Yppy ik heb zeker 10 minuten op de stationswc gezeten met buikkrampen en de vloeibare gevolgen daarvanquote:Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef YPPY het volgende:
De meeting is 15 minuten geleden afgelopen en het was ontzettend gezellig.![]()
Alleen is de gourmet wel verkeerd gevallen geloof ik. Mijn buik is niet zo blij nu.![]()
De gids was wel erg leuk.En knap dat hij wist dat Willem van Oranje een Duitser was.
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:02 schreef YPPY het volgende:
Arme kaputwiehund, de enige keer dat het over een mannenonderwerp ging, want toen bleek dat auto's vreselijk zijn om over te praten.
ohhh wat heb jij allemaal geleerd over de psyche van een vrouw dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:15 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]zo erg was het nu ook weer niet. Het was erg leerzaam. Behalve alles over onze Duitse voorvaders heb ik ook het nodige geleerd over de psyche van de de vrouw, heb ik een halve medische encyclopedie voorbij horen komen en last but not least: weet ik nu eindelijk hoe je het woord vagina uitspreekt
nou iddquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Riann het volgende:
leuke foto's
kaputwiehund knappe jongen hoor![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef Pandorah het volgende:
Oe! Goed idee octopussy! Ene magere BBQ![]()
Kunnen we nog wel een andere keer doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef marchien het volgende:
* marchien stelt voor om de sauna in zuidwolde te kiezen
Evenals ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef marchien het volgende:
hoihoi
Als de efteling meet door de week is en niet tussen 16 juli en 16 augustus, ga ik mee
Ja leuk, laten we met contrasten gaan werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Evenals ik(als vriendje van marchien, verder met toestemming van Isabeau. En vergeet niet dat ook ik een gewichtsprobleem heb en graag met jullie wil klessebessen waar de meeste en minste calorieen inzitten (maar dan om hetgene te eten waar jullie vanaf blijven)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |