Ik eet alleen (verlaat en warm) middageten om ongeveer 3 uur voor de rest alleen een paar crackertjes....
Het lukt nog steeds, maar ik kwam beetje bij beetje aan, in een jaar van 94 kg (gezien mijn lengte van 1,96 niet erg) naar een week geleden 98,5 en nu is het na 3 dagen alweer 96....
Ik at dus hiervoor geen ontbijt, warm middageten, 's middags snacks, 's avond witbrood ongeveer 6 sneden en rond 11 uur nogmaals 6 witte sneden....
Vooral die laatste zijn denk ik niet zo goed.
quote:Sorry, was me er niet van bewust dat die daar hoorde!
Op woensdag 03 juli 2002 19:30 schreef Seborik het volgende:
Diëten in Lifestyle.
Thnx voor het verplaatsen!
Gezond en voorgoed afvallen lukt alleen met een eetpatroon dat je lang volhoudt en voldoende beweging. Nu vakl je misschien erg snel af, maar het gaat er hoogstwaarschijnlijk net zo hard weer aan komen.
'k zie zelf 't nut niet zo in van 'n hongerdieet. Meestal krijg je dan een yoyo-effect.
Edit: en idd, bruin ipv witbrood. 6 sneden om 11 uur 's avonds is ook teveel, iets kleins eten voor je gaat slapen is niet erg.
[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 03-07-2002 19:42]
quote:Da's nog best wel zwaar hoor (niet niet te?)... ik ben ongeveer 1m93 lang en ik weeg tussen 82 en 84 kg.
Op woensdag 03 juli 2002 19:29 schreef Emizea het volgende:
Ik ben sinds eergister begonnen met een super honger dieet!Ik eet alleen (verlaat en warm) middageten om ongeveer 3 uur voor de rest alleen een paar crackertjes....
Het lukt nog steeds, maar ik kwam beetje bij beetje aan, in een jaar van 94 kg (gezien mijn lengte van 1,96 niet erg) naar een week geleden 98,5 en nu is het na 3 dagen alweer 96....
Ik at dus hiervoor geen ontbijt, warm middageten, 's middags snacks, 's avond witbrood ongeveer 6 sneden en rond 11 uur nogmaals 6 witte sneden....
Het verstandigst is om 's ochtends flink te eten, en gezond. Bruin brood, yoghurt met musli of cruesli. 'S middags iets minder eten, en 's avonds nog minder/licht verteerdbaar. En niet snoepen; Ook geen crackers heb ik gehoord, schijn je dik van te worden. Het eten kan je het beste op vaste tijden van de dag doen, en 's avonds (wanneer je dus geen energie meer nodig hebt) zo min mogelijk proberen te eten. O-ja, en sporten/fietsen/wandelen, ofwel: in beweging met die luie kont
quote:Wat je nu doet is juist het slechste wat je kan doen om af te vallen. 1 x eten op een dag is echt slecht voor de verbranding. Je lichaam gaat in een spaarstand omdat het zo weinig voeding krijgt, gevolg is dat het sneller vet opslaan. Alles wat je nu verliest krijg je dus dubbel en dwars terug. Wil je echt gezond eten eet dan 4/6 kleinere maaltijden op een dag, veel volkoren producten, mager vlees en veel fruit. En veel bewegen!
Op woensdag 03 juli 2002 19:29 schreef Emizea het volgende:
Ik ben sinds eergister begonnen met een super honger dieet!Ik eet alleen (verlaat en warm) middageten om ongeveer 3 uur voor de rest alleen een paar crackertjes....
quote:Toepasselijke nickname trouwens, ik ben ook van plan dit lang vol te gaan houden, omdat ik gewoon te veel at, te veel lekkere dingen en ben van plan nu alleen te eten als ik honger heb!
Op woensdag 03 juli 2002 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, je weet dat meer dan een kilo per week kwijtraken geen zin heeft omdat bij zulke crashdieëten het er meestal binnen een half jaar weer aan zit?Gezond en voorgoed afvallen lukt alleen met een eetpatroon dat je lang volhoudt en voldoende beweging. Nu vakl je misschien erg snel af, maar het gaat er hoogstwaarschijnlijk net zo hard weer aan komen.
quote:Is niet te zwaar, zelfs toen ik 2 jaar geleden 17 uur per week trainde (zwemmen) woog ik ook al 93 kg.
Op woensdag 03 juli 2002 19:42 schreef Jerome81 het volgende:
Da's nog best wel zwaar hoor (niet niet te?)... ik ben ongeveer 1m93 lang en ik weeg tussen 82 en 84 kg.Het verstandigst is om 's ochtends flink te eten, en gezond. Bruin brood, yoghurt met musli of cruesli. 'S middags iets minder eten, en 's avonds nog minder/licht verteerdbaar. En niet snoepen; Ook geen crackers heb ik gehoord, schijn je dik van te worden. Het eten kan je het beste op vaste tijden van de dag doen, en 's avonds (wanneer je dus geen energie meer nodig hebt) zo min mogelijk proberen te eten. O-ja, en sporten/fietsen/wandelen, ofwel: in beweging met die luie kont
En ontbijt gaat niet lukken, dan ben ik niet wakker!
Sporten doe ik wel, alleen helpt dit weinig, ik hardloop 4 keer per week 7 a 8 km...
Met crackers bedoel ik van die toastjes crackertjes, daar zit geen vet in dus dat zal wel meevallen..
Je ideale lichaams gewicht is trouwens ongeveer je lengte min 1 meter dus je bent te licht!
quote:Geloof me dit houdt je echt niet lang vol. En zodra je ermee stopt (omdat het gewoon niet goed is en ook niet lekker lijkt me) wil je lichaam omdat je het zolang teveel hebt ontzegd alles vasthouden wat het binnenkrijgt.
Op woensdag 03 juli 2002 19:48 schreef Emizea het volgende:[..]
Toepasselijke nickname trouwens, ik ben ook van plan dit lang vol te gaan houden, omdat ik gewoon te veel at, te veel lekkere dingen en ben van plan nu alleen te eten als ik honger heb!
Je kan beter weer gewoon gaan eten, voortaan wel ontbijten en gewoon niet meer snacken. En beginnen met sporten. Die paar kilo's raak je dan wel kwijt. Misschien iets langzamer, maar dan wel voorgoed.
Mijn nick is trouwens niet van jojo-en qua gewicht afgeleid hoor, komt van m'n voornaam irl
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 03-07-2002 19:57]
quote:Maar ja mijn ontbijt is eiks mijn middag eten omdat ik pas om 1 uur opsta.
Op woensdag 03 juli 2002 19:40 schreef StrayDog het volgende:
Niet ontbijten is al fout, dat zorgt ervoor dat je 's middags extra veel honger hebt en dus meer eet dan je normaal zou doen.Edit: en idd, bruin ipv witbrood. 6 sneden om 11 uur 's avonds is ook teveel, iets kleins eten voor je gaat slapen is niet erg.
Maar op het moment dat ik gewoon regelmatig ging eten, m'n snoepie en m'n koekie gewoon links liet liggen, was ik binnen korte tijd 6 kilo kwijt.. geloof 2/3 weken..
Het heeft geen zin om heel weinig te eten.. dat is niet goed voor je metabolisme.. je moet juist normaal blijven eten, beetje sporten (wat ik overigens te weinig doe) en zo min mogelijk tussendoortjes..
Wat ik gewoon niet moet doen is ongeremd zakken snoep leeg eten..
quote:Sporten doe ik dus al zat, dus dat helpt niet meer, en voor nog meer sporten heb ik geen tijd!
Op woensdag 03 juli 2002 19:55 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Geloof me dit houdt je echt niet lang vol. En zodra je ermee stopt (omdat het gewoon niet goed is en ook niet lekker lijkt me) wil je lichaam omdat je het zolang teveel hebt ontzegd alles vasthouden wat het binnenkrijgt.
Je kan beter weer gewoon gaan eten, voortaan wel ontbijten en gewoon niet meer snacken. En beginnen met sporten. Die paar kilo's raak je dan wel kwijt. Misschien iets langzamer, maar dan wel voorgoed.
Mijn nick is trouwens niet van jojo-en qua gewicht afgeleid hoor, komt van m'n voornaam irl
flauw
maar dat had ik ook en en 4 dagen was er 7 kilo vanaf en dat is nooit meer terug gekomen.
Ben zelf in anderhalf jaar tijd van 98 kilo naar 73 gegaan(met een vetpercentage van 12/13%), alleen maar door regelmatiger en gezonder te eten. Ik eet nu gewoon veel en gezond, en er komt geen pond meer bij. Zelf sport ik 4/5 keer in de week kracht, en in sommige periodes jog ik daar nog 3/4 dagen bij. Maar ik was al dat gewicht al verloren voor ik begon met sporten, ben puur afgevallen op het veranderen van mijn eetpatroon. Ik at dus ook alleen om 3/4 uur smiddags toen ik 98 kilo woog.
Ik heb een paar dagen zo weinig gegeten en ik was ineens een stuk lichter, dit beviel me wel dus vandaar, ok het is dus slecht mmmmm
Dus ik moet meer gaan eten om echt af te vallen? Vreemd, regelmatig, dit gaat dus nooit lukken, ik bedoel het gaat neem ik aan om elke dag op dezelfde tijden te eten en niet elke weekdag dus elke maandag om dezelfde rijden en elke dinsdag om dezelfde tijden?
Sporten doe ik dus al, ik ben sowieso al behoorlijk zwaar, ik bedoel niemand ziet het bijna aan me af dat ik 97 a 98 kilo ben en ik voel me ook niet echt zwaar, ik ben gewoon nog wel snel en energiek, maar zijn gewoon die getalletjes die op de weegschaal staan....
quote:Je hoeft ook niet meer te eten.. je moet gewoon regelmatig en gezond blijven eten.. Als je meer eet dan dat je verbrandt, dan kom je natuurlijk ook aan..
Op woensdag 03 juli 2002 20:37 schreef Emizea het volgende:
Dus ik moet meer gaan eten om echt af te vallen? Vreemd, regelmatig, dit gaat dus nooit lukken, ik bedoel het gaat neem ik aan om elke dag op dezelfde tijden te eten en niet elke weekdag dus elke maandag om dezelfde rijden en elke dinsdag om dezelfde tijden?
quote:Getallen hoeven niet veel te zeggen hoor.. je moet gewoon naar je lichaam zelf kijken..
Sporten doe ik dus al, ik ben sowieso al behoorlijk zwaar, ik bedoel niemand ziet het bijna aan me af dat ik 97 a 98 kilo ben en ik voel me ook niet echt zwaar, ik ben gewoon nog wel snel en energiek, maar zijn gewoon die getalletjes die op de weegschaal staan....
Er zijn Formules om uit te rekenen hoeveel je ongeveer aan calorien mag eten op een dag. Zal je flink meevallen hoeveel je eigenlijk mag eten op een dag. Als je maar gezond eet. Zit zelf momenteel een paar 100 calorien boven wat ik zou mogen eten, maar dat komt omdat ik momenteel massa aan het bouwen ben.
quote:Das waar, vetpercentage zit op 14, dit was een half jaar geleden, maar toch.....
Op woensdag 03 juli 2002 20:56 schreef -Ma3stro- het volgende:
Van een weegschaal moet je je echt niets aantrekken, de spiegel werkt veel beterVetmeter is ook wel handig, heb er zelf ook een, gewoon bij de blokken voor 20 euro ofzo. Zegt velen malen meer dan een weegschaal.
Er zijn Formules om uit te rekenen hoeveel je ongeveer aan calorien mag eten op een dag. Zal je flink meevallen hoeveel je eigenlijk mag eten op een dag. Als je maar gezond eet. Zit zelf momenteel een paar 100 calorien boven wat ik zou mogen eten, maar dat komt omdat ik momenteel massa aan het bouwen ben.
quote:idd, maar dat gevoel verdwijnt na de eerste paar happen. en begin anders met wat vruchtensap...
Op woensdag 03 juli 2002 19:57 schreef Emizea het volgende:[..]
Maar ja mijn ontbijt is eiks mijn middag eten omdat ik pas om 1 uur opsta.
En ook als ik 's ochtends opsta ga ik bijna over me nek bij gedachte aan voedsel....
quote:dan wordt 't tijd dat je eens leert eten. koop gewoon een oerbrood ofzo. Bruinbrood is echt een héél stuk gezonder dan altijd witbrood.
Bruin ipv wit? Ja maar bruin is vies!
quote:het is belangrijker om te beginnen met behoorlijk te ontbijten.
Daarom maar geen, nee dat niet maar ik moet stoppen met om 11 uur nog te eten!
quote:spierweefsel is zwaarder dan vet. Dus als je meer gaat sporten om af te vallen, zal je dit op de weegschaal nauwelijks merken... maar in de spiegel des te meer.
Op woensdag 03 juli 2002 20:37 schreef Emizea het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |