Een Eftelingmeeting? *klik*Hallo en welkom in het Fok! DieetclubEftelingmeetingtopic. De 4e Dieetclubmeeting alweer
uh....deel 4?Jaja, we zijn al drie keer eerder met een groepje van de fok! dieetclub op pad geweest
Dieetclubmeeting I in Burger's Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Ah, vandaar deel 4. Maar wat is de Dieetclub dan?De dieetclub is zo'n 2,5 jaar geleden begonnen en bestaat uit leuke en enthousiaste fokkers die elkaar steunen bij het afvallen. En het werkt prima! Kom anders eens kijken in de dieetclub:
Fokdieetclub deel 48Maar ik ben vooral in de Efteling geïnteresseerdOh...Nou ja, we gaan dus naar de Efteling toe en we zijn allemaal te dik (op een enkele succesvolle lijner na) en hebben het veel over lijnen en dieten, dus als je daar tegen kan... Na de Efteling gaan we uit eten bij De Eeterij. Maar of ze ook chocoladetaart hebben...
Chocoladetaart?!?Ja, lekker hoor
![]()
Tot nu toe bij alle meetings de traditionele chocolade-taart afsluiting gehad.
Wanneer gaan jullie dan dan?Ergens in september dus en dan in het weekend. Want anders kan ik niet mee.
En wie gaan er mee?Isabeau
Faithy
Miss_dynastie
YPPY
Bolletje
Fannetje
Riann
Pandorah
Funnie (twijfelt nog)
Ripley
Meimeltje
stoopkind
teigan
Maar ik ben niet te dik...Ja eh...dan weet ik het ook niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 14-07-2004 20:51:17 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."