quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:Ik drink best veel maar tegen mijn overgewicht opdrinken gaat niet lukken vrees ik
![]()
Mijn roeiert staat inmiddels achterin mijn auto
![]()
Die getallen voor dat drinken slaan dan ook nergens op. Tenzij je de hele dag op de wc wilt zitten
![]()
En, zit het roeiding al in elkaar?
![]()
Ik heb er geen plek voor (of geld), maar het lijkt me zo leuk om iets thuis te hebben zoals een stepper, roeiding of fiets. Nou ja, ik heb een fiets, alleen rijdt dat ding weg als je op de trappers trapt.
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:19 schreef freecell het volgende:Ik wíl mijn vriend niet eens voorbij met mijn gewicht of BMI
Eens even zijn BMI en dergelijke bekijken
![]()
1m 81, nét 50 KG
is BMI van 15.
stilte.....
![]()
Ik dacht altijd dat hij een BMI had van 17 oid
Op de site waar ik dit uitrekende werd geadviseerd om met een BMI onder de 16 zo snel mogelijk de huisarts te bezoeken
![]()
Jee, ik dacht dat het iets van 16 was. Niet dat dat zo enorm veel uitmaakt
![]()
En hij is nog eens veel lichter geweest dan hij nu is!
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:14 schreef pluisje het volgende:Gewoon effe bij Isa op bezoek, dat telt ook
![]()
Ik ben mijn vriendje niet voorbij, maar dat is omdat ik hem ook nooit heb ingehaald
![]()
Hij is alleen wel enigszins jaloers op mijn afgevallen kilootjes, en wil nu ook weer eens wat gezonder gaan eten.
![]()
Helemaal mee eens, Tara komt maar lekker op bezoek
![]()
Enne, het zou toch super zijn als hij ook gaat afvallen omdat jij het goede voorbeeld geeft!
quote:
Nog geen raapsteel gesignaleerd in dit gat.
Ik ben trouwens alweer 8 ons lichter dan gisteren...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."