Nou, dan zou je ook geen straie moeten krijgen en daar heb ik ook al jaren last van.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Emu het volgende:
Over je huid zou je onder de 25 jaar geen zorgen om moeten maken, want dan (heb ik gehoort) krimpt die schoon terug in elkaar. Vaanf 25 jaar en ouder gat het wat trager en vanaf 40 ofzo kan je hier wel last van hebben als je enorm veel af bent gevallen.
Geen spekjes, geen jus, maar gewoon een magere kiprookworst.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Anansi het volgende:
Ik heb trek in andijviestampot vandaag... maar bij andijvie horen bij mij normaal spekjes en veel jus...
Iemand ideeen voor een wat calorievriendelijkere optie voor bij de andijviestamp?
Ja ja ja! Koop rauwe (gerookte) ham en bak die in een pan met anti-aanbaklaag (zonder toevoegen van olie of boter dus) knapperig. Smaakt net zoals spek! Echt waarquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef Anansi het volgende:
Ik heb trek in andijviestampot vandaag... maar bij andijvie horen bij mij normaal spekjes en veel jus...
Iemand ideeen voor een wat calorievriendelijkere optie voor bij de andijviestamp?
Ja, als ik zo naar die getallen kijk dan is dat allemaal best veelquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Anansi het volgende:
Zo jeetje wat een resultaat isabeau, Gefeliciteerd!!![]()
Ze stoppen in kiprookworst (in de meeste gewone ook) melkquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen spekjes, geen jus, maar gewoon een magere kiprookworst.
Ik was helemaal verrast toen ik dat bij de risotto nam, het smaakte me echt héél erg goed en het smaakt gewoon naar gebakken spekquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef Anansi het volgende:
Isabeau die van die rauwe ham ga ik proberen, scheelt toch al mooi de helft.
owja, dat schiet niet op ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef Anansi het volgende:
[..]
Ze stoppen in kiprookworst (in de meeste gewone ook) melk![]()
Isabeau die van die rauwe ham ga ik proberen, scheelt toch al mooi de helft.
Je wilt niet weten waar ze allemaal melk en smaakversterker instoppen.quote:
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:16 schreef N.icka het volgende:
Isabeau ,( ik volg dit topic al een paar jaar ) hoe komt het dat het nu wel zo goed lukt? Je worsteld al jaren met je gewicht en nu gaat het zo goed.
Ah , leuk om te lezen . (niet opgeven , poeh dat is het moeijlijkste) Ik blijf het knap vindenquote:
Zou ik absoluut niet doen. Bij mij is het in elk geval vaak misgegaan op dat soort dingen: wel snoepen, geen fatsoenlijk avondmaal. Ik zou gewoon normaal eten (dus niet te veel en te vet, maar ook geen fruit met yoghurt) en misschien wat extra sporten of zo. Ik zou in elk geval niet bezuinigen op mijn 'normale' maaltijd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:22 schreef Emu het volgende:
Mss dat ik het maar moet houden bij 2 stukken fruit en een potje yoghurt straks?![]()
Ok dank voor de tipquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou ik absoluut niet doen. Bij mij is het in elk geval vaak misgegaan op dat soort dingen: wel snoepen, geen fatsoenlijk avondmaal. Ik zou gewoon normaal eten (dus niet te veel en te vet, maar ook geen fruit met yoghurt) en misschien wat extra sporten of zo. Ik zou in elk geval niet bezuinigen op mijn 'normale' maaltijd.
Grappig inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:06 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje Isabeau, wij moeten echt hetzelfde postuur hebben nu. Ik ben ook 1.67 en weeg nagenoeg hetzelfde en heb ook dezelfde tailleomtrek en onderwijdte. Alleen m'n kuiten en bovenbenen zijn ietsjes dunner, maar m'n heupen zijn dan weer een centimeter breder en m'n hals is 36 cm.
Grappig.
Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik heb twee bakken B&J gekocht voor de leuke schaaltjes
Hoi nog een keerquote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef bloodyserious het volgende:
Er schijnt een apparaat te zijn dat je persoonlijke caloriebehoefte kan bepalen aan de hand van de hoeveelheid zuurstof die je lichaam opneemt wat uiteindelijk je metabolisme bepaalt.
Het apparaat geeft het aantal calorieën aan dat je zal verbruiken in rusttoestand.
http://www.lijfsportenmiddelen.nl/links/producten/bodygem
interessant lijkt me !
Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook al ermee in mijn hand gestaan maar kon de verleiding weerstaan. Wat moet ik met nog meer leuke schaaltjes
Dennisquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het zijn echt héél erg leuke, lieve schaaltjesIk ben enorm blij met mijn schaaltjes
Maar wat ik nou precies met die Ben & Jerry's moet weet ik nog niet
Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongenquote:
slagroom met B&Jquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is nu op mijn commando de slagroom van het weekend al aan het opeten, de arme jongen
Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, met chocolademousse
Maar hij moet wat dikker worden, want eerst was hij iets van 89 kilo en ik hoopte dus lichter te worden, maar tsja, hij eet nu ook zo gezond en ik voel me net de ezel die achter de wortel aanrent want hij is nu 81 kilo![]()
Hé, hebben wij hetzelfde vriendje (ownee is nu m'n man)? Frustrerend he. Die van mij wordt nu gelukkig iets zwaarder, maar de 70 kilo haalt ie nog steeds niet en dat met 1m92. Ik hoop nog steeds hem ooit in te halenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, moet je nagaan hoe ik me voel met zo'n staak van amper 65 kilo naast me terwijl ie 1 meter 90 is.
Die redt het ook elke keer weerquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Jojogirl het volgende:
*hoort in gedachte het Mission Impossible muziekje en ziet Tom Cruise langs zweven aan een kabeltje*
*kuch*quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, vergeleken met Freecell mogen jullie niet klagen![]()
Strak lijstje, Isa.quote:
Volgens die site (afhankelijk of ik de dikte van mijn taille of van net onder de navel neem) zit ik op een percentage van 25.63 en 36.18. Mijn weegschaal zegt dan weer 24.2...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Lijstje Isabeau
Die calculators zijn trouwens allemaal wel grappigVetpercentage 24,4
Niets anders denk ik. Dat vet wordt ook vanzelf aangesproken als je doorgaat met minder energie innemen dan je verbruikt en meer bewegen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Iksje het volgende:
En wat doe je dan aan onderhuids vet, buiten meer sporten?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grappig inderdaadNou, even afspreken in een sauna en we kunnen dan precies zien hoe we er zelf nou uitzien
(ik weet echt nooit goed in te schatten hoe ik er nou echt uitzie, hebben jullie dat nou ook? Dat je iemand op straat ziet en dan aan je moeder/vriendin/vriend vraagt: "Ben ik net zo dik?"
)
Heb gisteren 2 liter water gedronken, 3 kopjes koffie en 2 glazen "light" sap. Litertje of 3 dus in totaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:36 schreef teigan het volgende:
drink je genoeg levitation? Doro vocht vasthouden kan je ook aankomen...
Ennuh, meestal duurt het even voordat je effect ziet hoor, ik had het liefst nu ook al effect gezien na de afgelopen week, maar dat valt tot nu toe ook nog tegen...
Dat stelde ik ook ooit iemand voor, meisje wat aan het zeuren was dat ze slechts een AA cup had. "Ow, je mag wel wat van mij hebben". Waarop een ander antwoorde "Ze wil alleen maar mager vet". Aardig kindquote:Op woensdag 19 april 2006 09:33 schreef Levitation het volgende:
Zucht, vanmorgen weer 8 ons zwaarder dan gisteren. Ik begin de weegschaal ernstig te wantrouwen, al is hij meestal wel consequent als ik er een paar keer achter elkaar op ga staan. Gekke is dat ik eigenlijk dacht dat ik wel zou zijn afgevallen, heb me keurig gedragen gisteren en heb zelfs nog gezwommen. Maarja, ik zie volgende week wel of 't allemaal effect heeft.
