abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23471489
Er is verdorie helemaal geen nieuwe Dieetclubmeeting in de maak!

De vijfde meet (jubileum ) moet maar eens worden georganiseerd, want de Dieetclubmeets behoren uiteraard tot de leukste en gezelligste meets! Maar wanneer en wat gaan we dan doen. November is wel heel kort dag, december heeft iedereen het vaak druk en tsja, dan is het alweer 2005 en is het tijd vor een nieuwjaarsreceptie Dus dames en heer, wat gaan we dit maal doen en wanneer? Er was even sprake van een kerstmarktmeet, heb ik iets gemist of is daar verder niets mee gedaan.

Voor de nieuwelingen:

Dieetclubmeeting I in Burger's Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling in september - Van Droomvlucht tot Pegasus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23472565
Goed idee... het werd wel eens tijd voor een nieuwe meet .

Hoe het zit met de kerstmarkt weet ik niet. Zelf heb ik geen tijd gehad om er achteraan te gaan. Maar na deze week heb ik alle tijd dus dan kan ik eens gaan kijken. Zelf heb ik in december wat etentjes en eind januari ga ik vermoedelijk met vakantie maar da's van latere zorg .

Hier wat ideeën die ik zo snel kan verzinnen:
- dagje Parijs of Antwerpen
- dagje Dusseldorf (maar dan met de auto gaan ofzo?)
- rondleiding dierentuin (bij Artis mag je sinds kort achter de schermen bij de leeuwen )
- schaatsen
- stadswandeling
- klimcursus
pi_23472760
Schaatsen!! Leuk!! Echt een winterse activiteit
Een stadswandeling lijkt mij leuker voor de lente.

Een klimcursus....een kilo of 10 verder misschien (heb wel geklommen met deze dikke kont, maar ik voelde me heel voluptueus in die klimhal aangezien het merendeel van de aanwezigen max. 2% vet leek te hebben)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23473038
Ik ben met eerdere meets niet meegeweest, maar als de datum uitkomt, lijkt het me ook wel leuk om mee te gaan.

schaatsen is leuk weet niet of ik het nog goed kan, is wel even geleden...

Rondleiding in Artis heb ik laatst gehad (was met het werk van mijn vriend) maar dat vond ik een beetje tegenvallen. Sowieso viel Artis tegen, het was zo klein allemaal, maar ook het ' achter de schermen' gedeelte.

Ik heb eens hartje winter een stadswandeling in Roermond gedaan, en dat was eigenlijk best leuk hoor! dat was met een heel menu erbij, waarbij je voor-hoofd- en nagerecht in een ander restaurant had en daar dus heen wandelde met een gids die van alles vertelde. Was erg leuk, ook al was het koud

klimcursus lijkt me ook leuk, maar ik sluit me bij Isabeau aan...voel me nu misschien nog wel wat te....vol

Parijs, Antwerpen en Dusseldorf zijn natuurlijk leuk, maar is dat te doen in een dagje?

ik zal ook eens dneken over mogelijkheden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23473199
Wat klinkt die stadswandeling in Roermond leuk zeg! Origineel ook.
pi_23473254
Dat was een personeelsfeestje en het was inderdaad erg leuk! En Roermond bleek ook nog eens een leuke stad met een interessante geschiedenis. Ik vond het echt een van de betere personeelsfeestjes
pi_23474986
Buikdansen! Maar ja, die 10 personen kan nog wel eens moeilijk worden.
Die stadswandeling in Roermond klinkt leuk. Jammer dat het niet zo centraal ligt.
Dat kuren is me de vorige keer erg goed bevallen, daar ben ik dus ook wel voor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23476337
Kuren is altijd leuk! Daar ben ik dus ook zeker voor.
Die sushiworkshop klinkt ook wel leuk eigenlijk

Buikdansen? eigenlijk best geinig
pi_23478833
In het nieuwe jaar zou voor mij het beste uit komen. En schaatsen nee sorry dan doe ik niet mee. Ik heb het nooit gekunt en ik heb het nu ook dus al jaren en jaren en jaren niet meer gedaan. En ik denk dat ik het niet meer zou durven. Idd dat kuren ben ik ook wel voor.
pi_23480681
...dat kuren is wel in Vitalizee en dat houdt in dat je met je blote bibs de sauna in gaat. Ik vind in badpak in een saua zitten verschrikkelijk, maar ik kan me voorstellen dat er dames zijn die niet in evakostuum willen 'meeten'. Nu kan je altijd een grote handdoek om je heen slaan en verder alleen in dichtgesnoerde badjas rondlopen, maar ik dacht ik zet het er even neer.

We kunnen uiteraard altijd een keer daarheen gaan met wie daar heen wil.
pi_23485137
ik ben zelf een regelmatig saunabezoekster, en mij maakt het niet uit. Misschien als je nog nooit naar een sauna bent geweest, het eng is om de eerste keer met vreemden te doen? Then again, als je naar de sauna gaat, zit je natuurlijk voornamelijk met vreemden
pi_23485930
Ik ben nu ook al 2 keer met mijn vriend naar de sauna geweest. En toen vond ik het niet erg. Ik vond het zelfs fijn. Maar dan zijn het natuurlijk allemaal vreemden en dan ben ik met mijn vriend. Ik denk dat dit in begin ook ff wennen is alleen als we samen een uur daar in ons naakie rond lopen dat het dan ook wel weer gewend is.

Hier ben ik met mijn vriend heen geweest dat was echt heerlijk.
www.thermengeldrop.nl
pi_23487632
woei een nieuwe meet!

ik ga over 2 weken met vriendinnen naar de kerstmarkt in het chocolademuseum in Keulen, maar das wel een beetje de kat op het spek binden voor dieeters
Kuren is natuurlijk ook leuk, maar dan zal het wel een klein groepje worden vanwege het blootgehalte. Aan de andere kant is dat natuurlijk wel leuker met een bescheiden groepje.
Thermen Elysium in Bleiswijk ben ik zelf nog nooit geweest maar heb ik goede verhalen over gehoord. Misschien is dat wel een leuke...

heel toepasselijk voor meets: www.vrouwengarage.nl
jammer dat het best duur is.

www.voor1dagmodel.nl...maar is ook heel duur

of een workshop keramiek beschilderen
www.colormemine.nl
pi_23488878
Er is nu een actie van vifit, de tweede persoon kan gratis in 1 van de deelnemende saunacentra.

Dat keramiek beschilderen ziet er ook leuk uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23489865
tvp

Sorry moet nu naar mn werk voor een vergadering, maar een meet lijkt me best eens leuk!! Ligt er wel aan wat het wordt, zal zelf ook wat dingetjes proberen te bedenken.
  maandag 22 november 2004 @ 13:28:47 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_23489903
Elysium in Bleiswijk is inderdaad een hele mooie sauna.
pi_23495521
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:40 schreef YPPY het volgende:
Er is nu een actie van vifit, de tweede persoon kan gratis in 1 van de deelnemende saunacentra.

Dat keramiek beschilderen ziet er ook leuk uit.
ik weet het ik heb zo'n kaartje helemaal vol. Ik bewaar hem nog wel ff zolang.
pi_23496711
Nou, laten we dan n ieder geval een afspraak maken voor de sauna in Bleiswijk (of mij om het even een andere mooie sauna).

Voor de lijnsters die niet in Evakostuum (of Adamskostuum natuurlijk) willen lopen gaan we dan iets anders doen. Dat vrouwengarage lijkt me geweldig Maar een 'gewone' stadswandeling is ook leuk hoor
pi_23497035
Riann, thermen geldrop is mijn favoriete sauna! die is echt zo goed, zowel qua faciliteiten, personeel als keuken!

Ik heb in Brabant/Gelderland al verschillende sauna's gedaan, maar in de Randstad nog geen. Op de Veluwe zit ook een hele mooie grote http://www.saunadrome.nl/
ben er nog nooit geweest, maar heb er vele goeds over gehoord

Vrouwengarage lijkt me ook super
pi_23497663
De beste sauna waar ik ooit ben geweest lag in Velp En groot is niet altijd gezellig, is mijn mening.

En ik heb inmiddels Vifit gekocht. Vier pakken...geen probleem.
pi_23497790
Miss_sly thermen geldrop is zeker goed. Ik heb het daar goed naar mijn zin. Er is veel te doen. En de prijzen vallen reuze mee. Vind ik persoonlijk. Ik en mijn vriend hebben er vorige week zaterdag van kwart over 11 tot kwart over 9 gezeten. Daar wil ik eventueel ook wel naar toe.
pi_23501167
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:28 schreef Jojogirl het volgende:
Elysium in Bleiswijk is inderdaad een hele mooie sauna.
Niet alleen mooi, maar ook groot. Een groot buitendeel (en ja dat is best lekker als het donker is en regent en zo ).

Alleen wat lastiger te bereiken met OV.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  maandag 22 november 2004 @ 21:12:13 #24
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_23501301
ehmmm ik moest geloof ik mee van een aantal van jullie maar ehmmm kuurdinges..... vrouwengarage... may I pass please?
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_23504097
Voor deze ene keer Wat vind jij leuk om te doen, Minkeltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')