abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35183800
In navolging van dit topic Dieetclubmeeting deel XI: beestjes kijken in Emmen

Eerdere dieetclubmeetings
Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting IX Dierentuin Emmen - 18 februari naar de dierentuin! Je kan dus nog mee.
Dieetclubmeeting X Dierentuin Emmen & Sauna Putten. Dierentuin 18 februari en sauna 25 maart

De Dierentuinmeeting!
Op 18 februari 2006 staat een meeting naar het Noorderdierenpark in Emmen in de agenda's van:
  • teigan
  • Pandorah
  • Rewimo
  • Faithy
  • Octopussy
  • Levitation
  • Freecell
  • Tararaboemdijee
  • Isabeau
  • Atrimar
  • YPPY
  • Riann
  • Troel

Er is om 11:15 's morgens afgesproken bij hoofdingang centrum. En tussen de middag krijgen we een rondleiding in de keuken. Je bent dieetclub of je bent het niet Na de dierentuin gaan we uit eten bij een Chinees restaurant dat vlak bij de dierentuin ligt. Er is een rijsttafel besteld en als desert is er de traditionele chocoladetaart. Op zich is iedereen welkom, als je maar tegen gebabbel over dieten kan!

De Saunameeting!
    Op 25 maart 2006 staat een meeting gepland in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. We gaan hier heen op de Optimel zegeltjes en hebben voor 6 personen gereserveerd. De mensen die nu sowieso al meegaan zijn
  • Pandorah
  • Isabeau
  • teigan
  • octopussy
  • Faithy
  • freecell

Meeting in Wording
    Ergens in mei in een stad, waarschijnlijk Utrecht of Arnhem, gaan we iets leuks doen.
    Wie helpt Ymme mee organiseren?

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 17-02-2006 12:37:14 ]
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_35183822
    Ja eerste post.

Slechte tvp
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 februari 2006 @ 12:16:11 #3
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35183830
    tvp
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_35183832
    Game on!
    Heb Isa's OP uit 't andere topic gejat en hier-en-daar aangepast. Ik hoor 't wel als er iets niet klopt.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_35183851
    DOH!

je was me net voor!
    pi_35183907
    TVP
    pi_35183937
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef octopussy het volgende:
    DOH!

je was me net voor!
    Eindelijk was ik er eens op tijd bij... normaal ben ik altijd te laat. Zit me nu dan ook verschrikkelijk te vervelen op m'n werk. Gelukkig mag ik over 10 minuten weg!
    ***Levi was here***
    pi_35183947
    nou het andere topic mag dus weg...
    pi_35184186
    hey allemaal nog steeds niet op bed... dus dat ga ik zo doen... ik was nog naar het postkantoor geweest om Ymme haar broodbakmachine op te sturen...
    nou mooi dat ze daar geen doos hadden waar hij in paste en dus ben ik eerst ook maar mijn boodschappen gaan doen... en heb ik daar 2 dozen meegenomen en ben ik net nog een hele poos bezig geweest om het een beetje stevig te verpakken....
    en het pakket is dus nu klaar...
    alleen ben ik helemaal kapot, doet mij rug zeer en baal ik dat ik 2 keer naar het postkantoor ben geweest en nog steeds de BBM hier heb staan.....
    moet maar zien of het vandaag nog lukt Ymme, anders ben je morgen de eerste... want de doos is een stuk minder hanteerbaar dan de tas waar ik hem eerst in had vervoerd .....

dan toch nog maar ff een pic van je pakje om het nog een beetje leuk te houden
    (sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaspapier)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 12:29:15 #10
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_35184252
    Sint met vertraging zie ik

Ik heb geen zin om af te tellen, ik hou het gewoon op nog 1 nachtje slapen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_35184372
    Bijna

Hey isa: waar eb je dan een kuitbeen voor als reserve onderdeel?
    pi_35184560
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef freecell het volgende:
    Bijna

Hey isa: waar eb je dan een kuitbeen voor als reserve onderdeel?
    Je kuitbeen heb je nergens voor nodig. Je lijf zit vol reserveonderdelen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 12:39:46 #13
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_35184585
    Welja joh, ik ben al zoveel onderdelen kwijt en ik loop nog steeds rond
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 12:44:44 #14
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35184763
    Kuitbeen heb je niets aan. Toen mijn scheenbeen brak bak mijn kuitbeen van ellende ook toen ik op mijn been probeerde te staan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35188072
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
    hey allemaal nog steeds niet op bed... dus dat ga ik zo doen... ik was nog naar het postkantoor geweest om Ymme haar broodbakmachine op te sturen...
    nou mooi dat ze daar geen doos hadden waar hij in paste en dus ben ik eerst ook maar mijn boodschappen gaan doen... en heb ik daar 2 dozen meegenomen en ben ik net nog een hele poos bezig geweest om het een beetje stevig te verpakken....
    en het pakket is dus nu klaar...
    alleen ben ik helemaal kapot, doet mij rug zeer en baal ik dat ik 2 keer naar het postkantoor ben geweest en nog steeds de BBM hier heb staan.....
    moet maar zien of het vandaag nog lukt Ymme, anders ben je morgen de eerste... want de doos is een stuk minder hanteerbaar dan de tas waar ik hem eerst in had vervoerd .....

dan toch nog maar ff een pic van je pakje om het nog een beetje leuk te houden
    (sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaspapier)

[afbeelding]
    Het is gerritZen
    Maakt niet uit..
      vrijdag 17 februari 2006 @ 14:28:45 #16
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35188577
    UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35188741
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
    UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
    Ik zonder bril, kan niet zien wat er staat.

Jammer beessie-jen dat het vandaag niet lukt, morgen zou mijn moeder hier komen om mij te helpen met mijn eerste eigen brood bakken En wat receptjes van haar uitleggen.

Maar helaas, pindakaas (pindakaas he), niets aan te doen.

pi_35190075
    tvp
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_35190126
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
    Ach, die foto is zo wazig dat 't al amper te lezen is
    ***Levi was here***
    pi_35190627
    ik kan het adres uitstekend lezen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_35190791
    Ik kan het pas lezen als ik een keer op de foto klik. Volgende meet bij ymme thuis.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      vrijdag 17 februari 2006 @ 15:47:39 #22
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35191382
    Nouja, ik zal dan wel goede ogen hebben
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35192520
    Omdat er in dit topic geen chocoladefoto's staan - en dat kan natuurlijk niet.

pi_35192649
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
    Omdat er in dit topic geen chocoladefoto's staan - en dat kan natuurlijk niet.
    [afbeelding]
    haha
    pi_35193100
    Je kan gewoon met strippenkaarten, zonder toeslag met de q-liner op zaterdag.
    Tot morgen mensjes
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')