maar bij de rest zit ook sacherine ? isa had het over 3 stoffen en in die ijsthee zitten er maar 2 die ijsthee proef ik ook heel subtiel een raar smaakje maar die is goed te drinken (lees niet lekker maar ook niet vies) de andere light drankjes is echt gruwelen voor mij... ik heb vandaag in de supermarkt nog eens gekeken en ik zie nu meer drankjes waar GEEN light op staat maar de tekst geen suiker toegevoegd nou las ik op het pak en daar stond dus sacherine ik weet 100% zeker dat ik dat verschriikkelijk vind dus heb het maar niet gekocht het was wel lekker licht met 14kcal per 100 mlquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:52 schreef Mouse het volgende:
De E nummers zie www.voedsel.net(/e/e900-999htm)
E950 zie Acesulfam K
E951 zie Aspartaam
http://www.voedsel.net/themas/acesulfam.htm
http://www.voedsel.net/themas/aspartaam.htm
dus er zit acesulfam en aspartaam in. Idem als de rest dus.
Voor zoetstoffen
http://www.voedsel.net/themas/zoet.htm
Isabeau misschien ook een voor de beginpost.
dat is het probleem nou juist de drankjes die weinig kcal hebben zonder die stoffen waar ik van gruwel zijn er gewoonweg heel weinig, die ijsthee is de enige tot nu toe. wat ik dus heel graag wil weten is WAAROM die ijsthee wel te drinken is en de rest niet DAT is mijn grote vraag????quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef Pandorah het volgende:
HorrorGirl: GewoneMan ik heb zelf geen flauw idee hoe dat met bier zit. En ik ben weer geen bierliefhebber. Oja: probeer de alcoholconsumptie te beperken tot het weekend, als je een keer wat leuks hebt doordeweeks met mate drinken en het weekend liever een keer overslaan (maar dit is vermoedelijk een overbodige tip omdat je het vast al weet
). Als je van die lightdranken echt over je nek gaat, kan je er beter niet aan beginnen: wellicht ben je daar dan overgevoelig voer en kan je beter andere minder kcalrijke drankjes drinken.
hm, hier maar eens wat mee lurken..quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Riann het volgende:
Terugvindpost![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:42 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
[..]
hm, hier maar eens wat mee lurken..
zoals eerder aangegeven iss het niet alleen een kwestie van smaak of het niet lusten cq lekker vinden mijn lichaam verdraagt de stof gewoon niet... krijg duidelijke signalen van mijn lichaam dat ik vooral moet stoppen met dat spul naar binnen werkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben echt heel blij dat ik geen gewone prik drank lust met suikerVind ze echt veel te zoet, drink mn hele leven eigenlijk al lightdrankjes
Smaken verschillen dus echt duidelijk he
Zo pak ik het op dit moment ook aan Pandorahquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef Pandorah het volgende:
HorrorGirl: je conditie binnen 2 weken helemaal op en top hebben is vrijwel onmogelijk. Je kan er wel een jaar (of meer) over doen om zoiets op te bouwen.
Conditie opbouwen kan je doen dmv wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen, steppen ed. Als je nou iedere dag een flinke wandeling (wel flink doorstappen) maakt van een uur (vinden de honden ook vast leuk), zal je op den duur merken dat je conditie krijgt. Misschien zal je lichaam nu even bij willen komen van die zware operaties dus ik zou het op dit moment even rustig aan doen. En ga gewoon lekker relaxen op vakantie!Beterschap verder
.
wahquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Riann het volgende:
[..]![]()
![]()
Wil je geen kusje danquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:24 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
[..]
wahwat is dit... wordt ik meteen gekust
![]()
dat zei ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:27 schreef Riann het volgende:
[..]
Wil je geen kusje dan
vertel me nou eens wat het nut is van een terugvindpost... ik zie ze vaak voorb ij komen maar snap er nooit wat van, je hebt toch de 'my active topics' button?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:37 schreef Sanne het volgende:
terugvindpost
Het schijnt zelfs dat het werk dat je kaken moeten leveren best veel energie kost en het kauwen op kauwgom duurt vaak een behoorlijke tijd en je zult dus door het kauwen op kauwgom eerder meer energie verbranden! Goed nieuws dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef GewoneMan het volgende:
ik kauw nu kauwgom (suiker vrij uiteraard) is dat slecht voor de lijn nee toch ???
als he een tvp plaatst dan pas zie je dit topic in de 'my active topics post', daarvoor natuurlijk nog nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:47 schreef knuppelhout het volgende:
vertel me nou eens wat het nut is van een terugvindpost... ik zie ze vaak voorb ij komen maar snap er nooit wat van, je hebt toch de 'my active topics' button?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |