Eindelijk was ik er eens op tijd bij... normaal ben ik altijd te laat. Zit me nu dan ook verschrikkelijk te vervelen op m'n werk. Gelukkig mag ik over 10 minuten weg!quote:
Je kuitbeen heb je nergens voor nodig. Je lijf zit vol reserveonderdelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef freecell het volgende:Bijna
Hey isa: waar eb je dan een kuitbeen voorals reserve onderdeel?
Het is gerritZenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey allemaalnog steeds niet op bed... dus dat ga ik zo doen... ik was nog naar het postkantoor geweest om Ymme haar broodbakmachine op te sturen...
nou mooi dat ze daar geen doos hadden waar hij in pasteen dus ben ik eerst ook maar mijn boodschappen gaan doen... en heb ik daar 2 dozen meegenomen en ben ik net nog een hele poos bezig geweest om het een beetje stevig te verpakken....
en het pakket is dus nu klaar...
alleen ben ik helemaal kapot, doet mij rug zeer en baal ik dat ik 2 keer naar het postkantoor ben geweest en nog steeds de BBM hier heb staan.....
moet maar zien of het vandaag nog lukt Ymme, anders ben je morgen de eerste... want de doos is een stuk minder hanteerbaar dan de tas waar ik hem eerst in had vervoerd .....
dan toch nog maar ff een pic van je pakje om het nog een beetje leuk te houden
(sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaspapier)
[afbeelding]
Ik zonder bril, kan niet zien wat er staat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
Ach, die foto is zo wazig dat 't al amper te lezen isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
UHm, misschien een idee om het adres even weg te plakken enzo? Kan me zo voorstellend at het niet helemaal wenselijk is om dat zo op internet te hebben staan?
hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er in dit topic geen chocoladefoto's staan - en dat kan natuurlijk niet.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |