abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20333785
Vervolg van: FokDieetclub deel 47

Aanvulling op dit topic:
Dieetrecepten - Een topic met smakelijke recepten. Zet je eigen favoriete recept erbij!
Dieetclubmeeting I in Burger's Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling in september - * Deze meeting komt nog! Geef je op en ga mee!

Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667.
Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 25 of hoger (Hier kan je ook goed je BMI berekenen). Worstel je met een te dik buikje of licht overgewicht met een BMI onder de 25 dan ben je van harte welkom in het zustertopic "Slank de Zomer in".

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan de dieetclub. Als je ook opgenomen wilt worden in die lijst moet je maar even een gil geven in het topic. Om het voor de mensen die de lijst bijhouden (de mensen van het roulatielijstje) wat gemakkelijker te maken vragen we een paar dingen:
  • Het is fijn als iemand zijn eigen regeltje aanpast, dus niet alleen: "Ik weeg nu 73", maar gewoon het hele regeltje zoals in de lijst staat.
  • Als je je regeltje aanpast, denk dan ook aan je BMI. Veel mensen vergeten dat aan te passen.
  • Geef één definitieve update per week door. Wil je vaker doorgeven hoe zwaar je bent zet er dan bij dat het om een tussendoor-meting gaat.

Up-date week 26

Anoukje (1m76) (34,5) was 118 kg, is nu 117 kg en wil graag 75 kg wegen -1
    Bolletje (1.78) (28.7) was 94,5 kg, is nu 91 kg en wil graag 75 kg wegen -3,5
    Brighteyes (1m72) (27,6) was 84,1 kg, is nu 81,6 kg en wil graag 78 kg wegen -2,5
    Burp2002 (1m86) (27.1) was 101 kg, is nu 94 kg en wil graag 86 kg wegen -7
    coolbabe (1m61) (29,7) was 82 kg, is nu 76,5 kg en wil graag 65 wegen -5,5
    Dizer (1m89) (26.0) was 93.1 kg, is nu 92,6 kg en wil graag 80-85 wegen -0,5
    easy-going (1m81) (29,9) was 98,6 kg, is nu 98,0 kg en wil graag 90 wegen -0,6
    Elvi (1m83) wil graag 85 kg wegen, tussentijds streefgewicht 100 kg -5,0
    emmy (1m64) (27.2) was 74,8 kg, is nu 73,2 kg en wil graag 68 kg wegen -1,6
    Faithy (1m75) (27,4) was 87 kg, is nu 82.5 kg en wil graag 70 kg wegen -4.5
    Fannetje (1m75) (1m75) (25,5) was 100,8 kg, is nu 78,1 en wil graag 75 wegen -22,7
    Funnie (1m70) (31,6) was 130 kg, is nu 91,2 kg en wil graag 80 wegen -38,8
    Gia 1m72) (30.7) was 91 kg, is nu 91 en wil graag 70 kg wegen -0
    Glimworm (1m75) (31,7) was 98 kg, weegt nu 97 kg en wil graag wegen 75 kg -1
    HorrorGirl (1m65) (25,7) was 80 kg, is nu 70,1 kg en wil graag 60 kg wegen -9,9
    Isabeau (1m67) (31,1) was 96,6 kg, is nu 86,8 en wil graag 65 kg wegen -9,8
    Jolene (1m58) (30.4) woog 86 kg weegt nu 76 kg en wil graag 56 kg wegen -10
    Knuppelhout (1m88) (30,0) was 114 kg, weegt nu 105,7 kg en wil graag wegen <100 kg -8,3 kg
    Magic666 (1m82) (27,8) was 103 kg, is nu 92 kg en wil graag 88 kg wegen -11
    Malchevia (1m87)(27) woog 98 kilo en weegt nu 94 kilo en wil graag 85 wegen -4
    Meimeltje (1m64) (31.8) was 92,5 kg, is nu 85,5 kg en wil graag 65 wegen -7,0
    miss_dynastie (1m70) (34) was 103,4 kg, is nu 98,2 en wil graag 75 kg wegen -5,2
    Miss_S (1m68) (31,9) was 98 kilo weegt nu 90 kilo en wil graag 70 kg wegen -8
    Moddereter (1m83) (28,1) was 96,8 kg, is nu 93,8 kg en wil graag 75 kg wegen -3
    octopussy (1m76) (30,7) was 107,8 kg, is nu 95,2 kg en wil graag 70 kg wegen -12,6
    Oldbie (1m89) (26.3) is nu 93.9 kilo en wil graag buikje kwijtraken en 82 wegen
    Ole (1,68) (43,9) Was 124 kg, is nu 124 kg en wil graag wegen < 100
    Pandorah (1m68)(27,2) was 89,5 kg, is nu 76,8 kg en wil graag 65 kg wegen -12,7
    Rena (1m63) (27,9) was 74,2 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 65 kg wegen -0
    Riann (1m72) (27,5) was 102 kg, is nu 81 kg en wil graag 70 kg wegen -21 kg en 90cm
    Riannuh (1m68) (25.9) was 76.75 kg, is nu 73.15 en wil graag 65 wegen - 3.6 kg & 13 cm
    Rosean (1m70) (27,7) was 145 kg, weegt nu 80 wil graag 79 wegen -65
    Sanne 1m43) (29.8) was 73 kg, weegt nu 60,8 kg wil graag 48 kgwegen -12,2 kg
    stoopkind (1m76)(28,9) was 90kg, is nu 89 kg en wil graag 75kg wegen -1
    Stout (1m70) (29,8) was 94 kg, is nu 86 kg en wil graag 75 kg wegen -8
    Teigan (1m60) (35) was 88 kg, is nu 89.6 en wil graag 80 wegen +1.6 -1
    Weopj (25,6) was 81,9, is nu 71,6 en wil graag 60 wegen -10,3
    Xanthe (1m69) (41,6) was 122,5 kg, is nu 118,9 kg en wil graag 80 kg wegen -3,6
    Zuiker (1m65) (28,7) was 87,5 kg, is nu 74,5 kg en wil graag 65 kg wegen -13
    Het roulatielijstje:

Week 27: Pandorah
    Week 28: YPPY
    Week 29: Fannetje
    Week 30: miss_dynastie
    Week 31: Riann
    Week 32: Funnie
    Week 33: Teigan

Kort overzicht van topics over lijnen op Fok!
    Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken? - Een Fokker op zoek naar tips voor de laatste kilo's.
    Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt! - Tips tegen dat vervelende buikje.
    Superhongerdieet! :) - Net als Miss_d ben ik wel benieuwd hoe het hiermee is vergaan.
    Vetvrij vet - Dit gaat over vetvervangers zoals Olestra
    is herbalife beter dan andere maaltijdvervangers? - Wissel ervaringen over Herbalife uit.

De oefeningen van Lurky voor een mooi figuur zijn hier te vinden.

Internet - (Eng.) = Engelse sites.
    Algemene sites
    www.overgewicht.nl - Uitgebreide site over overgewicht. Hier kan je ook je BMI berekenen.
    www.overgewicht.org - Site van het Kenniscentrum Overgewicht (verbonden aan de VU)
    www.voedingscentrum.nl - Dé site boordevol informatie over gezond eten.
    www.opdieet.nl - Site met uitstekende uitleg over overgewicht en dieten.
    www.gezondheidsplein.nl - Het deel van gezondheidsplein over voeding. Uitgebreide en heldere informatie.
    www.digitale-dietist.nl - Diëtisten site met handige tips, voedingsmiddelentabel en links.
    www.dikke-mensen.nl - De site van de Nederlandse Obesitas Vereniging.
    www.jojoclub-afslanken.com/ - Prima site met uitgebreide uitleg over vele soorten dieten.
    www.eetstoornis.org - Site voor mensen met een eetstoornis.
    www.weight-loss-diet-i.com/ - Verschrikkelijk veel informatie over lijnen en overgewicht (Eng.)
    www.realage.com - Leuke en interessante site over gezond zijn en blijven (Eng.).
    www.ivillage.com/diet/ - Zéér volledige site over overgewicht en lijnen (Eng).
    www.3fatchicks.com - Geweldige site met een enorme hoeveelheid informatie en links (Eng.).
    www.skinnydaily.com - Erg leuke en informatieve site over lijnen (Eng.)
    www.ehow.com - Antwoord op ál je vragen, ook op het gebied van lijnen nuttig (Eng.).
    www.diet-i.com - Véél info + "Hate Dieting e-zine" (Eng.)

Bewegen
    www.sportjefit.nl - Over sportief afvallen met veel sportieve links.
    www.lichamelijkeopvoeding.nl - Prima site als je wilt beginnen met bewegen (trainingsschema's).
    www.myasics.nl - Een super site over hardlopen! Hardlopen voor dummies met trainingsschema's vanaf 2 min. hardlopen.

Voedingstabellen
    www.voedingsmeter.nl - Hier kun je de voedingswaarde van je dagelijkse voeding bijhouden.
    www.calorieteller.info - Handige site om je dagelijkse energie-inname bij te houden.
    www.watziterin.nl - Handige site met kcal, vet, koolhydraten en eiwitgehalte.
    www.caloriefreak.com - De naam zegt het al: een site vol produkten (ook bijv. McDonalds) + kcal. (Eng.).
    Snoopy's Dieetpagina - Download hier een uitgebreide calorieëntabel.

Recepten
    www.smulweb.nl - Afslank-gedeelte van smulweb vol heerlijke recepten en tips.
    www.culinairezaken.nl - Prima receptensite met veel slanke recepten.
    cgi.fatfree.com - De site met de meeste recepten voor een slanke lijn die ik heb kunnen vinden (Eng.).
    www.cuisinecuisine.com - Hier moet je wezen als je een Engelstalig recept wilt klaarmaken en niets begrijpt van ounces, cups en tablespoons. Onmisbare rekenhulp bij het koken.

Interactieve sites
    voedingsdagboek.demonster.net - Mooie en overzichtelijke site voor je eigen voedingsdagboek online.
    www.valtaf.nl - Hou hier je eigen dieetdagboek bij (soort weblog voor lijners).
    www.onlijnclub.com - Grote Internetcommunity (concurrentie dus haha) voor lijners.
    www.weightsupport.nl - Een half jaar lang gratis begeleiding bij het lijnen.
    www.fitday.com - Site voor je eigen (gratis) dieetdagboek (Eng.)
    www.thedietchannel.com - Veel info en gratis 8 weken dieetprogramma (Eng.)

Link-sites
    dieet.pagina.nl/ - Startpagina over dieten met nog meer links.
    afslank.leukestart.nl - Een erg goede link-site over afslanken.
    grotematen.pagina.nl - (nog) moeite met het zoeken van kleren? Kijk hier eens bij.
    dmoz.org/Weight-Loss - Gevarieerde linksite. (Eng.)

Commerciële sites:
    www.herbalife.com
    www.slank-klup.nl/
    www.weighwatchers.nl
    www.afslanken.com
    www.eganederland.nl/
    www.slimfast.nl/
    www.bodysolution.nl/
    www.specialk.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 11-07-2004 19:18:04 ]
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_20333856
    De E nummers zie www.voedsel.net(/e/e900-999htm)
    E950 zie Acesulfam K
    E951 zie Aspartaam
    http://www.voedsel.net/themas/acesulfam.htm
    http://www.voedsel.net/themas/aspartaam.htm

dus er zit acesulfam en aspartaam in. Idem als de rest dus.

Voor zoetstoffen
    http://www.voedsel.net/themas/zoet.htm

Isabeau misschien ook een voor de beginpost.
    pi_20334297
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 12:52 schreef Mouse het volgende:
    De E nummers zie www.voedsel.net(/e/e900-999htm)
    E950 zie Acesulfam K
    E951 zie Aspartaam
    http://www.voedsel.net/themas/acesulfam.htm
    http://www.voedsel.net/themas/aspartaam.htm

dus er zit acesulfam en aspartaam in. Idem als de rest dus.

Voor zoetstoffen
    http://www.voedsel.net/themas/zoet.htm

Isabeau misschien ook een voor de beginpost.
    maar bij de rest zit ook sacherine ? isa had het over 3 stoffen en in die ijsthee zitten er maar 2 die ijsthee proef ik ook heel subtiel een raar smaakje maar die is goed te drinken (lees niet lekker maar ook niet vies) de andere light drankjes is echt gruwelen voor mij... ik heb vandaag in de supermarkt nog eens gekeken en ik zie nu meer drankjes waar GEEN light op staat maar de tekst geen suiker toegevoegd nou las ik op het pak en daar stond dus sacherine ik weet 100% zeker dat ik dat verschriikkelijk vind dus heb het maar niet gekocht het was wel lekker licht met 14kcal per 100 ml
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_20334584
    HorrorGirl: je conditie binnen 2 weken helemaal op en top hebben is vrijwel onmogelijk. Je kan er wel een jaar (of meer) over doen om zoiets op te bouwen.
    Conditie opbouwen kan je doen dmv wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen, steppen ed. Als je nou iedere dag een flinke wandeling (wel flink doorstappen) maakt van een uur (vinden de honden ook vast leuk), zal je op den duur merken dat je conditie krijgt. Misschien zal je lichaam nu even bij willen komen van die zware operaties dus ik zou het op dit moment even rustig aan doen. En ga gewoon lekker relaxen op vakantie! Beterschap verder .

miss_d: dat van de supermarkt is zo herkenbaar! Ik heb daar met name last van als ik ongesteld moet worden of ben. Dan sta ik een kwartier bij de snoepafdeling te denken wat ik wil en dan vind ik helemaal niets lekker zodat ik maar doorloop naar de groentenboer . Op zich best handig toch?

GewoneMan: ik heb zelf geen flauw idee hoe dat met bier zit. En ik ben weer geen bierliefhebber . Oja: probeer de alcoholconsumptie te beperken tot het weekend, als je een keer wat leuks hebt doordeweeks met mate drinken en het weekend liever een keer overslaan (maar dit is vermoedelijk een overbodige tip omdat je het vast al weet ). Als je van die lightdranken echt over je nek gaat, kan je er beter niet aan beginnen: wellicht ben je daar dan overgevoelig voer en kan je beter andere minder kcalrijke drankjes drinken.
    pi_20334779
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef Pandorah het volgende:
    HorrorGirl: GewoneMan ik heb zelf geen flauw idee hoe dat met bier zit. En ik ben weer geen bierliefhebber . Oja: probeer de alcoholconsumptie te beperken tot het weekend, als je een keer wat leuks hebt doordeweeks met mate drinken en het weekend liever een keer overslaan (maar dit is vermoedelijk een overbodige tip omdat je het vast al weet ). Als je van die lightdranken echt over je nek gaat, kan je er beter niet aan beginnen: wellicht ben je daar dan overgevoelig voer en kan je beter andere minder kcalrijke drankjes drinken.
    dat is het probleem nou juist de drankjes die weinig kcal hebben zonder die stoffen waar ik van gruwel zijn er gewoonweg heel weinig, die ijsthee is de enige tot nu toe. wat ik dus heel graag wil weten is WAAROM die ijsthee wel te drinken is en de rest niet DAT is mijn grote vraag????

ja ik denk ook dat ik over gevoelig ben voor een in bijna alles voorkomende light drankjes want er is er geeneen die ik tot nu toe heb kunnen drinken behalve die ijsthee maar daar staat geen light op

edit: ik drink alleen in het weekend nog maar bier en door de weeks niet meer voetbal uitgezonderd maar we liggen eruit dus zondag ook alc. vrij

[ Bericht 7% gewijzigd door GewoneMan op 01-07-2004 13:33:01 ]
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_20336792
    Terugvindpost
    pi_20336810
    Ik ben echt heel blij dat ik geen gewone prik drank lust met suiker Vind ze echt veel te zoet, drink mn hele leven eigenlijk al lightdrankjes

Smaken verschillen dus echt duidelijk he
      donderdag 1 juli 2004 @ 14:42:50 #8
    26791 MeMpHiSGT500
    Inmortality is a Gift
    pi_20336893
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Riann het volgende:
    Terugvindpost
    hm, hier maar eens wat mee lurken..
    - In Life and in Death, I Will Always have a Desire for the Dark Rose Angels -
    pi_20337234
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 14:42 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:

[..]

hm, hier maar eens wat mee lurken..
    pi_20337953
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Meimeltje het volgende:
    Ik ben echt heel blij dat ik geen gewone prik drank lust met suiker Vind ze echt veel te zoet, drink mn hele leven eigenlijk al lightdrankjes

Smaken verschillen dus echt duidelijk he
    zoals eerder aangegeven iss het niet alleen een kwestie van smaak of het niet lusten cq lekker vinden mijn lichaam verdraagt de stof gewoon niet... krijg duidelijke signalen van mijn lichaam dat ik vooral moet stoppen met dat spul naar binnen werken

jij hebt mzzl dat je iets drinkt wat heel veel bijdraagt aan het afvallen en het nog lekker vind ook, bij mij is het allemaal vies tot minder lekker en dat maakt het veel moeilijker om af te vallen
    pi_20337985
    ik kauw nu kauwgom (suiker vrij uiteraard) is dat slecht voor de lijn nee toch ???
    pi_20338379
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef Pandorah het volgende:
    HorrorGirl: je conditie binnen 2 weken helemaal op en top hebben is vrijwel onmogelijk. Je kan er wel een jaar (of meer) over doen om zoiets op te bouwen.
    Conditie opbouwen kan je doen dmv wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen, steppen ed. Als je nou iedere dag een flinke wandeling (wel flink doorstappen) maakt van een uur (vinden de honden ook vast leuk), zal je op den duur merken dat je conditie krijgt. Misschien zal je lichaam nu even bij willen komen van die zware operaties dus ik zou het op dit moment even rustig aan doen. En ga gewoon lekker relaxen op vakantie! Beterschap verder .
    Zo pak ik het op dit moment ook aan Pandorah Elke middag ga ik een extra uurtje lopen met de hondjes en probeer steeds een stukje langer of sneller, maar als ik dan thuis kom ben ik toch behoorlijk kapot moet ik zeggen
    Een jaar of meer djeez das wel ffies schrikken zeg.... Ik ga er zeker een relax vakantie van maken

Miss_d In het ziekenhuis zelf had ik het eigelijk niet zo door, moet ik eerlijk zeggen Wel heb ik het van de week tegen de chirurg gezegd, maar die vond het vrij normaal en daarmee was het onderwerp ten einde zeg maar.... Ik zal het van de week eens met mijn Internist bespreken, misschien heeft hij een suggestie.

Voor het gemak in het nieuwe topic nog maar ff m'n nieuwe regeltje van deze week:
    HorrorGirl (1m65) (25,2) was 80 kg, is nu 68,5 kg en wil graag 60 kg wegen -11,5
    pi_20338994
    heb vandaag weer 4 pakken ijsthee ingeslagen en ga morgen denk ik nog wat halen zolang ze in de reclame zijn kan het nog... vind ze met 1.98 per liter echt te duur om te drinken

heb meteen eens diverse pakken sapjes bekeken maar ALLEMAAL met sacherine ik vermoed dat dat dan ook de stof is waar ik niet tegen kan
    pi_20339000
    Horror Girl,

Maar een beetje domme vraag, ze kunnen jou toch niet met zo'n buik laten lopen.
    Want als je nu naar je gewicht kijkt.
    Dan klopt het toch niet helemaal?
    pi_20339260
    Heej allemaal,

ik voel me gelukkig alweer eens tukje beter dan eerst, dus nu wil het eten ook weer beter. Alleen de weegschaal wil het niet inzien. Deze week nog even een stukje sporten en dan eens zien wat er gaat gebeuren...

Miss_D Het komt mij ook heel bekend voro, en soms haal ik dan ook maar gewoon helemaal niets... Is ook wel een goed gevoel. Maarja, zodra ik mij rot voel wil ik alles wel hebben, als het maar heel vet is en veel suiker bevat...
    Anders voel ik me er nog niet beter door..
    Best heel maf eigenlijk.
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_20340126
    Teigan, blij te horen dat het beter gaat.
    pi_20342249
    nou, dan zal k me ook maar ff aanmelden

Hansie (1,89m)(26.6) k weeg nu 95KG, wil graag 80-85KG

sinds een aantal weken sport 'k 2x per week, 1x vet-verbranden (bierbuikje... ), 1x spieren kweken
    t gewicht zal dus wel aardig blijven schommelen....

ik eet 'sochtends 2 broodjes (mais) en een glas sinas (vers!! ) (da's rond half 0630)
    dan rond een uur of 0900 1 broodje, en om 1000 uur weer 1 a 2
    'smiddag rond 1300 uur weer 3 broodjes, en rond 1500 uur een appel of banaan
    meestal drink k water, hooguit 3 bakken koffie per dag (was soms meer dan 7...)

is dit een beetje gezond?

tot snel vast wel weer
    leuk topic! gezellig enzo

Adios,
    Hansie
      donderdag 1 juli 2004 @ 19:24:36 #18
    26791 MeMpHiSGT500
    Inmortality is a Gift
    pi_20343030
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Riann het volgende:

[..]

wah wat is dit... wordt ik meteen gekust
      donderdag 1 juli 2004 @ 20:37:19 #19
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_20344971
    terugvindpost
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_20347597
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 19:24 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:

[..]

wah wat is dit... wordt ik meteen gekust
    Wil je geen kusje dan
      donderdag 1 juli 2004 @ 23:01:46 #21
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_20348650
    Welkom Hansie!

Vandaag een jarige collega die ging tracteren. Mazzel dat hij zelf ook op dieet is, dus dit keer werd het geen taart maar sushi
    Heb er echt van genoten. Tikte wel even aan in de punten, dus vanavond rustig aan gedaan met fruit en yoghurt.

Morgen uit eten; weer sushi! Dat was al eerder gepland. Gelukkig ben ik er zo gek op dat ik het iedere dag wel wil eten. Je hebt er snel een vol gevoel van. Vandaag niet gesport of gefietst. Morgen weer pilates.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      donderdag 1 juli 2004 @ 23:16:54 #22
    26791 MeMpHiSGT500
    Inmortality is a Gift
    pi_20349128
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 22:27 schreef Riann het volgende:

[..]

Wil je geen kusje dan
    dat zei ik niet
    terug
    pi_20350057
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 20:37 schreef Sanne het volgende:
    terugvindpost
    vertel me nou eens wat het nut is van een terugvindpost... ik zie ze vaak voorb ij komen maar snap er nooit wat van, je hebt toch de 'my active topics' button?
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_20353631
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef GewoneMan het volgende:
    ik kauw nu kauwgom (suiker vrij uiteraard) is dat slecht voor de lijn nee toch ???
    Het schijnt zelfs dat het werk dat je kaken moeten leveren best veel energie kost en het kauwen op kauwgom duurt vaak een behoorlijke tijd en je zult dus door het kauwen op kauwgom eerder meer energie verbranden! Goed nieuws dus (ik zal eens opzoeken waar ik dat ooit heb gelezen)

Wat kan je trouwens fijn aan je gewicht zien of je ongesteldheid bijna voorbij is. Ik was weer even omhoog gegaan deze week, maar nu daalt het alweer. Vandaar waarschijnlijk mijn enorme trek in lekkere dingen. Waarom heb ik dat verband niet gelegd

Enne, Atrimar vond gisteren dat ik humeurig was en zei toen iets heel voorzichtig. Hij: "Ja, je moet altijd al een beetje oppassen bij ongestelde vrouwen, maar ongestelde vrouwen op dieet...." *huiver*
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_20353632
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 23:47 schreef knuppelhout het volgende:

vertel me nou eens wat het nut is van een terugvindpost... ik zie ze vaak voorb ij komen maar snap er nooit wat van, je hebt toch de 'my active topics' button?
    als he een tvp plaatst dan pas zie je dit topic in de 'my active topics post', daarvoor natuurlijk nog niet
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')