abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36322853
In navolging van dit topic Dieetclubmeeting deel XIII: sauna in Putten en chocolade!

Eerdere dieetclubmeetings
Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting IX Dierentuin Emmen - 18 februari naar de dierentuin! Je kan dus nog mee.
Dieetclubmeeting X Dierentuin Emmen & Sauna Putten
Dieetclubmeeting XI Dierentuin Emmen & Sauna Putten
Dieetclubmeeting XII Dierentuin Emmen, sauna Putten en Chocoladeworkshop - we hebben nog een plekje vrij voor de sauna!

De Saunameeting!
Op 25 maart 2006 staat een meeting gepland in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. We gaan hier heen op de Optimel zegeltjes en hebben voor 6 personen gereserveerd. De mensen die nu sowieso al meegaan zijn
  • Pandorah
  • Isabeau
  • teigan
  • octopussy
  • freecell
  • nog een plekje vrij!

Teigan en freecell vertrekken om 8:38 vanaf Groningen, Isabeau om 9:15v vanaf Hoogeveen en worden op station Putten opgehaald door Pandorah om 10:26. Octopussy is dan om een uur of 11 bij de sauna.

Chocoladeworkshop
    Op 1 juli gaan we bonbons maken in Schiedam. Er is gereserveerd voor 12 personen.

Wie gaan er mee?
  • Isabeau,
  • Rewimo,
  • Pandorah,
  • Levitation,
  • ymme,
  • Octopussy,
  • teigan,
  • YPPY
  • Fannetje
  • Faat
  • miss_dynastie
  • Kleintje

http://www.debontekoe.nl/
    Schiedam, na kopje koffie/thee uitleg over chocolade, daarna truffels, bonbons en een chocoladeschaaltje maken. Ook leer je decoreren. Produkten neem je mee naar huis, recepten krijg je mee. Workshop duurt 3 uur (14:00-17:00) Kosten: 43, - p.p.

Af- en aanmeldingen uiterlijk 2 weken van te voren!

Mini-Efteling meet
    Op zondag 26 maart naar de Efteling Toegang alleen mogelijk op Princess entreekaarten.

Wie gaan mee?
  • Fannetje
  • YPPY
  • Isabeau
  • Brigitta

Afgesproken met YPPY om 10:32 op station Den Bosch.

[ Bericht 51% gewijzigd door Isabeau op 24-03-2006 13:38:11 ]
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36323192
    Het mag wat mij betreft ook wel iets anders zijn als chinees, mijn oma is volgende week jarig, en ws. mag ik dan weer chinees eten...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      vrijdag 24 maart 2006 @ 11:47:29 #3
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36323231
    Ja, en we willen tenslotte nog wel wat chinezen over houden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_36323870
    Sorry dat het zo lang duurde met de OP, maar ik kreeg telefoon
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36324000
    tvp
    pi_36324190
    ik ga trouwens niet mee met chocolademeeting en dat weten jullie best, mij dan wel in de OP zetten noem ik een gedeelte van de ontkenningsfase
    pi_36324302
    Dat lijstje van de chocoworkshop in de OP is niet meer zo up-to-date... er zat verderop in het eerder deel een acuelere lijst en anders zal ik vanavond een lijstje geven

Ik hoef ook niet zo nodig Chinees hoor... enne, als we niet uit een tentje komen in Putten, mocht ik die internetvriend (ja, Troel, je leest het goed ) bellen voor goedkope tips. Maar Putten is volgens mij niet zo goedkoop...
    pi_36324484
    Deze lijst is actueler, kostte even tijd
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36324792
    O, en er is gereserveerd voor 12 personen, niet 13
    Hee, en Kleintje wil ook mee zie ik, dan zal ik haar even moeten mailen omtrent betalen enzo..
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 maart 2006 @ 12:41:16 #10
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_36324882
    O sorry, ik zie nu pas dat ik de vorige dicht had gegooid Heb post erin gemikt en moest toen weg om Christan van school te halen.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_36326753
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Pandorah het volgende:
    O, en er is gereserveerd voor 12 personen, niet 13
    Hee, en Kleintje wil ook mee zie ik, dan zal ik haar even moeten mailen omtrent betalen enzo..
    Aangepast

Maar we moeten natuurlijk niet in Putten eten. Ermelo en Harderwijk liggen ook redelijk in de buurt.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:39:43 #12
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36326761
    Opgelost
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_36334510
    tvptje

Zondag wordt het wel slecht efteling weer trouwens

*anti-regendans instudeert*
    pi_36334956
    Gisteren heb ik zonder jas gewandeld en geduimd dat dat weer ook zondag zou komen, maar het ziet er niet naar uit
      vrijdag 24 maart 2006 @ 18:08:31 #15
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36335014
    Gaan we gewoon de hele dag rondjes doen in het carnaval festival.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_36335035
    Of of of het spookslot!!
    pi_36335047
    Ik denk niet dat we in de piranha gaan
      vrijdag 24 maart 2006 @ 18:13:09 #18
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36335133
    Dat is koud! Maar wel leuk.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_36335200
    Ja, zijn we straks allemaal nat bij 2 graden celsius

(maar je kan er vast direct doorlopen...)
    pi_36335392
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
    Ja, zijn we straks allemaal nat bij 2 graden celsius

(maar je kan er vast direct doorlopen...)
    Nou, die 2 graden celcius valt ook wel mee, volgens weeronline.nl wordt het in Den Bosch maar liefst 16 graden op zondag!

Maar ja, dus wel veel regen
    pi_36335473
    16 graden!! En dat veel regen daar vergissen ze zich vàst in
    pi_36335697
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangepast

Maar we moeten natuurlijk niet in Putten eten. Ermelo en Harderwijk liggen ook redelijk in de buurt.
    Ik woon zelf in Putten, in putten is er inderdaad weinig waar je goedkoop kan eten.
    Ermelo en Harderwijk zijn wat dat betreft meer voorzien van lekkere en goedkope tentjes..

Pizzeria in Ermelo die wel aan te raden is: klik

Niet super goedkoop maar wel lekker, de Heksenketel in Harderwijk: klik
    pi_36339639
    ik lig nu in bed met migraine..... Dat moet morgen wel over zijn! Na twee pijnstillers en een paar uur slapen is het al veel beter, ik ga het morgen gewoon proberen!
    pi_36339755
    Beterschap freecell . Hopelijk is het morgen over

Heeft een van de dames trouwens nog extra slippers (maat 38/39) voor mij te leen? Ik kan die van mij nergens vinden / kwijt (of kan je ze daar ook lenen?)

[ Bericht 6% gewijzigd door Pandorah op 24-03-2006 21:43:08 ]
    pi_36341030
    Freecell, wel beter worden ja...

Ik ga zo ook maar even mijn spulletjes bij elkaar zoeken, want ik moet er morgen zo vroeg uit...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')