abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14005899
Vervolg van Deel 1

Wat?
Fok! Dieetclub meeting

Wanneer?
Zaterdag 29 november

Waar?
Burger's Zoo Arnhem/eettentje in Arnhem

Wie?

Zeker
Isabeau
Jojogirl
m@x
Pandorah
YPPY
Fannetje

Misschien
Nichtje van Isabeau
Riann

Aanmelden mag nog steeds!

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 20-10-2003 14:35]

pi_14005923
*terugvindpost*
pi_14005937
Wow! Wat ging je snel ineens Fannetje! Heb ik net gemist door de boodschappen.

Doordeweeks sta ik om zes uur op, dus 8 uur in Arnhem is haalbaar voor mij. Onderweg kan ik nog wel langs iemand rijden die tussen Gorinchem en Arnhem woont, behalve als het midden in Utrecht is, dat durf ik niet.

Het lijkt me dat iedereen die zich aanmeld in één van de dieettopics (en dus iig geen ondergewicht heeft) mee kan doen malagant.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_14005969
Ik woon helaas niet tussen Gorinchem en Arnhem, dus zal gedoemd zijn met het OV te reizen
pi_14006003
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:26 schreef Fannetje het volgende:

[..]

YPPY, het is niet in Amersfoort, maar in Arnhem

En ik woon helaas daar niet tussen, dus zal gedoemd zijn met het OV te reizen

Je was te snel. Stond ik al bijna bij de verkeerde dierentuin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_14006027
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:27 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je was te snel. Stond ik al bijna bij de verkeerde dierentuin.

En ik heb mijn post er zelfs al helemaal op aangepast
pi_14006157
Wow, je gaat inderdaad erg snel Fannetje!
Misschien wel handig om deeltje I erbij te vermelden zodat we de eerdere discussies terug kunnen vinden

Volgens mij hadden we niet afgesproken om geen partners mee te nemen. De meesten nemen geen partner mee (ook omdat ie vast geen Fokker is ). Als Riann graag haar Fokvriendje meeneemt, mag dat van mij hoor. We zullen hem gaan uithoren hoe hij denkt te gaan afvallen dan

Iemand ophalen midden in Utrecht durf ik best wel, net als op het station Arnhem... dus ik hoor het wel

pi_14006233
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:28 schreef Fannetje het volgende:

[..]

En ik heb mijn post er zelfs al helemaal op aangepast

Je was twee keer te snel. Ik heb het maar niet meer veranderd. Ik heb een keertje met Isabeau een topic om zeep geholpen omdat we bleven aanpassen. Eigenlijk twee topics zelfs, in admin ook nog. Maar toen pasten we ook nog ondertussen elkaars posts aan. Dat was nog een stuk erger.
*OUD heilige*
pi_14006250
is er ook iemand in de buurt van eindhoven.

wat vast niet zal zijn

pi_14006268
Durf jij Utrecht in Pandorah? Ik heb het wel gedaan, maar nu doe ik het alleen nog onder dwang. Die rotondes daar zijn vreselijk. Maar Gorinchem durf ik wel.
*OUD heilige*
pi_14006275
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:33 schreef Pandorah het volgende:
Wow, je gaat inderdaad erg snel Fannetje!
Misschien wel handig om deeltje I erbij te vermelden zodat we de eerdere discussies terug kunnen vinden
Gedaan
quote:
Volgens mij hadden we niet afgesproken om geen partners mee te nemen. De meesten nemen geen partner mee (ook omdat ie vast geen Fokker is ). Als Riann graag haar Fokvriendje meeneemt, mag dat van mij hoor. We zullen hem gaan uithoren hoe hij denkt te gaan afvallen dan
Nou ja, als de meesten er zo over denken vind ik het goed hoor. Ik zou het alleen ook wel leuk/leuker hebben gevonden om alleen te meeten met de dieëters, maar dit is ook goed hoor. Mijn vriendje (ook een Fok!ker dus, mag iig niet meer ) En de meeste vriendjes van de tot nu toe aangemelde mensen zijn juist wél Fok!kers Eigenlijk wel toevallig!
quote:

Iemand ophalen midden in Utrecht durf ik best wel, net als op het station Arnhem... dus ik hoor het wel
Nou, een lift vanaf het station zou in mijn geval wel fijn zijn
pi_14006307
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:36 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je was twee keer te snel. Ik heb het maar niet meer veranderd. Ik heb een keertje met Isabeau een topic om zeep geholpen omdat we bleven aanpassen. Eigenlijk twee topics zelfs, in admin ook nog. Maar toen pasten we ook nog ondertussen elkaars posts aan. Dat was nog een stuk erger.

Elkáárs topics aanpassen in admin is juist leuk! Maar ik zal nu ophouden met te snel reageren hoor

pi_14006317
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:37 schreef Riann het volgende:

wat vast niet zal zijn

Als je nou zorgt dat je in Den Bosch komt, dan wil ik daar wel langsrijden, dat is niet zo ver om.
*OUD heilige*
pi_14006335
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:37 schreef Riann het volgende:

wat vast niet zal zijn

Ik woon in Den Bosch, wat op zich niet zo heel ver weg is, maar heb dus a) geen auto en b) geen voordeelurenkaart voor de trein, dus eigenlijk heb je helemaal niks aan me.
pi_14006346
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:39 schreef YPPY het volgende:

[..]

Als je nou zorgt dat je in Den Bosch komt, dan wil ik daar wel langsrijden, dat is niet zo ver om.

Oe! Dan kan je mij natuurlijk ook wel even oppikken Scheelt weer een treinritje
pi_14006385
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:39 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Elkáárs topics aanpassen in admin is juist leuk! Maar ik zal nu ophouden met te snel reageren hoor

Dat konden we dan weer niet. Maar het was een behoorlijke chaos. Twee discussies in twee topics die dan geen van beide meer klopten omdat we steeds reageerden op oude posts van de ander. Uiteindelijk is het topic in LIT half gewist.
*OUD heilige*
pi_14006520
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:39 schreef YPPY het volgende:

[..]

ALS IK MEE GA dan zal ik dat denk ik wel doen of ik moet bij mathijs slapen en die woont in Deventer. Maar als ik dus mee ga dan slaap ik denk ik gewoon thuis.
pi_14006902
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:37 schreef YPPY het volgende:
Durf jij Utrecht in Pandorah? Ik heb het wel gedaan, maar nu doe ik het alleen nog onder dwang. Die rotondes daar zijn vreselijk. Maar Gorinchem durf ik wel.
Euhm... ik moet wel rijden in Utrecht omdat ik er woon
Ik heb motorrijles hier gehad dus ik heb eindeloos kunnen oefenen met de rondondes. Nu sjees ik (bijna) iedereen voorbij op zo'n rondonde omdat ik nu het systeem weet
pi_14007302
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:40 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Oe! Dan kan je mij natuurlijk ook wel even oppikken Scheelt weer een treinritje

Wat een toeval dat jij ook in Den Bosch bent!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:02 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Euhm... ik moet wel rijden in Utrecht omdat ik er woon
Ik heb motorrijles hier gehad dus ik heb eindeloos kunnen oefenen met de rondondes. Nu sjees ik (bijna) iedereen voorbij op zo'n rondonde omdat ik nu het systeem weet

Dat verandert de zaak. Rotterdam durf ik nu wel, Amsterdam ben ik alleen bij de Arena geweest, dus dat telt niet. Zit er nou echt logica in zo'n rotonde?
*OUD heilige*
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:53:20 #20
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_14009976
* Jojogirl heeft zeker weer iets gemist... 8 uur in Arnhem?! Is de Zoo dan al open?

Ik weet alleen nog niet of ik met de trein of de auto kom.

pi_14010047
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:53 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft zeker weer iets gemist... 8 uur in Arnhem?! Is de Zoo dan al open?

Ik weet alleen nog niet of ik met de trein of de auto kom.

Dat is voor mij haalbaar.

Ik geloof dat de tijd nu op 11 uur ligt.

*OUD heilige*
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:00:23 #22
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_14010173
Wat een watjes zeg, niet durven rijden in de grote stad Haha. Nee, ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelf ook niet echt een pretje vind, en ik probeer rijden in de grote stad dan ook ten aller tijde te voorkomen

Helaas kan ik niet naar de Meeting... Had me gezellig geleken, en ook motiverend nu ik in een lijn-dipje zit, maar helaas. Ik snap dat er op een gegeven moment een knoop doorgehakt moet worden voor een datum, want er zijn altijd mensen die niet kunnen. Als het een geslaagde meeting is, komt er vast snel nog een?!

Op naar de 73!!!!
pi_14010236
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:00 schreef Kroeltroel het volgende:
Wat een watjes zeg, niet durven rijden in de grote stad Haha. Nee, ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelf ook niet echt een pretje vind, en ik probeer rijden in de grote stad dan ook ten aller tijde te voorkomen

Helaas kan ik niet naar de Meeting... Had me gezellig geleken, en ook motiverend nu ik in een lijn-dipje zit, maar helaas. Ik snap dat er op een gegeven moment een knoop doorgehakt moet worden voor een datum, want er zijn altijd mensen die niet kunnen. Als het een geslaagde meeting is, komt er vast snel nog een?!

Tja, ik geloof dat we wel een week of anderhalf hebben gewacht om mensen met data te laten komen waarop ze konden, maar toen reageerde er dus gewoon niemand. Dan moet je op een gegeven moment toch beslissen, en met de 5 mensen die wél reageerden, hebben we toen maar die datum gekozen.
pi_14010328
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:00 schreef Kroeltroel het volgende:
Wat een watjes zeg, niet durven rijden in de grote stad
Rotterdam is geen probleem en dat is een stuk groter dan Utrecht.
*OUD heilige*
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:35:31 #25
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_14011047
Heeeeeeeeeee dieetdames! Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in. Ik hoop alleen dat het tegen die tijd nog een beetje mooi weer is. Nouja, mocht dat niet het geval zijn dan wordt het vast toch wel gezellig.

Is er iemand die mij onderweg ergens op kan pikken? Ik moet vanuit Den Haag komen met het openbaar vervoer. Is er een punt waar ik met iemand af kan spreken (Rotterdam of Utrecht ofzo?)

Is er al iets bekend over waar we gaan eten?

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')