abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37068629
Oh ja, ik heb twee bakken B&J gekocht voor de leuke schaaltjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:40:22 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_37069320
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik heb twee bakken B&J gekocht voor de leuke schaaltjes
Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjes

Ik heb een fietscomputer bij de ALDI gehaald, 6.99. Ik weet straks precies hoeveel calorietjes ik verbrand op de fiets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37069468
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef bloodyserious het volgende:
Er schijnt een apparaat te zijn dat je persoonlijke caloriebehoefte kan bepalen aan de hand van de hoeveelheid zuurstof die je lichaam opneemt wat uiteindelijk je metabolisme bepaalt.
Het apparaat geeft het aantal calorieën aan dat je zal verbruiken in rusttoestand.

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/links/producten/bodygem

interessant lijkt me !
Hoi nog een keer

Ik heb even nagezocht hoe het 'normaal' nou wordt berekent en je moet de warmeafgifte van iemand hebben voor de directe berekening en middels zuurstofafgifte kan je dan weer indirect het energieverbruik meten. Het enige probleem is dat je eigenlijk ook moet weten wat het aandeel van vetten, koolhydraten en eiwitten in de voeding is aangezien deze alle drie als brandstof kunnen dienen, maar een verschillende hoeveelheid zuurstof verbruiken. Dat kan je brekenenen met de respiratoir quotient waar je ook nog je co2-uitstoot ( ) voor moet weten.

Bij dit soort testen wordt er dus vanuit gegaan dat je alles 'gemiddeld' tot je neemt en zeker geen onevenwichtige voeding hebt (zoals bij iemand die southbeach of atkins doet). Als ik lijn is mijn inname sowieso al niet gemiddeld omdat ik bij mijn energieinname procentueel veel meer eiwit binnenkrijg dan iemand die niet aan het lijnen is. En veel en veel minder vet dus Maar ik denk dat het qua betrouwbaarheid vele malen beter is dan een standaard rekensommetje

En dan nog is het best duur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37069496
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Troel het volgende:

Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjes
Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjes Ik ben enorm blij met mijn schaaltjes
Maar wat ik nou precies met die Ben & Jerry's moet weet ik nog niet
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:49:56 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_37069688
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjes Ik ben enorm blij met mijn schaaltjes
Maar wat ik nou precies met die Ben & Jerry's moet weet ik nog niet
Dennis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070299
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:49 schreef Troel het volgende:

Dennis
Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongen
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:05:36 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_37070311
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongen
slagroom met B&J
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070426
Nee, met chocolademousse

Maar hij moet wat dikker worden, want eerst was hij iets van 89 kilo en ik hoopte dus lichter te worden, maar tsja, hij eet nu ook zo gezond en ik voel me net de ezel die achter de wortel aanrent want hij is nu 81 kilo
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:10:30 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_37070498
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, met chocolademousse

Maar hij moet wat dikker worden, want eerst was hij iets van 89 kilo en ik hoopte dus lichter te worden, maar tsja, hij eet nu ook zo gezond en ik voel me net de ezel die achter de wortel aanrent want hij is nu 81 kilo
Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070595
Ooit zal ik hem inhalen, Troel. Ooit! (eh, jij succes met inhalen )
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:15:02 #236
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37070681
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.
Hé, hebben wij hetzelfde vriendje (ownee is nu m'n man)? Frustrerend he. Die van mij wordt nu gelukkig iets zwaarder, maar de 70 kilo haalt ie nog steeds niet en dat met 1m92. Ik hoop nog steeds hem ooit in te halen
pi_37070763
Och, vergeleken met Freecell mogen jullie niet klagen
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:21:54 #238
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37070959
*hoort in gedachte het Mission Impossible muziekje en ziet Tom Cruise langs zweven aan een kabeltje*
pi_37070973
mijn vriendje is ook maar iets van 64 kilo, hij was al lichter toen we wat kregen, al scheelde het toen maar een kilo of twee...

Ik ben nog even een uur wezen zwemmen zonet, en dat was errug lekker.... Nu zo maar even onder de douche stappen, ik ruik naar chloor, en dat is nou niet echt mijn favoriete geur..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37070989
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Jojogirl het volgende:
*hoort in gedachte het Mission Impossible muziekje en ziet Tom Cruise langs zweven aan een kabeltje*
Die redt het ook elke keer weer Jij kan dat ook wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 19:24:07 #241
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37071046
Gelukkig is qltel een zware jongen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37072113
whehehe nou die van mij die gaat MIJ inhalen. de verkeerde kant op dan.

maar ik mag er niets van zeggen (dat zou ook hypocriet zijn) en hij sport wel
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 april 2006 @ 19:53:44 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37072257
Ik ben die van mij inmiddels voorbij Wat inhoudt dat ik weer mag 'jumpen' aanloopje nemen en om z'n nek springen zeg maar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 19:55:19 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37072333
Ik ben qltel ook voorbij. Ik ga dat jumpen eens uitproberen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 april 2006 @ 20:05:25 #245
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37072811
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, vergeleken met Freecell mogen jullie niet klagen
*kuch*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 april 2006 @ 20:37:18 #246
862 Arcee
Look closer
pi_37074150
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Strak lijstje, Isa.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_37075422
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Lijstje Isabeau
Die calculators zijn trouwens allemaal wel grappig Vetpercentage 24,4
Volgens die site (afhankelijk of ik de dikte van mijn taille of van net onder de navel neem) zit ik op een percentage van 25.63 en 36.18. Mijn weegschaal zegt dan weer 24.2...

Nou, ik zie in elk geval groen van jaloezie...echt.

Wow!
pi_37075516
Ik denk dat hij teveel rekening houdt met buikomtrek en aangezien het een site is voor sportmensen denkt de calculator waarschijnlijk dat mijn gewicht dus wordt veroorzaakt door enorme spiermassa
pi_37075970
Nou, het is ook gewoon je lijstje...wat een resultaat!
Ik snap ook niet dat ik zo grotesk ben ik vergelijking met jullie (qua maten), met een lager bmi... en dat is absoluut geen verwijt of vooroordeel of wat dan ook, ik blijf hier niet voor niks...
sorry als dit verkeerd overkomt...ben gewoon jaloers
pi_37076282
Waarschijnlijk heb je meer subcutaan vet (onderhuids dus) en hebben wij meer vet 'van binnen'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')