abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3735084
Ik ben een gespierde jongen die 5 keer in de week fitnesst. Alleen heb ik een buikje die ik niet wegkrijg, en dat is toch een grote smet op mijn lichaam.
Ik dacht dat ik misschien maar aan de fatburner moet. Heeft iemand misschien een goede tip voor een fatburner die snel mijn buik wegbrand?
Natuurlijk is natuurlijk beter, dus wie heeft er goede tips voor mij. Als je een leuke meid bent die mij een gespierde slanke buik geeft zal ik je belonen met een date.
Alvast bedankt!
pi_3735103
wat voor fitness doe je? kracht of cardio?
als je aan krachtfitness doet, is het misschien aan te raden om wat meer cardio te doen.. anders gewoon lekkel gaan hardlopen buiten
pi_3735297
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 16:12 schreef STING het volgende:
wat voor fitness doe je? kracht of cardio?
als je aan krachtfitness doet, is het misschien aan te raden om wat meer cardio te doen.. anders gewoon lekkel gaan hardlopen buiten
Ik deed altijd alleen maar kracht. Maar ik ben ook cardio gaan doen, alleen zie ik daar maar geen resultaat van. Ik kan niet hardlopen want ik heb een overbelasting aan mijn schenen.
  vrijdag 5 april 2002 @ 16:41:51 #4
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_3735533
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 16:10 schreef I_I_I het volgende:
Ik ben een gespierde jongen die 5 keer in de week fitnesst. Alleen heb ik een buikje die ik niet wegkrijg, en dat is toch een grote smet op mijn lichaam.
Ik dacht dat ik misschien maar aan de fatburner moet. Heeft iemand misschien een goede tip voor een fatburner die snel mijn buik wegbrand?
Natuurlijk is natuurlijk beter, dus wie heeft er goede tips voor mij. Als je een leuke meid bent die mij een gespierde slanke buik geeft zal ik je belonen met een date.
Alvast bedankt!
Minder eten
en minder krachttraining bij je buikspieren, daar krijg je lelijke spiervorming van. (lichter en langer is beter dan zwaarder en kort)
/-=]
|o-0
~~~`
pi_3739609
Plat op de grond gaan liggen, voeten ergens onder klem leggen en situps doen... Het schijnt slecht te zijn voor je rug en nek maar het werkt wel damn goed vind ik. Optrekken doet het ook errug goed!
pi_3741266
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 00:41 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Plat op de grond gaan liggen, voeten ergens onder klem leggen en situps doen... Het schijnt slecht te zijn voor je rug en nek maar het werkt wel damn goed vind ik. Optrekken doet het ook errug goed!
Yup dit werkt, alleen je rug wordt wat beurs, maar dat trekt wel weer weg !
pi_3745104
quote:
Alvast bedankt!
Euh ik ben geen meid dus die beloning..........misschien samen een voetbal wedstrijdje kijken
Ten eerst is er veel meer info nodig om daar een zinnig antwoord op te kunnen geven. Misschien drink je wel alcohol.....en alcohol is een dikmaker van jewelste, niet alleen bier maar alcohol in zijn algemeenheid. Misschien is je eet-patroon te onregelmatig. Zo zijn er tal van zaken die ertoe kunnen bijdragen dat je 'dik' wordt. Maar de aller belangrijkste is wel dat als jij denkt dat je ergens dik van wordt je dat dan ook wordt!
Verder is het zo met sporten dat je pas na een half uur echt vet gaat verbranden. Dus ga eens drie kwartier (`s ochtends bij voorkeur) zwemmen, ja lekker baantjes trekken (je gebruikt ook nog eens al je spieren). En dan in de middag drie kwartier fietsen en daarna drie kwartier roeien. Moet jij eens kijken wat er gebeurd......
Let yourself go and enjoy the bassline...
  zaterdag 6 april 2002 @ 21:08:28 #8
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_3745506
Ja, dat probleem heb ik nou ook
Alleen ben ik niet gespierd
pi_3745647
Zwemmen werkt volgens mij heel goed. Je gebruikt bijna al je spieren en je verbrandt bovendien snel vet.

Suc6 ermee!

zondag 7 april 2002 @ 03:55:45 #10
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_3748473
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 00:41 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Of voor de onderbuik...
Plat op je rug gaan liggen, en je benen recht omhoog steken, zodat je romp en je benen in een hoek van 90 graden staan.
Dan, terwijl je die hoek van 90 graden probeert te behouden, met je billen omhoog komen, en dus je benen recht de lucht in duwen.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_3786699
Als natuurlijke fatburner kan je eens een ECA stack proberen. info op www.ecastack.com.

let wel op goeie eiwit, proteine opname tijdens je dieet want je moet echt dieten wil je um weg krijgen....
en als je alleen maar minder eet + fatburner dan verlies je een hoop spieren samen met je vet...

zit een beetje met zelfde probleem namelijk....

mocht het dan nog niet lukken eens een Clenbuterol stack proberen.... alleen dit is niet legaal en ook niet echt gezond maja wie mooi wil zijn moet........

succes!!

Life Suxx and Then u Die!
pi_3802874
Ik zat/zit ook met dat probleem. Ik trainde eerst anderhalf jaar op kracht, maar mijn vetgehalte vind ik nog te hoog. Dus ben ik een maand of 2 geleden begonnen met vetverbranding en dieten. Ik begin eerst met 20 minuten fietsen om even warm te draaien en om op vetten over te gaan (ipv koolhydraten). Daarna ga ik een uurtje crosstraining doen, dit is vooral efficient, omdat je heel je lichaam gebruikt. Gemiddeld verbrand ik in een uur ongeveer 1000 kcal. In de eerste 6 weken was ik 7 kg afgevallen: eerst op mijn benen (vond ik een beetje raar) en daarna op mijn buik. Qua eten vermijd ik al het snoepgoed ed en tussendoortjes. 's Ochtends eet ik een flinke soepkom met havermout en halfvolle chocolademelk (bijna geen vet, maar toch lekker en voedzaam). 's Middags eet ik meestal 2 of 3 broodjes, soms zijn het broodjes gezond of met zalm . 's Avonds eet ik gewoon mee, maar ook hier vermijd ik zoveel mogelijk vetten. Als ik daarna nog honger krijg, drink ik veel jus d'orange en eet ik wat fruit en een yoghurt-toetje.
  vrijdag 12 april 2002 @ 10:17:19 #13
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_3805766
Zijn boterhammen eigenlijk slecht voor de lijn?
Ik hoorde laatst zoiets, vond het maar raar
pi_3811328
outch, kan mijn buik nu echt niet aanspannen, gisteren weer sinds tijden buikspieroefeningen gedaan.
boterhammen slecht voor de lijn? nee hoor, klopt volgens mij niet, ok, natuurlijk moet je ze wel met mate eten, anders dij je er inderdaad flink van uit. doh!
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  zaterdag 13 juli 2002 @ 23:11:39 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5001846
quote:
Op woensdag 10 april 2002 16:12 schreef Keukenkastje het volgende:
Als natuurlijke fatburner kan je eens een ECA stack proberen. info op www.ecastack.com.
Mijn vader had 'n potje besteld via een Amerikaanse bodybuilding-site, maar kon het vanwege RSI-werende medicijnen niet meer slikken, dus heb ik het potje nu geadopteerd omdat ik 't wel eens wilde proberen. Moet ik nog ergens voor oppassen?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5002059
quote:
Als je een leuke meid bent die mij een gespierde slanke buik geeft zal ik je belonen met een date.
Alvast bedankt!
en dat was de doorslaggevende factor om mijn wijze adviezen te spuien.

Gewoon met een AB roller elke dag 200 situps en na verloop van tijd komen die blokjes echt wel, hoor. Ik zat vroeger ook in de rats over mijn buik, en zelfs ik kreeg heel vaag drie verticale en een horizantale lijn

ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5002190
waar begin je niet aan herbalife het is heel duur maar je valt 5 kilo af in een week het adres is www.herbalife .nl kijk maar of je er wat in ziet

veel succes xxxxx blue

pi_5002205
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:33 schreef bluecat het volgende:
waar begin je niet aan herbalife het is heel duur maar je valt 5 kilo af in een week het adres is www.herbalife .nl kijk maar of je er wat in ziet

veel succes xxxxx blue

bedoel je niet http://www.herb.demon.nl/
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  zondag 14 juli 2002 @ 00:18:39 #19
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_5002844
-> Lifestyle
I wasn't supposed to BE here today!
  zondag 14 juli 2002 @ 00:25:52 #20
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5002973
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mijn vader had 'n potje besteld via een Amerikaanse bodybuilding-site, maar kon het vanwege RSI-werende medicijnen niet meer slikken, dus heb ik het potje nu geadopteerd omdat ik 't wel eens wilde proberen. Moet ik nog ergens voor oppassen?

