w00t wat wordt er geopereerd ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Deze doet heten ik moet absoluut naar bed (wekker gaat om 5:00 en dan weer de hele dag op de operatiekamer
)
op pineapple +shark kan ik niets vinden...quote:De eigenschappen van ananas zijn dus spijsverteringbevorderend en ontstekingswerend. Ananas vermindert dus zwellingen en oedemen bij wonden en blessures en bevordert de afvoer van wondvocht. Ook vermindert het samenkleving van bloedplaatjes en breekt bloedstolsels af. Het is ook een vrucht die het immuunsysteem stimuleert,bovendien urinedrijvend is en ook het ophoesten van slijm bevordert.(werkt krampstillend voor de gladde spieren). Ook zou het de opname van antibiotica verbeteren. Toepassingen kunnen dus zijn:
slechte spijsvertering (b.v. bij een opgeblazen gevoel, winderigheid e.d.), allerlei blessures, bloeduitstortingen, kneuzingen, alles waar oedeemvorming en zwelling bij voorkomt. Hiervoor wordt een hoge dosering gebruikt. Ananas is gunstig bij álle ontstekingen, dus alles met de uitgang "itis" zoals b.v. bronchitis, sinusitis, e.d.
Ook bij allerlei doorbloedingsstoringen (hart-en vaatziekten) werkt ananas gunstig. Het is een goede ondersteuning bij kankerbehandeling want het versterkt een zwak immuunsysteem.
@isa toch is het zo!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:44 schreef Sanne het volgende:
Nog een opmerkelijk stukje over ananas:
http://www.paradijsvogel.nl/ananas.htm
op pineapple +shark kan ik niets vinden...
toch heb ik gelijk!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:50 schreef Sanne het volgende:
correctie; ik vind van alles op die combinatie, maar voornamelijk spannende recepten.
http://www.recipecottage.com/outdoor-cooking/grilled-shark01.html
precies daar was ik nou ook benieuwd naar... want over het hele topic zijn er meerdere mensen die zeggen voor en anderen weer na ontbijt inspanning leveren... is nogal verwarrendquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:27 schreef knuppelhout het volgende:
Sanne, je zei in t vorige topic dat je sporten voor t ontbijt slecht vond... ik vindjuist dat t heerlijk is! Nooit pijn in je zij, nooit een volle buik en je valt 2x zo hard af!
ik loop altijd samen met mn (veel te dunne) vriendin en die MOET juist eerst eten, 't is dus iets heel persoonlijks denk ik
Funnie, jeetjequote:Op donderdag 24 juni 2004 00:52 schreef Funnie het volgende:
Ik laat even mijn gezicht hier zien. Geen zin om even mee te doen. (sorry) Niet om jullie maar om mijzelf. Ik ben dus gewoonweg niet meer aan het dieeten, en wil niet weten wat ik weeg. Ben alweer ongi geworden.Kan woensdag naar Hardenberg om op te spuiten. Ik hoop dat het betere effect geeft.
Verder erg veel afleiding aan het zoeken, ik heb scoebidoe-en ontdekt. Ben erg lerende momenteel.
lees: afleiding (geen spam, gewoon om te laten zien wat scoebidoe is) http://www.yoarra.nl
Dus vanaf volgende week woensdag is Funnie weer van de partij.
Hallo,quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:51 schreef Sanne het volgende:
Ik zei niet dat sporten voor het ontbijt slecht is. Ik zei dat ík heb geleerd dat zodra ik wakker ben ik asap moet eten om die motor op gang te krijgen. Maar er zit idd wel wat in dat als je eerst gaat sporten je iig je ontbijt niet kan verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |