abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20496912
Een dieetclubmeeting? *klik*
Hallo en welkom in het Fok! Dieetclubmeetingtopic deel III.

uh....deel 3?
Jaja, we zijn al twee keer eerder met een groepje van de fok! dieetclub op pad geweest
Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 Burger's Zoo in Arnhem
Fok! Dieetclub meeting 20 maart '04 Sanadome (zwemmen, jaja) in Nijmegen

Ah, vandaar deel 3. Maar wat is de Dieetclub dan?
De dieetclub is zo'n 2,5 jaar geleden begonnen en bestaat uit leuke en enthousiaste fokkers die elkaar steunen bij het afvallen. En het werkt prima!

En wat gaan jullie doen dan?
We gaan zaterdag 10 juli met z'n allen naar Den Haag voor een rondleiding langs de tweede kamer etc. Misschien daarna naar de gevangenpoort en/of een stadswandeling in Den Haag. Lunchen bij een medefokster (octopussy) en 's middags naar Scheveningen of Kijkduin om te luieren of om over het strand te wandelen en als iemand wil zwemmen kan dat natuurlijk ook. Als het slecht weer is gaan we misschien naar het Omniversum. 's Avonds ergens uit eten (waar is nog niet besloten).

Zeker naar een saladbar om alleen wortel en sla te eten...
Nou nee, de vorige twee keer hebben we bijna allemaal chocoladetaart als dessert gekozen, dus dat valt reuze mee. We zijn niet 24/7 met konijnenvoer bezig. Als je lijnt mag je jezelf zo af en toe best verwennen!

Chocoladetaart?!?
Ja, lekker hoor

Wanneer gaan jullie dan dan?
We gaan op 10 juli 2004. Dat is aanstaande zaterdag.

En wie gaan er mee?
- Isabeau
- Pandorah
- YPPY
- Fannetje
- Riann
- octopussy
- teigan
- stoopkind
- Funnie
- miss_dynastie
- Faithy
- M@x

Maar ik ben niet te dik...
Ja eh...dan weet ik het ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 8 juli 2004 @ 20:58:13 #2
43556 miss_dynastie
pi_20496996
teeveepee
pi_20497089
Ik heb er zin in! Hopelijk werkt het weer een beetje mee
pi_20497265
tis niet veel op het moment nee....

lekker lijstje zeg, wordt iig wel vol bij mij thuis bij de lunch
pi_20497671
Nog even herhalen:
quote:
Ik heb gereserveerd voor 10 juli om 11:00 's morgens. De kosten zijn 5 euro per persoon en ik heb gereserveerd voor 12 dames. Eerst een videofilm over de geschiedenis van de ridderzaal en aansluitend rondleiding ridderzaal en tweede kamer.
Zoals het er nu naar uitziet kan ik die ene persoon niet afmelden en hebben we een plekje over. Dus wie nog mee wil

Als teigan en ik de stoptrein van 6:58 vanuit Groningen nemen (die is om 7:35 in Hoogeveen) dan zijn we om 9:12 op Utrecht Centraal en die trein vertrekt vanaf 7a/b om 9:17 naar Den Haag CS Dus dan reizen we gezellig met z'n allen vanaf Utrecht.

Voor teigan:
Ik ben dus Saskia en ik ben eh...volslank (jôh! ) 1 m 67 met lang/steil rood achtig haar met bruine ogen. Waarschijnlijk in bezit van (gratis) gele rugzak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 juli 2004 @ 21:49:12 #6
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_20498036
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
teeveepee
Ik doe mee
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_20498140
Iemand die dit restaurant kent?

http://www.iens.nl/englis(...)taurant.htms?r=17196 (Paard van Troje) Zo te zien niet zo duur, in het centrum en de reviews zijn positief.
pi_20498255
ah, mooi, ik wist niet dat er op zaterdag om 6.58 uur ook eentje ging, maar dan neem ik die wel..

Ehm, ik ben dus Astrid, ik heb een lichtblauwe jas aan, donkerblauwe bril, een enorme rugzak met troep bij mij.. Ben 1.60 m trouwens..

En anders moet je maar ff in het fotoboek kijken..

Ik zit ook errug krap, dus een niet te duur restaurant zou fijn zijn.. sowieso moet ik ff kijken, ik moet nog naar Arcen, en ik kan dus niet al te laat weg, anders moet ik in het pikkedonker een stuk lopen en ook nog luchtbed opblazen enzo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:20:38 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_20498752
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Iemand die dit restaurant kent?

http://www.iens.nl/englis(...)taurant.htms?r=17196 (Paard van Troje) Zo te zien niet zo duur, in het centrum en de reviews zijn positief.
Ik ben er wel eens geweest. Het eten is goed maar er is niet veel keus. Ook denk ik dat je moet reserveren als je er op zaterdag wil eten aangezien er niet zo heel veel plek is.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:24:19 #10
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_20498833
Hier zijn jullie!!

Solly, ik was dit (vorige) topic helemaaaal vergeten. Zag het toevallig op de frontpage !!!
En was het. oeps.. En zag dat ik gezocht werd, parkeren is idd geregeld nu.

Stoopkind is ook terecht

Ben octopussy nog even aan het mailen, en daarna stoopkind nog ff. Dan is het allemaal geregeld volgens mij. Ik pas mij helemaal aan jullie (voor zover dat ken uiteraard) . Ik neem zelf ook even wat eten mee. Voor het geval iets slecht valt bij mij. Liever niet uiteraard. Maar tot nu toe maar weinig problemen met eten dat scheelt weer

Ik ben helemaal in de bonen momenteel en maak mij de hele week al veelste druk over zaterdag
Kweet niet wat ik aan moet doen. Weet de weg niet meer, maar weet in mijn achterhoofd best wel als ik er 1maal ben dat ik het dan best wel weer zal herkennen enzo..

Zucht.. nog 2 nachtjes (niet) slapen.
pi_20499477
Wow! Het tweede deel alweer!

Het eerste deel is hier te vinden: Fok! Dieetclubmeeting III op zaterdag 10 juli

Het wordt lekker gezellig in de trein

En wat mij betreft doen we niet al te duur met het restaurant. Lekker standaard is toch goed genoeg? Had je achter Lange Poten niet wat restaurantjes zitten en ook eentje die Babbels (dacht ik) heet? Die was iig niet al te duur.

Funnie: niet al te druk maken joh! Wij zijn niet eng
pi_20499590
ik heb zaterdag de trein van 7:39 ik ben nog niet de vroegste zo te lezen
pi_20499994
ik pak de fiets van 17.00 richting stad dan ben ik er om 17.25
Doei.
  donderdag 8 juli 2004 @ 23:23:42 #14
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_20500166
moeilijk moeilijk Pandorah Ik zal opgelucht zijn als ik er 1maal ben.
Ik rijd notabene blindelings naar Tsjechie, maar nu Ik heb nog wel in Den Haag gewoont (oke kort) en ben nu zo onzeker als kweet niet wat .. Stom he!

En Riann ik heb net beetje zitten utrekenen hoelaat ik hier de deur uit moet.. Word je ook niet vrolijk van Maar tis voor een goed doel Maar ik wacht even mailtje van octopussy af. Voor ik de definitieve tijd kan bepalen.

En jah, kleding. Wat doe je aan??? Warm weer, koud weer? Je weet het hier niet. Dus iig een 3 kwart broek. En een tas met spullen denk ik ofzoiets. Naomi word helemaal gek van mij. En zeurt ook de hele tijd of ze mee mag Zij is toen met mij mee geweest naar het eerste Enschede meeting hier in Enschede dus. Als steunpilaar Maar was wel geslaagd
En dat was een half jaar voor mijn maagbandje. De drempel was toen heel hoog voor mij.
pi_20504336
Fun, meid, doe 's rustig Ik heb ook al geen flauw idee wat ik aan moet doen!! Echt geen idee...ik hoopte op mooi weer, maar dat kunnen we zo te zien vergeten. Gisteren was het één en al regen, onweer en hagel (!) hier.

Enne, ik mag uitslapen
pi_20504493
Ik hoop dat jullie morgen mooi weer hebben..
aangezien wij gaan midgetgolfen met het vrijgezellenfeest 's middags, heb ik ook graag mooi weer

Isabeau en Teigan, spreek ook af.
Waar Teigan ongeveer gaat zitten in de trein.
Hij wacht wel ff in Hoogeveen, maar toch dat is wel makkelijker.

Isabeau is mijn naamgenootje

Heel veel plezier, ik lees zondag de verslagen wel
  vrijdag 9 juli 2004 @ 08:36:34 #17
1762 YPPY
Yppiaans
pi_20504667
Nog maar 1 nachtje slapen!

Het valt vast mee Funnie. Zorg dat je een route hebt geprint en misschien een plattegrond bij je hebt. Leg een mobieltje naast je met ingeprogrammeerde nummers. Dan nog genoeg brandstof en het moet goedkomen. Wij zijn helemaal niet eng dus dat is ook weer makkelijk.

Het zoeken van kleren gaat hier ook nog leuk worden. Ik sta makkelijk een half uur te passen en vriendje te vragen wat hij er van vindt. En uiteindelijk doe ik dan aan wat ik als eerste probeerde. Voor morgen heb ik al beslist dat het een spijkerbroek wordt aangezien een broek nog hangt te drogen een andere broek draag ik nu en de rest is niet handig voor een hele dag lopen. Maar ja, dan moet ik nog bedenken welke schoenen ik aan doe. Dat weet ik nog steeds niet. Ik kan (zwarte) schoenen aan doen waar ik sokken in kan (warm) of (zwarte met een streepje) schoenen waar van die hele korte sokjes in kunnen (koud). Mijn (donkerbruine) wandelschoenen kunnen ook nog, maar die zijn niet zo fijn in de trein. Na twee dagen weet ik het nog niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_20505585
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 06:48 schreef Isabeau het volgende:
.ik hoopte op mooi weer, maar dat kunnen we zo te zien vergeten. Gisteren was het één en al regen, onweer en hagel (!) hier.
Ach mooi weer is relatief toen heb bij jouw regende en hagelde zat ik met de kids in de speeltuin. Het was gisteren hier, Zoetermeer, onder de rook van Den Haag, van 's morgens vroeg tot half drie droog geweest daarna een paar korte stortbuien. Dus effe tussen de buien door sprinten
pi_20507113
Ik doe gewoon een broek aan die makkelijk en lekker zit. Ik doe wel mijn wandelschoenen aan. Die zitten namelijk altijd lekker . Verder neem ik ook maar mijn regenkleding mee omdat ik niet nat geregend wil worden onderweg naar het station . Oja, en ik moest een fototoestel meenemen want vriendjelief wilde zien hoe de Tweede Kamer eruit zag .
  † In Memoriam † vrijdag 9 juli 2004 @ 11:27:28 #20
43556 miss_dynastie
pi_20507134
Funnie, ik ben ook wel een beetje bang en nerveus hoor
Al is Utrecht dan bekend terrein, toch ben ik bang dat, uh.... ja, dat wat eigenlijk
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:39:39 #21
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_20507368
aah ja schoenen perikelen, die ken ik ook. Heb niet zoveel zomerschoenen. En al helemaal niet iets wat echt bij die felle kleurtjes past van wat ik de laatste tijd draag. Of het worden gewone schoenen en ja die staan niet leuk Of gezondheidssandalen (zit toevallig oranje in) en ze zijn gesloten in die zin dat het niet als slippers uitziet. En ja, ik kan me hier enorm stom druk over maken

Zoveel nieuwe kleren de laatste tijd, en dan domweg nog geen schoenen ervoor hebben. Maarja. kan niet alles hebben he

Het weer, gisteren was het hier heerlijk en het is pas sávonds echt gaan regenen. En nu schijnt de zon weer heerlijk. Maar ach het kan over 5 minuten alweer gaan regenen.
Ik ga van redelijk slecht weer uit. Mocht het toch enorm warm worden, zorg ik dat ik een hemdshirt bij mij heb Des noods kleed ik me wel ergens om als het echt warm mocht worden ofzo!

Oke, ik ga ff wat doen hier. Dan allerlei setjes klaar leggen. En vanavond Henk showen wat ik aan moet doen
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:42:33 #22
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_20507414
uh huh.. ik begrijp wat je bedoeld Miss_D en ik krijg dat gevoel niet weg. Is pas weg als ik er ben

Ik neem ook camera mee trouwens.
En ach.. ik zie het vanavond allemaal wel!
pi_20508245
Als teigan he-le-maal voorin de trein gaat zitten dan stap ik daar ook in
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:32:45 #24
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_20508466
ik word gek van mn werk

bellen ze net: je moet ZONDAG werken, ipv zaterdag..

dus morgen ben ik de hele dag vrij...

Ik weet niet of er nog iemand bij kan? Vast niet, maar anders dan meet ik jullie wel 's ochtends, maar ga ik tijdens jullie tour wel even foto's maken ofzo
Doei.
  † In Memoriam † vrijdag 9 juli 2004 @ 12:37:06 #25
43556 miss_dynastie
pi_20508560
Volgens mij heeft Isabeau nog niet af kunnen bellen, dus dan kan je mee (toch Isa?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')