JA!! stacks, gooien je in een stressmode, niet geestelijk maar wel lichamelijk. Het effect van 30 sterke koppen koffie. Hierdoor gaat he metabolisme omhoog en zul je vet gaan verbranden. Probeer het (naast sporten) en let goed op de signalen van je lichaam (hyper gevoel, slecht slapen, zenuwen) stack4 is meestal goed te verdragen, stack5 al minder en die van je vader vallen in de laatste catagorie....

BTW jij bent een ranke pop, wat moet jij met stacks???

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 14 juli 2002 @ 01:51:12 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5004340
quote:
Op zondag 14 juli 2002 00:25 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

JA!! stacks, gooien je in een stressmode, niet geestelijk maar wel lichamelijk. Het effect van 30 sterke koppen koffie. Hierdoor gaat he metabolisme omhoog en zul je vet gaan verbranden. Probeer het (naast sporten) en let goed op de signalen van je lichaam (hyper gevoel, slecht slapen, zenuwen) stack4 is meestal goed te verdragen, stack5 al minder en die van je vader vallen in de laatste catagorie....
BTW jij bent een ranke pop, wat moet jij met stacks???

Ik ben geen ranke pop. Ik ben wel 15 kilo afgevallen, maar ben de laatste tijd weer 2 a 3 kilo aangekomen en bovendien zit er nog vet op plekken waar ik 't weg wil hebben (zoals mn billen, buik en bovenbenen, de moeilijke zones). En heb geen zin om weer te hongeren. Hoe weet je trouwens dat ECA Stack in de laatste categorie valt? Ik let zoiezo altijd erg goed op m'n lichaam en zal dat met deze pillen helemaal gaan doen. Dank je
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 14 juli 2002 @ 01:54:38 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5004380
It's the ECA Stack, known all over the World as the "Granddaddy of all Fat-burners." The ECA Stack, so effective in burning excess body fat without diet or exercise, it's become the most imitated fat loss product on the face of the Earth. But here's the dirty little secret: there is only one, real ECA Stack. Protected by U.S. Patent, and clinically proven to eliminate excess body fat. The Patented ECA Stack is guaranteed to get rid of figure-destroying fat without diet or exercise or it costs you absolutely nothing! However, regular exercise and a healthy diet is always a good thing. Here are the benefits to using the ECA Stack:
  zondag 14 juli 2002 @ 10:54:25 #23
21210 Paladin82
In Black and White
pi_5005803
Hmz in een andere topic vroeg ik een beetje het zelfde en daar paste een bodybuilder HIIT toe om de laatste restjes vet weg te krijgen. ben het nu zelf ook aan het proberen gister voor het eerst gedaan en ik moet zeggen het heeft een zeer heftige impact.

zal de urls even opzoeken en ze hier posten dan.

De urls:
http://www.musclemedia.com/magazine/v69/HIIT.asp
http://www.bodyimpulse.com/nederlands/training/hiit.html
http://davedraper.com/hiit-cardio-training.html

yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
pi_10682132
quote:
Op zaterdag 6 april 2002 21:30 schreef BigBear het volgende:
Zwemmen werkt volgens mij heel goed. Je gebruikt bijna al je spieren en je verbrandt bovendien snel vet.

Suc6 ermee!

met zwemmen hou je juist vet vast :S
gelijk hedde, kapot gade
  maandag 26 mei 2003 @ 13:40:28 #25
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10685336
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:13 schreef bier2k3 het volgende:
Met zwemmen hou je juist vet vast :S
Dus echt niet huh......het is gewoon beweging dus zul je gewoon vet verbranden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')