abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19310232
Een dieetclubmeeting? *klik*
Hallo en welkom in het Fok! Dieetclubmeetingtopic deel III.

uh....deel 3?
Jaja, we zijn al twee keer eerder met een groepje van de fok! dieetclub op pad geweest
Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 Burger's Zoo in Arnhem
Fok! Dieetclub meeting 20 maart '04 Sanadome (zwemmen, jaja) in Nijmegen

Ah, vandaar deel 3. Maar wat is de Dieetclub dan?
De dieetclub is zo'n 2,5 jaar geleden begonnen en bestaat uit leuke en enthousiaste fokkers die elkaar steunen bij het afvallen. En het werkt prima!
Voor een kijkje bij de Dieetclub: Fok! Dieettopic deel 42 ...
Voor een kijkje bij de Dieetclub voor mensen met een gezond gewicht die toch nog wat pondjes kwijt willen: SLANK DE ZOMER IN (deel XIV)

En wat gaan jullie doen dan?
Dat weten we nog niet, maar het wordt waarschijnlijk iets sportiefs. Er werden suggesties gedaan om te gaan fietsen (Utrecht of Veluwe), om naar de Apenheul te gaan of om naar de dierentuin in Amersfoort te gaan.
Na het dagje uit gaan we hoogstwaarschijnlijk samen uit eten.

We zijn er uit!
We gaan zaterdag 10 juli met z'n allen naar Den Haag voor een rondleiding langs de tweede kamer etc. Misschien daarna naar de gevangenpoort en/of een stadswandeling in Den Haag. Lunchen waarschijnlijk bij een medefokster (octopussy) en 's middags naar Scheveningen of Kijkduin om te luieren of om over het strand te wandelen en als iemand wil zwemmen kan dat natuurlijk ook. 's Avonds ergens uit eten (waar is nog niet besloten).

Zeker naar een saladbar om alleen wortel en sla te eten...
Nou nee, de vorige twee keer hebben we bijna allemaal chocoladetaart als dessert gekozen, dus dat valt reuze mee. We zijn niet 24/7 met konijnenvoer bezig. Als je lijnt mag je jezelf zo af en toe best verwennen!

Chocoladetaart?!?
Ja, lekker hoor

Wanneer gaan jullie dan dan?
We gaan op 10 juli 2004. Dat is een zaterdag.

En wie gaan er mee?
- Isabeau
- Pandorah
- YPPY
- Fannetje
- Riann
- octopussy
- teigan
- stoopkind
- Brighteyes
- Funnie
- miss_dynastie
- Faithy

Maar ik ben niet te dik...
Ja eh...dan weet ik het ook niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Isabeau op 06-06-2004 12:57:02 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 mei 2004 @ 10:15:34 #2
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_19311376
Ik ga mee
Zou idd leuk zijn in het midden van het land.
Sportief ligt eraan hoe snel het is. Anders stap ik wel bij 1 van jullie achter op de fiets
Maar kga hoe dan mee, zolang het niet in week 30/31 is. Dan zijn wij op vakantie.

Verder maakt het mij allemaal niets uit...

ohja..ik lust geen sla

Maar wel chocoladetaart
  zaterdag 22 mei 2004 @ 10:16:22 #3
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_19311390
ppfft weer eens dubbelop?

[ Bericht 96% gewijzigd door Funnie op 22-05-2004 10:16:49 (dubbel) ]
  zaterdag 22 mei 2004 @ 10:22:25 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19311451
Afhankelijk van datum enzo... maar in principe ga ik wel mee, wordt wel eens tijd...
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 10:24:10 #5
43556 miss_dynastie
pi_19311468
Ik wil wel mee, maar iets sportiefs wordt een beetje moeilijk in mijn geval
Maar als iedereen dat wil, laat je niet weerhouden, dan ga ik gewoon die keer daarna wel mee
  zaterdag 22 mei 2004 @ 10:38:10 #6
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_19311632
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil wel mee, maar iets sportiefs wordt een beetje moeilijk in mijn geval
Maar als iedereen dat wil, laat je niet weerhouden, dan ga ik gewoon die keer daarna wel mee
Neej,
want ik wil jou ook in echie zien hoor!!!
Dan spring jij ook maar bij een ander achterop
Of op de rug. Of wat dan ook ...
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 10:40:23 #7
43556 miss_dynastie
pi_19311657
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:38 schreef Funnie het volgende:

[..]

Neej,
want ik wil jou ook in echie zien hoor!!!
Dan spring jij ook maar bij een ander achterop
Of op de rug. Of wat dan ook ...
Als ik bij YPPY achterop spring met mijn gewicht, kukelt ze om
pi_19313292
Heee, ik zie dat Isabeau me voor is geweest met het openen van een dergelijke topic .

Goed idee, maar ik kan pas vanaf 14 juni omdat ik daarvoor op vakantie ben .

miss_d: je kan best mee hoor! We hoeven niet de hele dag actief te zijn .

Dierentuin in A'foort klinkt leuk! Daarnaast is een leuk pannenkoekenrestaurant. En de binnenstad is ook altijd gezellig. Misschien dat we dit keer een rondleiding proberen los te peuteren? Ik ga nog verder broeden op wat ideetjes!
pi_19314757
Isa verveelde zich

En 'sportief' moet je ruim zien We gaan niet joggen, marathonzwemmen, ellenlange wandelingen maken of berg beklimmen. Een béétje ontspannen is ook iets wat ik leuker vind

Dierentuin in amersfoort ben ik nog nooit geweest en lijkt mij ook een super leuk plan! En een pannenkoekenrestaurant is altijd goed, maar ik verwacht er geen chocoladetaart hihihi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_19315579
Ik ga mee, zolang we maar niet naar een sauna gaan Maar dat zie ik er al niet meer tussen staan, dus dan ga ik gewoon mee. Dierentuin is leuk, maar daar zijn we al een keer geweest, dus ik hoop nog op een briljante ingeving van iemand.

Ik kan vrijwel alle dagen in het weekend. Ik kan niet in de maand augustus (of 31 juli), want dan ben ik op vakantie. Andere dagen heb ik volgens mij nog niet erg veel gepland staan, ik plan meestal op korte termijn
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:13:30 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19318712
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als ik bij YPPY achterop spring met mijn gewicht, kukelt ze om
Ik kan nog wel iets hebben.

Het wordt ook niet megasportief, maar iets van lichaamsbeweging is wel leuk. Misschien het openluchtmuseum in Arnhem? Is dat iets? Kunnen we flink wandelen, maar ook pauzeren.

Eind juni ben ik terug van vakantie en natuurlijk wil ik mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_19318988
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik kan nog wel iets hebben.

Het wordt ook niet megasportief, maar iets van lichaamsbeweging is wel leuk. Misschien het openluchtmuseum in Arnhem? Is dat iets? Kunnen we flink wandelen, maar ook pauzeren.

Eind juni ben ik terug van vakantie en natuurlijk wil ik mee.
Openluchtmuseum in Arnhem is saai
Ben ik twee jaar geleden geweest en ik vond het echt helemaal niks
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:34:27 #13
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19319218
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:25 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Openluchtmuseum in Arnhem is saai
Ben ik twee jaar geleden geweest en ik vond het echt helemaal niks
Dan doen we die niet. Ik ben ooit in het prehistorisch dorp geweest in Eindhoven en dat was wel leuk voor een paar uurtjes, maar van Arnhem heb ik niet meer gezien dan een foto.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_19321601
Zo te zien kunnen we een dag in de eerste helft van juli plannen omdat dan (tot nu toe) nog niemand op vakantie is.

Goed, laat ik eens wat voorsteldata doen:
- weekend van 3/4 juli
- weekend van 10/11 juli
- weekend van 17/18 juli

Zelf kan ik 11 juli niet ivm een familiefeestje.

Nog wat ideeën:
- op 4 juli (geloof ik hoor) is er een dom-feest in Utrecht. In en om de DOM zijn allerlei activeiten georganiseerd.
- In Alphen a/d Rijn is ook een prehistorisch dorp met historische figuren. Ik weet alleen niet meer hoe het heet . Maar ik denk dat Alphen al weer te ver weg is .
- In Nijmegen is ook een Afrikaans openluchtmuseum (naast dat Bijbels openluchtmuseum waar Isabeau is geweest) aanwezig. Misschien is dat leuk?
- In het weekend van 17/18 juli zijn de Nijmeegse feesten (lees: erg druk dus) ivm wandelvierdaagse. Schijnt -volgens familieleden van vriendjelief- erg leuk te zijn.
- We kunnen een stadswandeling maken door een stad in het midden van het land. Als het mooi weer is kunnen we in een parkje gaan picknicken.

Naja, dit waren wat ideeen. Nu jullie weer

YPPY: klinkt leuk dat openluchtmuseum in E'hoven maar ik denk dat het voor sommigen iets te ver weg is.
-
  zaterdag 22 mei 2004 @ 21:26:13 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19324125
Ik weet wel zeker dat Eindhoven niet handig is, maar ik dacht dat Arnhem net zoiets was, maar dat is dan niet het geval.

Bedoel je het Archeon? Daar kon je jaren geleden ook flinke stukken lopen, ik geloof wel dat het nu verkleind is.
*OUD heilige*
pi_19326987
Archeon ben ik vorig jaar nog geweest en twee keer in een jaar vind ik een beetje teveel voor Archeon Een stadswandeling lijkt mij ook wel wat, maar ik heb het niet heel erg op mensenmassa's (Nijmegen valt dan dus af...)

17 juli heb ik een verjaardag, die andere dagen weet ik nog niet.

eh, kunnen we niet gewoon met z'n allen naar de Efteling
  zondag 23 mei 2004 @ 00:16:42 #17
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19327268
*grin*

of euhm.. *Blijdorp* *grin* en dan daarna naar de Pub

als ik 't volhoud, en tegen de tijd van de meeting in nederland ben en geld heb: sure!
Doei.
pi_19327296
Nee, geen dierentuinen hadden we al besloten en we zijn niet het groepje om in een pub te gaan zitten. Ik niet tenminste.
  zondag 23 mei 2004 @ 00:19:49 #19
11753 Roonaan
Strictly
pi_19327316
In Eknhuizen in dat prehistorisch oudhollands dorp zit een goede snoepwinkel
  zondag 23 mei 2004 @ 00:26:11 #20
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19327430
quote:
Op zondag 23 mei 2004 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen dierentuinen hadden we al besloten en we zijn niet het groepje om in een pub te gaan zitten. Ik niet tenminste.
*grin*

Never mind
Doei.
  zondag 23 mei 2004 @ 00:27:13 #21
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19327452
Misschien gewoon een stranddag op een rustig stuk strand en dan een volleybalnet oid regelen en gewoon lekker zwemmen, volleyballen ed?

kost niets, is gezellig, en daarna lekker eten ofzo bij een strandtent en genieten van de zonsondergang bij een kampvuur
Doei.
pi_19327464
Nee, ook niet zwemmen.
  zondag 23 mei 2004 @ 00:28:57 #23
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19327485
*mond houdt...*
Doei.
pi_19327510
Alhoewel ik zelf het strand wel een leuk idee vind...

(dat kampvuur kun je wel vergeten...dat mocht met de strandmeeting toen ook niet Helaas )
  zondag 23 mei 2004 @ 00:32:32 #25
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19327553
quote:
Op zondag 23 mei 2004 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel ik zelf het strand wel een leuk idee vind...

(dat kampvuur kun je wel vergeten...dat mocht met de strandmeeting toen ook niet Helaas )
kampvuur zit er wel in hier hoor
Ik heb connecties
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')