@freecell: Dat heb ik met mijn broers, die willen graag wat aankomen (hebben een vetpercentage van rond de 3%) en ik wil gewicht kwijt. Toch wel jammer dat er (nog) geen lipo-transplantatie of lipo-donatie bestaat.Zou een hoop problemen oplossen.
Ik ben er de laatste tijd inderdaad wat vaker dan voorheenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:55 schreef teigan het volgende:
Heej Miss_dynastie, ik zat me laatst nog af te vragen waarom je hier (bijna) nooit meer kwam!
Alles goed?
Dat ding moet twee trappen opquote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
En wanneer gaat de eerste roeisessie beginnen?
Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Voor welk deel van het lichaam is roeien eigenlijk belangrijk?
Ik zal je alvast vertellen, je gaat dat ding niet in je eentje naar boven slepen!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat ding moet twee trappen opWeet niet of ik dat alleen voor elkaar krijg. En hij moet nog gemonteerd, ook altijd een avontuur op zich
Met roeien train je heel veel spieren: benen, armen, buik, rug... Eén van de redenen om een roeier te kiezen voor mijAlles moet een beetje strak worden/blijven
Kom je me even helpen dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
Ik zal je alvast vertellen, je gaat dat ding niet in je eentje naar boven slepen!
Gewoon effe bij Isa op bezoek, dat telt ookquote:Op woensdag 19 april 2006 13:19 schreef freecell het volgende:
Op de site waar ik dit uitrekende werd geadviseerd om met een BMI onder de 16 zo snel mogelijk de huisarts te bezoeken
Die getallen voor dat drinken slaan dan ook nergens op. Tenzij je de hele dag op de wc wilt zittenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik drink best veel maar tegen mijn overgewicht opdrinken gaat niet lukken vrees ik
Mijn roeiert staat inmiddels achterin mijn auto
Jee, ik dacht dat het iets van 16 was. Niet dat dat zo enorm veel uitmaaktquote:Op woensdag 19 april 2006 13:19 schreef freecell het volgende:
Ik wíl mijn vriend niet eens voorbij met mijn gewicht of BMI
Eens even zijn BMI en dergelijke bekijken
1m 81, nét 50 KG
is BMI van 15.
stilte.....Ik dacht altijd dat hij een BMI had van 17 oid
![]()
Op de site waar ik dit uitrekende werd geadviseerd om met een BMI onder de 16 zo snel mogelijk de huisarts te bezoeken
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef pluisje het volgende:
Gewoon effe bij Isa op bezoek, dat telt ook
Ik ben mijn vriendje niet voorbij, maar dat is omdat ik hem ook nooit heb ingehaald
Hij is alleen wel enigszins jaloers op mijn afgevallen kilootjes, en wil nu ook weer eens wat gezonder gaan eten.
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Rewimo het volgende:
O, volop raapsteeltjes en postelein bij de Dekamarkt hier, Isa
Mijn ervaring is vaak dat ik het veel teveel vindt, maar soms is het weer een beetje weinig. Gewoon doen wat Maeghan al zegt: er iets bij doenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef Ieneminie het volgende:
hmm dit klinkt allemaal vreselijk lekker. Ik ga vandaag het recept maken met de tortellini en de gorgonzola, ook van het voedingscentrum, had even geneusd in het archief... Maar het lijkt wel weinig voor 2 personen... Wat is jullie ervaring daarmee?
Verder voel ik me vooral ziek, zwak en misselijk (loop te sukkelen met een griepje) en heb ik al een week niet gesport en kan ik ook niet uit de snoepkast blijven...![]()
![]()
Ik baal heel erg van mezelf dus, en dat is maar goed ook, want misschien zorg dat ik ervoor dat het allemaal weer op de rails komt, wat het ging zo goehoed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |