Niets anders denk ik. Dat vet wordt ook vanzelf aangesproken als je doorgaat met minder energie innemen dan je verbruikt en meer bewegen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Iksje het volgende:
En wat doe je dan aan onderhuids vet, buiten meer sporten?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grappig inderdaadNou, even afspreken in een sauna en we kunnen dan precies zien hoe we er zelf nou uitzien
(ik weet echt nooit goed in te schatten hoe ik er nou echt uitzie, hebben jullie dat nou ook? Dat je iemand op straat ziet en dan aan je moeder/vriendin/vriend vraagt: "Ben ik net zo dik?"
)
Heb gisteren 2 liter water gedronken, 3 kopjes koffie en 2 glazen "light" sap. Litertje of 3 dus in totaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:36 schreef teigan het volgende:
drink je genoeg levitation? Doro vocht vasthouden kan je ook aankomen...
Ennuh, meestal duurt het even voordat je effect ziet hoor, ik had het liefst nu ook al effect gezien na de afgelopen week, maar dat valt tot nu toe ook nog tegen...
Dat stelde ik ook ooit iemand voor, meisje wat aan het zeuren was dat ze slechts een AA cup had. "Ow, je mag wel wat van mij hebben". Waarop een ander antwoorde "Ze wil alleen maar mager vet". Aardig kindquote:Op woensdag 19 april 2006 09:33 schreef Levitation het volgende:
Zucht, vanmorgen weer 8 ons zwaarder dan gisteren. Ik begin de weegschaal ernstig te wantrouwen, al is hij meestal wel consequent als ik er een paar keer achter elkaar op ga staan. Gekke is dat ik eigenlijk dacht dat ik wel zou zijn afgevallen, heb me keurig gedragen gisteren en heb zelfs nog gezwommen. Maarja, ik zie volgende week wel of 't allemaal effect heeft.
@freecell: Dat heb ik met mijn broers, die willen graag wat aankomen (hebben een vetpercentage van rond de 3%) en ik wil gewicht kwijt. Toch wel jammer dat er (nog) geen lipo-transplantatie of lipo-donatie bestaat.Zou een hoop problemen oplossen.
Ik ben er de laatste tijd inderdaad wat vaker dan voorheenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:55 schreef teigan het volgende:
Heej Miss_dynastie, ik zat me laatst nog af te vragen waarom je hier (bijna) nooit meer kwam!
Alles goed?
Dat ding moet twee trappen opquote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
En wanneer gaat de eerste roeisessie beginnen?
Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Voor welk deel van het lichaam is roeien eigenlijk belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |