abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18828408
Sta je niet in de openingspost, maar wil je er wel in? Zeg het even, dan zetten we je er met plezier in.

Vervolg van:
Slank de zomer in!
Slank de zomer in II
Slank de zomer in III
Slank de zomer in IV
Slank de zomer in V
Slank voor de feestdagen VI
Slank voor de feestdagen VII
Slank voor de feestdagen VIII
Slank voor de feestdagen IX
Slank de zomer in VI
Slank de zomer in XI
Slank de zomer in XII
Slank de zomer in XIII

Aanvulling op dit topic:
dieet' recepten

Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een apart topic voor degenen die een ongezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte hoger is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Fok! Dieetclub XXXIV

Let op: ondergewicht is erg ongezond. Heb je dus een begingewicht of streefgewicht dat onder BMI 18,5 komt, dan kom je niet in de lijst. Wil je toch afvallen? Vraag aan je huisarts of dieetist hoe je dat aan kunt pakken.

Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl

De update van week 18

Aventura (1,69) (22,8) was 65 kg, is nu 63kg en wil graag 60 wegen. -2
Aquarelle (1,83) (22,8) was 79,0 kg, is nu 76,5 kg en wil graag 70,0 kg wegen. -2,5
Babbelzz (178) (24,1) was 89,9 is nu 78,2 en wil graag 69-70 wegen. -11,7kg
bubbub (1m96) (25,0) was 111,5 kg, is nu 96 kg en wil graag 90 kg wegen -15,5
Chayenn (1,80) (22,8) was 80,3 kg, is nu 74,0 ( 42,3% ) kg en wil graag 68,0 kg wegen -6,3
Confidential (1,64) (21,9) was 67,0 kg, is nu 58,8 kg en wil graag 59,0 kg wegen. -8,2
DaBuzzzzz (1,83) (26) was 89 kg, is nu 87.5 kg en wil graag 81 kg wegen. 1.5
Elanor (1,70) (23,4) was 67,7 kg, is nu 67,7 kg, en wil graag 65 kg wegen. -0
elle_driver (1.80) (20.1) was 65 kg, is nu 65 kg, en wil graag 60 kg wegen. -0
Hagedis (1,96) (22,1) was 85 kg, is nu 85 kg en wil graag 80 kg wegen. -0
Heaven7 (1,74) (21,5) was 70 kg, is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen. -5,0
Imago (1,76) (21,3) was 68,3 kg, is nu 65,8 kg en wil graag 63,0 kg wegen. -2,5
Indus (1,80) (20,3) was 69,7 kg, is nu 64.2 kg en wil graag 63,0 kg wegen. -5.5
Känsterle (1,83) (20,2) was 75 kg is nu 67,5 -7,5
Koenus (1m87) (24,9) was 96 kg, is nu 87 kg en wil graag 75 kg wegen -9
Kroeltroel (1,83) (24,5) was 90,0 kg, is nu 82 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -8,0
Maryse (1,74) (22) was 71,0 kg, is nu 67,0kg en wil graag 60,0 kg wegen. -4,0
miss_cee (1,68) (24.9) is nu 70,4 kg en wil graag 56,5 kg wegen.
Naamah (1,75) (24,5) was 83 kg, is nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen. -8,0
Pauline (1,70) (22,6) was 70,0 kg, is nu 65,2 kg en wil graag 60,0 kg wegen. -4,8
pinkkashmir (1,72) (22,9) was 68,8 kg is nu 67,6 kg wil graag 62 kg wegen -1,2
ps2noob (1m99) (22,8) was 109,0 kg, is nu 90,2 kg en wil graag onder de 85 kg wegen -18,8
Robbedoes (1.88) (24.2) woog 83 kilo, weegt nu 84 kilo, wil graag 90 kilo wegen. +1.0
Rozemieke (1,71) (23,3) was 71,0 kg, is nu 68,8 kg en wil graag 65 kg wegen. -2,2
Salem (1.82) (24.7) woog 84 kilo, weegt nu 81.7kilo, wil graag 74 kilo wegen. -2.3
Shark.Bait (1,92) (23,3) was 89,0 kg, is nu 86,0 kg en wil graag 81,0 kg wegen. -3,0
sjak (1.80) (24,1) was 79 kg, is nu 75,5 kg en wil graag 65 wegen. -3,5
Snuusje (1m73) (24.0) was 78 kg, is nu 71.9 kg en wil graag 65 kg wegen -6,1
Stip (1.68) (22,7) was 64 kg, nu 63,5 -0.5
texelonia (1,68) (21,6) was 64,0 kg, is nu 61,0kg en wil graag 58,0 kg wegen. -3,0
Together-Alone (1,91) (23,4) was 90 kg, weegt nu 84,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -5,5
wendy-tje (1,60) (24,2) was 64,0 kg, is nu 62 kg en wil graag 58,0 kg wegen. -2,0
Yppy (1,72) (22,3) was 95,0 kg, is nu 66 kg en wil graag 65,0 kg wegen. -29
Yuki (1,81) (22,6) was 74,0 kg, is nu 71,2kg en wil graag 64,0 kg wegen. -2,8

Update:
Week 19: Babbelzz
Week 20: Aquarelle
Week 21: ??????

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:

Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet!
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!

Genoeg tips dus!

Links:

www.overgewicht.nl bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
digitale-dietist - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht - redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieëntabel

Engelse sites:
www.fitday.com - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
www..weight-loss-diet-i.com - heeeel erg veel dieet advies!
www.how-can-i-lose-weight.com - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
www.realage.com - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
www.ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
www.3fatchicks.com - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.thermocare.nl - over Herbalife
www.slank-klup.nl - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl - site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
www.bodysolution.nl - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

Succes allemaal!

[ Bericht 30% gewijzigd door Brennie op 02-05-2004 18:33:29 ]
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_18828418
Ik kan de openingspost natuurlijk niet meer kopiëren, dus hier alleen even het meest recente lijstje. Als een moderator even mijn post kan aanpassen met de goeie openingspost?
pi_18828420
Ik kan helaas van week 21 t/m week 24 niet updaten omdat ik dan in het buitenland zit. Dus:

We hebben updaters nodig!!

pi_18828421
Kyara ik vind het onwijs knap hoeveel jij ook bent afgevallen, en op een gegeven moment is het gewoon best en mooi zat. Succes met op gewicht blijven verder!

miss_cee gaat ook weer lekker de goede kant op

sjak hoe is het gegaan met het feesten en het snacken dit weekend?

elle_driver, jij streeft naar een gewicht dat op het randje van ondergewicht zit Als jij 60 kilo weegt, heb je een BMI van onder de 18,5. Dat is écht heel erg laag! Nou kan je wel slank gebouwd zijn, maar het moet wel gezond blijven... Stel dat je een keertje ziek wordt, of je verstandskiezen laat trekken (YPPY ) en daardoor slechts 3 ons afvalt ofzo, zit je meteen echt op ondergewicht. Mooi slank zijn is natuurlijk fijn, maar je gezondheid is belangrijker dan je uiterlijk!

Dus heaven7, wat mij betreft mag ze best pindakaas eten, is goed voor d'r!

Wat mijzelf betreft.. Volgens mij ben ik goed verstopt En dat zie je ook heel goed in m'n gewicht. Geen flauw idee hoe ik alles weer op gang kan krijgen want ik ben niet anders gaan eten dan normaal

Ik heb nu nog 2 en een halve week voordat ik dus voor een maand naar het buitenland vertrek, en daar wordt voor eten gezorgd, dus ik ben heel benieuwd wat dat gaat doen. We moeten erg veel lopen elke dag dus met de beweging zit het wel goed, maar als we elke avond uit eten gaan wordt de keuze wel moeilijk: elke keer een salade is ook zo saai Maar we zien wel hoe het wordt, ik heb eerst nog 2 en een halve week om te zorgen dat ik zo slank mogelijk op reis ga.
  zondag 2 mei 2004 @ 11:08:41 #5
16715 Mylene
*schatje*
pi_18828576
Volgens mij klopt de O.P. nu wel aardig .

Anders geef maar een gil .
pi_18828650
Ik wil alleen maar dikker worden
pi_18828902
terugvindpostje.. ik ben nog steeds niet verder onder het gewicht van 75 kilo uitgekomen, maar er gaat aan gewerkt worden! Ik zal ff uitzoeken of ik week 21 kan updaten, denk het wel.. maar hoop echt dat er meer mensen zich aan gaan melden!!!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_18829117
dus ik ben ongezond met m'n 62kg en mn 1,86m
ik ben juist supergezond!
pi_18829195
ik weeg 62 met 1,78m en vind dat al behoorlijk skinny, daarom wil ik dus veel meer wegen (geen thread voor mensen die willen bijkomen?)
pi_18829240
quote:
Op zondag 2 mei 2004 11:47 schreef www.manowar.be het volgende:
ik weeg 62 met 1,78m en vind dat al behoorlijk skinny, daarom wil ik dus veel meer wegen (geen thread voor mensen die willen bijkomen?)
Start er 1 op zou ik zeggen.
pi_18829327
quote:
Op zondag 2 mei 2004 11:47 schreef www.manowar.be het volgende:
Of kijk hier: [Centraal] Ondergewicht!! help!, ik wil aankomen.
  zondag 2 mei 2004 @ 12:01:18 #12
93535 elle_driver
boop-oop-a-doop
pi_18829392
Over het geheel heb ik gewoon een heel gezond eetpatroon. Ik geef niet zoveel om snoepen en snacken, dus dat doe ik alleen soms voor de gezelligheid, als ik in gezelschap ben. Maar zoals ik al zei heb ik nu wat 'buikspek' gekregen door het wegeten van mijn liefdesverdriet. Gelukkig ben ik daar overheen. Het is lente en ik zie het allemaal weer zitten.

Gisteren tijdens Idols braaf buikspieroefeningen gedaan, omdat ik bewegen belangrijker vind dan rigoreus lijnen, voor die paar kilootjes die ik weg wil hebben. En vanmorgen weer even gesit-upt. Dus het zal wel loslopen.

Imago: Van verstopping heb ik ook vaak last. Wat helpt is vezels en veel drinken. Heel donkerbruin brood eten dus, of peperkoek, daar zit ook nauwelijks vet in, dus das een prima tussendoortje als je het niet te dik beboterd.
Wat ik altijd in de koelkast heb staan is Roosvicee Laxo. Pruimenroosvicee. Lekker om af en toe een groot glas van te drinken. Maar verse pruimen (of druiven) helpen nog beter.
pi_18833231
Ik doe de update van week 21 wel, heb er even een paar weken die nog updater-loos zijjn bijgezet, met het doel updaters te werven!
Dus: Wie neemt er ook een week updaten voor zijn/haar rekening? Er staan toch zeker 30 mensen in het lijstje, waarvan meer dan de helft hier toch regelmatig komt, daarom moet het zeker mogelijk zijn om met wat meer mensen te updaten! Updaten kost niet zo veel tijd, maar het moet wel even gebeuren. Wil je een week voor je rekening nemen, kopieer dan onderstaand lijstje in je post en vul je naam in bij de week die je wil updaten. Het is de bedoeling dat de update in of rond het weekend gepost wordt!

Week 21: Naamah
Week 22:
Week 23:
Week 24:
Week 25:
pi_18833348
Week 21: Naamah
Week 22:
Week 23:
Week 24:
Week 25: imago

Week 25 doe ik wel weer, dus dan hebben we nog maar 4 mensen nodig
  zondag 2 mei 2004 @ 15:44:38 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_18833461
Tijdens mijn vakantie in Thailand ben ik afgevallen Imago. En ik heb zelfs nog ijs op en een paar toetjes! En ik ging elke keer uit eten. Wanneer er in een restaurant een lopend buffet was, heb ik vooral voor vis en fruit gekozen. Fruit was zelfs extra lekker in dat warme weer.

Pindakaas is lekker. Ik eet het soms, maar dan wel een boterham minder. Ik merk dat ik minder honger heb wanneer ik pindakaas eet, dus ik heb dan minder van iets anders nodig en ter afwisseling is het erg lekker.

Op 6 juni ga ik op vakantie, ik kan vanaf dan dus een tijdje niet updaten. Voor die tijd kan ik wel ergens op een lege plek op het lijstje natuurlijk. Na mijn vakantie hoop ik eigenlijk hier weg te zijn. Als het een beetje mee zit, zit ik half mei op mijn streefgewicht. Het gaat nu langzaam weer naar beneden (leve de verstandskiezen ) en als dat zo door gaat moet half mei kunnen lukken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_18833892
*tvp
Verder geen progressie geboekt
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18841002
Ik ben nu al 2 weken niet echt gezond meer bezig. Ik snoep nog steeds niet meer, maar mijn avondeten is telkens ongezond. Vorige week was dit nog niet temerken, maar ik ben deze week niets afgevallen. Gelukkig ook niets aangekomen. Dat is dus wel positief. Weet in elk geval dat ik een weekje ongezond kan eten zonder aan te komen. Maar deze week wil ik er weer hard tegen aan en hopelijk ben ik dan volgende week weer een kilo lichter. Kan niet wachten op de 69,....

Ik wil wel helpen updaten, maar ik weet niet hoe het moet en wanneer het moet.
pi_18841226
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:31 schreef Snuusje het volgende:

Ik wil wel helpen updaten, maar ik weet niet hoe het moet en wanneer het moet.
Het is zo simpel joh! Mensen geven hun nieuwe gewicht en andere info door, en de oude info die nog in het lijstje staat vervang je dan door de nieuwe. Helemaal makkelijk als mensen zelf het regeltje posten, dan hoef je dat alleen maar te kopiëren en over de oude regel heen te plakken. En anders moet je soms zelf het nieuwe BMI even uitrekenen, maar daar heb je rekenhulpjes voor.

En wanneer? Eind van de week, in het weekend ofzo.

Ik vind Kaensterle ook wel een goede om eens een update te doen

En ik heb nu zooooo'n trek in iets lekkers!! Maar er is gelukkig niets in huis..
pi_18841252
quote:
Op zondag 2 mei 2004 11:14 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil alleen maar dikker worden
Ik ook.
MIjn BMI is 18.1
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_18841261
En hoe krijg je tekst dik gedrukt?
pi_18841670
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:42 schreef Snuusje het volgende:
En hoe krijg je tekst dik gedrukt?
[b] tekst [/ b]

maar dan zonder de spatie tussen / en b
pi_18841721
quote:
Op zondag 2 mei 2004 10:52 schreef imago het volgende:

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
  zondag 2 mei 2004 @ 22:11:50 #23
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18842057
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:42 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik ook.
MIjn BMI is 18.1
[Centraal] Ondergewicht!! help!, ik wil aankomen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18842698
Snuusje super dat je wilt helpen! Kies zelf even een leuke week uit die je goed uitkomt..
Goede tip voor het updaten (tenminste.. zo deed ik het);
doe alsof je de post met daarin het laatste lijstje wil quoten (icoontje met rode pijl rechtsbovenin), kopieer dan het lijstje eventueel naar een word-documentje, je hebt dan iniedergeval alles al dikgedrukt staan!
Imago had ook wel bedacht dat ik wel een aantal mensen gewoon een week kon toebedelen, maar is ook weer zo bruut, Kaensterle vind ik inderdaad een goede kandidaat
Kaensterle ook zin om een weekje te doen? als je eenmaal het genot van updates posten geproefd hebt dan wil je niet anders meer :):)
pi_18855594
Ik wil ook wel een keer updaten hoor, ik kom hier al zo lang, het moet er dan toch maar eens van komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')