quote:En het is afhankelijk van... ?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:26 schreef Riann het volgende:
zet mij maar op misschien
quote:Geld plus welke datum het precies is en vervoer en blah blah blah ben niet zo goed in voren plannen.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:27 schreef Fannetje het volgende:[..]
En het is afhankelijk van... ?
Je mag me ook wel op mee zetten maar mocht ik af zeggen dan moet je niet boos worden. Daarom zet ik mezelf altijd graag op misschien
Ik ben van 24 februari tot 27februari vrij vanwege voorjaarsvakantie. Misschien dat we het in 1 van der weekenden er omheen kunnen plannen.
Dan kunnen er misschien meer mensen mee
quote:Dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede optie. Het weekend ervoor (21 feb) ben ik jarig en het weekend erna (28 feb) heeft Isabeau al een meeting georganiseerd.
Op vrijdag 23 januari 2004 23:02 schreef octopussy het volgende:
ik vind het wel heel leuk klinken dus je mag me wel op het lijstje zetten.
Maar zoals Riann al zegt: het is natuurlijk wel afhankelijk van de datum.Ik ben van 24 februari tot 27februari vrij vanwege voorjaarsvakantie. Misschien dat we het in 1 van der weekenden er omheen kunnen plannen.
Dan kunnen er misschien meer mensen mee
De data waarop ik kan zijn:
7-8 feb
13-14 maart
20-21 maart
27-28 maart
Als iedereen zo'n lijstje post, kunnen we al zoeken naar een geschikte datum.
quote:het liefst in maart voor mij dan
Op zaterdag 24 januari 2004 12:35 schreef Fannetje het volgende:[..]
Dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede optie. Het weekend ervoor (21 feb) ben ik jarig en het weekend erna (28 feb) heeft Isabeau al een meeting georganiseerd.
De data waarop ik kan zijn:
7-8 feb
13-14 maart
20-21 maart
27-28 maartAls iedereen zo'n lijstje post, kunnen we al zoeken naar een geschikte datum.
Van deurne naar nijmegen is trouwens wel K.U.T. Want dan moet je eerst naar Venlo
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 24-01-2004 12:39]
quote:ja die kan ik.
Op zaterdag 24 januari 2004 12:39 schreef Fannetje het volgende:
De tijd is natuurlijk nog niet duidelijk. Ik geloof dat sanadome van half tien tot half tien open is, dus tijd zat lijkt meMaar dat hoeven we nu nog niet te bepalen.
Riann, jij kunt dus alle weekends in maart die ik noemde?
Ik ga er nog even over nadenken.
Nijmegen is voor mij meer dan een uur rijden met de auto (net als Arnhem), dus ik moet dan ook wel de auto kunnen lenen
quote:het vervoer is voor mij ook HET probleem
Op zaterdag 24 januari 2004 23:07 schreef octopussy het volgende:
ik weet nog niet of ik die weekenden kan (eerste weekend ben ik iig nog op vakantie). Ik krijg als het goed is volgende week mijn nieuwe rooster en dan kan ik wat beter bepalen hoe het uitkomt.Nijmegen is voor mij meer dan een uur rijden met de auto (net als Arnhem), dus ik moet dan ook wel de auto kunnen lenen
quote:Gewoon doen joh, de vorige keer was het heel gezellig en dat zal nu ook wel zo zijn
Op zaterdag 24 januari 2004 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, da's wel eng hoor.
Hoewel ik wel besloten had dat ik nou maar eens naar een 'meet' zou moeten gaan.
Het klinkt wel heel erg lekker.Ik ga er nog even over nadenken.
De data dat ik kan zijn: 6 en 7 maart, 13 en 14 maart, 20 en 21 maart en 27 en 28 maart.
octopussy: vanaf Utrecht kan je met mij meerijden als je dat wilt. Het is namelijk vanaf Utrecht naar Nijmegen al een uur rijden hoor!
Anderen mogen ook altijd meerijden .
Ik heb inmiddels 2 bonnen, dus er kunnen iig 8 mensen mee. Morgen probeer ik nog een derde te scoren, dan kunnen er 12 mensen mee.
Nog even over de datum: Ik besefte dat ik de 27e en 28e helemaal niet kan, dus de datum die vooralsnog iedereen kan is 20 maart.
Zullen we die dan maar vaststellen, dan kan iedereen gaan plannen
Ik hoor het wel!
Ik zal zelf ook even morgen op mijn werk navragen of mensen nog bonnen hebben uit het Brabants dagblad...
quote:Wij bijten niet
Op dinsdag 27 januari 2004 17:30 schreef Koenus het volgende:
ik weet niet of ik durf
Komt mij gewoon echt niet uit. Maar wil toch echt wel een keer graag mee meeten. Maar der zullen nog wel meer meetingen komen neem ik aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |