 #215
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37064813
Isabeau ,( ik volg dit topic al een paar jaar ) hoe komt het dat het nu wel zo goed lukt? Je worsteld al jaren met je gewicht en nu gaat het zo goed.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:17:11 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_37064826
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef Anansi het volgende:

[..]

Ze stoppen in kiprookworst (in de meeste gewone ook) melk

owja, dat schiet niet op ja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37064910
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Troel het volgende:

[..]

owja, dat schiet niet op ja.
Je wilt niet weten waar ze allemaal melk en smaakversterker instoppen.
Zeg maar alles wat al kant en klaar is of gekruid is....
Heb me laatst rot gezocht naar een bakje garnalen.... zat er geen smaakversterker in dan stoppen ze er ineens lactose in, wat doet dat potverdriedubbeltjes in garnalen
pi_37064932
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:16 schreef N.icka het volgende:
Isabeau ,( ik volg dit topic al een paar jaar ) hoe komt het dat het nu wel zo goed lukt? Je worsteld al jaren met je gewicht en nu gaat het zo goed.
Ik heb eigenlijk geen idee Maar het lijkt wel of ik het destructieve "ik heb nu een chocolaatje op en mijn dieet voor vandaag is toch al verpest en dus kan ik ook wel vanavond patat met 4 kroketten eten, Ben & Jerry's nemen en een zak chips en dan de volgende dag denken: mijn dieet is verprutst en uit zelfmedelijden koop ik gewoon weer B&J, M&M's en Dorrito's voor bij mijn pak chocolademelk met slagroom..." helemaal kwijt ben. Het hielp mij enorm om kcal-inname per week te gaan bekijken ipv per dag. Wat laconieker en realistischer met het lijnen omgaan lijkt bij mij het toverwoord te zijn. En niet opgeven als het slecht gaat; ik heb ook wel slechte dagen gehad.
pi_37064996
Net dus aan de paaseieren gezeten 100gr ongeveer en ik had al 1100kcal op, dat gaat een heeel licht avondmaal worden

Mss dat ik het maar moet houden bij 2 stukken fruit en een potje yoghurt straks?
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:23:34 #220
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37065048
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ah , leuk om te lezen . (niet opgeven , poeh dat is het moeijlijkste) Ik blijf het knap vinden

Nu ik nog
pi_37065121
Ik zou vanavond in 1ste niet gaan wegen, omdat mijn vriendin niet kan. (en ik geen rijbewijs heb ).

Maar nou is vriendje lief vroeg thuis, en brengt hij mij weg. Kan ik dus toch nog wel gaan wegen.
Ik ben benieuwd. Is ondertussen al meer dan 3 weken geleden.
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:23 #222
43556 miss_dynastie
pi_37066388
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:22 schreef Emu het volgende:
Mss dat ik het maar moet houden bij 2 stukken fruit en een potje yoghurt straks?
Zou ik absoluut niet doen. Bij mij is het in elk geval vaak misgegaan op dat soort dingen: wel snoepen, geen fatsoenlijk avondmaal. Ik zou gewoon normaal eten (dus niet te veel en te vet, maar ook geen fruit met yoghurt) en misschien wat extra sporten of zo. Ik zou in elk geval niet bezuinigen op mijn 'normale' maaltijd.
pi_37066467
Jeetje Isabeau, wij moeten echt hetzelfde postuur hebben nu. Ik ben ook 1.67 en weeg nagenoeg hetzelfde en heb ook dezelfde tailleomtrek en onderwijdte. Alleen m'n kuiten en bovenbenen zijn ietsjes dunner, maar m'n heupen zijn dan weer een centimeter breder en m'n hals is 36 cm.

Grappig.
pi_37067988
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zou ik absoluut niet doen. Bij mij is het in elk geval vaak misgegaan op dat soort dingen: wel snoepen, geen fatsoenlijk avondmaal. Ik zou gewoon normaal eten (dus niet te veel en te vet, maar ook geen fruit met yoghurt) en misschien wat extra sporten of zo. Ik zou in elk geval niet bezuinigen op mijn 'normale' maaltijd.
Ok dank voor de tip ik ben net thuis heb mijn listje er eens bij gehaald, gewoon 1 boterham minder en geen halvarine gebruiken en ik zit op 1840kcal. Is nu niet meteen een ramp, valt dus al bij al nog goed mee
pi_37068611
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:06 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje Isabeau, wij moeten echt hetzelfde postuur hebben nu. Ik ben ook 1.67 en weeg nagenoeg hetzelfde en heb ook dezelfde tailleomtrek en onderwijdte. Alleen m'n kuiten en bovenbenen zijn ietsjes dunner, maar m'n heupen zijn dan weer een centimeter breder en m'n hals is 36 cm.

Grappig.
Grappig inderdaad Nou, even afspreken in een sauna en we kunnen dan precies zien hoe we er zelf nou uitzien (ik weet echt nooit goed in te schatten hoe ik er nou echt uitzie, hebben jullie dat nou ook? Dat je iemand op straat ziet en dan aan je moeder/vriendin/vriend vraagt: "Ben ik net zo dik?" )
pi_37068629
Oh ja, ik heb twee bakken B&J gekocht voor de leuke schaaltjes
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:40:22 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_37069320
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik heb twee bakken B&J gekocht voor de leuke schaaltjes
Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjes

Ik heb een fietscomputer bij de ALDI gehaald, 6.99. Ik weet straks precies hoeveel calorietjes ik verbrand op de fiets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37069468
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef bloodyserious het volgende:
Er schijnt een apparaat te zijn dat je persoonlijke caloriebehoefte kan bepalen aan de hand van de hoeveelheid zuurstof die je lichaam opneemt wat uiteindelijk je metabolisme bepaalt.
Het apparaat geeft het aantal calorieën aan dat je zal verbruiken in rusttoestand.

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/links/producten/bodygem

interessant lijkt me !
Hoi nog een keer

Ik heb even nagezocht hoe het 'normaal' nou wordt berekent en je moet de warmeafgifte van iemand hebben voor de directe berekening en middels zuurstofafgifte kan je dan weer indirect het energieverbruik meten. Het enige probleem is dat je eigenlijk ook moet weten wat het aandeel van vetten, koolhydraten en eiwitten in de voeding is aangezien deze alle drie als brandstof kunnen dienen, maar een verschillende hoeveelheid zuurstof verbruiken. Dat kan je brekenenen met de respiratoir quotient waar je ook nog je co2-uitstoot ( ) voor moet weten.

Bij dit soort testen wordt er dus vanuit gegaan dat je alles 'gemiddeld' tot je neemt en zeker geen onevenwichtige voeding hebt (zoals bij iemand die southbeach of atkins doet). Als ik lijn is mijn inname sowieso al niet gemiddeld omdat ik bij mijn energieinname procentueel veel meer eiwit binnenkrijg dan iemand die niet aan het lijnen is. En veel en veel minder vet dus Maar ik denk dat het qua betrouwbaarheid vele malen beter is dan een standaard rekensommetje

En dan nog is het best duur.
pi_37069496
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Troel het volgende:

Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjes
Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjes Ik ben enorm blij met mijn schaaltjes
Maar wat ik nou precies met die Ben & Jerry's moet weet ik nog niet
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:49:56 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_37069688
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjes Ik ben enorm blij met mijn schaaltjes
Maar wat ik nou precies met die Ben & Jerry's moet weet ik nog niet
Dennis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070299
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:49 schreef Troel het volgende:

Dennis
Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongen
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:05:36 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_37070311
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongen
slagroom met B&J
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070426
Nee, met chocolademousse

Maar hij moet wat dikker worden, want eerst was hij iets van 89 kilo en ik hoopte dus lichter te worden, maar tsja, hij eet nu ook zo gezond en ik voel me net de ezel die achter de wortel aanrent want hij is nu 81 kilo
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:10:30 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_37070498
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, met chocolademousse

Maar hij moet wat dikker worden, want eerst was hij iets van 89 kilo en ik hoopte dus lichter te worden, maar tsja, hij eet nu ook zo gezond en ik voel me net de ezel die achter de wortel aanrent want hij is nu 81 kilo
Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070595
Ooit zal ik hem inhalen, Troel. Ooit! (eh, jij succes met inhalen )
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:15:02 #236
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37070681
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.
Hé, hebben wij hetzelfde vriendje (ownee is nu m'n man)? Frustrerend he. Die van mij wordt nu gelukkig iets zwaarder, maar de 70 kilo haalt ie nog steeds niet en dat met 1m92. Ik hoop nog steeds hem ooit in te halen
pi_37070763
Och, vergeleken met Freecell mogen jullie niet klagen
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:21:54 #238
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37070959
*hoort in gedachte het Mission Impossible muziekje en ziet Tom Cruise langs zweven aan een kabeltje*
pi_37070973
mijn vriendje is ook maar iets van 64 kilo, hij was al lichter toen we wat kregen, al scheelde het toen maar een kilo of twee...

Ik ben nog even een uur wezen zwemmen zonet, en dat was errug lekker.... Nu zo maar even onder de douche stappen, ik ruik naar chloor, en dat is nou niet echt mijn favoriete geur..
pi_37070989
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Jojogirl het volgende:
*hoort in gedachte het Mission Impossible muziekje en ziet Tom Cruise langs zweven aan een kabeltje*
Die redt het ook elke keer weer Jij kan dat ook wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 19:24:07 #241
13151 crew  Rewimo
pi_37071046
Gelukkig is qltel een zware jongen
pi_37072113
whehehe nou die van mij die gaat MIJ inhalen. de verkeerde kant op dan.

maar ik mag er niets van zeggen (dat zou ook hypocriet zijn) en hij sport wel
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 april 2006 @ 19:53:44 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37072257
Ik ben die van mij inmiddels voorbij Wat inhoudt dat ik weer mag 'jumpen' aanloopje nemen en om z'n nek springen zeg maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 19:55:19 #244
13151 crew  Rewimo
pi_37072333
Ik ben qltel ook voorbij. Ik ga dat jumpen eens uitproberen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 april 2006 @ 20:05:25 #245
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37072811
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, vergeleken met Freecell mogen jullie niet klagen
*kuch*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 april 2006 @ 20:37:18 #246
862 Arcee
Look closer
pi_37074150
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Strak lijstje, Isa.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_37075422
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Lijstje Isabeau
Die calculators zijn trouwens allemaal wel grappig Vetpercentage 24,4
Volgens die site (afhankelijk of ik de dikte van mijn taille of van net onder de navel neem) zit ik op een percentage van 25.63 en 36.18. Mijn weegschaal zegt dan weer 24.2...

Nou, ik zie in elk geval groen van jaloezie...echt.

Wow!
pi_37075516
Ik denk dat hij teveel rekening houdt met buikomtrek en aangezien het een site is voor sportmensen denkt de calculator waarschijnlijk dat mijn gewicht dus wordt veroorzaakt door enorme spiermassa
pi_37075970
Nou, het is ook gewoon je lijstje...wat een resultaat!
Ik snap ook niet dat ik zo grotesk ben ik vergelijking met jullie (qua maten), met een lager bmi... en dat is absoluut geen verwijt of vooroordeel of wat dan ook, ik blijf hier niet voor niks...
sorry als dit verkeerd overkomt...ben gewoon jaloers
pi_37076282
Waarschijnlijk heb je meer subcutaan vet (onderhuids dus) en hebben wij meer vet 'van binnen'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')