abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2005 @ 09:11:53 #1
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27851057
Het meetingtopic van de Fok!Dieetclub

Scheveningenmeet
wat: over strand banjeren en evt. samen kokkerellen bij Faithy
waar: scheveningen
wanneer: nog niet bekend
website: http://www.scheveningen.nl/nl/
mail gabzzie@hotmail.com voor meer info

Loevesteinmeeting
wat: naar slot Loevestein
waar: bij Gorinchem
wanneer: 12 juni
website: http://www.slotloevestein.nl/
wie:
Isabeau
Kaputwiehund
Octopussy
Pandorah
Yppy

Eftelingmeeting
wat: We gaan dus naar de Efteling net als vorig jaar
waar: bij Kaatsheuvel
wanneer: in zomer of najaar
website: www.efteling.nl
wie:
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 12 juni 2005 @ 09:12:12 #2
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27851061
Nog anderhalf uur!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_27851066
Veel plezier vandaag!
Ik ga aan mn verslag werken (als ie doorgemaild is! )
pi_27851074
Ik besefde net dat ik het deeltje dichtgooide.
Tot straks
pi_27851138
* kaputwiehund gaat nu weg
Zu hause ist alles besser
  Moderator zondag 12 juni 2005 @ 10:32:54 #6
5428 crew  miss_sly
pi_27851390
Veel plezier met z'n allen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 juni 2005 @ 19:38:59 #7
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27864529
De meeting is 15 minuten geleden afgelopen en het was ontzettend gezellig.

Alleen is de gourmet wel verkeerd gevallen geloof ik. Mijn buik is niet zo blij nu.

De gids was wel erg leuk. En knap dat hij wist dat Willem van Oranje een Duitser was.
*OUD heilige*
pi_27866408
* kaputwiehund is ook weer thuis

Het was erg gezellig. Ik zal proberen de volgende keer iets nadrukkelijker aanwezig te zijn. Eén of meer mannen die meegaan, kan helpen (verkapte oproep). Het was nu wel een vrouwengezelschap met aanhangsel

Vervelend voor je YPPY, ik heb (nog) nergens last van.
pi_27867027
* Pandorah is ook alweer een kwartiertje thuis

Isabeau heeft de trein op tijd kunnen halen in Amersfoort dus die kan lekker bij gaan slapen.

De gids was inderdaad leuk want hij kan zo goed zijn ' bloederige' verhalen vertellen .
Da's niet zo fijn YPPY dat het fondue niet zo goed gevallen is, ik heb voorlopig nog nergens last van... Mooi kaputwiehund dat je het gezellig vond!
pi_27867175
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef YPPY het volgende:
De meeting is 15 minuten geleden afgelopen en het was ontzettend gezellig.

Alleen is de gourmet wel verkeerd gevallen geloof ik. Mijn buik is niet zo blij nu.

De gids was wel erg leuk. En knap dat hij wist dat Willem van Oranje een Duitser was.
Yppy ik heb zeker 10 minuten op de stationswc gezeten met buikkrampen en de vloeibare gevolgen daarvan

nouja dat is in ieder geval waar voor je 50 cent

ut was gezellig en eens een keertje niet zo gehaast overal naartoe rennen zoals in de sauna of de efteling. En de gids was idd best liev

Maarre ik heb nog een keer de toeristische route genomen door de rest van Gorinchem inclusief nieuwbouwwijken en een of ander dijkje waar nauwelijks de auto over heen kon rijden
Dat hele industrieterrein heb ik niet meer gevonden...
pi_27876376
Jeetje, wat vervelend octopussy Ik heb gelukkig nergens last van gehad.
Ik was om half 10 thuis en ben direct naar bed gegaan (nadat ik eerst als een verzopen kat thuis aankwam, het stortregende hier!).

Ik vond het gezellig en leerzaak gisteren en ga nu maar eens aankleden (kom net uit de douche). Tot later vandaag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2005 @ 08:02:39 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27876728
Gelukkig heb ik er niet zoveel last van gehad als jij Octopussy. Hoe ben je in hemelsnaam gereden? Er zijn twee van dat soort dijkjes, de ene op Avelingen en de andere totaal aan de andere kant van de stad.

Arme kaputwiehund, de enige keer dat het over een mannenonderwerp ging, want toen bleek dat auto's vreselijk zijn om over te praten.
*OUD heilige*
pi_27876791
quote:
Op maandag 13 juni 2005 08:02 schreef YPPY het volgende:

Arme kaputwiehund, de enige keer dat het over een mannenonderwerp ging, want toen bleek dat auto's vreselijk zijn om over te praten.
zo erg was het nu ook weer niet. Het was erg leerzaam. Behalve alles over onze Duitse voorvaders heb ik ook het nodige geleerd over de psyche van de de vrouw, heb ik een halve medische encyclopedie voorbij horen komen en last but not least: weet ik nu eindelijk hoe je het woord vagina uitspreekt
pi_27879257
quote:
Op maandag 13 juni 2005 08:15 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

zo erg was het nu ook weer niet. Het was erg leerzaam. Behalve alles over onze Duitse voorvaders heb ik ook het nodige geleerd over de psyche van de de vrouw, heb ik een halve medische encyclopedie voorbij horen komen en last but not least: weet ik nu eindelijk hoe je het woord vagina uitspreekt
ohhh wat heb jij allemaal geleerd over de psyche van een vrouw dan?
Je kan ons in ieder geval er niet van betichten dat we oppervlakkige wezens zijn he, zo met die medisch-wetenschappelijk onderlegde conversaties tijdens het schroeien van stukjes vlees in olie van 240 graden celcius.

* octopussy doet nog wat limonade in haar flesje water
pi_27899079
tvp
pi_27944638
Hey mensen,
ik heb de foto's online gezet van de Loevestein meeting. Ze te vinden op mijn foto site.

Zullen we een datum voor de eftelingmeet proberen te prikken. Min voorkeur gaat uit naar een weekenddag in september.

Voor de liefhebbers kunnen we dan tussendoor nog wel een saunameet doen.
  Moderator woensdag 15 juni 2005 @ 11:14:02 #17
5428 crew  miss_sly
pi_27944940
Weekenddag in september gaat moeilijk worden voor me, want ik ben de 1e 3 weken waarschijnljik op vakantie, te beginnen op zaterdag 3 september. 3 weekjes VS, oostkust

Even tellend zijn dat dus alle weekenden in september, want ik zal de 23 of 24e terugkomen.

Als het september wordt geen eftelingmeet voor mij dus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_27946842
leuke foto's

kaputwiehund knappe jongen hoor
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:10:28 #19
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27950673
De laatste weken van september ga ik juist weer op vakantie. De eerste weekenden kan ik nog wel.

Zullen we maar een lijstje doen?
3 september: Yppy, Pandorah
4 september: Yppy, Pandorah
10 september: Yppy
11 september: Yppy, Pandorah
17 september: Pandorah
18 september: Pandorah
24 september:
25 september:

Sauna dan in juli doen? Dan hebben we het verdeeld. Hier kun je ook aanvullen wanneer je kunt, maar wel graag alleen als je ook echt naar een sauna wil.
2 juli: Yppy, Pandorah
3 juli: Yppy, Pandorah
9 juli: Yppy, Pandorah
10 juli: Yppy, Pandorah
16 juli: Yppy
17 juli: Yppy, Pandorah
23 juli: Yppy
24 juli: Yppy
30 juli: Pandorah
31 juli: Pandorah

Wat ben ik toch flexibel.

[ Bericht 23% gewijzigd door YPPY op 15-06-2005 14:27:21 ]
*OUD heilige*
pi_27951158
In september ga ik ook waarschijnlijk de laatste week van september met vakantie (vanaf de 23e geloof ik). Verder kan ik alle weekenden behalve op za 10 september.

Juli wordt wat lastiger want dan heb ik al wat afspraken onder voorbehoud staan (lekker vaag weer )...
- za 2 juli
- zo 3 juli: onder voorbehoud, hangt af wanneer een familiedag wordt gepland
- za 9 juli
- zo 10 juli: zie opmerking 3 juli
- za 16 juli: vermoedelijk wandelen
- zo 17 juli
- za 23/zo 24 juli: vermoedelijk weekendje weg maar hangt af van diensten vriendjelief (die weet ie pas over 2 weken)
- za 30 / zo 31 juli
pi_27963783
De meets voor de komende jaren hadden we trouwens al besproken bij slot Loevestein
We hebben gekozen voor een algehele nationale benadering.

Friesland: fierljeppen en eventueel varen/zeilen Friese wateren
Groningen: wadlopen
Drenthe: fietsen (sauna?)
Overijssel: punteren in Giethoorn + natuurgebied bezoeken
Flevoland: Walibi Flevo of Urk
Gelderland: Kroller Muller, fietsen, wandelen Veluwe
Utrecht: kanoën
Noord-Holland: dagje Amsterdam
Zuid-Holland: eh...hadden we iets bedacht bij Zuid-Holland??
Zeeland: duiken
Brabant: Efteling
Limburg: grottentochten (evt. te fiets)

3 september: Yppy, Pandorah, Saskia
4 september: Yppy, Pandorah, Saskia
10 september: Yppy, Saskia
11 september: Yppy, Pandorah, Saskia
17 september: Pandorah, Saskia
18 september: Pandorah, Saskia
24 september:Saskia
25 september:Saskia

Sauna dan in juli doen? Dan hebben we het verdeeld. Hier kun je ook aanvullen wanneer je kunt, maar wel graag alleen als je ook echt naar een sauna wil.
2 juli: Yppy, Pandorah
3 juli: Yppy, Pandorah
9 juli: Yppy, Pandorah
10 juli: Yppy, Pandorah, Saskia
16 juli: Yppy
17 juli: Yppy, Pandorah, Saskia
23 juli: Yppy, Saskia
24 juli: Yppy, Saskia
30 juli: Pandorah, Saskia
31 juli: Pandorah, Saskia
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_27963818
eh, ik ben dus Saskia
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:18:21 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_27964605
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Riann het volgende:
leuke foto's

kaputwiehund knappe jongen hoor
nou idd dat zag ik ook...

ennuh ik zag dat jullie helemaal niet meer 'dik' zijn.... voel ik me toch nog best dik als ik jullie zo zie :S

goed gedaan hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_27967048
Lag Gorinchem niet in Zuid Holland, Isabeau?
pi_27968216
3 en 10 juli is nog even onder voorbehoud he... maar ik hoor van het weekend welke dag ik dan niet kan.

Ja, ik sta weer uiterst charmant op de foto's. En ondanks dat de gids zijn " fotografeer de gids niet shirt" aanhad, staat ie toch op de foto ...

Oja, in Utrecht kunnen we altijd nog die DOM beklimmen of naar de dierentuin of stadwandeling in Amersfoort. En in Zuid-Holland kunnen we altijd naar Leiden om daar een museumtocht te doen en dan eindigen bij het lekkerste appeltaart cafeetje aldaar .

Gorinchem ligt volgens mij in Gelderland? Toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')