abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16525988
De plannen waren er al direct na de eerste meeting, maar nu is er dus ook nog een topic, vooral naar aanleiding van een aanbieding die ik in het Brabants Dagblad tegenkwam. Ik quote:

Bubbelen onder de sterrenhemel in Sanadome Nijmegen

Geldig tot en met 31 maart op alle dagen van de week

Sanadome ligt in het groene hart van Nijmegen. Heerlijk genieten van alle faciliteiten van het Thermenlandschap (2500 m2) met een groot thermaal binnenbad, 4 kruidenwhirlpools, zoutwaterbad (dode-zee effect), warmwaterbaden, voetenbaden, zonnehemels, mintkamer en een stoomkamer.

En nu heeft Sanadome een fantastisch nieuw groot thermaal buitenbad met 2 grote whirlpools, bruis- en massagebanken, onderwater massagestralen, jetstream, breedbekdouches en een bruisplaat! U kunt genieten van het contrast tussen de koude buitenlucht en 33 C warme thermaalwater in het groot thermaal buitenbad.

Dit arrangement bestaat uit:
- Toegang tot het Thermenlandschap
- Een bruisend welkomstgeschenk
- Kraxenofen (stoombehandeling met alpenhooi)
- Sabbia Med (aroma- en lichttherapie)
- kop koffie of thee

Als lezer van het Brabants Dagblad betaalt u tegen inlevering van deze bon slechts 25 euro pp.

25 euro pp dus. Ik weet dat het niet erg weinig is, maar de dierentuin was ook niet zo goedkoop en dit klinkt mij wel heel prettig in de oren. Zeker omdat de eerste ideëen toch al op zwemmen uitkwamen.
Nijmegen is natuurlijk niet voor iedereen al te dichtbij, maar lijkt me toch wel redelijk goed te doen.
Als datum stel ik een zaterdag of zondag in februari of maart voor.

Ik hoop dat geïnteresseerden snel reageren, zodat ik nog achter meer kortingsbonnen aan kan gaan.

Wie gaan er mee?
Fannetje
Pandorah
Riann
miss_dynastie
octopussy
Isabeau
YPPY

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 15-03-2004 10:08:42 ]
pi_16526051
Jaja! Voor die 25 pleuro wil ik wel mee naar dat bad hoor .
pi_16526184
zet mij maar op misschien
pi_16526224
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:26 schreef Riann het volgende:
zet mij maar op misschien
En het is afhankelijk van... ?
pi_16526315
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:27 schreef Fannetje het volgende:

[..]

En het is afhankelijk van... ?

Geld plus welke datum het precies is en vervoer en blah blah blah ben niet zo goed in voren plannen.

Je mag me ook wel op mee zetten maar mocht ik af zeggen dan moet je niet boos worden. Daarom zet ik mezelf altijd graag op misschien

pi_16532529
ik vind het wel heel leuk klinken dus je mag me wel op het lijstje zetten.
Maar zoals Riann al zegt: het is natuurlijk wel afhankelijk van de datum.

Ik ben van 24 februari tot 27februari vrij vanwege voorjaarsvakantie. Misschien dat we het in 1 van der weekenden er omheen kunnen plannen.

Dan kunnen er misschien meer mensen mee

† In Memoriam † zaterdag 24 januari 2004 @ 00:15:02 #7
43556 miss_dynastie
pi_16534743
Voor mij een redelijk gunstige tijd
Op zich wel een ja, al ben ik een kluns met reizen en zo
Nijmegen red ik nog wel, aangezien ik er ook studeer, maar verder
pi_16541415
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:02 schreef octopussy het volgende:
ik vind het wel heel leuk klinken dus je mag me wel op het lijstje zetten.
Maar zoals Riann al zegt: het is natuurlijk wel afhankelijk van de datum.

Ik ben van 24 februari tot 27februari vrij vanwege voorjaarsvakantie. Misschien dat we het in 1 van der weekenden er omheen kunnen plannen.

Dan kunnen er misschien meer mensen mee

Dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede optie. Het weekend ervoor (21 feb) ben ik jarig en het weekend erna (28 feb) heeft Isabeau al een meeting georganiseerd.

De data waarop ik kan zijn:

7-8 feb
13-14 maart
20-21 maart
27-28 maart

Als iedereen zo'n lijstje post, kunnen we al zoeken naar een geschikte datum.

pi_16541442
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:35 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede optie. Het weekend ervoor (21 feb) ben ik jarig en het weekend erna (28 feb) heeft Isabeau al een meeting georganiseerd.

De data waarop ik kan zijn:

7-8 feb
13-14 maart
20-21 maart
27-28 maart

Als iedereen zo'n lijstje post, kunnen we al zoeken naar een geschikte datum.

het liefst in maart voor mij dan
maar niet rond 4 maart.
Ennuh van hoelaat tot hoelaat gaat het ongeveer worden

Van deurne naar nijmegen is trouwens wel K.U.T. Want dan moet je eerst naar Venlo

[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 24-01-2004 12:39]

pi_16541481
De tijd is natuurlijk nog niet duidelijk. Ik geloof dat sanadome van half tien tot half tien open is, dus tijd zat lijkt me Maar dat hoeven we nu nog niet te bepalen.
Riann, jij kunt dus alle weekends in maart die ik noemde?
pi_16541495
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:39 schreef Fannetje het volgende:
De tijd is natuurlijk nog niet duidelijk. Ik geloof dat sanadome van half tien tot half tien open is, dus tijd zat lijkt me Maar dat hoeven we nu nog niet te bepalen.
Riann, jij kunt dus alle weekends in maart die ik noemde?
ja die kan ik.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 17:09:50 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16547784
Pfoe, da's wel eng hoor.
Hoewel ik wel besloten had dat ik nou maar eens naar een 'meet' zou moeten gaan.
Het klinkt wel heel erg lekker.

Ik ga er nog even over nadenken.

pi_16556496
ik weet nog niet of ik die weekenden kan (eerste weekend ben ik iig nog op vakantie). Ik krijg als het goed is volgende week mijn nieuwe rooster en dan kan ik wat beter bepalen hoe het uitkomt.

Nijmegen is voor mij meer dan een uur rijden met de auto (net als Arnhem), dus ik moet dan ook wel de auto kunnen lenen

pi_16556792
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:07 schreef octopussy het volgende:
ik weet nog niet of ik die weekenden kan (eerste weekend ben ik iig nog op vakantie). Ik krijg als het goed is volgende week mijn nieuwe rooster en dan kan ik wat beter bepalen hoe het uitkomt.

Nijmegen is voor mij meer dan een uur rijden met de auto (net als Arnhem), dus ik moet dan ook wel de auto kunnen lenen

het vervoer is voor mij ook HET probleem
want volgens mij wil er niemand uit deze buurt mee . En als ik met de trein moet dan gaat ie eerst naar venlo en dan moet ik venlo overstappen om weer naar nijmegen te kunnen en dat is best wel lange reistijd
pi_16564222
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, da's wel eng hoor.
Hoewel ik wel besloten had dat ik nou maar eens naar een 'meet' zou moeten gaan.
Het klinkt wel heel erg lekker.

Ik ga er nog even over nadenken.

Gewoon doen joh, de vorige keer was het heel gezellig en dat zal nu ook wel zo zijn
pi_16566381
Dit klinkt erg leuk! Als ik kan, dan ben ik er zeker bij.

De data dat ik kan zijn: 6 en 7 maart, 13 en 14 maart, 20 en 21 maart en 27 en 28 maart.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_16566514
Ik kan iig zeker: 6/7 maart, 20 en 27/28 maart.
Mbt 6/7 maart weet ik niet zeker of ik de auto heb. Ligt eraan of vriendjelief dienst heeft. En van 13/14 maart weet ik het nog niet zeker of ik op vakantie ben (maar ik denk zelf van niet).

octopussy: vanaf Utrecht kan je met mij meerijden als je dat wilt. Het is namelijk vanaf Utrecht naar Nijmegen al een uur rijden hoor!
Anderen mogen ook altijd meerijden .

pi_16567619
Ik wil ook wel...
Kan voorlopig alle weekends nog, maar dat kan helaas nog veranderen.Lijkt me leuk!
pi_16577895
Leuk dat er meerdere mensen enthousiast zijn!

Ik heb inmiddels 2 bonnen, dus er kunnen iig 8 mensen mee. Morgen probeer ik nog een derde te scoren, dan kunnen er 12 mensen mee.

Nog even over de datum: Ik besefte dat ik de 27e en 28e helemaal niet kan, dus de datum die vooralsnog iedereen kan is 20 maart.

Zullen we die dan maar vaststellen, dan kan iedereen gaan plannen
Ik hoor het wel!

pi_16593550
De 20e is goed. Mijn moeder wist niet of ze de krant nog had, dus ze is nu aan het zoeken voor me.
Ik heb er al zin in!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 januari 2004 @ 13:33:48 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16594269
20 maart is voor mij nou net weer een dag die eigenlijk niet goed uitkomt, maar dat is geen probleem, ik was toch nog aan het twijfelen.
Volgende keer ben ik er zeker bij.
pi_16594316
Wat mij betreft is de 20e prima (het kan nog zijn dat ik niet kan indien vriendjelief een weekend van ons samenzijn wilt maken. De 21e zijn we immers alweer 7 (!) jaar samen).

Ik zal zelf ook even morgen op mijn werk navragen of mensen nog bonnen hebben uit het Brabants dagblad...

pi_16631854
ik weet niet of ik durf
i love girls. girls do you love me???
pi_16632057
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:30 schreef Koenus het volgende:
ik weet niet of ik durf
Wij bijten niet
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:16:21 #25
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_16638612
Ik kom op de niet komen lijst.

Komt mij gewoon echt niet uit. Maar wil toch echt wel een keer graag mee meeten. Maar der zullen nog wel meer meetingen komen neem ik aan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')