abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24902754
Het meetingtopic van de Fok!Dieetclub

Scheveningenmeet
wat: over strand banjeren en evt. samen kokkerellen bij Faithy
waar: scheveningen
wanneer: nog niet bekend
website: http://www.scheveningen.nl/nl/
mail gabzzie@hotmail.com voor meer info

Loevesteinmeeting
wat: naar slot Loevestein
waar: bij Zaltbommel
wanneer: 12 juni
website: http://www.slotloevestein.nl/
wie:
Fannetje
Isabeau
Kaputwiehund
Liejannuh
Maeghan
Miss_sly
Octopussy
Pandorah
Riann
Yppy

Eftelingmeeting
wat: We gaan dus naar de Efteling net als vorig jaar
waar: bij Kaatsheuvel
wanneer: in zomer of najaar
website: www.efteling.nl
wie:

[ Bericht 61% gewijzigd door Isabeau op 17-05-2005 11:14:07 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24902805
Kan iemand de openingspost aanpassen?
Isa wellicht?

Resumerend:
Papendrecht is ook vol, tenminste overdag.
We kunnen om 18 uur,dan ook pas naarbinnen dus, en je krijgt dan gewoon je lunch (soep en een broodje) wat later.

Soesterberg kan dus wel, maar laat onder de zonnebank.

Veenendaal is vol, kan wel in maart.

Als ik Soesterberg moet reserveren, moet ik minstens 2 andere achternamen hebben....
pi_24902828
*kuch* kwam net mijn baas even langslopen...

Maar ik kan nu weer reageren: Soesterberg is wat mij betreft ook goed. Ik hoef niet persé onder die zonnenbank.

Miss-sly: Hadden ze ook namen nodig? Hoe kan ik je bereiken per werkemail?
pi_24902881
die zonnebank vind ik ook niet het belangrijkste hoor

even mijn mail: zoooo!

haal ik zo weer weg...

[ Bericht 5% gewijzigd door miss_sly op 03-02-2005 14:56:37 ]
pi_24902892
De zonnebank zal ik niet missen, die heb ik ook thuis staan.

Ik kan je ook mijn naam wel mailen, maar ik moet nu echt even wat doen, er loopt hier nu ook een hoofd rond. )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_24902934
Die zonnebank interesseert mij ook niet zo. Van 1x zie je volgens mij niets en het is eigenlijk nog slecht voor je ook

En ik ga zo met de openingspost aan de slag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24902993
miss_sly: you've got mail!
pi_24903078
Done!!

En deze mevrouw hoefde ineens geen andere namen, gewoon 6 x mijn naam...dus sorry voor de moeite met de mail enzo, was ineens niet meer nodig

anyway, er is de zonnebank gereserveerd op de genoemde momenten tussen half 8 en half 9, maar we hoeven daar natuurlijk geen gebruik van te maken. We zijn welkom vanaf 11 uur (dan gaan ze open) maar misschien moeten we hetmaar gewoon op 12 houden
pi_24903327
12 uur is prima en ik ga niet onder de zonnebank dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24904120
Bedankt voor het aanpassen van de OP

Als we er om half 8 nog zijn, kun je toch onder de zonnebank? En het zou wel een snelbruiner kunnen zijn, en daarvan zie je echt na 1 keer al effect! Maar: niets moet, het gaat juist om lekker relaxen en bij relaxen past geen 'moet'
pi_24904166
Ik kan me niet voorstellen er van 12 tot 8 te zijn, maar wie weet krijg ik er geen genoeg van
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 16:55:18 #12
43556 miss_dynastie
pi_24904364
Naar de loevesteinmeeting ga ik ook graag mee
En jammer dat Veenendaal vol zat, anders hadden jullie op de koffie kunnen komen
pi_24907784
Goed geregeld miss_sly
En we zien wel met die zonnenbank...
En Isabeau, je moet maar even zeggen als je wilt opgehaald worden bij CS.
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 08:56:15 #14
5428 crew  miss_sly
pi_24916334
Ik heb echt ongelofelijk veel zin in een relaxdagje sauna! Veel te lang geleden dat ik geweest ben door feestdagen en vakantie enzo, en ik ben er echt aan toe!

miss_d, we kunnen wel een koffiemeet organiseren

Ik kan dus ook iemand ergens ophalen hoor!
pi_24918534
mag ik nog mee naar de sauna?
Mijn nieuwe huisje is sneller klaar dan verwacht, en we zijn inmiddels verhuisd. Ik heb dus wat meer tijd om het oude flatje schoon op te leveren.
Ik moet dan wel om 20.00 op z'n laatst weg want ik heb nog een verjaardagsfeest van 3 vrienden. Ik weet niet wat jullie plannen zijn voor het eten, maar ik zie wel of ik dan mee kan eten of niet. Misschien alleen een voorgerecht ;-)
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 11:24:50 #16
5428 crew  miss_sly
pi_24918569
YES!!
tuurlijk octopussy!!
Nu zijn we met 6, en we hebben 3 kaarten
pi_24933370
ik heb trouwens gister de kaarten van vifit naar pandorah opgestuurd.
pi_24933876
Leuk! Mijn nichtje kon niet, dus dit komt goed uit!

Pandorah, kan je me ophalen bij het station= En zullen we nu alvast een tijd afspreken aangezien ik geen internetaansluiting meer heb Dus nog steeds 12 uur en dan station Amersfoort? Ik zit vannacht op mijn werk en morgennacht, dus dan kan ik nog reageren. Daarna wordt het stil, maar ik ga wel mee hoor!!
pi_24934238
12 uur, station Amersfoort verzamelen met z'n allen? Of is dat onlogisch?
YPPY komt zelf met de auto?
Ripley?
octopussy?
pi_24935698
Riann: je kaarten zijn inderdaad hier met de post vandaag gekomen . Dankjewel .

octopussy: gezellig dat je meegaat .

Ik kom ook met de auto maar voor mij is A'foort een beetje onlogisch omdat ik eigenlijk al langs Soesterberg kom als ik binnendoor ga. Maar omdat het vermoedelijk voor de rest handiger is. kunnen we wel daar verzamelen. Maar is het wel handig om met zoveel auto's te verzamelen bij het station. Kan me herinneren dat daar niet zoveel plek is? Ik haal Isabeau wel op. Zover is A'foort voor mij ook weer niet. Isa: je hebt mijn mobiele nummer vast nog wel?
pi_24936993
Kan je me je nummer nogmaals sturen? (isabeau@fok.nl) Het staat wel in mijn telefoon, maar ehm...ik ben de oplader kwijt en de telefoon is helemaal leeg (jaja, alles gaat mis bij mij)

(en deze account heeft een vele malen simpeler password om te typen )
The death of one man is a tragedy. The death of a million men is a statistic.
pi_24937141
Ik zal dan wel het nummer mailen van mijn nieuwe foon. Ik moet eigenlijk het nummer nog omwisselen van mijn oude foon maar ik ben gewoon te lui dus laat ik het maar zo
pi_24940278
Ehh voor mij is het best wel om via Amersfoort volgens mij. Wat mij betreft zie ik jullie gewoon bij het Saunacomplex. Ik kom wel met de auto trouwens.
pi_24945628
Ik ben om 11:54 op station Amersfoort. Tegen die tijd hoop ik weer telefonisch bereikbaar te zijn.
pi_24950383
Als het niet hoeft, rijd ik niet door een vreemde stad. Jullie zijn mij dus ook bij de sauna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')