abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33826225
Naar aanleiding van de ideeen die net in het Dieetclubtopic gespuit werden, vond ik het wel een idee om er even een apart topic over te openen..

Er kwamen eigenlijk twee ideeen naar boven:

Naar het Noorderdierenpark te Emmen

En de meeting bij Faithy staat ook nog steeds, en dat was volgens mij strandwandeling en daarna lekker kokkerelen met zijn allen...

De vorige meetings waren altijd errug gezellig, hier een overzichtje ervan:

Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw

Nu even kijken wanneer iedereen kan.
Is het een idee om het Noorderdierenpark in februari/maart te doen? Ik zal zo even kijken wanneer ik kan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 8 januari 2006 @ 12:00:00 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33826796
zoals ik al zei lijkt me in die periode de dierentuin een prima idee en dan kunnen we die meet bij faithy in de zomer doen?
en februari/ maart lijkt mij prima
roep maar wat data?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33826910
ok, op deze data kan ik op dit moment:

februari:
4/5
11/12
18/19
25/26

Maart:
4/5
en de rest van de maand niet, vanwege verjaardagen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 8 januari 2006 @ 12:24:51 #4
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33827353
ik kijk ook even:

ik kan
18/ 19 febr

verder de zondagen
13 feb
5 maart

ivm onregelmatigheid nogal moeilijk plannen hier
  zondag 8 januari 2006 @ 13:24:25 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33828997
ik heb t superdruk, ook omdat ik bestuur ga doen, dus als jullie uit de datum zijn kijk ik wel of ik kan. rekening houden met mijn agenda in de planing is simpelweg niet handig

maareh, als ik kan ga ik graag mee, als t mag van jullie...

liefs Froukje
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33831517
Wat leuk naar een dierentuin
Emmen ben ik al lang niet meer geweest dus dat lijkt mij voor februari / maart een leuk plan.

De strandmeet van Faithy is een leuk om in de zomer te doen.

Volgens mij heb ik nog niets geplanned in de maanden februari en maart. Ik kan vermoedelijk alleen het laatste weekend van feb niet.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:29:17 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33833115
dierenpark Emmen is echt heel erg leuk. Toen ik klein was gingen we elke zondagmorgen heen en het was altijd een groot feest! toen ik nog in emmen woonde (1.5 jaar geleden ben ik verhuist) toen had ik samen met mijn vriend ook een abbonement en gingen we ook regelmatig even een rondje door de dierentuin doen
erg veel leuke herinneringen dus

ook heb ik een keer met tekenen (we gingen dan met school naar de dierentuin om daar een tekenopdracht te doen) mijn etui bij de krokodillen in laten vallen. LOL haha
pi_33838052
Ik kan echt alleen in het weekend. Dit omdat ik door de weeks naar school moet.
Oh vrijdag's zou eventueel wel kunnen. En de laatste week van Januari heb ik vrij.

Het lijkt me erg gezellig. Beestjes kijken, beetje babbelen
Oh gezellig... Heb d'r zin aan.
pi_33842059
Nou, laat maar gewoon horen wanneer het wordt, als ik het maar meer dan twee weken van tevoren weet dan moet het lukken. Als ik kan kom ik in ieder geval hoor.

Euhm, alleen geen zaterdag dus. Ik kan dan eigenlijk geen vervanging voor m'n werk vinden.

[ Bericht 24% gewijzigd door Maeghan op 08-01-2006 22:50:54 ]
Sanity is (not) statistical
  zondag 8 januari 2006 @ 20:44:01 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33843757
nou volgens mij gaat dat dan heeeeel gezellig worden. Ik ken nog helemaal niemand irl .. dus ben beniewd
pi_33846931
Van de mensen die er nu staan dat ze komen ken ik volgens mij ook alleen maar pandorah van een vorige keer, maar dat was Den Haag...

Maar gezellig wordt het altijd wel hoor, er is iig een gezamenlijk gespreksonderwerp
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 januari 2006 @ 22:45:26 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33849220
Ik heb voorkeur voor de zaterdag, dat is voor mij het handigst te regelen (oppas voor zoonlief). 25/26 feb en 4/5 maart valt voor mij af wegens vakantie

O en op zaterdag kan ik eventueel vriend en zoon meenemen en die samen de dierentuin in sturen Ik fotografeer trouwens graag voor wie het niet weet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33850254
als er een meet bij mij thuis is ben ik er ook wel bij denk ik teigan
Doei.
pi_33857078
Faithy, dat lijkt me inderdaad wel handig...

Ik was in gedachten alleen ff naar de meet in Emmen aan het kijken....
pi_33857862
Emmen ligt eraan wanneer

iig niet de laatste dagen van feb/eerste dagen van maart voor mij..

als ik kan, ga ik met de auto en kan ik 3 mensen meenemen
Doei.
pi_33858004
25 Februari lijkt mij een geweldig plan.
Loon/studiebeurs is dan weer gestort.

4/5 februari kan ik echt niet. Verjaardag van vriendje. Dus dat geeft veel geregel en boodschappen doen etc.
pi_33861313
tvp'tje
Als het op een zaterdag is, kon het best eens zijn dat ik mee ga
pi_33861504
Misschien handig om te weten..

Voor 1700 airmiles heb je een kaartje gratis..
Ook kan het voor 1200 airmiles en 5 euro...
pi_33861600
Ik spaar geen airmiles
En ik kan inderdaad ook alleen mee, als het op een Zaterdag is.
Heb net mijn rooster ingekeken, en voorlopig moet ik op alle zondagen werken.

Dus 1 hoera voor de ZATERDAG
pi_33861682
Ik wil ook wel mee. Denk nu dat ik eigenlijk alle genoemde zaterdagen wel kan, zondagen zou in principe ook kunnen. Door-de-weeks lukt mij echt niet, moet ik werken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_33861832
Is het misschien handig, om dat 1 datum vast te stellen, anders schiet het niet op natuurlijk
Of 2 datums. Het komt maar zelden voor dat iedereen tergelijk op 1 datum kan.
Dus ik zou er voor kiezen om nu 2 datum's vast te zetten. En bij welke datum er de meeste kunnen, die doen.

BIjvoorbeeld:
25 februari
4 maart

pi_33862211
Even in lijstje van maken wie wanneer kan:

4/5 februari: teigan, Pandorah, Faithy, Rewino (za)
11/12 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Ymme
18/19 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy
25/26: teigan, Pandorah (ovb), Ymme
4/5 maart: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo)

Meaghan, Levitation & Marchien hebben voorkeur voor de zaterdag.

Het ziet er naar uit dat op 11 feb dus de meeste mensen kunnen

[ Bericht 93% gewijzigd door Pandorah op 09-01-2006 12:49:45 ]
pi_33862262
mm 18 feb kan ik niet.
En dan vind ik zelf persoonlijk erg zonde... Hahaha
Ik moet er gewoon bij zijn
pi_33864913
eh ik kan in principe alle zaterdagen en zondagen zolang het maar niet de weekenden van 25/26 februari of 4/5 maart is want dan ben ik in Oostenrijk aan het skieen.
Dus om het lijstje even aan te vullen:

4/5 februari: teigan, Pandorah, Faithy, Rewino (za), Octopussy
11/12 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Ymme, Octopussy
18/19 februari: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo), Rewimo (za), Faithy, Octopussy
25/26: teigan, Pandorah (ovb), Ymme
4/5 maart: teigan, Pandorah, Beessie-Jen (zo)

Teigan volgens mij moet je mij ook nog wel kennen, bij mij thuis (in het krappe flatje) hebben we toen met z'n allen geluncht bij de Den Haag Meet.

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe het is met Isabeau, aangezien ze al een tijd niet meer gepost heeft op Fok. Ik vind wel dat zij en Yppy ook mee moeten want anders is de meeting niet compleet!
pi_33865006
Octopussy, ik heb jou daarna ook nog gezien hoor...

In de sauna toch? Of zit ik nou zo ongelooflijk fout??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')