Enkele jaren geleden had ik gelezen over deze 'ontdekking'; gewoon vet gaat een proces door, zodat het hetzelfde smaakt maar niet door je lichaam kan worden opgenomen. Wel moet je zorgen voor extra vitamines, want sommige kunnen alleen met vet worden opgenomen door je lichaam.
Waarom is dit nog niet in NL te koop?!? En: waarom heb ik het idee dat dat de komende jaren ook nog niet het geval zal zijn?
verder heb ik niks zinnings bij te dragen aan dit topic
quote:hmmm lijkt me dan niet echt gezond....
Op zaterdag 28 september 2002 19:49 schreef Slarioux het volgende:
had er toch iets mee te maken dat ze de molecuultjes gewoon ontzettend groot hadden gemaakt? Daardoor konden ze niet door de darmwand oid.
quote:Erhm, schijten is heel gezond hoor
Op zaterdag 28 september 2002 19:52 schreef Albert008 het volgende:[..]
hmmm lijkt me dan niet echt gezond....
je opmerking slaat trouwens kant nog wal
quote:Waarom dan niet PRECIES?
quote:Grote moleculen zijn moeilijker door te slikken
Op zaterdag 28 september 2002 19:57 schreef Potlood het volgende:[..]
Waarom dan niet PRECIES?
quote:Ik dacht ook zoiets begrepen te hebben. Je 5ch1j7 dan dus dat 'vet' weer allemaal uit...
Op zaterdag 28 september 2002 19:49 schreef Slarioux het volgende:
had er toch iets mee te maken dat ze de molecuultjes gewoon ontzettend groot hadden gemaakt? Daardoor konden ze niet door de darmwand oid.
quote:Dan gooi je er een sausje overheen van echt vet, dan glijdt het zo naar binnen hoor!
Op zaterdag 28 september 2002 19:59 schreef kwib het volgende:[..]
Grote moleculen zijn moeilijker door te slikken
quote:Chemisch betekent niet meteen slecht of verkeerd
Op zaterdag 28 september 2002 19:59 schreef esjuh het volgende:
Je hebt toch ook van die bakvellen, waar geen vet aan te pas komt enzo?Ik ken de spray zelf niet, maar het lijkt me nogal chemish.
quote:Zou z'n kringspier er dan alsnog niet veel moeite mee hebben
Op zaterdag 28 september 2002 20:01 schreef Potlood het volgende:[..]
Dan gooi je er een sausje overheen van echt vet, dan glijdt het zo naar binnen hoor!
quote:Tenzij je "greenpeace" heet
Op zaterdag 28 september 2002 20:02 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Chemisch betekent niet meteen slecht of verkeerd
(ik ga niet de hele theorie uitleggen).
Het enige wat je wel moet doen is heel erg oppassen met een gasfornuis aangezien het wel brandbaar is!!!
Sprays zijn te koop bij Sportorders.nl
quote:
Daarom brengen ze het op de markt, omdat het zo ongezond is
quote:Elke bakspray kan je als vlammenwerper gebruiken
Op zaterdag 28 september 2002 20:05 schreef Skull het volgende:
Die sprays bestaan bevatten meestal veel O3 en O6 vetzuren wat technisch natuurlijk niet vetvrij is maar je kan het wel zo zien.(ik ga niet de hele theorie uitleggen).
Het enige wat je wel moet doen is heel erg oppassen met een gasfornuis aangezien het wel brandbaar is!!!
Sprays zijn te koop bij Sportorders.nl
quote:Weet ik, maar toch
quote:Omega 3 zit niet in bakvet, mijn beste. Sterker nog: als je AL het vet dat je normaal gesproken gebruikt tijdens het bereiden van eten door die vetvervanger, zul je NUL % minder omega 3 binnenkrijgen. Omega 3 & 6 zit voornamelijk in vette vis, vandaar dat ook geadv. wordt om 2 * per week vette vis te eten ipv vlees.
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:15 schreef -Ma3stro- het volgende:
Omega 3 en Omega 6 vetten zijn juist hele belangrijjke vetten, helaas krijgt de gemiddelde nederlander daar echt te weinig van binnen.
quote:nee, denk maar aan die fritessaus van McDonalds die lichtgeeft in het donker... errug lekker!
Nadeel van het vet is veel goede stoffen zoals vitamines kunnen ook niet op genomen worden als het in het vet zit.
Ander nadeel is dat doordat vet niet verwerkt wordt je hele darm van binnen vet wordt en het eraan de onderkant dus uitdruppelt. Oftewel ontsluiting, vieze onderbroek.
Voor de rest wordt je er dus niet vet van omdat het niet afgebroken kan worden maar teveel eten zorg voor vieze onderbroeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |