abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11079275
Gisteren:

Smorgens: 1 glas yogho yogho
2 nectarines
1 banaan

Smiddags: 2 loempias en een bakje Kulu yuk met sambal

Tussedoor: 1 zak gemengde snoepjes van 2 euro
1 magnum Almond

Savonds: 1 bord macaroni met gehakt en kaas en een stuk komkommer

vrijdag 13 juni 2003 @ 10:14:54 #177
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11079416
Goedemorgen

Als je daar van af valt, wil ik ook wel zo'n dieet..

Persoonlijk moet ik mezelf echt uithongeren en zeer fanatiek sporten voordat ik ook maar iets afval..

pi_11079540
Okee hier dan mijn dagmenu van gisteren?

's ochtends:
Twee bruine boterhammen met kipfilet

's middags:
twee bruine boterhammen met eiersalade
een bruin bolletje met kipfilet

tussendoor:
appel

's avonds:
Bij McDonalds: een salade naturel met een heel klein beetje dressing
Een broodje Fish Filet

Toch een best verantwoord menu dacht ik zo

vrijdag 13 juni 2003 @ 10:22:33 #179
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11079586
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:07 schreef miss_cee het volgende:
Gisteren:

Smorgens: 1 glas yogho yogho
2 nectarines
1 banaan

Smiddags: 2 loempias en een bakje Kulu yuk met sambal

Tussedoor: 1 zak gemengde snoepjes van 2 euro
1 magnum Almond

Savonds: 1 bord macaroni met gehakt en kaas en een stuk komkommer

Huh? Val je daar van af
Veel vet, suiker en geen groentes ?
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_11080633
Ik had al in de dieet topic gereageert maar ter vergelijking nog effies hierzo

Gisteren heb ik gegeten:
ochtend:
2 boterhammen met kaas.
Glas water

Op de uni: 1 appel + krentenbol (we hebben dan pas om 13.00 pauze en dan moet ik echt toch wat gegeten hebben).
Drinken: koffie (3 kopjes), 2 x 1/2 liter water flesje (ik ben verkouden dus ik drink veel).

Middag:
3 boterhammen met rosbief en kaas.
Drinken: sju (geen melk want ik ben immers verkouden ).

Tussendoor:
1 banaan
1 kopje thee
2 x 1/2 liter fles water
En een boterham met kaas in de trein terug.

Avondeten:
Mac: mcnuggetskipmenu met colaligt en naturel salade

De donderdagavond is boodschappendag dus als toetje had ik: een surprise choco-ei! weee
En helaas weer een pakje potters omdat ik mijn stem zo graag terug wil...

pi_11081524
Nee daar kom ik ook van bij, dat was dus mijn weekje slecht eten voorbeeld.
Maar vanaf vandaag ben ik dus ongesteld geworden en kan ik weer gaan beginnen met gezond eten..en dan val ik weer af.
pi_11081716
vandaag ben ik goed bezig.

smorgengs: twee bruine boterhammen met slankie
1 glas ice tea

Tussendoor: 3 glazen water, 3 nectarines, 1 kiwi, 1 banaan

Smiddags: twee bruine boterhammen met kipfilet
1 glas yogho yogho

En nu nog mn avondeten dan

vrijdag 13 juni 2003 @ 12:23:25 #183
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_11082726
Ik zal ook even 'mijn eten' posten

Mijn doordeweekse dag:
Ontbijt: 2 boterhammen smeerkaas of 3 crackers smeerkaas
Tussendoor: Fruit (meestal appel)
Lunch: 3 boterhammen of 2 boterhammen en 1 cracker. Belegd met smeerkaas, rookvlees of kipfilet
Tussendoor: Fruit
Avondeten: Rijst, pasta of aardappels met vlees/vis en veel groenten. Toetje; kwark

Als ik trek heb, drink ik een opkikker of neem ik een cracker (als ik nog genoeg punten heb voor die dag). In het weekend drink ik een wijntje, en als ik genoeg punten heb gespaard wordt dat beloond met chippies
Ik drink de hele dag door; veel water, koffie, thee, spa en light frisdrank.

Op naar de 73!!!!
pi_11083349
Goh wat eten jullie een boel lekkere dingen: jullie hebben duidelijk een heel ander metabolisme en in een aantal gevallen ook economie, dan ik.

Brunch:
2 snee volkorenbrood met linera en een plakje Leerdammerlight er tussen en paar schijfjes komkommer en een tomaat.
3 koffie met magere melk en zoetjes

Tussendoor:
water, water, water, kruidenthee met zoetjes, suikervrije kauwgom, een appel of stukje komkommer of handje aardbeien uit eigen tuin.

Savonds:
2 borden pasta, rijst, couscous of aardappels, vetarme zelfgemaakte saus, half pond tot 3 ons groenten, 150 gram mager vlees of koolvis. Eventueel vetgebruik: 1 lepel olijfolie.

Maximaal 2 glazen rode wijn.

Alleen gisteren heb ik wel totaal 6 bruine boterhammen genomen want ik begon om 7:00 met mn gewone boodmaaltijd van de dag en moest toen meteen daarna 1 uur stevig doorlopen. Om 11:00 was ik weer thuis en heb toen nog 2 boterhammen met linera om een plak kaas en komkommer gelegd, vier uur lang intensief getuinierd, om 17:00 at ik 2 borden macaroni met een ui en 1 blikje haring in tomatensaus gemengd en een kom bladsla, toen ben ik anderhalfuur knoerthard gaan fietsen door zeer eng gebied en heb na thuiskomst om 22:00 nog 2 boterhammen met een plak kaas genomen.

Schotels frituursnacks en glazen bier heb ik weten te weerstaan. Ik vermoed dat 2,5 uur intensieve duursport + 4 uur tuinieren die paar extra boterhammen wel rechtvaardigen.

pi_11084798
Ik voel me erg slecht aan 1 kant Maar aan de andere kant heb ik wel genoten de afgelopen week moet ik zeggen, lekker 's avonds gewoon eten wat er op tafel staat en ik hoefde niks te weigeren

Denk dat het ookwel eens goed is af en toe een pauze in te lassen, voor mij dan.. maanden achter elkaar niks lekkers werkt voor mij niet Op deze manier ben ik weer extra gemotiveerd om volgende week weer lekker te beginnen!

Ik zal maandag even mijn gewicht doorgeven, het zal me niets verbazen als er een kilo ofzo bij is gekomen maar dat fietsen we er wel weer af

pi_11089324
Ik volg het 5-dagen dieet dus voor vrijdag:

ontbijt: 1 geroosterde boterham + 1 sinasappel + kopje thee zonder suiker

Lunch: 1 geroosterde boterham + gegrilde zalmfilet + 1 tomaat

avondeten: sla (aangemaakt met beetje olie en azijn) + tomaat + hardgekookt ei

tussendoor: thee en zeker liter water

Maar...morgen weer een "gewone" dag voor mij, ga wel sporten dus dat maakt het weer een beetje goed denk.

BTW weeg nu 68 en ga voor de 65 dus nog maar 3 kilotjes!!!

pi_11090770
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik voel me erg slecht aan 1 kant Maar aan de andere kant heb ik wel genoten de afgelopen week moet ik zeggen, lekker 's avonds gewoon eten wat er op tafel staat en ik hoefde niks te weigeren

Denk dat het ookwel eens goed is af en toe een pauze in te lassen, voor mij dan.. maanden achter elkaar niks lekkers werkt voor mij niet Op deze manier ben ik weer extra gemotiveerd om volgende week weer lekker te beginnen!

Ik zal maandag even mijn gewicht doorgeven, het zal me niets verbazen als er een kilo ofzo bij is gekomen maar dat fietsen we er wel weer af

ja je moet af en toe toch eens wat lekkers pakken dan hou je het beter vol

en dat zeg ik ik heb in al die tijd ook nog maar 1 keer appelgebak gehad

pi_11103162
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 17:08 schreef Riann het volgende:

[..]

ja je moet af en toe toch eens wat lekkers pakken dan hou je het beter vol

en dat zeg ik ik heb in al die tijd ook nog maar 1 keer appelgebak gehad

Maar ook een hele week lang?
pi_11105177
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 11:50 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Maar ook een hele week lang?

ach een weekje kan geen kwaad denk ik als je maar niet TE gek doet
pi_11106468
Zelf ben ik niet aan het lijnen maar ik probeer nu wel wat op mijn eetpatroon te letten. Maar ik heb even een ander vraagje aan jullie. Weet iemand van jullie een goede oefening voor de bovenbenen? Ik heb namelijk wat vet aan de binnenkant van mijn bovenbenen zitten en met sporten krijg ik het er niet af.

Heeft iemand tips?

pi_11107381
Gisterochtend weer op de weegschaal gestaan, ik zit nog steeds op 81 kilo!

-12 kilo staat toch mooi...

Nadeel is wel dat ik hoognodig nieuwe kleding moet gaan kopen voor de zomer... Een broek die je zonder problemen tot je navel kan optrekken past niet goed zullen we maar zeggen...

.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:13:39 #192
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_11107817
hallo, ik zag dit topic en dacht zal ook eens reageren .

Ik was ooit 137kg
en nu een half jaar later ,en nog steeds bezig met afvallen,ben ik terechtgekomen op 116 kilo ,na de zomer wil ik onder de 105 zitten !

P.S.
het word wel steeds moeilijker ,ga nu ondertussen 4 x in de week sporten en ongeveer 2 uur per dag met hond wandelen......
Het minder en bewuster eten is nu gelukkig geen probleem meer.

greetz een (bijna)gelukkig persoon

EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
pi_11122986
Witte_Reus, Dit topic hier is het nazorggroepje van de slanke ijdeltuiten.
Kijk eens hier: Fok! Dieetclub deel XXI Daar is de suportersgroep van de afvallers.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:39 schreef Tristessa het volgende:
Weet iemand van jullie een goede oefening voor de bovenbenen? Ik heb namelijk wat vet aan de binnenkant van mijn bovenbenen zitten en met sporten krijg ik het er niet af.

Heeft iemand tips?

Allicht! van sporten krijg je spieren. Ik sport nooit. Ja vroeger met school moest het maar sindsdien nooit. Ik heb evenwel een prachtige kont en schitterende lekkere dijen zegt men. Helemaal nu ik weer in vorm ben. Hier zijn mijn zelf ontwikkelde en familiegeheime gymtips:

ga, op bed, matje of tapijt op je zij liggen. Strek je bovenste been en strek hetzo ver mogelijk naar achteren en terug: herhaal dit
keer je om en doe het andere been. Begin met bvb 50 maal per been en de daarop volgende dagen opbouwen tot je echt moe bent in je benen
-ga op je rug liggen, til beide benen iets van de bodem en hou ze een beetje uit elkaar: draai rondjes met je gestrekte benen: tijdje naar elkaar toe, tijdje van elkaar af begin met bvb 50 maal per draairichting en daarna voortaan tot je echt moe bent in je benen
-Ga op je buik liggen en probeer je gesterkte benen enigszins uiteen zo hoog mogelijk te tillen: herhaal dit 50 maal en daarna voortaan tot je moe bent.
-Ga op je handen en nieen zitten met gestrekte rug alsof je een dier bent. Til een been gestrekt achter je omhoog, zo hoog mogelijk. Herhaal dit per been 50 maal.
-Ga rechtop zitten met gestrekte benen enigzins uiteen strek je armen naar een teen, pak je teen of reik er voorbij, doe je neus op je knie, en terug, herhaal 50 maal of tot je moe bent.
-hou dezelfde houding maar grijp nu met gestrekte armen zo ver mogelijk voor je uit op de grond.50 maal of tot moe
-Vouw je benen in kleermakerszit en probeer je kin op je knie te leggen 50 x of tot moe
-Kleermakerszit. handen op schouders, armen evenwijdig aan schouders houden, rug recht, draaien naar links tot je achter je kan kijken, idem draaien naar rechts
-doe het zelfde maar nu met gestrekte armen (de akzo-nobel-stand) en zwiep zodat je achter je kijkt...
-idem maar grijp nu zo goog mogelijk boven je hoofd.
-Herhaal al deze oefeningen maar dan staande.
-zet je benen uiteen en probeer zijlings de tenen aan te raken enz herhaling bovengenoemde bewegingen
-Knijp je billen samen en probeer een onzichtbaar dubbeltje naar voren te duwen, paar seconden vasthouden en los. herhaal tot je moe wordt
-Houdt je buik en billen in en draai rondjes met je bekken, tig keer de ene kant om, tig keer de andere kant om, zo veel mogelijk,
-Hijs je op aan deurposten ofzoiets of grijp zo hoog mogelijk
-pluk onzichtbare appels terwijl je op je tenen staat.
-Melk onzichtbare koeien hoog boven je (housen)

-Hap met je mond in de lucht als een vis op het droge, hap links en rechts, probeer je nek zoveel mogelijk te strekken en de kaakspieren te rekken.
-Trek gekke gezichten (vet eerst eventueel je gezicht goed in)

ALLE OEFENINGEN DUS LIEFST MINSTENS 50 MAAL, de eerste paar dagen kan je voor 25 kiezen en later voor 75, 100 of meer keer. Probeer als zoveel echt niet lukt in elk geval een redelijk beginaantal te halen en bouw het elke dag verder op. Je moet in elk geval steeds doorgaan tot het punt dat je spieren het echt niet meer volhouden. Wees niet lui maar behandel jezelfs als een sportinstructeur zou doen: ga ook niet te ver door als het echt pijn doet of verkrampt.

pi_11127443
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:59 schreef Lurky het volgende:
Witte_Reus, Dit topic hier is het nazorggroepje van de slanke ijdeltuiten.
Kijk eens hier: Fok! Dieetclub deel XXI Daar is de suportersgroep van de afvallers.
[..]

Allicht! van sporten krijg je spieren. Ik sport nooit. Ja vroeger met school moest het maar sindsdien nooit. Ik heb evenwel een prachtige kont en schitterende lekkere dijen zegt men. Helemaal nu ik weer in vorm ben. Hier zijn mijn zelf ontwikkelde en familiegeheime gymtips:

-Heel veel tips-

Dank je wel! Ik zal straks eens even een aantal oefeningen proberen. Ik hoop maar dat ik het vol kan houden.
  Milf zondag 15 juni 2003 @ 19:57:22 #195
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_11128021
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:34 schreef YPPY het volgende:

kom je mee doen nikky?

ikke ? hoe wist je dat?

maar goed. ik ben gestopt met roken
en iedereen weet wat er dan gebeurd
je komt aan

ik pas bijna geen enkele broek meer en mijn topjes durf ik ook niet meer aan

het is niet zo dat ik nu "blubber"(om het maar zo te noemen) maar ik ben veel zwaarder dan dat ik altijd ben geweest.

ik heb mijn BMI uitgerekend en dat is 24.8 en dat is een gezond gewicht staat er op de site maar daaronder staat :

je hebt teveel vetopslag rond de buik
Co-morbiditeitssrisico: ernstig verhoogt

dus wat nou gezond gewicht

maar goed. toen ik stopte met roken woog ik iets van rond de 60 kilo en nu weeg ik 70. de laatste 3 weken is het stabiel gebleven en ben ik niet verder gegroeid.

ik wil terug naar de 60....... maar hoe?

ik sport twee keer per week cardiofitness.
en met mijn werk loop ik de gehele dag door
maar ik val niet af.

smorgens eet ik twee halfbruine boterhammen met kaas (geen boter want dat lust ik niet)

om 10 uur neem ik een toetje van vitalinea met 0g vet en kalorien weet ik niet meer maar dat was heel weinig.

om een uur of 12 eet ik 3/4 halfbruine boterhammen ( wederom zonder boter )

een uur of 3 neem ik een appel oid.

en met het avond eten houd mijn vriend er ook rekening mee dus eten we gezond. ik gooi ook geen jus over mijn eten vind ik ook niet lekker en sausjes doe ik ook niet.....

en ja soms snoep ik wel eens maar dat is gewoon een snoepje, geen hele zak ofzo......

het moet nu hard naar beneden gaan anders koop ik weer een pakje peuken

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_11129793
Qua eetpatroon zie ik niet zo snel wat je verkeerd doet... ik weet niet of savonds een toetje eet maar als je dat wel doet, zou ik dat eerste toetje door een appel vervangen en in de middag een banaan?

En toch niet snoepen (of koop van die suikervrije drop bij de appie)... suikervrije kauwgom is denk ik beter.

Twee keer in de sporten is te weinig om af te vallen. Ik blijf dan op gewicht. Als ik wil afvallen moet ik minstens DRIE keer in de week sporten. En het liefst nog intensief sporten (je weet wel: dat je shirt helemaal bezweet is).\

Succes

maandag 16 juni 2003 @ 08:15:36 #197
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11135892
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:57 schreef nikky het volgende:

[..]

ikke ? hoe wist je dat?

Heel makkelijk. Je postte in een ander topic een linkje van dit topic, dus toen wist ik dat je hier mee las.

Leuk dat je mee komt doen! Wil je ook in de openingspost? Dat is niet verplicht, maar het kan wel.
Heb je wel je buikomtrek ingevoerd op die site? Bij overgewicht.nl staat er namelijk standaad 110 cm ingevoerd en dat is te veel. Dat viel me pas op nadat ik zag dat iedereen van de club een te dikke buik had en dat kon ik niet geloven. Maar dat komt dus door die standaard 110 cm.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11136759
wegenss 'hacker'storing bij Fok maar even geen lange post 2 x geschreven...

Kwam er kort en goed op neer dat ik nu:
64,9 kg weeg.
Mijn taille is 76 cm, ook aardig.

Een volgende keer zal ik weer allerlei vragen beantwoorden en raad geven maar deze week mag een ander dat doen. Ik ben alweer een kilo lichter van 'tig schermpjes goed bedoelde post verdwenen in cyberspace.

Fijne dieetweek allemaal!!!

maandag 16 juni 2003 @ 10:22:25 #199
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11136789
Ik als blanke ethiopier hoef er helemaal niets voor te doen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 16 juni 2003 @ 10:27:49 #200
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11136852
quote:
Op maandag 16 juni 2003 09:45 schreef Lurky het volgende:
wegenss 'hacker'storing bij Fok maar even geen lange post 2 x geschreven...

Kwam er kort en goed op neer dat ik nu:
64,9 kg weeg.
Mijn taille is 76 cm, ook aardig.

Een volgende keer zal ik weer allerlei vragen beantwoorden en raad geven maar deze week mag een ander dat doen. Ik ben alweer een kilo lichter van 'tig schermpjes goed bedoelde post verdwenen in cyberspace.

Fijne dieetweek allemaal!!!

Je gaat weer goed!

De lange posts tik ik altijd in word. De vind ik veel veiliger en ik ben al heel wat keer blij geweest dat ik dat gedaan heb. Het is zo een stuk veiliger.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')