abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37076800
Grappig die lijstjes... binnenkort toch echt maar eens gaan meten dan ter vergelijking
Mijn vetpercentage is volgens de berekening 23,8 en wat was het percentage dat je mag hebben?
pi_37078743
Nou, daar ben ik 'vet' mee (Belgische uitdrukking)
Net even het lintmetertje erbij genomen:
Pols: 16,5/16.5
Borstenomvang: 96
Borstomvang: 85 (en toch een B-cup)
Taille: 79 (smalste punt, onder navel 89)
Heupomvang: 104-was 112, dat weet ik nog, de rest niet meer.
Bovenbeen: 61/63
Kuit: 43/44
En wat doe je dan aan onderhuids vet, buiten meer sporten?
pi_37080875
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Iksje het volgende:
En wat doe je dan aan onderhuids vet, buiten meer sporten?
Niets anders denk ik. Dat vet wordt ook vanzelf aangesproken als je doorgaat met minder energie innemen dan je verbruikt en meer bewegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37081368
Hmmm, dan zal er toch meer afmoeten dan die laatste 5 kg. Mijn diëtiste van jaren terug benadrukte dat heel erg: niet je gewicht is belangrijk voor je gezondheid, vooral het percentage vet is belangrijk. Zal dat maar in mijn achterhoofd houden en verder gezond blijven doen, dat loopt op zich wel lekker.
pi_37081709
Wat voor je gezondheid heel erg belangrijk schijnt te zijn is je taille-omvang, en dat zit bij jou wel goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37082215
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Grappig inderdaad Nou, even afspreken in een sauna en we kunnen dan precies zien hoe we er zelf nou uitzien (ik weet echt nooit goed in te schatten hoe ik er nou echt uitzie, hebben jullie dat nou ook? Dat je iemand op straat ziet en dan aan je moeder/vriendin/vriend vraagt: "Ben ik net zo dik?" )

*hyperventileer*

NOOOOOOOOOOOIT

Ok, niet voor ik 60 kilo weeg. Eh. Hetzelfde dus. =P

Al een hele tijd geleden had ik een broek gepast en een meisje ging dezelfde broek in dezelfde maat passen, en zij was gewoon VEEEEEEL dunner dan ik !
Sanity is (not) statistical
pi_37086871
goedemorgend, allen een gezond en positief dagje toegewenst
pi_37087177

4 ons erbij....
Ik moet weer wat strenger worden voor mezelf..

Geen paaseitjes meer, en geen patat meer!
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 april 2006 @ 09:14:06 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37087258
Ik hou vocht vast door het wandelen... ben dus 8 ons zwaarder dan vorige week. En nog niet eens gek veel gegeten met de pasen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37087324
Ik heb gisteravond ook paaseitjes gehad
Ik had nog maar drie paaseitjes gehad heel pasen en gisteravond zat ik bij een vriendin met paaseitjes, toen heb ik 4 of 5 gehad en heb er heerlijk van genoten

enne... Mijn vriend en ik hebben ongeveer hetzelfde streefgewicht. Wat betekend: bij hem 15 kilo er bij en bij mij 15 er af
pi_37087401
ik heb de afgelopen dagen iets te weinig gedronken denk ik, dus dat ga ik vandaag maar weer even goed aanpakken...

Verder kwam ik hier net op het lab en mijn rotzooibureau is door iemand ingepikt, wat betekend dat ik dus alles uit moet gaan zoeken.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37087558
Zucht, vanmorgen weer 8 ons zwaarder dan gisteren. Ik begin de weegschaal ernstig te wantrouwen, al is hij meestal wel consequent als ik er een paar keer achter elkaar op ga staan. Gekke is dat ik eigenlijk dacht dat ik wel zou zijn afgevallen, heb me keurig gedragen gisteren en heb zelfs nog gezwommen. Maarja, ik zie volgende week wel of 't allemaal effect heeft.

@freecell: Dat heb ik met mijn broers, die willen graag wat aankomen (hebben een vetpercentage van rond de 3%) en ik wil gewicht kwijt. Toch wel jammer dat er (nog) geen lipo-transplantatie of lipo-donatie bestaat. Zou een hoop problemen oplossen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37087632
drink je genoeg levitation? Doro vocht vasthouden kan je ook aankomen...
Ennuh, meestal duurt het even voordat je effect ziet hoor, ik had het liefst nu ook al effect gezien na de afgelopen week, maar dat valt tot nu toe ook nog tegen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37087751
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:36 schreef teigan het volgende:
drink je genoeg levitation? Doro vocht vasthouden kan je ook aankomen...
Ennuh, meestal duurt het even voordat je effect ziet hoor, ik had het liefst nu ook al effect gezien na de afgelopen week, maar dat valt tot nu toe ook nog tegen...
Heb gisteren 2 liter water gedronken, 3 kopjes koffie en 2 glazen "light" sap. Litertje of 3 dus in totaal.
Hoeveel moet je eigenlijk drinken? Heb wel eens gelezen dat je minimaal 1,5 liter moet drinken en dan ook nog eens een liter per 10kg overgewicht. Zou ik dus op een minimum van 3,5 liter per dag komen. Da's wel een beetje veel... Zelfs voor mij, terwijl ik eigenlijk zelf vind dat ik behoorlijk wat drink.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37087829
Ik drink zelf ongeveer 2 liter water per dag, misschien zelfs nog wel iets meer..
Dus het zou wel genoeg moeten zijn..
Daarnaast drink ik dan nog wel thee, yakult, melk en dan houdt het wel op...
pi_37088706
Nou die rotweek viel eigenlijk best mee.... had echt verwacht er zit 1 kilo bij.... gelukkig is dat maar 200 gram...... pffff

Nu gaan we er weer tegen aan!
  woensdag 19 april 2006 @ 10:32:27 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_37088931
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:33 schreef Levitation het volgende:
Zucht, vanmorgen weer 8 ons zwaarder dan gisteren. Ik begin de weegschaal ernstig te wantrouwen, al is hij meestal wel consequent als ik er een paar keer achter elkaar op ga staan. Gekke is dat ik eigenlijk dacht dat ik wel zou zijn afgevallen, heb me keurig gedragen gisteren en heb zelfs nog gezwommen. Maarja, ik zie volgende week wel of 't allemaal effect heeft.

@freecell: Dat heb ik met mijn broers, die willen graag wat aankomen (hebben een vetpercentage van rond de 3%) en ik wil gewicht kwijt. Toch wel jammer dat er (nog) geen lipo-transplantatie of lipo-donatie bestaat. Zou een hoop problemen oplossen.
Dat stelde ik ook ooit iemand voor, meisje wat aan het zeuren was dat ze slechts een AA cup had. "Ow, je mag wel wat van mij hebben". Waarop een ander antwoorde "Ze wil alleen maar mager vet". Aardig kind
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37089114
1 liter per 10kg overgewicht + 1.5liter, dan moet ik meer dan 6 liter water drinken Ik hou het lekker op 2-2.5liter voornamelijk water en 1 of 2 kopjes koffie.
pi_37089292
25 kilo overgewicht nog
dat is dus 2,5 liter water + 1,5 phoe 4 liter water per dag
Ik hou het lekker bij minimaal 1,5 liter per dag. Tijdens het sporten heb ik zo een liter op, dus dat is dan al 2,5 liter. Plus nog wat cola light.. Nou genoeg vocht lijkt me zo
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 10:48:58 #270
43556 miss_dynastie
pi_37089410
Ik ehm... denk niet dat het gezond is als ik zes liter op een dag ga drinken, ineens
pi_37089583
Heej Miss_dynastie, ik zat me laatst nog af te vragen waarom je hier (bijna) nooit meer kwam!
Alles goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 april 2006 @ 11:07:44 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37089875
Ik drink best veel maar tegen mijn overgewicht opdrinken gaat niet lukken vrees ik

Mijn roeiert staat inmiddels achterin mijn auto
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37091371
En wanneer gaat de eerste roeisessie beginnen?
Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Voor welk deel van het lichaam is roeien eigenlijk belangrijk?
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 12:09:56 #274
43556 miss_dynastie
pi_37091535
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:55 schreef teigan het volgende:
Heej Miss_dynastie, ik zat me laatst nog af te vragen waarom je hier (bijna) nooit meer kwam!
Alles goed?
Ik ben er de laatste tijd inderdaad wat vaker dan voorheen
Alles gaat goed, met jou ook ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 april 2006 @ 12:26:53 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37092021
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
En wanneer gaat de eerste roeisessie beginnen?
Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Voor welk deel van het lichaam is roeien eigenlijk belangrijk?
Dat ding moet twee trappen op Weet niet of ik dat alleen voor elkaar krijg. En hij moet nog gemonteerd, ook altijd een avontuur op zich

Met roeien train je heel veel spieren: benen, armen, buik, rug... Eén van de redenen om een roeier te kiezen voor mij Alles moet een beetje strak worden/blijven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')