quote:Ik deed altijd alleen maar kracht. Maar ik ben ook cardio gaan doen, alleen zie ik daar maar geen resultaat van. Ik kan niet hardlopen want ik heb een overbelasting aan mijn schenen.
Op vrijdag 05 april 2002 16:12 schreef STING het volgende:
wat voor fitness doe je? kracht of cardio?
als je aan krachtfitness doet, is het misschien aan te raden om wat meer cardio te doen.. anders gewoon lekkel gaan hardlopen buiten
quote:Minder eten
Op vrijdag 05 april 2002 16:10 schreef I_I_I het volgende:
Ik ben een gespierde jongen die 5 keer in de week fitnesst. Alleen heb ik een buikje die ik niet wegkrijg, en dat is toch een grote smet op mijn lichaam.
Ik dacht dat ik misschien maar aan de fatburner moet. Heeft iemand misschien een goede tip voor een fatburner die snel mijn buik wegbrand?
Natuurlijk is natuurlijk beter, dus wie heeft er goede tips voor mij. Als je een leuke meid bent die mij een gespierde slanke buik geeft zal ik je belonen met een date.
Alvast bedankt!
quote:Yup dit werkt, alleen je rug wordt wat beurs, maar dat trekt wel weer weg !
Op zaterdag 06 april 2002 00:41 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Plat op de grond gaan liggen, voeten ergens onder klem leggen en situps doen... Het schijnt slecht te zijn voor je rug en nek maar het werkt wel damn goed vind ik. Optrekken doet het ook errug goed!
quote:Euh ik ben geen meid dus die beloning..........misschien samen een voetbal wedstrijdje kijken
Ik ben een gespierde jongen die 5 keer in de week fitnesst. Alleen heb ik een buikje die ik niet wegkrijg, en dat is toch een grote smet op mijn lichaam.
Ik dacht dat ik misschien maar aan de fatburner moet. Heeft iemand misschien een goede tip voor een fatburner die snel mijn buik wegbrand?
Natuurlijk is natuurlijk beter, dus wie heeft er goede tips voor mij. Als je een leuke meid bent die mij een gespierde slanke buik geeft zal ik je belonen met een date.
Alvast bedankt!
Suc6 ermee!
quote:Of voor de onderbuik...
Op zaterdag 06 april 2002 00:41 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Plat op de grond gaan liggen, voeten ergens onder klem leggen en situps doen... Het schijnt slecht te zijn voor je rug en nek maar het werkt wel damn goed vind ik. Optrekken doet het ook errug goed!
let wel op goeie eiwit, proteine opname tijdens je dieet want je moet echt dieten wil je um weg krijgen....
en als je alleen maar minder eet + fatburner dan verlies je een hoop spieren samen met je vet...
zit een beetje met zelfde probleem namelijk....
mocht het dan nog niet lukken eens een Clenbuterol stack proberen.... alleen dit is niet legaal en ook niet echt gezond maja wie mooi wil zijn moet........
succes!!
quote:Mijn vader had 'n potje besteld via een Amerikaanse bodybuilding-site, maar kon het vanwege RSI-werende medicijnen niet meer slikken, dus heb ik het potje nu geadopteerd omdat ik 't wel eens wilde proberen. Moet ik nog ergens voor oppassen?
Op woensdag 10 april 2002 16:12 schreef Keukenkastje het volgende:
Als natuurlijke fatburner kan je eens een ECA stack proberen. info op www.ecastack.com.
quote:en dat was de doorslaggevende factor om mijn wijze adviezen te spuien.
Als je een leuke meid bent die mij een gespierde slanke buik geeft zal ik je belonen met een date.
Alvast bedankt!
Gewoon met een AB roller elke dag 200 situps en na verloop van tijd komen die blokjes echt wel, hoor. Ik zat vroeger ook in de rats over mijn buik, en zelfs ik kreeg heel vaag drie verticale en een horizantale lijn
veel succes xxxxx blue
quote:bedoel je niet http://www.herb.demon.nl/
Op zaterdag 13 juli 2002 23:33 schreef bluecat het volgende:
waar begin je niet aan herbalife het is heel duur maar je valt 5 kilo af in een week het adres is www.herbalife .nl kijk maar of je er wat in zietveel succes xxxxx blue
quote:JA!! stacks, gooien je in een stressmode, niet geestelijk maar wel lichamelijk. Het effect van 30 sterke koppen koffie. Hierdoor gaat he metabolisme omhoog en zul je vet gaan verbranden. Probeer het (naast sporten) en let goed op de signalen van je lichaam (hyper gevoel, slecht slapen, zenuwen) stack4 is meestal goed te verdragen, stack5 al minder en die van je vader vallen in de laatste catagorie....
Op zaterdag 13 juli 2002 23:11 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Mijn vader had 'n potje besteld via een Amerikaanse bodybuilding-site, maar kon het vanwege RSI-werende medicijnen niet meer slikken, dus heb ik het potje nu geadopteerd omdat ik 't wel eens wilde proberen. Moet ik nog ergens voor oppassen?
BTW jij bent een ranke pop, wat moet jij met stacks???
quote:Ik ben geen ranke pop. Ik ben wel 15 kilo afgevallen, maar ben de laatste tijd weer 2 a 3 kilo aangekomen en bovendien zit er nog vet op plekken waar ik 't weg wil hebben (zoals mn billen, buik en bovenbenen, de moeilijke zones). En heb geen zin om weer te hongeren. Hoe weet je trouwens dat ECA Stack in de laatste categorie valt? Ik let zoiezo altijd erg goed op m'n lichaam en zal dat met deze pillen helemaal gaan doen. Dank je
Op zondag 14 juli 2002 00:25 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
JA!! stacks, gooien je in een stressmode, niet geestelijk maar wel lichamelijk. Het effect van 30 sterke koppen koffie. Hierdoor gaat he metabolisme omhoog en zul je vet gaan verbranden. Probeer het (naast sporten) en let goed op de signalen van je lichaam (hyper gevoel, slecht slapen, zenuwen) stack4 is meestal goed te verdragen, stack5 al minder en die van je vader vallen in de laatste catagorie....
BTW jij bent een ranke pop, wat moet jij met stacks???
![]()
zal de urls even opzoeken en ze hier posten dan.
De urls:
http://www.musclemedia.com/magazine/v69/HIIT.asp
http://www.bodyimpulse.com/nederlands/training/hiit.html
http://davedraper.com/hiit-cardio-training.html
quote:met zwemmen hou je juist vet vast :S
Op zaterdag 6 april 2002 21:30 schreef BigBear het volgende:
Zwemmen werkt volgens mij heel goed. Je gebruikt bijna al je spieren en je verbrandt bovendien snel vet.Suc6 ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |