En als je dan toch langs IJsselstein komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Pandorah het volgende:
O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
Dat was ik nog aan het zoekenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
En waar is het deelnemerslijstje?
Natuurlijk is dit geen tvp
Ja, maar dat las ik pas toen ik deze al geopend hadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh...ik zei toch dat ik er één zou openen
Jij mag de volgende 16, goed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Geef je een keer aan dat je een nieuw topic gaat openen, maakt dat ook al niets uit.
Eens kijken hoe ik dat moet fietsen danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef Pandorah het volgende:
... met om 13.00 (zo ongeveer verzamelen vermoed ik) een rondleiding in de voedingskeuken. Ik krijg nog een brief hierover met meer info. Kosten ¤ 36 en er mogen maximaal 20 mensen dan mee...
Gezellig Troel als je naar me toekomt. Lekker op de fiets dan want parkeren is niet gratis bij mij in de straat...
Uh niet zeuren nou.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zo'n zin inEn ik weet niet of ik 16 (!!) topics wil gaan openen
Ja maar je wilt wel 16 keer meetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:![]()
Ik weet niet of ik nog wel 16 topics op dieet wil
![]()
Dan zou ik nu 10 kilo moeten zijn afgevallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Ja maar je wilt wel 16 keer meetenEn trouwens, da's 1 kilo per topic, moet te doen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |